Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Ik snap het vaak dan niet...waarom moet er zoiets gebeuren? En dat na 3 maanden.

Ah..maagzuur...dat probleem ken ik maar al te goed. Ik lig er ook heel vaak wakker van. Hoe komt het dat je zo'n last hebt van je oren? Ik weet van m'n eigen dat ik wel meer smeer produceer sinds ik zwanger ben.

Mijn huis is gelukkig schoon en over een maand of 2 kan ik weer helemaal overnieuw... hahaha.

2. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Welterusten Doris.

3. heb sinds januari oorsuis.. vraag me niet hoe ik er aan kom.. want heb echt geen idee.. het was er ineens!
    maar goed.. 2 soorten neusspray al gehad...
    zelfs fysio ervoor gehad..
    nu moet ik dinsdag naar het ziekenhuis
    en gaan ze mijn trommel vliezen doorknippen.. aaah!

maar goed.. zit nu in twijfel fase.. wel slapen niet slapen../
    ik heb geen idee hoe laat rob zal bellen.. dat ik hem kan ophalen
    kan zelfs 4 of 5 uur worden
    denk dat ik zo toch maar bedje in duik!

dus als ik niet meer reageer..
    dan weet je wat ik aan het doen ben!

4. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Ik zou zeggen...ga lekker slapen joh! Ik vermaak me nog wel, ben nog lang niet moe.

Raar van die suis. Hoop voor je dat het knippen gaat helpen.

5. slaap lekker meid!

was gezellig zo'n nachtelijk onderonsje!

x

6. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Welterusten en misschient tot de volgende keer/nacht.

7. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Goedemorgen dames

Ja ben ik weer zondagochtend wakker om jawel 8 uur en nog steeds geen kinderen in huis. Mannetje had al koffie gezet die was om half 8 wakker.
    Ik voel me wel goed en lekker uitgeslapen. Kunnen we veel doen toch vandaag. Gisteren nog bij miss etam geshopt 70% korting weer goed geslaagd. Gisteravond bij me schoonouders gaan eten kaasfondeu mmmhh lekker hoor. Waren om half 11 thuis bed ingedoken en geslapen.
    Vanmiddag lekker formule 1 kijken.
    Eerst me huisje aan kant.

@ Xena wat een verhaal het zal je maar gebeuren.
    @ de demente komt hier ook steeds meer voor
    @ maris is gezellig dat je er weer bent
    @ Sylvia gezellig dat je er weer bent lekker he dat getrappel
    @ nijnie de was heb ik al gehad ( schoonmoeder ) ligt allemaal gestreken in de kast.

Tot later dames

8. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Goedemorgen allemaal!

Weer een slechte nacht gehad helaas. Zal wel komen doordat mijn mannetje vandaag weg gaat :cry: . Ik kon gisteren echt alleen maar huilen. Zullen de hormonen wel zijn. Dat gaat toch wel weer over he, na de bevalling?! Pffffff

@Annn; volgens mij kunnen het inderdaad al oefenweeen zijn en zolang ze niet regelmatig en snel achter elkaar komen is er niks aan de hand. Bij twijfel: VK bellen!

@Moon; dat kan ik me helemaal voorstellen meid! Ik ben ook nog steeds onzeker hoor. Zeker voor de grote 'test'momenten (echo's, vk-bezoek, enz).

@Kissflower; zo, dat schiet lekker op bij jullie! Wat fijn! Wanneer willen jullie verhuizen?

@nijnie; doe jij de was nu al? Ik dacht dat ik daar langer mee moest wachten?

@Sylvia; Welkom terug! Ik zei net gisteren dat ik je miste en dat je wel bijna terug moest komen! Zat ik ff goed zeg! FIjn dat je een goede vakantie hebt gehad en dat alles goed gaat. Je hoeft nu ook niet meer te werken toch?!

@Xenas en CHoco; stelletje kletstantes! Zo komen we wel op de 1000 pagina's! ;)
    Is het nog laat geworden Xenas?

@Jotim; kaasfondue, mmmmmmm. Dat ga ik van de week ook een keer eten denk ik!

Nou, ik ga nog even de laatste uurtjes van mijn man genieten. Tot later!
    Maartje

9. NiCa

NiCa Bekend lid

meis voor je maagzuur mag je rennie gebruiken ik gebruik het ook :)

liefs nica

10. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Het liefste eergisteren al, haha :)
    Maar denk dat we woensdag ongeveer wel gaan verhuizen.

We zouden vanochtend optijd naar nieuwe huis gaan verder met de babykamer.. Nou voor mij dus niet! Heb zoooo erg slecht geslapen.
    Volgens mij weet ik nu pas hoe harde buiken voelen. Heb ze vreselijk veel gehad vanacht. Maar het deed ontzettend pijn! Het trok door naar me rug, dus nu spierpijn achtig gevoel in me rug. Maar vond het vanacht wel eng hoor, me vriend niet. :( Die was geloof ik te moe om aandacht aan mij te geven ofzo.. pff..
    Maar als ik dit nog een nacht krijg ga ik de verloskundige echt wel ff bellen. Moest vanacht gewoon huilen omdat ik me zorgen maakte dat er iets was. Maar hij schopt alweer flink, dus maak me nu ook geen zorgen meer...!
    Dinsdag mag ik weer naar de verloskundige, dan maar eens ff vragen hoe dat zit met die harde buiken.

Dus vandaag ga ik niets doen.. Al hoewel, er moet nog genoeg ingepakt worden.. dus denk dat ik daar vast mee begin. Maar ik heb mijzelf wel voorgenomen om het heeeel rustig aan te doen. Me vriend is al een aantal uurtjes bezig in huis. Zal hem strax bellen of het al beetje opschiet.

Veel liefs kiss

11. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi dames,

Ik heb nog steeds niet alles bij kunnen lezen..
    @Xenas: wat erg zeg, dat het zo is gegaan, Gelukkig gaat met jou alles oke en met de baby!

@Jotim: Dank je, ja echt heerlijk dat getrappel en geduw! (soms voel ik echt het hoofdje, of billetjes en ook de voetjes en handjes, echt lief!)

@Maartje: thanx! Ik hoef idd niet meer te werken nu. Wel een hoop regelen bij cwi/uwv..maarja, komt wel goed denk ik. Moet ik as maandag heen.
    Wel fijn dat ik niet meer hoef te werken want klachten zijn nog steeds erg aanwezig helaas. as dinsdag eerste keer naar zwangerschapsgym...ben erg benieuwd wat het inhoudt en welke andere dames er zijn en hoeveel.

Dat maagzuur heb ik ook al zo erg ja...echt irritant is dat. Ik heb aanbevolen gekregen Antagel te gebruiken, dit is schijnbaar beter om te gebruiken tijdens je zwangerschap dan rennies etc.

Ik heb gelezen in boekjes dat je partner als je rind 26 weken zwanger bent, het hartje kan horen door met een wcrolletje op je buik te luisteren of zelfs met zn oor op je buik te luisteren.....dit is mijn vriend nog niet gelukt. hebben het ook maar 2 keer geprobeerd hoor, en mn vriend is niet zo geduldig haha...hij voelt liever aan mn buik denk ik want dit doet hij wel heel vaak, echt lief!

Liefs

Syl

12. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Goedenmorgen. Ja ik ben weer wakker. Lag er "pas" om half 4 in vannacht... Is normaal hoor.
    @Maartje: dat is toch ook de bedoeling..1000 pagina's! :)

13. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    @Denise: gefeliciteerd met je zus!

@Doris: leuke verjaardag gehad?

@xenas: nou zeg dat is ook erg voor je schoonzus, sommige mensen!

@Moon: ja had ik ook soms in het begin, gaat het goed met je?

ah zie nu dat je je antwoord al had gevonden.

@ann: geloof dat ik laatst las dat we rond deze tijd oefenweeen kunnen gaan krijgen dus kan best kloppen

@Maartje: Hier ook een geval van (zwangerschaps)dementie, :( hoelang ging je man nu ook al weer weg? sterkte ermee, zullen inderdaad vast ook een deel de hormonen zijn. Hoop ook dat dit wel weer een stuk inder zal worden..

Pff was toch beroerd vannacht, werd wakker en was me toch misselijk, en last van mn darmen, kwam er aan alle kanten uit :oops: :( bah! Hele harde buik ook constant..
    Voel me nu wel weer ok, maar schrok wel een beetje vannacht, op de pufcursus werd er namelijk verteld dat een symptoom van een beginnende bevalling kan zijn dat je opeens moet overgeven en diarree tegelijk....hmmm maar goed dat was het gelukkig niet want zit hier weer gewoon rustig, dus zal wel wat anders zijn geweest dan.

Vanaf welke week gaan ze bij de VLk eigenlijk beginnen met inwendig onderzoek?

Nou fijne dag allemaal

14. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    :cry: :cry: Boehoe :cry: :cry: Hij is weg.... en komt volgende week zondag pas weer terug. Bah, ik kan alleen maar janken. Die stomme hormonen ook! :evil: Normaal ben ik ook best gevoelig, maar dit slaat echt alles hoor! :(

@Sylvia; ik ben ook ineens weer veel vaker misselijk dan een paar weken geleden. Nou ben ik niet echt het goede voorbeeld, want ik heb er sowieso bijna de hele tijd last van gehad. Het was alleen de laatste weken echt een stuk minder, maar nu...... :rolleyes:

@Kissflower; doe je wel ff rustig aan vandaag meid! Klinkt niet lekker hoor. Als het aanhoudt zou ik toch ff bellen met de VK. VOlgens mij mag je nu nog niet echt pijn hebben toch?!

@Choco; pfff, wat een tijden! Ik was ook wakker om half 4 maar ik lag wel al uren in mijn bedje.

@Martine; Wat vervelend dat je zo'n rotnacht hebt gehad! En dat net na de uitleg dat het een teken kan zijn dat de bevalling begint! :rolleyes: Daar werd je vast niet rustiger van!
    Geen idee wanneer de VK begint met inwendig onderzoek. Zal pas in de laatste weken zijn denk ik. Tenzij er eerder reden voor is.

Ik ga mijn verdriet maar even weg eten. Hopelijk gaat dit gevoel snel weg, want ik zit hier gewoon een beetje depri te worden! :(

15. goedemorgen meiden..
    maartje gelukkig zijn wij er voor je!

vannacht na het onderonsje met choco.. toch rond 1 uur naar bed gegaan.. rob belde om 3.15..
    en uiteindelijk lagen we weer om 5 uur om bed.. ben ook pas net wakker.. en we doen lekker rustig aan vandaag..
    werd wakker met harde buik.. maar of dit nu een harde buik was.. of dat mijn kindje gewoon hier lag.. lag dat weet ik niet.. deed geen pijn ofzo!

straks komt mijn schoonzus hierheen.. ze zit nu al 4 uur te praten met haar... man.. ex.. tja hoe noem je het..
    en dan gaan we naar mijn schoonouders.. denk ook wel dat we daar gaan eten!

16. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Wat is het hier rustig zeg! En dat terwijl ik mij verveel.. :(

17. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    zie dat er alweer april mama's zijn bijgekomen..! Dat gaat echt super snel! dan zijn onze kindjes al een half jaar! :confused:

18. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Kissflower; ongelovelijk he! Hoe snel dat gaat! Die zijn net de eerste drie maanden door als wij bevallen!

@Xenas; pffff, wat een nacht! Ik moet er niet aan denken!

Ik ben inmiddels weer een klein beetje opgedroogd. Ik heb de strijk weggewerkt (zittend en dat ging best goed eigenlijk) en ben met mijn vader naar de begraafplaats geweest waar mijn moeder, oom, opa, en tante liggen. Nu staat paps hier te koken, dus ik ben lekker even niet alleen!

19. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Nou moe, het is hier echt uitgestorven! Waar is iedereen?!?!?! Oehoe!

20. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ maartje

Ja dat geloof ik best.
    Kan niet wachten tot 15 aug dan valt er weer een last van m'n schouders.
    Want je blijft toch gespannen voor zo'n 20weken echo.

@ martine

Hier gaat alles prima!
    Geniet ontzettend en vind het heel mooi om te zien hoe je veranderd in je zwangerschap hihi.
    Alleen sávonds mega pijn onder m'n borsten en iets naar beneden en dan straalt het door naar m'n rug :(
    Net of alles klem zit daar, maar ja overleven we ook wel weer ;)
    Verder vind ik het best een opgave met m'n diabetes er bij... s'nachts 2x wakker om te controleren maar slaap vaak door de wekker dus nu is manlief degene die me wakker maakt hihi.
    Die baalde eerst als een stekker want z'n hele nacht is natuurlijk onderbroken en hij moet dan ook nog is de hele dag werken.
    Maar nu is ie er aan gewend en gaat het heel automatisch.. dan weet ik ook hoe het straks is met de kleine ;)

Vervelend dat je je zo beroerd voelde van8.

Deel Deze Pagina