Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Dank je wel lieverd, idd van goodmoodkids

Ik word ook wel erg nieuwschierig naar jou kamer, ik zag je meubeltjes al die nog geschildert moesten worden, erg leuk.....ik vind de kamer in de kleuren zoals jullie hem hebben gekocht ook al erg leuk. Wij hebben onze kamer ook 2de hands gekocht, wel even een nieuw laagje white wash eroverheen. En de kast die zonder de raampjes hoort eigenlijk niet bij de kamer, die was eiken kleur, hebben we geschuurt en ok gewhite washt.....kamer is zo groot dat ik die kast nog wel kon gebruiken...

2. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Wat een leuke pakjes en kamertjes allemaal! Mijn kleine meiske mag straks het ziekenhuis uit met een pakje wat haar mama ook droeg op de kraamafdeling, roze met mutsje zoooooo schattig, volgens mij door haar overgrootmoeder gebreid/gehaakt, leuk hè?
    Choco, was je niet gewoon wat geïrriteerd? Die van mij was ook hoger gister maar ik was me toch een partij opgefokt, hihi. Heb het erbij gezegd en was volgens hem geen probleem, kan gebeuren...

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Jeeeh dames met de poes is alles goed! :whistle:
    Sorry dat ik niets van me heb laten horen mijn ons internet lag eruit! :confused:
    Wat blijkt; ze heeft een infectie in haar mond :( Maar ze kreeg gister 2 prikken en heb nu pijnstillende druppels en ze huppeld weer vrolijk rond!
    Ze mag op dit moment niet naar buiten dus ze zit binnen. Vind ze niet zo heel leuk maar het moet even ;)
    Iedereen bedankt voor de lieve en bezorgde reactie's!

Ik heb ook een pruimenverslaving. Is wel erg makkelijk nu want ik zit redelijk verstopt van onder... :oops:

En ik las dat heel veel meiden slecht slapen, is dat "normaal" tijdens de zwangerschap? Ik slaap namelijk heeeeel veeeel en erg lekker! Ben er net een uurtje weer uit :oops: Erg he?!

Ik werd vanacht trouwens wakker met een zere buik! Heb ik de laatste tijd wel vaker :(
    Het is niet in mijn buik maar meer "erop" Net alsof ik gigantisch veel sit-ups heb gedaan en nu spierpijn heb.
    Kan het zijn dat de beeb dan aan het draaien is ofzo? Ik heb dan geen harde buik, dat heb ik tot nu toe nog maar 1 keer gehad volgens mij.

4. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Bij mij was het het draaien astrid, maar één keertje, maar dan wel gelijk ook hélemaal, hihi....Had er veel spierpijn van en een beurse navel, haha

5. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Juist niet maar ik denk dat het door afgelopen weekend komt want we hebben toen chinees en pizza gehad. En ik heb dropstaafjes gehad. Mijn enkele werd toen ook dik namelijk, dus ik denk dat het aan het eten ligt aangezien wij vrijwel zoutloos eten.

6. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Ah dat ken ik ook, ben soms twee dagen ziek als ik bij anderen heb gegeten, eten hier ook praktisch zoutloos, altijd al gedaan, erg onfrans.....Maak je geen zorgen....Zeker als het volgende keer gewoon wel weer goed is...

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Dame's nog even snel een vraagje;
    Weet iemand hoelang je ongeveer doet met maatje 50/56
    en met maatje 62?
    Is daar ergens een lijst voor? Kon namelijk niets vinden.

8. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Ooooh...Mariekebalm........wat een mooi pakje en nog eens heel speciaal dat haar mama het ook aan heeft gehad. leuk om al die pakjes te zien. :thumup:

9. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Jeetje! Ik ben even weg en.............vier pagina's bijlezen! Ik ga dan ook niet op iedereen reageren, want ik moet nodig wat gaan eten en heb alweer veel te veel tijd besteed aan bijlezen.
    De fysio ging goed. Ze heeft me weer flink te pakken gehad! Mijn spieren zaten dan ook goed vast! Daarna nog lekker even op de fiets gezeten. Helaas niet meer op de roeimachine, want ik moest op tijd thuis zijn voor de UWV. Die hebben voor het laatst gebeld en laten me nu verder met rust tot na mijn verlof. Eindelijk!

@Marize; wat een onwijs gaaf kamertje heb jij! Echt top!

Ik moet ook nog op zoek naar kleertjes voor de beeb. Ik ben er eigenlijk nog helemaal niet mee bezig geweest.

Een vriendin van mij heeft gisteren vertelt dat ze zwanger is! Joepie! Het is nog wel heel pril, maar toch!

@Astrid; fijn dat alles goed is met je poes. Ik maakte me al helemaal zorgen!

Zo, nu snel eten voor ik van mijn stokje ga!
    Liefs, Maartje

10. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Ben blij dat alles goed is met de poes.

kijk hier eens voor de maten:
    http://www.kidsmerkkleding.nl/maattabel.htm

of hiero:
    http://www.ikisklein.nl/cadeau_en_maattabel_kleding.htm

Gelukkig heb ik geen problemen met de stoelgang, door een tip van een vriendin blijf ik ook aarbeien euh aanbeien vrij.......gelukkig. :)

11. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Zwak hoor Maartje dat je niet op iedereen reageert, hahahhahah grapje......EET SMAKELIJK!

12. NiCa

NiCa Bekend lid

idd het is het zelfde opdruk alleen wij hebben er een pakje van leuk maris

liefs nica

13. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Leuk pakje Marieke! Volgens mij is het trouwens gebreid, in ajoursteek nog wel. Mooi hoor!
    :)

@ maartje, wij hebben ook nog nauwelijks kleertjes, geen paniek! Wij gaan er (op aanraden van meerdere stellen vrienden die al kinderen hebben) van uit dat we enorm veel kleertjes krijgen en hebben tot nu toe voldoende aan de paar setjes die we tot nu toe al (ook gekregen!) hebben. Ik heb verder zelf ook een paar truitjes gebreid, al weet ik niet of een heel klein baby'tje een truitje al fijn vindt. Als we onverhoopt toch iets te kort komen is er snel genoeg een ritje gemaakt naar de Hema.
    :)

Ik heb totaal geen verstand van hoe snel kinderen groeien qua babymaten. Wel weet ik toevallig net dat een kindje met 10 maanden naar maat 74 gaat. Dat vertelde een vriendin van me namelijk gisteren.

Groetjes!
    Maris

14. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Ja, ga er maar vanuit dat je heel veel krijgt idd, ik krijg nog weer een doos vol van een vriendin, die heeft wel een jongetje, maar wat ik allemaal wel niet over kan nemen, niet te geloven zoveel! Heb nog maar 0.00 € uitgegeven aan kleertjes, speelgoed etc, hihi het stroomt binnen!

15. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    @ Marize: Wat een leuk kamertje zeg!

@ Marieke: Wat een schatig vestje en wat een leuk idee dat jij dat ook aan hebt gehad!

@ Astrid: Gelukkig is alles goed met de poes, verwen hem maar zolang hij binnen moet zitten!
    Ik slaap normaal gesproken ook nog heerlijk ( en lang) Alleen vannacht niet door die vervelende rot mug :rolleyes:

Hier ook nog niet veel kleertjes gekocht. Toevallig van de week het eerste setje omdat ik mn moeder het geslacht wilde vertellen en dat dus dmv de kleertjes heb gedaan :)
    Nu de nieuwe colectie bijna in de winkels hangt koop ik er denk ik nog een paar setjes bij, maar zeker niet te veel, kan altijd nog wat bijkopen, ook hier zit de hema dichtbij ;)

Groetjes Doris

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

@ Marize, dank je wel!

Ik heb net behoorlijk wat kleertjes op http://www.hm.com besteld :oops:
    Alles in maatje 62 of 68 :D Wat een super leuke kleding zeg!

En ik denk (hoop) dat wij ook behoorlijk wat krijgen, maar tot nu toe valt dat nog vies tegen :)
    We hebben zelf ook al aardig wat kleertjes gekocht, ik MOET gewoon kopen ;)

17. ohhh marieke.. wat een mooi setje zeg!
    heel erg gaaf!

Ik heb net gewoon gespuugd..
    ongelofelijk!
    gaat nu wel weer..
    beetje druk gemaakt vandaga.. en dan ben ik nog wel thuis..kan je nagaan..

zometeen sleutel brengen bij de buren..
    die onze poes voor aankomende week gaat verzorgen!
    nog even de huiskamer dweilen..
    en ik kan gaan!
    kom morgen ochtend nog even neuzen!
    als ik straks niet meer reageer..

voor allemaal eet ze.. en alvast slaap lekker haha

18. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    @Astrid........ik ben echt heel boos op jou! :^o Hoe kun je die tip geven over de HM. Ik was er neit opgekomen............wat een leuke kleding.........bedankt...dat word weer geld uitgeven......... [-o<

19. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Hoi dames,

Even een kort berichtje van mij, ik moet om 20.00 nog weer naar de VK namelijk, dus ik ben nog een beetje druk.

De pretecho was niet echt wat. Onze klein lag met de neus in de placenta gedrukt. En omdat er vruchtwater om het deel heen moet zitten waar ze een 3D echo van kunnen maken, konden we 3d niets zien, zelfs een foto van het geslacht in 3d ging niet lukken. We hebben wel in totaal een minuut of 10 naar de 2d gekeken, maar ook daar konden we door de rare ligging niet veel leuke plaatjes van krijgen. Het leukste plaatje wat ik nu heb is van 1 voet, aardig gedetailleerd. Ik zal die foto vanavond weer even op mijnalbum.nl erbij zetten. Aangezien het kindje nu eerst 2 weken lang flink aan het draaien was en nu sinds 2 dagen redelijk rustig ligt, wist de echoscopiste wel te vertellen dat de kans dat de kleine nog zou draaien klein was. Daar waren we op zich wel blij mee, want de kans op een stuit is nu dus ook een stuk kleiner, al zal het daardoor ook niet gaan om met een paar weken wel een leuk 3d beeld te krijgen. Dus we zullen gewoon moeten wachten tot na de bevalling om te zien hoe ons kindje eruit ziet. Gelukkig waren verder alle waardes goed. Het was nu ruim 800 gram en alle waardes lagen net onder het gemiddelde, het wordt waarschijnlijk een mooi klein kindje.

Fijne dag allemaal dames. Ik zal zien dat ik vanavond nog weer even op jullie reageer. De stroom was hier ook uit gevallen, dus daar waren we ook druk mee.

Het is toch nog een heel verhaal geworden, sorry...

Liefs Laura (en een eigenwijze beeb)

20. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hier ben ik weer met een vraag :oops:

Ik heb soms gevoel of er een hele ballon in m'n buik zit en die soms opgeblazen word.
    Wat is dat? is het normaal? :oops:

Deel Deze Pagina