Tjeempie lees het net van Liedel! Wat een raar idee, de eerste oktobermama is bevallen. Oh het komt nu opeens wel erg dichtbij allemaal. Wil langs deze weg Liedel en haar man heel erg feliciteren en hopelijk blijft alles zo goed gaan! Irene
ik heb een voedingskussen gekocht via marktplaats. mijn fysio raadde dit aan omdat ik al nek en schouder klachten heb. ik heb de mijne voor 25 euro op de kop getikt met een hoes.
Liedel, gefeliciteerd! Wel een ukkie, maar gelukkig gaat het allemaal goed. Je wordt inderdaad wel even met je neus op de feiten gedrukt dat het gewoon kan gebeuren hè?! Liedel was een dag later dan ik uitgerekend, terwijl ik me niet voor kan stellen dat die kleine van mij al geboren zal worden.
ik heb ook zo'n voedingkussen via mp ik had het voor 17,50 en 2 hoezen erij dus kan ook nog 1 voor verschoning gebruiken,en je kan het kussen ook gebruiken voor als je 's nachts niet kan slapen(als je buik in de weg zit) liefs nicole(nica)
Ja, gek idee hé, hoop maar dat alles goed gaat... Laura: Heb ook microlax in huis voor het geval dat, helpt idd heel goed en kan geen kwaad...Gaat het nu beter ? Irene, maak je geen zorgen, is normaal dat je in het derde trimester meer aankomt!
Seg dames, ik zag dat ze bij de andere maanden die ons vooraf gaan een soort van sms-lijst samenstellen waar telkens 2 mama's aan elkaar worden gekoppeld. Wanneer je dan gaat bevallen of bevallen bent kan je mekaar even sms'en kan je sms-buddy de andere mama's op de hoogte brengen! Misschien is dat een idee dat wij dat ook eens gaan doen want nu Liedel bevallen is komt het toch wel heel dichtbij en dan moeten we onze mannetjes niet met die taak opzadelen! Wat denken jullie? Iemand zin om die lijst samen te stellen? Misschien iemand die een beetje een zicht heeft op de actieve mama's hier...
Hihi, microlax is een soort gel wat je in je achterste spuit als je niet kan poepen, sorry, je vroeg erom... En je kan beter de url code gebruiken, zie dat je nu de html hebt gekopieerd
thnx voor je antwoord ik heb daar geen last van dat ik niet kan poepen maar wat ik nu weer verkeerd gedaan heb weet ik niet zie nu alleen maar een rood kruisje liefs nicole
welke datum was je uitgerekend?Stuur ik je de code wel ff op die je in je profiel moet plakken...Je had die van lafemmebonita en dan met de uitspraken toch?
Zoo..gefeliciteerd Liedel met de geboorte van jullie dochter Isa! Wel vroeg maar gelukkig gaat het goed. Apart idee idd ja, de eerste oktober mama! Liedel is dus bevallen met 31 weken begrijp ik? Hier gaat het wel oke, alleen heb ik de hele ochtend al buikpijn. Heb dit voor mn zwangerschap heel veel gehad ivm spastische darmen maar heel lang geen last van gehad. Nu dus weer wel. het is echt buikpijn van darmen en absoluut niet van baarmoeder ofzo gelukkig/. Maar wel vervelend, ben al vaak naar wc geweest, denk dat ik per ongeluk iets verkeerds gegeten heb ofzo? Al let ik altijd heel goed op datums dus dat kan het eigenlik niet zijn. Misschien door het ijs wat ik gisteren op heb ofzo... Nouja, gaat wel weer over, nog paar keer naar wc voor grote boodschap en dan komt het wel goed denk ik haha Ons meisje is in ieder geval super beweeglijk vandaag zeg..nouja, wanneer niet haha....dus dat is wel fijn ondanks dat ik me niet zo lekker voel. Liefs Syl
hallo lieve meiden! las het net dat Liedel is bevallen van een dochter Isa. Op dat topic had ik jullie al gefeliciteerd maar ook via deze weg wil ik jullie feliciteren met jullie dochter en dat ze snel zal aansterken. Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel schrok dat er nu al een oktobermama is bevallen. Het komt echt heel erg dicht bij zo! gaan we nog een bavallingslijst bijhouden? En wat Sofieke ook al schreef zo een smsbuddy's vind ik ook wel een goed id. Zo kunnen we elkaar snel op de hoogte stellen wanneer iemand is bevallen. Ik wil er wel aan mee doen! Maar ben niet zo goed in om die dingen op te stellen.. Dus misschien iemand anders hier? Verder gaat alles hier super goed, vergeleken bij de laatste dagen! Gisteren in bed vreselijk gelachen met me vriend om ons zoontje. Wat een drukte maker is dat ook in mijn buik! Heel grappig om te zien dat als je hem zit te klieren dat ie dan echt je hand probeert op te zoeken en weg te trappen.. En ineens zagen we een hele bult van de ene naar de andere kant draaien.. Whaha, lig nu weer in een deuk als ik er aan denk. We hebben bijna een uur met hem zitten spelen. Echt super geweldig was dat! En daarna deed ie het niet meer, denk dat ie te moe was geworden. Maar vanmorgen was hij weer van de partij. Ohh ik hou echt van mijn 2 mannetjes! Ik moet ook nog een voedingskussen aanschaffen. Nou ja, het moet niet.. maar dat ding lijkt me ontzettend handig! Alleen vind ik het echt heel erg duur. Dus denk dat ik gewoon via marktplaats eens ga zoeken. Ook wil ik nog een leuk boxkleed, maar kan geen leuke vinden.. ja kan wel leuke vinden, alleen die zijn weer erg prijzig, en dat vind ik zonde. Al had me moeder het erover dat ze er misschien wel 1 zelf kon maken.. Dat zou super zijn natuurlijk.. Ik ga ff wasje buiten hangen.. Kom vanmiddag nog wel ff langs.. Liefs Kiss
O ja, ben gister naar de film geweest (Hot fuzz) en dus naar de Mac, ben nog mijn "maaltijd" aan het verteren.....Mmmmm wat was dat lekker
Hé Kiss, grappig zeg dat jullie al echt aan het spelen zijn met jullie ventje! Fijn dat alles nu goed met je gaat! Zucht, we hebben hier op 't werk nog allemaal 250ml blikjes gevonden van een beurs van een poosje geleden... Gevuld met... SMARTIES! Erg, erg, erg.... wil niet snoepen. Maar eh.. ze roepen me gewoon: Eat me, eat me, eat me! Liefs Chris
Ik heb ook een voedingskussen en ik slaap er al twee maanden mee. Ideaal. Je kunt er lekker in hangen, onderkant tussen de benen stoppen en de bovekant onder je buik als je op je zij ligt. Ik slaap er een stuk beter door. HAd laatst een keer dat ik wakker werd omdat ik niet lekker lag en wat denk je, lag mijn voedingskussen bij mijn man, die lag er lekker mee te slapen. Ik noem dat ding overigens mijn kroelie..... Vanochtend de kraamzorg aan de telefoon gehad, komen langs als ik 36 weken zwanger ben. Gaf al aan dat ik dat laat vind vooral gezien de intensieve controles bij de gyno. Het zal me namelijk niets verbazen als de kleine er dan al net is of nog net niet is...... word dan een september mama. hihi. Alles redelijk hier. Was een beetje gestresst omdat mijn man vandaag weer naar zijn werk moest na 3 weken vakantie en ik alles weer alleen moet doen. Mijn zoontje vraagt veel aandacht en wil van alles met me doen. Glijden op de glijbaan en schommelen. Maar ik pas niet meer tussen dat ding van de glijbaan dus ik moet hem teleurstellen..... Morgen controle bij de gyno en bespreken wat we gaan doen. Eiwitten lijken redelijk stabiel en zijn niet hoger geworden. Morgen dus een belangrijke dag ivm het verdere verloop van de zwangerschap. Toch ben ik nu wel redelijk rustig. Ik denk dat de gyno me nauwlettend in de gaten gaat houden maar dat ik het thuis mag blijven proberen, ben dus heel benieuwd. Hier ook de WIJ gehad, echt leuk blad. Nu zat de special geboorte er ook bij, bij mij. Ik schrok ook wel een beetje van een oktober mama die nu ineens een juli mama is. Goh dat komt voor ons ook dichtbij hoor meiden. Ga nu even lekker in de zon zitten,de was zit in de machine, de peuter ligt lekker te slapen en nu gaat mama ff lekker in de tuin zitten. tot later Diana
fijn hè, twee zwangere mutsen die een forum aan het uitvogelen zijn, hihi hoop dat ik nou niet de banner krijg maar de code die jij nodig hebt...