Goedemorgen dames ben gebroken uit me bed gekomen en dat gebeurd niet alweer een paar ochtende aan een stuk. Sinds ik kramp heb in mijn kuiten snachts lijkt het wel of me benen niet meer willen. Mijn benen doen pijn en zijn slap. kennen jullie dat gevoel. Lig al met een kussen onder het matras. Heb ook vaak snachts dat er bepaalde lichaamsdelen slapen. Hand arme benen voet. Hebben jullie dat ook. Vind het toch een beetje zorgelijk. Vind het geweldig dat jullie de nieuwsbrief zo leuk vinden. Blijf weer nieuwe info zoeken en pas op met wat je zegt op het forum want ik gebruik het voor een wist je Liedel doe jij rustig aan. maartje heeft je mannetje goed geregelt. Wat een lieverd he Anne jij schiet ook lekker op. Kissflower nee telt niet. ik heb wel een ex die alx heet. hihihihi Lekekr dat het huisje begint op te schieten. Doris, nee het is moeilijk hoor als je niet mee mag helpen. maar toch lekker dat het allemaal gedaan is straks
Maartje, wat fijn dat je in elk geval al een deel van de week met de strandzesdaagse iemand in huis hebt! Geniet van je strandverblijf, heerlijk! Jotim, wat vervelend dat je zo gebroken uit bed komt. Heb je elke nacht kramp in je kuiten? Ik werd laatst wakker met kramp in mn kuit, heb het de hele dag gevoeld en 's avonds heeft mn lief het ingesmeerd met tijgerbalsem en toen was het eigenlijk wel weer goed (in elk geval tot nu toe). Misschien volgende keer op controle even melden dat je zo last hebt van kramp en slapende ledematen. Hier alles ok, buik doet beetje zeer, maar verder alles goed.
Heeej, Lees dat alles ok is met iedereen, Liedel alleen beetje rustig houden hè, maar dat komt goed geloof ik Hier superdrukkies, vandaag zeer fijne klanten, NOT! Scoren allemaal de hoogste irritatiescore, allemaal van die stomme Nederlanders, hihi, om maar éven één vb te noemen: was een mevr die het maar belachelijk vond dat wij de receptie dichtgooiden tussen 12 en 3..Heb haar even haarfijn uitgelegd dat als iedereen zich een beetje aan de aankomst- en vertrektijden hield dat geen probleem op hoefde te leveren (had haar om 10.30 uitgelegd dat vertrek voor 12u was en ze kwam vrolijk om 12.15 aankakken) En dat we ook wel wat wilden eten tussen de middag... Verder ben ik gevallen vandaag, op mijn arm en schenen terecht gekomen, dus doen een beetje zeer, maar beebs beweegt nog steeds dus zal wel goed zitten...Dan wil ik te snel en kijk ik natuurlijk niet uit waar ik mijn poezelige voetjes zet..... Jotim, heb heerlijke verkoelende gel tegen zware benen van de bodyshop, is met pepermuntlucht, ruikt een beetje sterk, maar helpt bij mij heel goed. Alleen niet tegen de kramp...Heb ik ook iedere dag, vooral als ik veel sta en/of loop... Verder hoop ik dat ik niks ernstigs vergeten ben, mag zo weer naar mijn fijne klantjes toe Was niet echt lief tegen ze daarnet, gooi het wel op de hormonen! Dikke dikke kusjes van mij en "Dieke kuus" van Fredje...
Dag Oktobermama's! Ook ik heb een Jeroen eentje van 1976. Ik heb ook een beeb die naar beneden trapt, mijn blaas (ook zo vaaaak voor nix naar de wc), maar ook mijn poes en ook het onderste stuk van mijn darmen voelt een beetje beurs of zo. Volgens een collega "draag ik laag" dus misschien dat het ook daaraan ligt. Hmm, ik ruik de bbq bij de buren! Lekker, maar ik had geen zin in die voorbereidingen, dus wij eten "gewoon" snitzeltje en boontjes. Harry Potter, ik kan niet wachten. Wij trouwen dus vrijdag en vorige boek hebben Jeroen en ik in een weekend samen uitgelezen. Hij 4 uur, ik 4 uur, op en af . Ik zei al tegen hem, dit worden een leuk wittebroodsweekend. Of niet natuurlijk, afhankelijk van het einde :S.
maartje.. jaa coole echo he! als je het eenmaal ziet.. dan zie je alleen maar de kleine erin! @marieke.. gevallen.. ohhh jeee.. gewoon ff kijken waar je je voetjes neerzet meid haha @jotim.. je moet een stuk zeep of een spijker in je bed leggen.. dat kreeg ik te horen bij mijn yoga.. en mijn vriendin deed het blijkbaar al.. en het helpt bij haar perfect.. en ja.. ook ik heb last van spontaan slaap in mijn handen en voeten.. mijn handen als ik op bed lig.. maar mijn voeten dat kan gewoon op de dag zelf gebeuren! idd heeel vervelend! wat een warmte vandaag.. ik kan er ook niet zo goed tegen haha gelukkig is er vandaag nog wel een windje.. ze geven voor morgen nog warmer weer op! ik heb vandaag de commode en de kast geschuurd en in de grond verf gezet...Rob heeft het kozijn geschuurd nu gaan we morgen verder verven! Ook hebben we gordijnen uitgezocht bij de hema.. met verduistering.. zijn ze aqua.. erg cool! ben benieuwd hoe ze zijn als ze af zijn! ik duik nu even onder de douche.. we gaan eten bij mijn schoonouders.. en hun onze beeb laten zien op de dvd! ben benieuwd! knuf voor iedereen !
@Liedel: rustig aan meid. Beeb moet nog even blijven zitten hoor. @Trienegirl: fijn dat alles goed was. Ben je al gewend aan je zwangerschap? @Maartje: fijn dat de helft van de week al opgelost is. Veel plezier op het strand. @Anne: heerlijk als je huis weer lekker schoon is toch? Je bent al een eind op weg hoor. @Jotim: ik heb ook vaak slapend handen en voeten. Dit heeft te amken met een wat minder goede doorbloeding. Niet zorgelijk wel hinderlijk. Helaas geen post gehad. @Marieke: let op jezelf hoor, vallen moet je niet doen. Ben je wel lief geweest de rest van de dag? Bedankt voor de tip van de gel. @Ready: spannende dagen dus voor je. Hebben jullie een groot feest, of hou je het beschaafd en waar gaat het wittebroodsweekend heen? (ben zeker niet nieuwschierig hoor ) Hier gaat het redelijk. Het erg veel last van de warmte en houd veel vocht vast. Ook beginnen mijn bekken weer op te spelen helaas. Maar ik ben erg trots op mijn oudste, binnen twee dagen kon ze zonder zijwielen fietsen. Ze doet nu niks anders meer. Meiden een hele fijne avond en goede zondag. Tot later weer.
hey meiden hier ff weer een berichtje we hebben prachtig weer gehad vandaag een hele fijne avond nog liefs nica
Ik kom even welterusten roepen voordat ik eindelijk mn bed in duik. Slaap lekker dames en hopelijk zonder kramp!
Hallo allemaal, ben nieuw op het forum, maar ga wel een oktobermama worden. Ik spiek hier af en toe wel even om te kijken hoe het met de kwaaltjes van OM's staat, hi hi. Zelf heb ik tot op heden nergens last van en geef nog steeds mijn danslessen. Heb heel af en toe een beetje last van maagzuur, maar als dat het ergste is mag ik tot op heden nog niet klagen. Tot gauw.... Lynn
Even voorstellen. Ik ben de moeder van Avalon 1972, Ze heeft mij gevraagd, om even een berichtje op het forum te zetten, dat ze jullie wil bedanken, voor al die felicitaties, en gelukwensen, voor haar huwelijk. Het is een bijzonder mooie dag geweest, Ze zag er mooi uit (ook haar man) . Het weer , was goed, alleen tegen de avond, een beetje regen. Marianne, is gisteren (vrijdag) op vakantie gegaan, naar Texel, lekker helemaal even tot rust komen.Vandaag vertelde ze , dat ze de baby, goed voelde trappen, en dat ze haar MAN riep, om hem te laten voelen, waar het knulletje trapte, Maar jammer, het lukte niet meer. Volgende keer beter. Dames de Groeten van een trotse Oma
Bedankt voor het bericht, Klasina. Fijn dat ze zo'n goeie dag heeft gehad. @ Lynn: welkom bij ons, hoop dat je het wat bij kunt houden, er wordt hier veel geklept.
HA ha, je moet wat op dit vroege nachtelijke uurtje. Alle vrienden en manlief zijn naar Sensation Black en / of Dancevalley dus bob ik vannacht iedereen weer naar huis als ze uitgefeest zijn. Had geen zin om tot die tijd in bed te gaan liggen en kijk eens.... Heb toch mooi een leuke site gevonden in de tussentijd. Dus de wallen onder mijn ogen zijn het wel waard, ha ha. Maarreh... je bent er zelf ook nog laat bij.... Gr, Lynn
Hahaha....groot gelijk hoor. Tja, ik ben een van de weinigen die nog laat op het forum rondspookt. Ik ga nooit voor 3 uur naar bed in het weekend en doordeweeks nooit voor 12 uur.
Ik ben de 31ste uitgerekend. Jaja, mooi datum. En we krijgen een meid. En wanneer ben jij dan uitgerekend?