Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik zal binnekort snel mn gegevens door pb'en voor de smsbuddie lijst. maar ik voel me nog steeds niet lekker...bleh, al de hele dag ziekjes...Heb wel genoeg water gedronken. Ook cornfalkes en ontbijtcrackers gegeten. Net beetje koude schotel maar het wordt er totaal niet beter op helaas..:(
    Denk dat ik beter even niks kan eten of echt alleen een cracker zonder iets erop en veel water blijven drinken..Ik hoop dat ik snel wel weer goed naar de wc kan, want grote boodschap helpt meestal wel in dit soort gevallen...
    Ik hoop in ieder geval dat ik snel weer opgeknapt ben, denk dat ik gewoon buikgriepje heb ofzo..
    Ons kindje voel ik nog steeds gelukkig (nogmaals: heb geen pijn in mn baarmoeder ofzo maar echt mn darmen en gedeelte net onder mn borst/boven mn buik)
    Misschien dat het allemaal wat knelt ofzo want mn buik blijft groeien , niet normaal. Maar das ook wel weer leuk (mensen denken steeds dat ik nog maar ff moet, ze kijken verbaast als ik zeg dat ik 'pas'in oktober uitgerekend ben...eind oktober nog wel (25e)

Liefs

Syl

2. bieke24

bieke24 Actief lid

21 mrt 2007
    119
    0
    0
    werk op de schoenenafdeling
    zuid limburg
    Hallo alle oktober mama's

Hier nog eentje.
    Ben wel vaker op de site maar nog nooit verder geweest :oops:
    Dus ik dacht ga eens kijken en ton zag ik dit forum staan.
    Ik dacht wat leuk daar wil ik ook wel mee praten.

x x x bieke

3. NiCa

NiCa Bekend lid

welkom bieke en klets gezellie met ons mee

liefs nica

4. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    Hoi Bieke,

gezellie dat je mee komt kletsen.
    Vind je het leuk om kort iets over jezelf te vertellen, dan leren we je een beetje kennen. Wil je ons leren kennen dan moet je effe ruim 550 blz teruglezen dan weet je alles, hihi. Nee hoor als je wat wil weten gewoon vragen. Ik kwam er ook later bij en vraag ook gewoon dingen die misschien alang verteld zijn.
    Veel lees plezier in ieder geval.

groeten Diana

5. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    He Marize,

Bedankt voor je opbeurende reactie, voel ik me weer wat beter :D . Ik ben in totaal nu 12 kilo aangekomen. Normaal woog ik 65, maar toen ik voor de 1e keer zwanger werd (is miskraam geworden) was ik daarna 70 en nu dus 82. Dus 12 kilo totaal. Ik keek er ook wel van op dat ze er wat over zei, voelde me bijna schuldig :oops:

6. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    @ Nijnie, ik had precies hetzelfde idee als jij, nl "waar blijft die kruidvat doos". Ik heb me er zelfs gisteren opnieuw voor aangemeld maar toen kreeg ik meteen een melding dat ik hem al aangevraagd had. Ik ga er dan maar van uit dat hij binnenkort wel opgehaald mag gaan worden...

@ bieke: Welkom!

@ Irene, niet te veel van die wegingen bij de VK aantrekken hoor! Zolang je niet ineens heel veel vet op je armen en benen gaat opslaan zal het allemaal vast wel loslopen en ben je het na de bevalling vast snel weer kwijt!

Ik begin al een beetje schoonmaakkriebels te krijgen. Zo bedacht ik me net dat eigenlijk ons wasmachinebakje wat viezig was. Maar hoe krijg ik dat schoongemaakt? Ik krijg het er niet uit. (de kraamverzorgster gaat toch ook de was draaien of niet?)

Groetjes
    Maris

7. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Hey bieke, welkom op ons gezellige klets forumpje.. !

Irene, ik vind 12 kilo nog best wel meevallen hoor! Bij mij zit er namelijk al 14 kilo aan.
    Mijn verloskundige weegt mij nooit en vraagt niet eens hoeveel kilo ik al bijgekomen ben! Zou me er niet al te druk over maken hoor.. Vind het ook een gemene reactie van je verloskundige..

Maris, goeie vraag hoe je dat bakje schoon krijgt.. Wij hebben net een nieuwe wasmachine gekocht, dusuuhh voor mij nog geen bakjes van de wasmachine schoonmaken, hihi..

Liefs kiss

8. @Ready: Ik hoor net van mijn vriend dat ik extra 1 aanvullend verzekerd ben...dus daar zal het wel aan liggen. Als het goed is staat het wel op de site van menzis of je recht hebt op een kraampakket.

@Irene: Ach, maak je maar niet te druk om de hoeveelheid kilo's! Er zijn een hoop vk's die je nooit wegen, omdat het eigenlijk niet zoveel zegt. Hoeveel ben je in totaal aangekomen?
    Ik heb een voedingskussen van mijn buurvrouw gehad. Ik heb echt heel veel van haar gekregen, net kreeg ik weer haar babyfoon en een enorme zak met kleertjes in mijn handen gedrukt, haha. Ze zijn idd niet goedkoop die dingen!

@Laura: Met HP bedoel ik Harry Potter, maar nu weet ik dus niet meer zeker of jij het nou was die ze ook las! :oops: (zw.dementie) Misschien was het wel iemand anders, haha.

@Sylvia: Beterschap!

@Bieke: Welkom bij de oktobermama's! En nog gefeliciteerd met je zwangerschap!

Jeetje zeg, nu al iemand van ons bevallen! Dan komt het allemaal wel heel dichtbij he..

Wat hebben wij een eigenwijze smurf zeg! Vanavond hadden we de 3D echo. Eerst werd er even in 2D gekeken, echt leuk om te zien hoe ze alweer gegroeid was in die weken. En het was gelukkig nog steeds een meisje, haha, anders hadden we de kamer opnieuw moeten behangen.
    Daarna keek ze in 3D, maar mevrouwtje lag ten eerste helemaal met haar gezicht tegen mijn buikwand aangedrukt en ten tweede had ze steeds allebei haar handjes tegen haar gezichtje aan. Dus je maar haar halve gezicht, of allerlei rare schaduwen waardoor ze net een alien leek, haha. We hebben toch nog wel wat leuke foto's mee gekregen, die zal ik zo ff in mijn album zetten! Eerst even scannen....

9. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    @ Missyess: Gelukkig dan is het dus jouw zw. dementie! Hihi! Ik lees namelijk geen Harry Potter! Wie wel weet ik zo ook niet meer.

10. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    @ Kissflower, het is de Minnen Lappar, lag bij de dekentjes in Kinderland en er stond op het bordje bij dat je het ook als boxkleed kon gebruiken.

@Bieke, welkom

@Maris, ah jij hebt em dus ook aangevraagd en nog niks gehoord... Ik zat ook al te denken om em nogmaals aan te vragen, maar ik heb wel een bevestiging gehad dat ik 'em had aangevraagd (via de mail). Dus ik wacht nog wel even.
    Bij ons kan je het wasmachinebakje er vrij makkelijk uithalen, je moet wel iets een beetje indrukken, anders blijft t haken zeg maar (anders even in de gebruiksaanwijzing krijgen, want volgens mij kan het er vaak wel uit). Volgens mij gaat de kraamverzorgster ook wassen ja.

En nu ga ik naar mn bedje toe, welterusten allemaal!
    Nijnie

11. @Laura: whahahaha, dan was het volgens mij Astrid...wat stom zeg, hihi

12. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Hoi hoi, ga lekker slapie doen, bieke welkom en irene, zoveel vind ik dat niet hoor 12 kilo....En zolang jij je nog goed voelt kan het echt geen kwaad...Missyess, waar blijven de foto's? ;)

13. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Ohh die ken ik helemaal niet.. Yes, weer een goed excuus om naar de ikea te gaan! Thanks voor je tip!

Ben hier alweer vroeg wakker. Mijn vriend is net naar zijn werk gegaan. Hij zou eerst de hele week late dienst hebben en de komende 2 weken ook. Maar door de omstandigheden van vant weekend heeft hij zjin diensten geruild zodat hij meer bij me kan zijn. Hij is lekker om 3 uur al thuis! Mijn buik is vanacht volgens mij best wel gegroeid! Kon rond 3 uur niet meer slapen. Kon mijn buik nergens kwijt.. Moest nog aan jullie denken met jullie voedingskussens! Wil hem dus nu ook echt aanschaffen. Volgens mij kan je die ook kopen bij de Hema of niet? Weet alleen niet of die goedkoper is?

Maar best lastig hoor zo een buik 's nachts.. Rug ligt niet lekker, gaat me kont en rug zeer van doen. Zij ligt ook niet lekker. En op me buik kan ik niet eens meer liggen dan rol ik vanzelf weer terug :( .
    Dus ben vanacht maar onder een heerlijke warme douche gaan staan. Dat luchtte wel op. Buik leek iets minder hard aan te voelen.. Daarna nog ff geslapen. Maar ben nu echt klaar wakker.. ga dan maar eens ff aan een schoonmaak beginnen. Al valt er niets schoon te maken.. :( En dan tegen de middag nog ff een uurtje slapen.. Anders hou ik het denk ik niet vol.

Veel liefs Kiss

14. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    hier ook een vroege vogel, ben al een uur wakker :confused:
    dan maar even kijken wat jullie allemaal gekletst hebben :)
    ik ga nu even koffie voor mijn moppie maken, die moet er nu uit..
    tot straks maar weer!

15. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Oohh gezellig, ben ik niet de enige.. haha.. Ben ff aan het rond snuffelen opt forum. Maar er zijn er niet veel online.

Best saai zeg, zo vroeg wakker. Maar ben gewoon ECHT niet moe meer!

Liefs kiss

16. sofieke

sofieke Bekend lid

11 dec 2006
    650
    0
    0
    Gelderland
    Hier nog eentje die al veel te vroeg wakker was... pfff niet fijn hoor! Maar ik weet aan wat het ligt, de spanning voor vanmiddag!
    Moet deze middag weer naar de VU hier in Amsterdam en de vorige keer dat ik daar was hebben ze me daar gehouden ivm premature weeen. Nu is het wel gewone controle en heb ik ook veel minder harder buiken maar toch zit de schrik er weer wat in...
    Dus dames lekker duimen straks rond 15u voor mij dat alles ok is met mij en de baby!

17. appeltje

appeltje Niet meer actief

Sofieke, hier wordt meegeduimd!

Hebben jullie ook zulke vreselijke dromen? Ik had dat vooral aan het begin van de zwangerschap, maar nu komt het weer. En dan voornamelijk over de zwangerschap. Dat ik de slijmprop verlies, dat ik al ben bevallen en mijn kind verlies in de supermarkt. Vannacht droomde ik dat ik een embryo had gekweekt (gewoon in een klein bedje) en dat mijn zwager heb stiekum had ontleed. :( Ik kwaad, want hij leefde dus niet meer. Werd helemaal naar wakker.
    Wat een dromen hè?!

18. NiCa

NiCa Bekend lid

ik had laatst ook en gekke droom ik droomde dat ik ons kleine manneke al in mijn armen had en mocht thuis bevallen en hij was ook nog eens te vroeg het een hele gekker droom want de bevalling zelf heb ik niet eens gehad dus had in een keer een baby :( maar daarna heb ik niet weer zo raar gedroomt

liefs nica

19. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

@ Sylvia ik heb ook CZ en ook geen knuffel erbij. Toevallig ook eergisteren mij doos gekregen.
    @nica heb mijn briefje voor de doos ook pas gisteren binnen gehad
    @ liedel van harte gefeliciteerd
    @ irene op MP of bij de hema een voedingskussen
    @lvdwerf heb jou budy sms lijst in de nieuwsbrief vermeld.
    @ nijne even bij de aphotheek halen dan deze zijn echt neit te missen hoor.
    @ bieke welkom

Dames hier gaat het goed er komt vandaag weer een nieuwsbrief.

20. NiCa

NiCa Bekend lid

hey leuk de nieuwsbrief hihi leuk idee van je meis !

liefs nica

Deel Deze Pagina