Thanks voor jullie antwoorden meiden! Ben blij dat ik voor een heleboel dingen bij julie terecht kan! Ga idd nog ff googlen Nynke! Maartje erg mooie en duidelijke afbeeldingen op die site! Wist niet dat alles al zo weggepropt zat, haha! Liefs Chris
Geen dank Chrisje daar zijn we toch voor. @Nica; mijn bm is ook deze keer niet gegroeid. Mijn vk vertelde dat dat wel vaker gebeurt. Vaak halen ze het wel weer in. Ik ga echt kapot van de pijn meiden. Zelfs het zitten op de bal wil niet echt. Ik ga maar vroeg naar bed en hopen dat het morgen weer beter is. Dikke kus Nynke
@ nynke.. shit zeg.. ik kreeg toen bij mijn fysio een soort zit kussen.. rond dingetje.. waar je alleen maar recht op kan zitten! Ik hoop dat het snel over gaat!
chrisje, heb het opgezocht een keer, als je met 4 weken voor je "tijd" met verlof gaat en de kleine blijft langer zitten, zeg dus 6 weken, behoud je het recht op 12 weken erna. dus een maximum van 18 weken.. vind ik ook wel zo eerlijk!
He gatver Nynke... Kun je wel lekker liggen in bed dan? Ik zou je met alle liefde tips willen geven, maar ik ken het niet.... Rustig aan hoor! Wanneer gaan jullie weg?
Hee dames! Hier weer even een teken van leven van mijn kant! Ik lees nog steeds zo veel mogelijk mee (al valt het niet mee met al dat geklets van jullie) Ik ben aan het genieten van het heerlijke weer. Hier gaat alles goed! Ben nu 5 kilo aangekomen en heb gelukkig niks te klagen! We zijn druk bezig met allerlei klusjes (ik iets minder druk als mijn man ,maar ach da's bijzaak ) Hier lees ik ook veel leuke dingen ,maar met mijn zw dementie vind ik het wel moeilijk om allemaal te onthouden. Maandag mag ik weer naar de vk en ben benieuwd hoe het is (is een vervanger ,omdat mijn vk op vakantie is) Ik wens jullie alvast op voorhand een heeeel fijn weekend en danlaat ik jullie maandag wel weten hoe het is gegaan! Fijn weekend!
O meiden mijn man heeft magische handen, ik ben helemaal blij. Hij heeft mijn heup en onderrug gemasseerd en de pijn is minder. Ik vraag me dan ook af of het mijn bekken wel is. Misschien toch gewoon pijn in mijn onderrug door een verkeerde houding? Maakt niet uit het gaat iets beter. Toch ga ik zo lekker douchen en mijn bed opzoeken kan nooit kwaad. Een fijne avond en ik laat morgen nog wel wat van mij horen. We vertrekken in de vroege ochtend zaterdag.
Hoi meiden, Ik heb me weer door de dag heen geworsteld. Ik moest vanmorgen naar mijn werk voor mijn wekelijkse kop thee, vanmiddag een vergadering en net ook nog gym! Ik zag er erg tegenop en durfde niet meer te rijden (gevaar op de weg!), dus mijn schatje heeft me gebracht en gehaald. Lief he! Uiteindelijk was het best wel even leuk en lekker! Ben nu wel heel moe. Zo lekker mijn bedje in. @NiCa; aha, nou dan komt het allemaal best wel goed dus! @Chrisje; daar keek ik dus ook zo van op! @Nynke; wat rot dat je weer zo'n pijn hebt meid! Laat die man van je maar lekker zijn magische handjes gebruiken. Heb je een bad?! Dat helpt mij altijd erg goed. @Denisse; volgens mij klopt dat niet hoor. Je hebt recht op 16 weken waarvan 10 na de bevalling. Alleen als je zes weken van te voren stopt en je bijv. twee weken te laat bevalt, krijg je er dus twee weken bij. Tenminste, zo heb ik het altijd begrepen. @Bolletje; haha, ben jij ook al zo dement?! Ik ook! Echt niet te geloven! Zo, nu lekker slapen. Tot morgen allemaal! Maartje
Joepie ik ben de eerste! Allemaal een fijne dag vandaag! @ Nynke: Ik heb ook vaak en veel pijn bij mijn onderrug (bijna mijn kont) en mijn man heeft op onze cursus samen bevallen hele goede technieken geleerd om dat te masseren. Het scheelt zo'n stuk als hij dat doet. Ik kan eventueel nog wel een paar tips voor je man doorgeven als je daar wat aan denkt te hebben. @ Xenas: Sorry, ik was vergeten dat ik mijn kinderwagen op mocht halen gistermiddag, dus ik ben er niet meer aan toe te komen je te pb'en, ik zal het vanmiddag echt even doen. Nu even naar de bank, we gaan onze rekeningen samenvoegen. Liefs Laura
goede morgen meiden,ik wil jullie vanuit een nog zonnig appingedam een hele fijne vrijdag wensen! heel veel liefs nica
Goeiemorgen Meiden! Hier een druk dagje voor de boeg, wordt vandaag weer een dagje ouder en dat wil iedereen vieren Moet eerlijk zeggen dat ik het liever oversla, al dat gedoe Maar ja je komt er toch niet onderuit. Heb de visite lekker over de dag verspreid en mannetje is thuis om me bij te staan Moet zo eerst even naar de arbo arts en natuurlijk taart halen Nynke laat je man die handjes goed gebruiken zodat jij een lekkere vakantie tegemoed gaat! Hoop dat je goed kan genieten, doe rustig aan en veel plezier! 8) Lvdwerf: al door de buurt gereden met je kinderwagen? @ Maartje: Vandaag maar ff een rustdag nemen! @ Bolletje: Fijn dat alles zo goed met je gaat, houden zo Groetjes Doris
Doris gefeliciteerd met je verjaardag! Ik heb vakantie! Heerlijk 4 weken vrij! Ik ben er ook wel aan toe.... Hebben jullie ook zo'n last van nesteldrang? Ik kan niet stil zitten, alles moet schoon.. Ik denk dat ik morgen ook alle babyspullen van de zolder ga halen en uit ga zoeken, daar heb ik echt zin in! Onze dochter slaapt vanaf dinsdag op haar nieuwe kamer dus de babykamer staat 'leeg'. Is wel even wennen hoor, zo'n klein meisje in zo'n groot bed, we vinden haar bijna niet weer! De eerste nacht lag ze ineens midden in haar kamer op de grond te slapen, hahahaha!
Goeiemorgen dames! Hier ook weer eentje wakker na een zalig nachtje slapen. Snap het soms niet hoor, lig overdag vaak nog een paar uur te slapen en toch ben ik 's avonds rond 22u zo moe dat ik als een blok in slaap val en dan makkelijk 10u aan stuk slaap. Moe kan ik toch niet zijn van dat platliggen @ Chrisje, heb het ook bij mijn werkgever nagevraagd en je krijgt de dagen dat je overtijd ben er gewoon bij opgeteld op het einde dus het is minimum 16 weken en niet maximum! Kijk hier ook eens onder het subforum werk en zwangerschap, staat volgens mij ook een hele uitleg @ Nynke, wat lekker seg zo een magische handen! Had mijn mannetje dat ook maar, hoewel ik kan niet klagen, hij doet echt zijn best de schat! @ Lvdwerf, en tevreden over de kinderwagen? Welke hebben jullie genomen? Die van ons zou 6 weken levertermijn vragen, ondertussen al meer dan 9 weken geleden en nog steeds geen telefoontje... zal ik toch eens achter aan moeten gaan bellen @ Doris. gefelicteerd meid! Lekker genieten en vooral je ook lekker laten verwennen! @ Smeetje, leuk toch die nesteldrang, gewoon aan toegeven zou ik zeggen! Hier lukt dat nog niet zo goed want we zijn volop aan het klussen in het nieuwe huis en overal staan dus verhuisdozen...
Goedemorgen meiden! Iedereen alweer wakker? Pff, ik was echt een zombie in huis vanochtend... We wilden op tijd gaan tukken gisteravond, maar ja, vriendlief smeert elke avond trouw mijn buik in en blijft dan altijd een half uur liggen met zijn hand op mijn buik... Die twee hebben echt voor het slapen gaan een "vader-kind" moment, want zodra Rogier na het insmeren zijn hand op mijn buik legt, gaat 'ie lekker trappelen en draaien.... Wel superschattig! Doris, van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid! Maak er een gezellige dag van! Nynke, fijn dat je man je pijn wat heeft kunnen verminderen! Kunnen het toevallig ook je SI-gewrichten zijn, of zit de pijn niet net boven je billen? Die klachten heb ik namelijk wel (al jaren hoor, ook voor de zwangerschap) en dan snijdt de pijn echt door je lijf. Massage daar doet dan echt wonderen (en manueel therapie met dat gekraak, maar liever niet ). Hoop dat manlief je zo wat kan ontlasten van de pijn! In ieder geval lekker genieten van je vakantie hoor! Smeetje, agossie, haha wat grappig dat jullie kleine meid midden in de kamer op de grond lag te slapen! Wat gedesoriënteerd? Nica, jij ook een fijne dag! (vanuit een heel bewolkt Zwolle helaas) Laura, tips? Graag! Kan ik altijd gebruiken, dan weet Rogier ook hoe hij moet masseren en heb ik misschien mijn rug niet helemaal blauw, haha! Jippie, nog 1 dagje werken en dan weekend! Heerlijk! Lekker rustig aan doen en een beetje van onze tuin genieten! Heb gisteren trouwens van een kennis zo'n band meegekregen die je om je buik kunt doen. Niet zo'n modieuze katoenen, maar eentje met versteviging erin met klittenband! Echt super! Had nogal last van het gewicht van mijn buik op mijn buikspieren onder mijn borsten en dit scheelt een hele hoop! Zal eens ff kijken straks wat voor merkje er in staat, misschien een idee voor anderen? Nou, ga gauw verder met mijn werk! Fijne dag allemaal! Liefs Chris
Goedemorgen meiden, Tis een wonder! Ik heb lekker geslapen! Misschien dat het uurtje gym voor het slapen gaan toch wel goed doet! @Laura; vertel, vertel, hoe is je wagen?!?! Enne......kom maar op met die tips hoor! @NiCa; dank je wel! Hier helaas dikke wolken en veel wind! Maar evengoed een goede dag vandaag! @Doris; gefeliciteerd meid! Hou oud ben je geworden?! @Smeetje; wat schattig! De kleine meid was helemaal gedesorienteerd?! @Sofieke; die van ons was ook al vier weken te laat en toen ik ging bellen bleek dat ze hem in de showroom hadden gezet! Ik zou dus echt even bellen! Ik heb overigens nog wel een leuke extra korting gehad! Ik kan ook de hele dag liggen, hangen en slapen hoor! @Chrisje; wat een schattig vader-kindmomentje zeg! Ik heb inderdaad ook zo'n band (inmiddels zelfs een professionele van de fysio). Fijn he! Mijn mannetje heeft gisteren de box neer gezet voor ons logeetje. Wel wennen hoor! Het staat wel gezellig moet ik zeggen! Ik krijg vandaag een vriendinnetje op de koffie. Verder geen afspraken. Even lekker bijtanken! Fijne dag allemaal!
goedemorgen meiden! Lekker geslapen allemaal? ik wel.. Gisteren naar de stad geweest.. alweer ja haha! Nu met mijn schoonmoeder en schoonzus.. We mochten wat uitzoeken voor als we naar barcelona zouden gaan van haar.. lief he.. Nu hoorde we gisteren dat we voor 100e mochten besteden! WOW...dat was nice! Ik heb zelf (geen positiekleding) 2 jurkjes gekocht.. 1 bij miss etam.. en 1 bij c&a en een grijs topje met erover heen een grijs wit shirt..bij de promiss vandaan.. en het is allemaal rek baar hahaha! Waren helemaal verrast dat we zo veel mochten besteden! Nu had ik 85e besteed.. en nu mag ik nog 15e besteden.. das lekker! nog maar een topje ofzo! haha Vanavond gaat mijn zusje en mijn zwager uit eten.. ze waren afgelopen donderdag 1 jaar getrouwd.. en dan komt mijn kleine neefje joey ff lekker slapen bij mij! tenminste hij had gisteren wat verhoging omdat zijn tandjes doorkomen.. als die verhoging doorzette dan zou het natuurlijk niet doorgaan.. dan wil ze hem liever thuis houden.. Hoop dat die komt.. kan ik weer lekker kroelen met hem hahaha @ nynke.. fijn zeg die handen van je man! geef mij ze eens te leen haha! nee gekkigheid.. blij dat het een stuk minder is.. @ maartje.. wat een lieve vent heb jij toch! hij doet echt veel voor je! wees er zuinig op! @bolletje.. hee gezellig.. dat je er ook weer ff bent! goed om te horen dat alles goed gaat.. ondanks je dementie dan hahaha! @ laura... geen probleem meid.. is je wagen mooi? foto's! succes bij de bank vandaag.. is voordeel voor mij dat Rob bij de ABN werkt.. hij doet dat gewoon op zijn werk.. hoef alleen thuis te tekenen hahaha! @Nica... jij ook fijne dag meid.. stata er nog wat leuks op de planning? @Doris.. JARIG? GEFELICITEERD meid! Hoeveel jaartjes ben je geworden? @smeetje.. ohh lekker vakantie.. nog 3 daagjes werken voor mij en dan doe ik met je mee ! ik heb de nesteldrang nog niet echt meegemaakt.. zal vast wel komen! HAHA was je meisje gewoon op de grond gaan slapen! ze moest zeker ook nog ff wennen aan haar grote mensen bed! @sofieke.. je slaapt echt lekker veel.. heerlijk.. ff een weekje ruilen @chrisje.. dat klinkt leuk! Ga ik ook eens vragen aan Rob... of hij dat wil doen..de kleine is altijd druk bezig.. en als ik Rob roep.. dan is hij heeeeel stil haaha! zit zijn vader nu al te pesten haha
@doris van harte gefeliciflapsteerd en geniet van je dag en laat je eigen lekker verwennen het begint hier nu ook soms bewolkt te worden en het is best fris hopelijk houden we het vandaag droog,want we hebben vandaag een bbq van me vriends werk en dan eerst lekker tutten enzo hihi en dan me mooie buikie showen lol liefs nica
thnx maartje hier is het dus ook soms bewolkt en frisjes maar goed we kunnen niet alles hebben he? vond het gisteren ook erg warm en moest tot 2x toe naar delfzijl eerst naar de VK moest ik om half10 zijn maar we waren te vroeg maar we mochten door lopen en we waren vroeg klaar dus danny en moesten wachten tot we met de bus terug konden dus we hebben nog ff lekker een ijsje gegeten en toen terug naar de bus en om 1uur moest ik weer terug in delfzijl zijn en gelukkig kwam me mams ons halen en toen we thuis waren was ik helemaal op! en was gisteravond na dat me vriendin met dr kieddies weg waren en danny in zijn bedje lag uitgeput op de bank in slaap gevallen en schrok pas tegen 1:15 wakker dus ben gelijk door naar me bedje gegaan en daar heb ik verdere geslapen soms kun je echt helemaal op zijn en das niet altijd leuk maar ja het is meestal voor korte duur hihihi sorry tis een heel verhaal geworden liefs nica
Goedenmiddag dames....jeetje ik ben gebroken...Heb sinds deze week dat ik heel slecht slaap..bah. Iemand had het over nesteldrang...sorry, die vind je hier echt niet hoor. Heb dat gevoel nog niet gehad. Jippie, alleen vandaag nog werken en dan heb ik 3 weken vakantie, daarna nog 3 weken werken en dan met verlof (zit ook nog eens 2 weken vakantie aan vast). @ Doris: gefeliciteerd met je verjaardag!
Hi meiden! Doris! GEFELICITEERD! Fijne dag! Hier niet veel bijzonders te vertellen.. Wou jullie vragen wanneer jullie een vluchtkoffer klaar gingen zetten.. Zag dat iemand dat al gezegt had (Sorry, weet ff niet meer wie dat nou zei). Maar ben benieuwd.. Heb nu al wel zin om de kleertjes te wassen en zo.. Maar weet niet of dat al nut heeft zo vroeg.. En hoeveel broekjes en truitjes en pakjes enzo hebben jullie in maat 50? (of hebben jullie nog kleinere maat?) Want heb al wel veel kleertjes gekocht, maar merk dat de meeste kleertjes toch wel groter zijn dan maat 50. Heb maar 2 setjes in maat 50. Ik weet het, heb nog tijd zat om het allemaal te kopen.. maar wil het toch optijd allemaal voor elkaar hebben (goh, last van nesteldrang ofzo?) Geloof dat ik verder niet meer vragen heb aan jullie.. Anders post ik strax wel weer een bericht.. Ga nu ff spulletjes inpakken voor de verhuizing volgende week. Laminaat gaan we maandag leggen! En dan kunnen we verhuizen! WOEIIII! Liefs kiss