Hee Nynke, fijn dat het zo goed gaat joh! Waar zit je ook al weer precies? Lekker is dat zwemmen hè... Misoh, fijn dat bij jou ook alles goed is, houden zo... Laura, doe rustig aan, getver, lijkt me vreselijk om me zo misselijk te voelen, heb zonder dat alles al bijna geen energie... Hier vanavond nml wat minder...Ze zit erg rechts in mn buik, hoop niet dat ze weer aan het draaien is, ze lag net zo mooi met haar koppie naar beneden...Weten jullie tot hoe lang ze nog "mag" draaien? Heb erg last van mn banden, ligt misschien wel aan de warmte ook, is nu zo'n 25° en is al elf uur.... Ik ga nu lekker slapen, welterustenkusjes ook hiervandaan!
@Laura, hopelijk knap je gauw weer op! Ik sluit me aan bij Chris, als je het niet vertrouwd, de HA bellen! @Maris, balen dat je voor niks bent gefietst (heb je wel weer je beweging gehad ). @Appeltje, gaat hard ineens he . Soms krijg ik er een beetje stress van, maar ik ben ook wel heel benieuwd naar die kleine. De schopjes beginnen hier ook venijniger te worden. Alsof die kleine zich met de pootjes afzet tegen mn buikwand ofzo. Heb ik ineens een harde plek op mn buik, haha. @Chrisje, dat getik is vast de hik. Tenminste het voelt hier ook wel een beetje als getik en ik denk dat het de hik is . Ik ben de laatste paar dagen zo sloooooom. Eigenlijk ga ik te laat naar bed (ja ook nu weer ). Gelukkig moet lief volgende week weer werken en dan komt er vast wat meer regelmaat, kan ik vast oefenen voor als ik over ruim 2 wkn weer even aan t werk moet. Ik kijk ernaar uit en zie ertegenop tegelijk. Trusten, Nijnie
goedemorgen allemaal, lekker geslapen vanacht? Ik heb eindelijk weer eens redelijk geslapen. Vandaag schijnt het een redelijke mooie dag te worden. Gisterenmiddag lekker een klein beetje in de babykamer gerommeld. Alle kleertjes van mijn zoontje naar zijn nieuwe kamer gedaan en lekker even in de babykleertjes zitten rommelen. Geeft wel afleiding gelukkig. O Mijn man is superlief. Hij vraagt regelmatig; "doe je rustig, ga maar even liggen, kan ik iets voor je doen? Heeft voor het eerst van zijn leven de badkamer gesopt, met natuurlijk aanwijzingen van mij, stofafgenomen. Verder stofzuigen en dweilen (heeft ie al vaak gedaan hoor). Lekker gekookt voor me, (pannekoeken met kersen en slagroom). Dus aan verwennnerij zal het niet liggen. hihi. Vanochtend niet opgestaan met hoofdpijn, zullen zien hoe het vandaag gaat. Fijne dag allemaal en misschien tot later. Diaan
@diana: Nou zeg meid dat is flink schrikken zeg! Echt goed rust houden dan maar he, ik hoop echt dat je niet opgenomen hoeft te worden, ik duim voor jullie, dat het allemaal mee valt! Komt vast allemaal goed! @kissflower:gefelicteerd met jullie nieuwe huisje! @Laura: beterschap @Nynke: klinkt goed, geniet er nog even van! Hier alles ok, had 2 dagen terug nachts alleen opeens flinke buikpijn, als ik stil bleef liggen ging het nog redelijk heel raar, duurde een half uur ofzo..mischien dat de kleine gedraaid is ofzo..nou ja is weer over en er wordt lekker getrappelt dus zal wel goed zitten. Fijne dag allemaal
goede morgen meiden ik wil jullie een redelijk zonnig appingedam een heel fijn weekend wensen liefs nica
Goeiemorgen vanuit een wat grauw Gelderland . Maaaaar het is wel droog . Ik heb best lekker geslapen vannacht. Iedereen goed weekend! Nijnie
Hee meiden hier even een teken van leven van mij Alles gaat goed, mannetje heeft gister lekker vakantie gekregen en zijn nu aan het genieten Ben dus komende dagen denk ik wat minder online, tja mannetje wil ook aandacht he Als ik de berichten moet geloven komt er mooi weer aan volgende week! Allemaal rustig aan doen en fijn weekend en geniet van jullie zwangerschap, het gaat zo snel! (vind ik dan ) Groetjes Doris
jij ook een fijne vakantie meis en geniet er lekker van met mannetje!'twas hier echt bar en boos de regen kwam naar beneden alsof er een kraan werd open gedraaid het lijkt nu droog te zijn maar ja je weet het nooit met het weer,ik hoop dat het mooier weer wordt liefs nica
@ doris.. met mijn oortjes gaat het goed.. heb helaas nog steeds suis.. damn... en gisteren zaten de watten niet goed denk ik in mijn oren.. met douchen.. want daar heb ik een beetje last van... nou goed.. we zien het wel! Enne.. wat zit er voor leuks allemaal in de doos? @marize.. ik zal proberen de zon mee te nemen ok.. maarre.. kom niet eerder terug naar huis hoor.. hier in frankrijk bevalt het me best.. @maartje.. gelukkig ben je niet alleen meid.. Je mannetje komt dit weekend toch weer thuis? @diaan.. je laat me helemaal schrikken.. wat gaan ze nu allemaal doen.. zodat je niet opgenomen hoeft te worden? @kissflower.. joepie eindelijk in je nieuwe huis! jammer dat je niet heel lekker geslapen hebt.. maar dat komt zeker nog wel hoor! enne... naar de ha jij.. voor je voetjes.. niet zo eigenwijs zijn.. @maris.. geen doos? beetje jammer weer... @marieke... warm he.. hier in france.. Goedemorgen allemaal.. Is eigenlijk al middag maar goed.. het weer is best lekker vandaag niet te warm.. maar de zon zal zo wel doorkomen! Ga zo even mijn moeder helpen.. de gasten van van de week zijn uit het huisje.. en vanmiddag komen er nieuwe mensne.. dus het huisje moet weer ff schoon! Meiden.. tot snel kom van de week nog ff langshobbelen... x
hey meiden we hebben de box in de woonkamer gezet deze box hebben we voor 60 euries via marktplaats gekocht en is maar 9 maanden gebruikt dus nog behoorlijk nieuw hopelijk kunnen jullie het een beetje goed zien fotos staan in me album! liefs nica
Hey meiden, Daar ben ik weer! Ik ben werkelijk helemaal kapot. Ik heb de hele dag harde buiken en kan mijn ogen bijna niet meer open houden. Als ik de weegschaal moet geloven ben ik anderhalve kilo afgevallen. Mijn logees zijn de deur uit. Het was heel fijn dat ze er waren, maar ook dodelijk vermoeiend. Vooral vandaag, want Kim van bijna drie had vanacht slecht geslapen en heeft de hele ochtend lopen mokken en tieren. Niks was goed. Al met al heb ik veel meer gedaan dan goed voor me is en veel minder geslapen. Ik lig al vanaf 13.30 uur op de bank en kan me nergens toe zetten. Manlief belde net dat hij vanavond naar huis komt ipv morgen dus dat is superfijn! Ik heb hem zo vreselijk gemist! Morgen wordt een uitslaap en opruimdag en dan kunnen we lekker een weekje vakantie vieren. Jammer genoeg niet zulk goed weer, maar daar komen we ook wel weer overheen. Vanaf morgen zal ik proberen weer wat actiever te worden hier (al gaat dat misschien deze vakantieweek nog even niet lukken) en ook op jullie te reageren. Sorry, maar dat lukte me echt niet de afgelopen dagen. Ik ben blij dat de week voorbij is en dat mijn mannetje vanavond weer lekker naast me ligt! Liefs, Maartje
maartje doe lekker rustig aan meis kan me voorstellen dat je nu niet alles gaat na lezen en beantwoorden wij lopen niet weg en geniet vanhet feit dat je mannetje vanavond lekker naast je ligt! knuffie van nica
Goedemiddag dame's! @ Diaan, dat is erg schrikken zeg! Hoop dat het beter met je gaat. Oeeeh wij hebben HET geboortekaartje gevonden Echt super super super leuk! We hebben een proefdruk besteld, die wachten we even af. En als het wat is betellen we ze meteen. Al met al zijn we 150 kwijt, valt wel mee toch... ? Hebben jullie kleintjes ook van die wat rustigere en drukke dagen? Vandaag is hij erg rustig, maar eergister super druk Schoppen onderop mijn spieren totdat het pijn doet. Hoort er allemaal bij zeggen ze... Maar goed zeer doet het wel. Heb gister een hoop stress gehad door dat kl*te UWV :c: Wat een :c: instantie zeg! Maar ik heb dan helemaal geen harde buiken. Tot nu toe nog maar 1 keer een harde buik gehad want ik werd er wakker van.
Maartje, goed uitrusten hoor! En genieten natuurlijk dat je mannetje vanavond weer lekker naast je ligt! Nijnie
hebben jullie het via het internet besteld?en hoeveel hebben jullie besteld?sorry ben niet nieuwsgierig wil alleen alles graag weten liefs nica
@ diaan Jeetje lieverd, dat is even schrikken had net pas je berichtje gelezen. Echt balen dat je je zo beroerd voelt... ik hoop voor je dat je niet opgenomen hoeft te worden maar ja als het wel moet is het natuurlijk wel beter voor jou en de kleine. @ maartje Lekker uitrusten nu he! Goed op jezelf passen hoor!
Ja via internet, we hebben ook al meerdere boeken in huis gehad maar dat was het allemaal nét niet. We willen iets met delftsblauw en heb al meerdere kaartjes gezien maar niet die wij wilden. Nu ben ik viavia op een aparte site terecht gekomen en daar stond hét kaartje We bestellen er 50 ongeveer, misschien iets minder. We hebben nu eerst een proefsdruk gemaakt dus die wachten we even af.
aha want wij willen eerste instantie kaarten zelf maken maar wel willen kijken of het echt veel verschil/goedkoper is dan bestellen. wij hebben zo ook ongeveer 50 nodig misschien iets meer liefs nica
Oke, nou de kaartjes zijn 1.59 per stuk... dan komen er nog zet kosten van 49 bij en verzendkosten van circa 7. En ik heb het nog even nageteld, wij bestellen 45 kaartjes. Voor ons wordt dat dan: 127,55 Deze kaartjes zijn trouwens wel wat duurder dan normaal, maar dat moet maar
wij willen iets met onze oudste er bij dus het kan zijn dat we zelf aan de freubel gaan maar we hebben nog wel ff,ik ga zowieso ff binnenkort een paar boeken halen bij de drukkerij hier in het centrum en ga dan kijken van hoe en wat liefs nica