Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ Maris en Nica, ik heb dat pakje ook! Komt uit de prenatal toch?
    Hoewel ik heb het eigenlijk weg gegeven aan de grootouders, was onze manier om 6 maanden geleden te vertellen dat ze oma en opa werden!

Ik koop hier eigenlijk alleen maar maatje 56 en zelfs 62 want weet nu al die baby van ons een mollig dingetje gaat worden. Ligt op percentiel 90 momenteel en woog op 28w en 5 dagen al 1800 gram dus een 8 ponder wordt het hier minimum! Dan kan ik dat 'kleintje' toch niet aandoen om het in een maatje 50 te proppen!

2. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Wij hebben ook 2 namen en zijn er nog niet uit wat haar roepnaam gaat worden. Maar aangezien ze wel beide namen krijgt heb ik ze allebei op haar pakje laten druken. We houden ook de volgorde van deze namen zo aan omdat het lekker in de mond klinkt.

3. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Dat gaat zeker een flinke beeb worden....nu al 1800 gram......haha nee maatje 50 gaat niet lukken.....jeetje ik hoop maar dat ik nu de goeie maat heb besteld 50/56................met 32 weken krijg ik nog een groei echo en dan kan ik altijd nog een groter maatje bij bestellen...............

4. NiCa

NiCa Bekend lid

zo de foto is gemaakt nu nog kijken hoe ik het in het forum krijg anders zet ik het wel ff in me album tis idd van prenatal

liefs nica

5. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Zal wel lukken hoor met een maatje 50/56, de meeste beebs passen daar gewoon netjes in! Bij mij zei de gynaecoloog dat de beste maatstaaf het geboortegewicht van de moeder is in combinatie met de lengte van de vader!
    Nuja, dan was het bij ons redelijk te verwachten want ik was 7 pond bij geboorte en mijn mannetje is nu meer dan 2m, dus ja een kleintje zal het dan niet worden! ;) Mag voor mij dus best een paar weekjes vroeger komen hoor :D

6. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Volgens mij was ik bij de geboorte maar een kleintje maar dat zou ik even aan mijn mam moeten vragen, ik weet wel dat mijn man een 9 ponder was bij de geboorte nu ook en flinke kerel........

Ik wil niet te laat bevallen.....1 November is mijn nichtje al jarig maar ook weer niet te vroeg, mijn schoonzus is namelijk 4 weken voor mij uitgerekend............haha iemand nog tips, ik zou wel 10-10-2007 willen bavallen.................haha :thumup:

7. NiCa

NiCa Bekend lid

meiden de foto is geplaatst weet niet of jullie het goed kunnen zien!

liefs nica

8. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Wat een lief pakje.....hebben ze die ook nog in andere kleuren? Ik kan niet zo goed de text zien......maar hij ziet er vertederend uit......

9. NiCa

NiCa Bekend lid

geen idee heb het van me ouders gehad

liefs nica

10. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    We kleppen hier het hele forum vol.....ik ga heel even een uurtje liggen. Stort een beetje in...................ik lees zo wel weer bij......... :-$ Tot zo

11. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    ZIet er inderdaad schattig uit Nica!

Hahaha, marize, dat zou pas geweldig zijn moesten we de gewoon zelf eens kunnen bepalen wanneer we willen bevallen.
    Nuja, bij mij bestaat de kans wel dat het zal ingeleid worden of dat het gewoon vroeger komt want met mijn ontsluiting die ik nu al heb in combinatie met een heel grote baby zou de baarmoedermond het wel eens kunnen begeven... Dus wie weet ;)
    maar goed, moet voorlopig toch nog een weekje of 5/6 blijven zitten hoor!

Gisteren trouwens een vriendinnetje van mij bevallen op 34 weken. Werd ingeleid omwille van een ernistige vorm van zwangerschapsvergiftiging. Erg hoor hoe teer dat kleine mannetje nu nog is!

12. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    he dat is toch een andere dan die ik heb. Die van mij is een los limegroen broekje met een wit truitje erbij met limegroene opdruk.

13. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Ik wil ook niet te vroeg bevallen.... Ben zelf nl. 25 oktober jarig en dus 28 oktober uitgeteld. Spannend!

14. NiCa

NiCa Bekend lid

slaap marize slaap daar buiten loopt een schaap een schaap met witte voetjes traalalala....geintje meis slaap lekker!!!

liefs nica

15. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Heeft iemand van jullie ook al last van beginnende spataderen op de benen? En wat doen jullie daartegen?
    Ik krijg ze nu ook en het is niet echt een charmant gezicht met een rokje of korte broek....

Morgen is onze dochter jarig, 3 jaar alweer! Nu hopen dat het weer een beetje mee zit en we buiten kunnen zitten. Ze krijgt nl. allemaal buitenspeelgoed......

16. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    he bah sofieke, vervelend hoor voor je vriendin en haar partner! hopelijk gaat wel alles goed?

Gisteren zat ik in de wij jonge ouders ook allemaal verhalen van vroeggeboren kindjes te lezen, en alhoewel het wel allemaal goed afliep werd ik er toch niet zo blij van. Van mij mag ons meisje gewoon tot zeker 10 oktober blijven zitten (uitgerekende datum is 24-10).

groetjes
    Maris

17. NiCa

NiCa Bekend lid

hihi foto foto maris:D

liefs nica

18. NiCa

NiCa Bekend lid

heee ik wil ook wij jonge ouders krijgen en ik heb hem nog lang niet:S en heb me er wel voor opgegeven die blije doos van prenatal:S

liefs nica

19. NiCa

NiCa Bekend lid

meis 1 troost ik heb ze ook op me rechter achter been voornamelijk ik doe er nix aan zien ze het dan zien ze het!

liefs nica

20. @ marize.. haha wat heb ik gelachen om je berichtje zeg! met je pindakaas..
    ik ben ook helemaal verslaaft eraan!
    en dan doe ik er ook nog lekker vruchtenhagel op! Jammie!

@diaan.. gelukkig dat het niks ernstigs was!
    maar dat het alleen maar die kleine was die aan het draaien was..

@ sylvia.. zeker handig zo'n to do lijst! Moet ik eigenlijk ook maar eens doen!

Zo dat zal ze leren hahaa!
    beetje zwangere vrouwen aanrijden...pfff die fransen ook he!

trouwens.. lees ik dat goed.. 32 graden!? aaah.. lekker zeg.. ik ben vanaf morgen weer bij je in de buurt haha!

@ marize... jaaa die cornetto's gaan hier ook naar binnen.. bij de c1000 hebben ze eigen merk cornetto met caramel! aaaahh

@avalon... wat een schattige foto!
    Ik zie zijn mondje helemaal zitten!

@muppet.. hoe was het bij de fysio?

@ denise.. oohh nee alweer blaasontsteking? heb je daar altijd al last van gehad? of is het nu echt door de zwangerschap?

@sofieke.. gewoon rennies nemen! Ik gebruik ze nu ook sinds paar dagen.. en het lucht echt op!

@ maris.. w emoeten gewoon een stukje van die taart hebben! Ik zit helemaal te watertanden hier!

@ marize.. wat een super schattig pakje!
    Ik ga straks meteen op de site kijken!
    Rob heeft een rompertje gekocht laast.. met de teskt.. VERS GEPERST! haha die gaat ook zeker mee naar het ziekenhuis!

Goedemorgen meiden!

zooo lekker geslapen vannacht..
    geen last van me oor... ben wel thuis gebleven.. morgen ochtend gaan we op vakantie.. en er moet nog een hoop gebeuren!

Vanmorgen weer bloed geprikt.. en het was prima! 6,8 .. vorige keer was het 8.... jippie..
    nu nog even de waardes vanmiddag afwachten.. en dan heb ik dat ook weer gehad..

Deel Deze Pagina