Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Denk dat het of je darmen zijn of je hebt een harde buik....Hoe lang duurt het?

2. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Nee het is geen harde buik want die had ik met de miskramen en daar lijkt het niet op.
    Het zit onder m'n navel meestal of links van m'n buik en in 1 x dan komt er een gevoel dat er een ballonnetje word opgeblazen en soms als ik er op druk gaat het weer weg en anders dan is het even en gaat het ook wel weer weg.
    Maar benauwd me soms dat gevoel.

3. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    kom even inbreken en meebabbelen,ben eigenlijk een novembermama,maar word waarschijnlijk met 39 weken ingeleid dus dan word ik waarschijnlijk toch een octobermama.

ik ben ruby,29 en moeder van 2 zonen van 6 en 8 en verwacht nu weer een zoontje. :)

4. NiCa

NiCa Bekend lid

welkom ruby hopelijk heb je het hier naar je zin en babbel gezellie met ons mee!

liefs nica

5. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Ah, als ik dat nu heb is het de baby die tegen mijn buik aan kriebelt of zich een beetje omdraait hihi..Is dat het niet? Wordt het ineens een beetje hard, is heel plaatselijk....

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ja het is plaatselijk hard maar soms ook niet hard.
    Had van de week ook op gedrukt ging het weg en legde ik m'n hand op andere plek kreeg ik een trap

7. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Weer "even" bij gelezen. Wat wordt er druk gebabbeld hier zeg.
    Vandaag 2 hele leuke shirtjes en een broekje in maat 56 gekocht. Ik heb 1 mini pakje in maatje 50, als onze beeb het past dan is dat het eerste pakje wat aan gaat (met nijntje ;)). Gekregen van mn moeder.

Ik heb op lijstje.nl een verlanglijstje voor onze beeb gemaakt. Daar zet ik steeds dingetjes op waarvan ik denk: goh dat is leuk of handig, maar dat heb ik niet direct nodig.
    Heb er ook op gezet dat ik kleertjes alleen vanaf maat 62 wil (misschien maak ik er wel 68 van).
    Hopen dat de visite daar ook gaat kijken voordat ze iets aanschaffen ;).

Steeds als me weer iets te binnen schiet of als ik wat leuks zie dan zet ik het erbij, best handig, hoef je het niet allemaal te onthouden ;).

Ik ga een beker warme melk maken en als die leeg is lekker mn bedje in.

Nijnie

8. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Hahaha, Moon, dat is je kindje die met je handen speelt...

9. appeltje

appeltje Niet meer actief

Zo.... ben al een tijdje niet geweest en er zijn in de tussentijd 30 pagina's bijgekletst! :confused:

Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen. Met mij gaat het sinds een paar dagen stukken beter. Harde buiken heb ik sinds kort nog maar weinig, dus ik heb het gevoel dat kleintje voorlopig nog binnen blijft! :D

Probeer weer wat vaker hier te babbelen.

Trusten!

10. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    hi lieve meiden..

ff niet meer online geweest en jullie hebben zoveel geschreven! Dus moet eerst nog ff alles bijlezen!

Maar ben vandaag verhuist. Alle spullen zijn nu over naar ons nieuwe huissie! En ga er nu ook voor het eerst slapen. We hebben al zoveel mogelijk troep opgeruimt.. Maar hier en daar staat nog een doos. maar dat komt morgen wel.

Ik ga ff proberen bij te lezen.
    En alvast slaaplekker iedereen!

Liefs kiss

11. appeltje

Pfff.... sinds een paar dagen is het over met de ondoorbroken nachtrust hier. Ik word rond 5 uur wakker om te plassen, heb een megahonger die ik dan niet kan negeren en daarna stuitert baby als een stuiterbal in de buik rond waardoor ik niet kan slapen. Pffff.....

12. NiCa

NiCa Bekend lid

goede morgen appeltje wat zie ik in je album de van van 29 wkn heb je een zwarte rok aan en die heb ik ook!(zo ik het kon zien in iedergeval)die zit lekker he?
    ik heb de mijne bij florentina weg uit delfzijl maar denk dat jij hem ergen anders weg hebt

liefs nica

13. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Stelletje kletstantes,

kan jullie niet bijhouden hoor. Hebt het zo druk gehad de laatste dagen met me werk. Tijd om alles bij te lezen heb ik gewoon even niet.
    de kinderen hebben vakantie me mannetje ook. Alleen wil ik iets beter weer.
    Zover ik even heb kunnen lezen gaat het goed met iedereen.
    OOh vanmorgen werd ik weer waker en weer heb ik gedroomd dat ik met 35 weken ging bevallen. Heb echt heel sterk dat gevoel. Maar hoop het niet. Welkom nov-mama.
    Moon gezellig dat je ze met ons mee kletst nog steeds.
    Kissflower je bent vlug verhuisd hebben jullie goed gedaan. Heb je daar ook al internet ?
    Appeltje fijn te lezen dat het goed gaat met je. En dat vroeg wakker zijn hier ook.
    Lvdwerf jammer dat je zo'n eigenwijsje hebt in je buik. Hier ook geen mooie foto's. Gewoon wachten.

14. appeltje

Deze heb ik gekregen op mijn verjaardag van 2 vriendinnen. Hij is van Mamalicious. Maar dat verkopen ze door heel Nederland, dus het kan heel goed dat we in hetzelfde rokje lopen. (ik wou dat ik hem vaker aankon, maar het weer laat dat niet echt toe :()

15. NiCa

NiCa Bekend lid

nee idd appeltje daar heb je gelijk in het weer is niet echt mooi en meestal loop ik met mooi weer ook in een korte broek ook van hetzelfde merk :p en het zit ook zo lekker he?
    ik hoop dat we snel mooi weer krijgen dan kunnen we onze rokjes weer aan hihi
    wil je toch een fijne dag wensen en de andere meiden ook!

liefs nica

16. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    @Nijnie, Ik heb op mijn website ook een kadotip lijst gemaakt. Erg handig en op het geboortekaartje heb ik de link naar de site geplaatst als kadotip. Zo kan ik iedere keer naar behoefte mijn kado’s aanpassen.

@Denisse, Zie pb

@?. Weet niet meer wie er over begon de blije doos. Ik heb hem van de week opgehaald, zitten toch wel leuke dingen in.
    Pak luiers, speen, fles shout, nutricia opvolgmelk met drinkbeker, een bakje voor voeding met een lepel, een rompertje, sudocreme, opbergdoos voor vochtige doekjes en dat was het wel een beetje volgens mij. (staat foto van pakket op mijn site)

@appeltje, dat honger gevoel midden in de nacht herken ik hier komt dat om 6.00 dan eten we maar even een bakje muesli en kopje thee en gaan dan weer terug naar bed. Wel ben ik gemiddeld elk uur keer wakker om te plassen.

Volgens mij krijgen wij een enorme warme nazomer hier, dan kunnen alle rokjes weer de kast uit.

Eergister de geboortekaartjes besteld, gister proefdruk gehad, over paar dagen komen de enveloppen en dan kunnen we weer gaan schrijven, is dat ook weer klaar.

Vandaag met de bus naar mijn moeder die gaat mijn haar verven, helaas red ik het niet om bij de kapper zolang in de stoel te blijven zitten, vind het altijd wel lekker me daar te laten verwennen. Eet ik daar gelijk mee en dan weer naar huis. Morgen wil ik nog even over de krabbenfoor (jaarmarkt)hier, kijken of ze nog wat leuke babyhebbendingen hebben.

17. NiCa

NiCa Bekend lid

ik had het over de blije doos omdat ik hem nog niet ontvangen had heb ik het maar opnieuw aangevraagd maar goed ik wacht af want ik had van me vriendin gehoord(ze is ook zwanger komt 5 weken voor mij en 9jaar geleden liepen we ook samen zwanger maar toen liep ze 2 maanden voor mij aan)
    dus ik maar wachten en wachten tot ik het ophaal bewijs in de deur krijg maar nee helaas nog niet!

liefs nica

18. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    @ Appeltje, fijn om te horen dat de harde buiken minder worden. Ook hier bij mij heb ik het gevoel dat het vele rusten door de ziektewet wat begint op te leveren. Worden ook minderr frequent... ben benieuwd wat ze volgende week in het ziekenhuis zeggen. Maar werken zal er wel niet meer inzitten...

@ Moon, is inderdaad gewoon je kindje hoor of anders toch wel een harde buik. Gewoon even goed in de gaten houden want ik merk toch wel dat harde buiken gevoelsmatig verschillen naargelang je verder bent in de zwangerschap.

@ Nijnie en Anne, in belgie (waar ik vandaan kom) is het heel gewoon om een geboortelijstje op te stellen. Die leg je dan zoals een huwelijkslijst in een winkel. Hebben wij ook gedaan want denk dat de belgische vrienden-en familie kant anders met de handen in het haar zou zitten over wat te kopen. Zijn niet zo creatief als de nederlanders! :D

Nou, dames, even een rustige ochtend voor mij en straks om 14u mag ik mijn nieuwe auto gaan halen! Kijk er wel naar uit en daarna nog even langs de prenatal voor mijn doos op te halen maar waarschijnlijk kom ik weer met veel meer thuis dan alleen de blije doos! :oops:

19. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom

Haha waarom denk je dat je die doos krijgt. Juist omdat je dan toch in de winkel bent en je mooi wat meer mee kunt nemen.

20. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!
    Alles goed met iedereen?
    Ga eerst even heel ego doen en vertellen hoe het gisteren met de pretecho was, want ik moet het gewoon aan jullie kwijt: FANTASTISCH! Oooh..... ons kindje is zoooooooooooooooooo mooi! Hij of zij lijkt op papa... *zucht*zwijmel* :oops: Heb steeds al geroepen dat ik graag een kopietje van mijn ventje zou willen, haha! De aantstaande oma's en mijn tante waren helemaal ontroerd... Was een complete verrassing voor ze (had niet verteld waar we heen gingen) en ze waren ongelooflijk stil tijdens de echo (op wat oooeeeh's en aaaaah's na ;) ) en toen we weer weg gingen hadden ze alle 3 hoogrode wangen van de opwinding! Zal zo vast een paar foto's in mijn album zetten die ik hier heb ingescand... Rest staat op de CD-ROM... 31 stuks! Haha, goed he! En de DVD is ook prachtig geworden! Als ik zo naar dat koppie kijk, heb ik het gevoel dat het een jongetje is trouwens....
    Nou, ik ga gauw ff bijlezen, tot zometeen meiden!

Liefs van een overgelukkige Chris

Deel Deze Pagina