Jeetje wat hebben jullie allemaal een goed gevulde boezem zeg! Ik wil wel wat van jullie overnemen hoor @ appeltje: die hoofdpijn is indd hormonaal, ik hoor er wel meer vrouwen over. Laat je maar lekker verwennen door je mannetje! Moon: Nu al een buikje joh Hi hi dat beloofd wat...! Enne leuke tip die site! Ga gelijk ff spieken zo! Ik wil trouwens ook BV gaan geven, heb zelf enorm last gehad van astma en chronische eczeem. Heb zelf nooit bv gehad en het schijnt dat het toch het afweersysteem versterkt en gewoon beter is. Dus ga het zeker proberen! Trouwens de 1e buikfoto staat in mn album! O
zo heb net het nummer van de VK opgezocht en ik ga morgen maar me HA bellen. Heb in mij vorige zwangerschappen een tekort aan ijzer gehad en wil dat nu eigenlijk een beetje voor zijn. Vanmiddag me schoonzus en man vertelt dat we zwanger zijn. Ze vonden het helaal geweldig. Mijn schoonzus is zelf ook zwanger nu en verwacht april haar 2de.
Wat een leuke site is dat, Moon! Heb 'm meteen bij mijn favorieten gezet. Marjo, mooie 1e buikfoto! Helaas heeft Ryan, ondanks een jaar bv te hebben gehad, last van astmatische bronchitus. Hij is er nu weer even van af, maar ben bang dat we over een paar weken weer moeten puffen bij hem. Maar wie weet was het nog wel veel erger geweest als hij geen bv had gekregen. Ik ben van mening dat het de beste voeding voor je kind is, maar daarbij: Je moet wel volledig achter je keus staan. Twijfel je, dan ben ik bang dat je het beter niet kunt doen, om problemen te voorkomen. Als ik tv zit te kijken of naar Ryan als hij zit te spelen, zou ik overal om kunnen janken. Het liefst laat ik me eigen even helemaal gaan zodat ik daar vanaf ben, maar de tranen komen niet, ik krijg alleen een enorme brok in m'n keel. Het hoort er allemaal bij! Morgenavond hebben we vergadering op het werk en dan ga ik tegen de rest van mijn collega's ons blijde nieuws vertellen. Ik ben heel benieuwd hoe de reacties zijn, ik denk dat iedereen wel verwacht; Ryan is 2 jaar geweest, pas verhuisd...
@ marjo Hihi je mag best wat hebben. Is niet altijd handig van die grote (.)(.) Ik zal morgen een foto van me buik maken. Hij was stuk dunner dan nu snap er niks van. Zal toch is aan de gyn vragen waarom ik telkens zo snel een buikje krijg. @ andrea Ja is leuk site he! Wel grappig om te zien hoe ie dan is. Heb voor me man een poster in de kast hangen haha. Van week 1 tot 40 met alles er op enz.
Elvira succes he morgen ben benieuwd! Heb sinds vanmiddag ineens van die hele felle steken af en toe in mijn zij/rug beetje rare plek zit niet heel laag ofzo.... Iemand wel eens gehad?
Hey Woepie, Dank je. Ik zie dat jij een tweeling krijgt, geweldig lijkt me dat! Moon, ja leuke site, ik had hem al gezien. Stuur mijn mannetje elke week een mailtje met de informatie van die week, dus morgen krijgt hij week 7 in de mailbox. Hoe kom je aan zo'n poster? Die wil ik ook!
hihihi ja vond het ook erg leuk was wel effe schrikken hoor toen we het hoorde we weten het nu ongeveer 2 weken en zijn er nu wel aan gewend en het is hard groeien he mijn baarmoeder zit al net onder mijn navel dat is ongeveer 20 weken zwnagerschap bij 1 kind kijk anders maar eens in mijn album dan kan je het zien hoe hard het gaat tis geweldig dat wel
Aaaah, heb normaal al 80F , wordt het nog veel groter? Ze deden vorige zwangerschap wel wat meer zeer dan deze keer, maar het kan dat het pas vanaf 6 weken begon hoor, nu alleen wat gevoelige tepels...Hihi, ze hangen straks op mn knieen!
Ja, je buik wordt natuurlijk flink groot met een tweeling. Heb je ook dubbelop kwaaltjes, of viel dat mee? Leuk behangetje trouwens.
nee kwa kwaaltjes viel het wel mee eigenlijk heb niet echt veel last van gehad wel iets meer als bij mijn eerste maar goed daar had ik helemaal niks nu was ik een beetje misselijk
Oefff... Schreef ik eerder vandaag nog heel blij dat Beeb me mooi met rust liet en ik morgen vol vertrouwen het vliegtuig instap... Nou, ik denk dat de kwaaltjes begonnen zijn.... aaaaaaaaaaargh! Heb sinds vanmiddag barstende koppijn en djiezus, wat ben ik misselijk geweest... Nog niet met de toiletpot geknuffeld, maar ik vrees al voor morgen.... Wish me luck... hopelijk niet al teveel turbulentie!
Agenda: Februari appeltje 14 intake verloskundige Elvira 12 feb. eerste echo anz 19 feb Gyn lient 21 feb intake verloskundige moon85 23feb eerste echo Kabouter Klus 27 feb intake versloskundige Marjo83 28 febr. tweede echo Maart Andrea mv Ryan 1 maart intake verloskundige salsabine 2 maart gynacoloog, eerst echo Bull terrier 5 maart intake verloskundige Ready 5 maart intake verloskundige Martine 6 maart 1ste controle VLK appeltje 7 maart eerste echo Bianca 8 maart intake verloskundige Bianca 9 maart eerste echo! Nynke 15 maart intake VLK en echo Ready 15 maart 1ste echo denisse 20 maart 1ste echo sofiekeeerste echo op 20 maart Bobbie 22 maart gyn tweede echo Divanaatje 26 maart eerste echo Uitgerekende datum: Bobbie , 23 jaar, 1ste kindje, 30-09-2007 Sofieke , 29 jaar, 1ste kindje, 30-09-2007 lient, 34jaar, 1ste kindje, 01-10-2007 appeltje, 28jaar, 1ste kindje, 02-10-2007 Bull terrier,21 jaar, 1ste kindje, 05-10-2007 Bianca,29 jaar,1e kindje, 7-10-2007 Martine, 25 jaar, 1e kindje, 08-10-2007 Ready, 30 jaar, 1e kindje, 08-08-2007 Elvira, 28 jaar, 1ste kindje, 09-10-2007 Marjo83, 23 jaar, 1e kindje, 09-10-2007 Kabouter Klus,31 jaar, 1ste kindje, 10-10-2007 Andrea mv Ryan, 29 jaar, 2e kindje, 10-10-2007 Nynke 29 jaar 3e kindje, 11-10-2007 Jetteke 34 jaar, 1e kindje, 11-10-2007 salsabine, 32jaar, 1ste kindje, 12-10-2007 Maartje06, 29 jaar, 1ste kindje, 12-10-2007 Linda84, 22 jaar, 1e kindje, 12-10-2007 Divanaatje, 29 jaar, 1ste kindje, 13-10-2007 Anz , 25jaar, 2de kindje, 14-10-2007 Mariekebalm, 25 jaar, 1e kindje, 15-10-2007 denisse, 25 jaar, 1e kindje, 16-10-2007 Avalon1972, 34 jaar, 1e kindje, 18-10-2007 moon85, 21jaar, 1ste kindje, 20-10-2007 Jotim30, 32 jaar, 3e kindje, 20-10-2007 pol, 27jaar, 1ste kindje, 20-10-2007
Nou, ik heb mezelf er oo even tussengezet en een paar pagina's teruggelezen. Wat gaat het snel zeg, met de nieuwe zwangeren. Gefeliciteerd allemaal!
goedemorgen allemaal, Iedereen weer heerlijk geslapen. Ik slaap zo goed sinds ik zwanger ben. Vroeg na bed en er zo laat mogelijk uit. Vandaag VK bellen en Ha eens kijken wat we kunnen plannen. Het is vandaag vies weer buiten denk dat ik veel thuis ben. Heeft iemand ook al last van dat eigenlijk wil ik opruimen enzo maar de puf en de fut er niet voor hebben. Kabouter klus fijne vakantie.
Goedemorgen allemaal, Ben je een half dagje niet geweest, kun je zo weer een aantal pagina's bijlezen! Dat gaat hard. @Jotim: ik slaap juist erg slecht; val in slaap rond een uur of elf, ik word rond een uurtje of 3 - 4 wakker en blijf dan meteen zo'n anderhalf uur wakker. Dit is niet echt fijn. Ach, verder heb ik (nog) niets te klagen! Liefs, Divanaatje
inslapen geen probleem, maar rond 5 uur wakker.... oeffff... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz haha! nou ja, gaat hopelijk wel weer over.