Hoi allemaal, wat een toestanden zeg, met die vreemdgaande man! Hoe is het mogelijk! Verder is een bad een erg goed idee! Ik heb de halve dag in de tuin staan ploeteren (het is duidelijk groeizaam weer geweest in onze vakantie, en de slakken hebben zich ook exponentieel vermenigvuldigd in onze afwezigheid...). Het ritje op en neer naar Zwolle om onze katten op te halen viel me nog niet mee, al dacht ik dat de jetlag meeviel. @laura: leuke trouwfoto, gefeliciteerd! @moon: ik zou niet weten of "steekjes" normaal zijn, maar ben geneigd te zeggen dat alles wat niet echt pijnlijk is OK is. Vraag het bij je volgende bezoekje even aan je verloskundige! Groetjes Maris
hey meiden.. net wakker... ff lekker 2 uurtjes geslapen. maar of ik me nu wakker voel.. hahah! nou wat een verhaal he.. ze is vanmiddag bij hem geweest.. hij heeft er spijt van.. tja dat zeggen ze volgens mij allemaal.. maar mijn schoonzus is er klaar mee... Ga zometeen even opfrissen.. vanavond met een vriendin naar de bios.. schrek 3 ben benieuwd.. Heb aan Rob belooft dat ik hem vannacht ga ophalen.. hij heeft een feest van zijn werk.. en kan niet thuis komen.. hmm.. lijk wel gek.. maar wil ook niet dat hij alleen op stations rondhangt.. omdat de eerstvolgende trein naar ons pas weer om half 7 gaat... morgen heel de dag.. rustig aan!
Hoi Xenas, Kan me ook voorstellen dat je schoonzus er klaar mee is. Al is het volgens mij niet mogelijk om in 1 klap niets meer voor iemand te voelen. Het zal wel heel zwaar voor haar zijn nu... Shrek 3 is leuk! En toepasselijk voor ons. Bij ons thuis is het ook steeds zo dat ik het haasje ben als er gebobt/opgehaald moet worden... Wij hebben wel de afspraak dat mijn man na de bevalling minstens negen maanden bobt. Fijne avond, Groetjes Maris
@ maris Ik heb het al gevonden... http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?p=1232388&highlight=steekjes+onderbuik#1232388 Niks om me zorgen om te maken hihi...
@Moon; geen zorgen hoor meid! Je baarmoeder groeit inderdaad en je banden rekken op. Ik heb het nu af en toe nog! @maris; je moet hier de slakken eens zien! Pffff Volgens mij heb ik de druk bevolkste tuin van nederland! @Xenas; jeetje meid, dat je dat volhoudt! Ik moet er niet aan denken! Ik dacht mijn moeie lijf lekker op de bank voor de tv te leggen, maar er is werkelijk niks op de buis! Ronald is even weg en dan durf ik niet zo goed in bad te gaan liggen. Bang dat ik niet lekker word.
xenas: wat een walgelijk verhaal! iets om te lezen, of op tv, maar dan ineens zo dichtbij! ieieieieh! dames, vraagje: hebben jullie ook al last van "oefenweeen"? soms het ik het gevoel dat mijn hele benen een lichte spierpijn hebben. en dan in combinatie met een zeurende "ongesteld-rug-pijn". een vriendin zei dat het klonk als oefenweeen. kan dat kwaad?!?!
Hi lieve meiden! Xenas wat een verhaal zeg! Wat vreselijk voor je schoonzus zeg! Annn, dat wat jij omschrijft heb ik nog geen last van. Maar oefenweeen kan volgens mij geen kwaad, dacht dat het er wel bij hoorde.. Maar ben geen dokter, dus weet het niet zeker hoor.. Misschien andere meiden hier? Vandaag weer genoeg gedaan! Hebben een nieuwe bank en salontafel gekocht voor nieuwe huis.. Super gaaf! Ook is de wasmachine vandaag bezorgd in nieuwe huis! En de laminaat in de woonkamer en voor de helft in de slaapkamer zit er nu in! morgen de rest... Ook de babykamer eindelijk in begonnen, we gaan voor aquablauw met witte meubels. Maar daar maak ik wel een foto van als het klaar is.. Ben nu behoorlijk moe.. Dus ga nu nog ff relaxed onder de douche en dan lekker naar bed. De film die me vriend aan het kijken was op veronica is nu ook afgelopen.. dus ik ga ook weer stoppen.. Slaaplekker meiden! Liefs kiss
Vanavond kleertjes staan sorteren en opgeschreven wat ik heb tot nu toe... Volgende stap... De was... Trusten, Nijnie
Hallo meiden, Hier even snel een (sorry ego) berichtje van mij. Wij zijn vandaag terug gekomen van de vakantie. We zijn in Normandie geweest,was wel leuk! Ik heb niet alles mee kunnen doen omdat ik erg moe ben steeds en nog steeds rugpijn heb. Sinds een paar dagen ben k ook weer licht misselijk,hebben meer meiden dit? Ik heb wel gelezen dat dit kan, de laatste maanden van je zwangerschap weer misseljk worden door de druk op je maag ofzoiets. Verder doet ons kleine meisje het nog steeds super goed. De ene dag is ze beweeglijker dan de andere. Vandaag is ze weer super actief geweest, echt leuk! Gelukkig schopt ze nu niet meer zo op mn blaas de hele tijd. HGeb paar dagen gehad dat ik echt heel veel naar de wc moest en ze steeds tegen mn blaas aan zat...(alsof het een springkussen was ofzo haha) MN buik is ook weer goed gegroeid in die 1,5 week vakantie. Maar alles is dus prima. Morgen weer naar de VK voor controle. 9 augustus 2/3/4D echo....spannend! ben echt benieuwd! Ik ga proberen nog terug te lezen hier, en anders morgen ofzo...ga zo nl denk ik eerst naar mn bedje toe, hebben lange reis gehad vandaag. Maar dan weten jullie in ieder geval dat alles oke is en ik op vakantie ben geweest. Nogmaals sorry voor het ego berichtje... Liefs, Sylvia
@ sylvia... goed om te horen dat je een leuke vakantie hebt gehad! Maar ook weer gezellig dat je bij ons bent.. shrek 3 was leuk! haha hij is zeker toepasselijk voor ons met al die mini shrekjes! hahaha! iemand nog wakker.. verveel me!
Hoezooo....?Tja, ik ben vaak de laatste. Hier gaat alles goed. Heb vandaag een beste schoonmaaktik gehad. Ik moest en zou schoonmaken. En hoe is het met jou?Wat een verhaal met je schoonzus zeg...Niet normaal.
nou ongelofelijk he! ze zijn gewoon nog geen 3 maanden getrouwd echt bizar.. verder alles goed.. al hoeweel steeds meer last van maagzuur.. en mijn oorpijn (door die suizen) houdt niet op.. soms krijg ik er ook vette hoofdpijn door.. maar je huisje is wel lekker schoon nu?
Ik zit net terug te lezen van waar ik was gebleven, zie ik dit.... Ik bedoel natuurlijk Maris Ook hier heeft de zwangerschapsdementie schijnbaar toegeslagen Slaap lekker allemaal! Groetjes Doris