Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ready

Ready Actief lid

31 okt 2006
    265
    0
    0
    @Ready: spannende dagen dus voor je. Hebben jullie een groot feest, of hou je het beschaafd en waar gaat het wittebroodsweekend heen? (ben zeker niet nieuwschierig hoor :) )

We houden het beschaaft, we hebben zo'n 50 gasten uitgenodigd voor een middag/vroege avond feestje. Al zullen er best nog wel wat gasten meegaan naar huis voor een extra biertje ;). En we blijven gewoon thuis de wittebroodsweken, Harry Potter lezen en daarna babykamertje klussen. We kunnen ons geld nu wel op andere manieren kwijt, en we hebben pas laat besloten dat we gingen trouwen dus er niet echt voor gespaard.

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Lynn: welkom bij de oktober mama's. Hoe meer hoe leuker!

@Klasina: bedankt voor uw bericht. Fijn te lezen dat Mariannne een mooie dag heeft gehad.

@Jotim: ik wacht heeellllll geduldig hoor. ;) Hoe is het met de kramp?

@Martine: raar he, eerst kijk je de dagen om naar de 12 weken en nu mag je al bijna aftellen. Geniet er nog maar lekker van.

@Trienegirl: doe lekker rustig aan en geniet ervan.

@Xenas: kleine kindjes worden te snel groot. Lucht hier maar lekker je hart hoor meis. Hoe waren de tapas?

@Choco: bedankt. Ik zat ook al te wachten op de wij.

@Marieke: lekker gezwommen meid? Hier is het zo'n 31 graden geweest en erg benauwd. Maar alles beter als regen.

@Smeetje: gefeliciteerd met je dochter.

@Ready: kortom een heerlijk relaxede bruiloft dus. Lekker van genieten.

Hier gaat het redelijk. Vanochtend heerlijk met kids en hond naar het bos geweest. Hond heft zich gedragen als een echt beagle :x Niet luisteren dus. Kids zijn heerlijk in het water en zand bezig geweest en mama heeft genikst(moest wachten op hond) ortom ik heb genoten. Mijn bekken :-# daar praten we niet over ok? ;) Een fijne avond en tot later.

3. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    heerlijk Nynke!Xenas, laat je lekker gaan meid, heb je ff nodig af en toe hè...

4. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Wat een weer! Zooo warm!
    Lees dat bij een aantal van jullie regen is geweest,
    hier (nog) geen regen gehad...
    Vandaag weeeeer in nieuwe huis bezig geweest met verfen enzo.. Maar was me al snel te warm en MOEST van mijn vriend maar ff buiten in de frisse lucht gaan zitten.. En hij was boos op mij omdat ik op een ladder stond om iets te verfen.. :rolleyes:
    Hij is echt snel bezorgt.. Wel lief hoor..

Vanmorgen was trouwens echt schattig.. Het was 5 uur in de ochtend..
    Me vriend draaide zich naar mij toe en sloeg een arm om mijn buik heen.. Ons ventje druk trappelen.. ben ik inmiddels wel gewend.. Fluisterd me vriend tegen ons ventje: 'och mannetje, ben je nu alweer wakker.. Maar het is nog zooo vroeg, ga nog maar even lekker slapen en laat mama ook nog maar lekker slapen..'
    :oops: Deed net alsof ik sliep, traantjes bijna in me ogen, vond het zooo lief van hem, hihi..

Las dat er weer nieuwe mama's bij zijn gekomen! Welkom!

En die 2000 pagina's gaan we makkelijk halen :D

Iemand schreef over vocht in voeten? Nou vandaag de eerste keer gehad.. Had bijna geen enkels meer over :confused: dikke olifant poten zeg! Nu valt het wel weer mee, gelukkig..
    Ben benieuwd of ik deze zomer vol ga houden.. Ik haat warmte!

*gaaaaaaaap* begin alweer moe te worden.. Ga zo denk ik maar op bed liggen, hopelijk valt het met de warmte mee, anders kan ik moeilijk in slaap komen.

Fijne nacht alvast lieve meiden!

Liefs Kiss

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Goedemorgen lieve meiden,

wat een weer nog steeds. Het is hier binnen 26c en vannacht amper koeler geweest. Weinig geslapen dus. Maar het goede nieuws is dat de kids zo een heerlijk nachtje bij opa en oma gaan slapen. Ik stap zo in de auto naar Zwolle en heb dan heerlijk rust tot morgenmiddag. Ik vind het heerlijk hoor de kids om me heen maar een dagje zonder is ook lekker. Meiden rustig aan maar weer en tot later.

6. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Goeiemorgen!

hier ook lekker warm alweer (of nog steeds)
    Nynke geniet van je rust!

Ik krijg zo de mevrouw van de kraamzorg al op bezoek. ivm de vakanties komt ze nu al. Ben benieuwd wat ze allemaal te vertellen heeft!

Allemaal een fijne dag 8)

Groetjes Doris

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hier was ik dan..
    Heel klein drukte makertje.. liet niet zien wat hij/zij was.
    Dus proberen er achter te komen bij de 20weken echo en als ie het dan nog niet prijs geeft dan houden we het als een verrassing.

8. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!
    Wij zijn weer terug! Snik, vind het altijd best erg als ik weer weg moet na vakantie! Vriendlief heeft nog lekker 3 dagen en hoeft donderdag pas weer te beginnen, de bofkont!
    Ach, hier op 't werk is 't lekker rustig! M'n collega en ik zijn met ons tweetjes en hebben lekker ff bijgebept! En nu is 't alweer kwart voor 11! Time flies! Ga zo toch maar wel ff aan 't werk, haha! Hoe is het weer bij jullie? Hier is 't warm! Af en toe komt 't zonnetje door maar 't is vooral heel erg klammig buiten...
    Vanavond gaat de stratenmaker bij ons in de achtertuin beginnen! Ben zo benieuwd hoe het wordt! Kunnen we lekker in de tuin zitten strakkies! We krijgen natuurstenen tegels (grijs) in 50x50, 2 borders aan de zijkant met leuk groen er in en een lekker stukkie gazon! Als 't klaar is, maak ik foto's!
    Gaat alles goed met iedereen?
    - Moon, wat fijn om van je te horen! Dus alles was goed met de kleine!? Haha, nog ff geduld dus tot de volgende echo! Kan me voorstellen dat jullie erg nieuwsgierig zijn!
    - Doris, da's mooi op tijd inderdaad! Wel prettig lijkt me! Weet je nu al mooi hoe en wanneer je alles voor mekaar moet hebben! Ik zou het zelf namelijk niet weten!
    - Hé Nynke, gezellig, je komt dus hierheen ;) Waar wonen je ouders ergens? Ik woon in Stadshagen! Kan me voorstellen dat je het lekker vindt, een dagje voor jezelf!
    - Kissflower, wat lief zeg! Heerlijk he, als die stoere mannen zo schattig tegen hun kleine beep praten... Ik smelt dan helemaal....
    - Klasina, wat lief dat u ons even op de hoogte houdt! Fijn dat ze ze mooie dag hebben gehad! En dat ze de kleine lekker voelt!
    - Lynn, WELKOM! 't Is errug gezellig hier zoals je vast al wel gemerkt hebt :D

Nou, ga gauw wat doen hier! Tot strakkies en alvast een hele fijne dag!

Liefs Chris

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ chrisje

Ja verder was alles goed.
    Volgens me man had het de bouw van een meisje haha.
    Ja zijn zkr nieuwsgierig dus nog 4 weekjes wachten ;)

10. [quote="Nynke]@Xenas: kleine kindjes worden te snel groot. Lucht hier maar lekker je hart hoor meis. Hoe waren de tapas?
    [/quote]

Ze waren erg lekker!
    jammie..
    En het was mega gezellig!

11. Aaaaah kippevel..

wat ontzettend lief zeg!

12. goedemorgen meid..
    pff tis al bijna middag haha!

ff hiervoor maar op die manier gereageerd
    haha

Gisteren met 4 meiden van me oude school uit eten geweest...
    heb ze gewoon 10 jaar niet gezien!
    was erg gezellig!

Man.. wat is het broeierig snachts he..
    moest er weer even aan wennen..voetjes warenzaterdag ook gelijk olifanten poten .. vandaag nog steeds rotweer.. maar ozo benauwd..
    Stond ook op met flinke hoofdpijn.. nou ja.. na een asprientje gaat het wel weer!

vanavond weer yoga-en!
    jeeh!

13. heey Moon!

Goed zeg!
    Jammer dat hij/zij het niet liet zien!
    Ben beniuewd.. wanneer heb je 20 weken echo?

14. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Pfff...wat is het benauwd zeg...heb zeer slecht geslapen vannacht. Het is hier zwaar bewolkt en van wat ik heb gezien heeft het ook geregend. Dorie, kan ik me was niet buiten ophangen.

15. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Pfoe, jullie dus ook al zo'n slechte nacht gehad? Ik had me een darmkrampen vannacht, niet normaal... En de kleine trappelde vrolijk mee (wat ik overigens niet erg vond hoor, maar echt slapen kun je dan ook niet)... Lag de hele nacht te zweten, bah!
    Hier is het nog steeds redelijk mooi! Wat sluierbewolking (om even in de KNMI termen te praten ;) ) maar ook wel zon! Hopen dat het zo blijft!

16. @ chrisje.. jaa vervelend he!

Heb trouwens al 3 dagen diarree na het avond eten.. lekker praat he.
    maar wel erg vervelend!

17. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Nou..ik moet zeggen dan mijn stoelgang nog niet veranderd is sinds de zwangerschap. Ga gerust 2x per dag voor een grote boodschap en ik hoef geen moeite te doen.

18. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Ik had eigenlijk ook niet zoveel klachten, maar het begint nu een klein beetje te komen... Of ik moet 2/3 keer op een dag, of ik kan 3 dagen gewoon niet... Nou, dan is het een drama na 3 dagen... Ben nogal gevoelig voor aambeien... Wees blij Choco! ;)

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

Goedemiddag dame's

Wat een vieze warmte he? Wij hebben airco op de kamer dus redelijk geslapen. Hij staat alleen niet continu aan dus we werden vanacht rond 3 uur wakker met het zweet op de kop! Weer aangezet en lekker verder geslapen.
    Vanochtend was de kleine vrolijk op mijn blaas aan het trappen :evil: Moest om de 10 min naar de wc.... En ik lag vanochtend op mijn zij en hij gaf me een schop, deed gewoon pijn! :x

We hebben trouwens dit weekend de nieuwe vloer erin gelegd (ja met deze hitte) en behangen. We hadden nog nooit eerder behang op de muur geplakt en ik moet zeggen dat we het best goed gedaan hebben 8)
    Helaas kan (en mag) ik weinig doen... Dus heeft een vriend geholpen. En ik zat er als een directeur bij :) Ow het behang hebben we wel met zn 2tjes gedaan.
    Ik zal zo even foto's maken en erop zetten.

@ Chrisje, altijd vervelend na de vakantie weer werken, ik ben benieuwd of ik voor mijn verlof nog aan het werk ga.... Heb behoorlijk veel last van mijn bekken. Vanavond weer naar fysio.

20. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hallo meiden,

Daar ben ik weer! Van het strand afgespoeld helaas. Het hele weekend viel het weer zwaar tegen. Alleen gisterenmiddag en avond was het heerlijk. Verder bewolkt, regen en onweer. :( Normaal vind ik dat niet zo erg, maar met mijn zwangere lijf is het toch minder comfortabel.

Wat hebben jullie veel gekletst zeg! Ik heb net ruim een half uur terug zitten lezen! Ik ga dan ook niet op iedereen reageren, want dan zit ik hier nog wel even.

Lynn; welkom hier en gefeliciteerd!

Avalon en moeder; wat fijn dat het een mooie dag was! Geniet lekker van de vakantie.

Verder gaat het hier geloof ik wel goed. Geen heel schokkende dingen toch?! Hormoontjes hier en daar en wat stijve spieren en gewrichten.
    Hier gaat het ook redelijk. Ik mag zo weer naar de fysio en dan gaan we begeleid fietsen. :D Verder wel redelijk last van mijn rug (maar wel uit te houden) en vandaag ineens weer heel erg misselijk. Een beetje rustiger aan doen dus maar.
    Ik ga alles weer op de voet volgen, dus tot snel! Nog een week en dan twee weken vakantie. Dan hoef ik dus even niet 2x2 uur te werken en kunnen we lekker op het strand blijven met mooi weer. Daarna nog drie weekjes en dan heb ik verlof. Maf zeg dat het ineens zo snel gaat!

Nu even lekker douchen(zit nog onder het strandzand) en dan naar de fysio.
    Tot straks! Maartje

Deel Deze Pagina