@ astrid, ik ben ook HP fan. Helaas heb ik per ongeluk de afloop van het boek laatst al gelezen op Nu.nl. Nogal balen. Ik moet hem nog gaan kopen, elke keer als ik in de stad ben blijk ik mijn boekenbonnen thuis te hebben gelaten. Is het trouwens niet wat vroeg om al een eetstoel te kopen? Het eerste half jaar kunnen onze koters toch nog niet zitten of eten? Ik heb er wel al eens naar gekeken, ik vind die houten stoelen juist wel leuk.
Hahaha Astrid, ohohoh... schoenloeder... wat erg ben jij Moet eerlijk bekennen dat ik ook wel dol ben op die houten... 't liefs die trip-trap stoeltjes...
Ik heb eigenlijk geen tijd om te reageren, maar ik wil even mijn joepie gevoel kwijt! Ik heb net het Robijntje badjasje gekregen. Ziet er echt schattig uit! Met een uurtje de kraamverzorgster en ik moet nog aardig wat doen. Dus ik reageer later weer op jullie. Liefs Laura
Ik heb een kinderstoel van Bopita. Een trip trap stoel is heel handig omdat het een meegroeistoel is. Het nadeel vond ik dat het kind meteen bij je aan de tafel zit en geen eigen plankje heeft zal ik maar zeggen. Die Bopita die wij hebben is het model van de trip trap, dus een meegroeistoel en er zit een plankje op zodat hij een eigen tafelbladje heeft en er zit een half rond houten stang bij zodat het een replica van de trip trap is. Vond hem erg handig maar wel erg duur. Maar goed het was een krijgertje van mijn schoonouders.
Wat erg hè die dromen, ik droom iedere nacht weer dat het over is tussen mij en mn mannetje en dat ik er alleen voorsta met mn dikke buik en dat ik een studentenkamertje moet huren of zo, erg vervelend ook. Dan kruip ik 's ochtends nog even lekker extra dicht tegen hem aan.... Ik had ook een eigenwijze baby de vorige keer! Wel netjes omgedraaid maar mevr had handen voor haar gezicht en was diep in slaap dus bewoog niet...Heb toch zoveel echo's, dus komt volgende keer wel weer Nieuwsbrief! Leuk! Wacht er met smart op! NiCa, goh, ben jij niet zo handig met computers joh? Nee hoor grapje, leuk die foto! Chrisje: Die van mij doet het ook, dat knarsetanden, vreselijk irritant hè? Verder heb ik weer wat nieuws ontdekt gisteravond...Heb mijn eerste twee enorme zwangerschapsstriemen op mijn buik, voelde me de laatste tijd al niet zo aantrekkelijk meer, maar nu is dat nog erger....Kan nml ook niet meer zoveel wat sex betreft en we moeten af en toe echt moeilijk doen om een positie te vinden. Fred vind het helemaal niet erg en is zelfs dol op mijn dikke buikje maar wat voel ik me af en toe lomp zeg...Ik kan niet meer op hem zitten, want dat doet pijn in mn onderbuik, lepeltje-lepeltje vind ik zo onpersoonlijk met mn rug naar hem toe en onderop is soms ook te zwaar, of er schiet weer eens iets verkeerd in mn heupen of kramp in mn been....Sorry, moest het even kwijt...Ik vind mezelf nml echt heel mooi zwanger, maar niet sexy zeg maar.... O ja, hadden jullie de foto van "Apie" al gezien, stond hier zelfs in Fr in de krant!
@ Sofieke, Ik ga zo om 15 uur voor je duimen hoor meid! En die menstruatiepijn heb ik ineens ook sinds een week! Duurt nooit lang, heb het af en toe dat het lijkt alsof het er ff 'inschiet' en ineens is het dan weer weg.. Laat je nog even weten wat het was? @ Appeltje, af en toe droom ik ook heel vaag. Dat ik bevallen ben van een heeeeel klein kindje, zo klein als een vinger! Maar hoe kom jij nou toch op dat ontleden.. Apart hoor..! Maar ook voor mijn zwangerschap droomde ik heel veel en vaak. Kan bijna elke dag mijn droom onthouden. Oohh ik ben echt jalours! Ik wil ook naar Prenatal.. Nou als ik toch naar de stad moet voor een voedingskussen.. Ga ik gelijk langs wippen bij Prenatal..! heerlijke winkel! @ Jotim, leuk leuk leuk leuk een nieuwe nieuwsbrief! @ Nica, leuke crea gemaakt hoor! Ik ben er nog steeds niet handig in. Moet er toch eens goed voor gaan zitten denk ik. Die 30 dagen zijn volgens mij al bijna voorbij.. Of zijn ze al voorbij?! @ chrisje, handig hoor zo een buurvrouw! @ Nijnie, Ikea is gewoon super! hihi.. Ook vind ik de servies bij de Ikea helemaal top! Als je eens een krasje ofzo hebt op een plank krijg je zonder moeite een nieuwe.. Kunnen vele andere winkels wat van leren. Ik kan je wel wat poetsdrang sturen, want hier is het wel aanwezig hoor! Ga misschien vanmiddag ff in de stad kijken naar een voedingskussen.. @ choco, wát Dit heb ik nog NOOIT gehoord. Niet om je te beledigen hoor, maar nog NOOIT bij de Ikea geweest? Ik kan niet meer zonder hoor.. Maar misschien komt het ook wel omdat er hier 20 km verderop 1tje zit. Dus dan kan je er wel makkelijker ff naar toe.. Maar ik kan het wel echt aanraden om een keer te gaan kijken.. Ze hebben echt hele leuke en goedkope dingen! @ Martine, veel plezier met het zoeken naar een geboortekaartje! @ Irene, net als wat jij omschrijft dat je het fijn vind om met meiden in dezelfde toestand te kwebbelen, ben ik helemaal mee eens! Is echt weer ff een lekkere ontspanning en ik leer er toch iedere keer weer iets van! @ Diaan, wat fijn dat de gyno tevreden was! Nu lekker rust nemen meid! En gefeliciteerd met je 30 weken. Ik ben dr ook bijna.. Iets langer als een week! @ Marize, dat is ook wel eng! Dat je mensen ziet lopen 'snachts.. Droom je dat dan echt, of denk je soms dat je echt iemand ziet lopen? Bah moet er niet aan denken.. Hier ook altijd een Eva kostuum hoor @ maris, fijn dat alles goed was bij de vk! Ik krijg over 2 weken mijn prik! @ Astrid, ik wil ook kleertjes van HM! Maar dan moet ik daar vanmiddag ook maar even langs Oohh wat ben ik erg zeg.. volgens mij heb ik echt ontzettend de drang om te shoppen! @Laura, leuk is die badjasje van Robijn he? Heb hem nu al bijna 10 weken! En iedereen vraagt waar ik die leuke schattige badjas vandaan heb! Als ik dan vertel dat ik die gewoon heb gespaard en gratis heb opgehaald snappen ze daar nix van.. hihi! @ Mariekebalm.. Hier hetzelfde mbt sex. Word steeds moelijker om een goed standje te vinden en het ook nog eens vol te houden... Maar gelukkig vind mijn vriend het ook helemaal niet erg ! Veel liefs.. Kiss
@ Maris; ik heb, toen ik het boek net binnen had, ook snel het laatste hoofdstuk gelezen Dit om te weten of Harry zou blijven leven. Erg he?! 8) Ja nu is het nog te vroeg om zo'n stoeltje te kopen, maar voor je het weet zijn ze een half jaar ben ik bang! Net zoals traphekjes, die heb je nu volgens mij helemaal niet nodig. Maar je zal ze maar alvast in huis hebben Altijd handig En rein en ik vinden allebei die houten dingen geen porum, we willen zo'n moderne waarvan het lijkt dat hij elk moment kan opstijgen http://www.babykamerpaleis.nl/show-image.php?artikelnr=32&id=80 @ chrisje; nou soms is ze echt een schoonloeder hoor! Maar soms is ze ook aardig, ligt eraan hoeveel aandacht ze nodig heeft @ Kissflower; waarom naar de stad als je het ook vanuit je luie stoel kan doen.... ?? http://www.hm.com
Hier weer even een berichtje van mij. @ liedl: gefeliciteerd met Isa! @ marieke: sex wordt inderdaad een gedoe. Bovenop wordt hier ook een te grote onderneming en lepelte lepeltje is ook geen succes. Wat bij ons nog wel helpt is als ik een kussen onder m'n bekken leg (als ik onderop lig). Ligt je bekken net wat hoger en 'draai' je als het ware die buik een beetje weg. Blijft een heel gedoe. @ iedereen over het voedingskussen: ik heb er eentje besteld bij de Hema. Online en thuis laten bezorgen. Slaap er al maanden mee. Ik ook de enige manier om nog fatsoenlijk te slapen. @ diaan: lekker rustig aan doen dus... wel fijn dat de gyn zich in ieder geval nu geen zorgen maakt. Extra controle is alleen maar fijn. Hier gaat het vandaag weer eens wat minder. De poetsdrang begint te komen. Dinsdag de badkamer gedaan, wel op het gemak, 's avonds wel weer harde buiken. Gisteren alleen even de gordijntjes voor de babykamer afgemaakt, boodschapje gedaan en naar de gym. De hele nacht ieder uur wakker geweest. Steeds harde buiken en moeten plassen. Ben nu ook aardig gebroken en weer eens goed misselijk. Gelukkig heeft m'n mannetje vandaag een vrije dag. Kan ie goed voor me zorgen. Nog 10 weken te gaan en dan zit het erop. Kan niet wachten tot de teller op 37 weken staat en de kleine mag komen. Nog even geduld.... Liefs Silvie
ghe ghe, ik had de "klacht" van marieke even gemist geloof ik. Grappig/genant probleem... @ astrid: hahaha een kinderstoel die op kan stijgen! Leuke omschrijving! Ik heb net ontdekt dat er DUIZENDEN boxen op marktplaats staan. En ik maar telkens op veilingkijker kijken in de veronderstelling dat dat alles is... :-S Ligt het aan mij of zijn boxen niet erg mooi? Ik heb de hoop opgegeven dat er iets bestaat dat bij onze woonkamer past... Maris
nou, ben ik met je eens maris. negen van de tien boxen zijn zwaar lelijk (mijn mening he ) ik wil eigenlijk een ronde maar die vind ik zooooo duuur! nou ja. niemand trouwens die last van zijn maag heeft behalve ik?
@ Maris, ik vond ook weinig leuke boxen op marktplaats staan, dus hebbeb we naar een nieuwe gekocht. Volgens mij staat er wel een plaatje in mijn album. @ Kissflower, erg hoor de site van HM! Ik ben er verslaafd aan Kijk: http://album.partyflock.nl/16396567.jpg
Nee, alleen als ik teveel eet, probeer nu dus kleine beetjes over de dag te verspreiden en helpt goed moet ik zeggen....
Oh beter plaatje van onze box: http://album.partyflock.nl/16396363.jpg Lekker veilig dat stopcontact er trouwens achter, zie ik nu pas Zal er even van die veiligheids dingetjes opzetten.
een ronde box vind ik ook nog wel gaan, maar die zijn dan weer zo onhandig qua ruimte-inname... Ik vind het zelf vervelend dat de meeste boxen van beukenhout gemaakt zijn. Ookal is het gelakt, het blijft beuken en daar heb ik niets mee. Ik zou eigenlijk wel een zwarte willen maar dat wordt zelf verven vrees ik, en dat zie ik ook niet gebeuren... Ik heb ook wel eens zomaar ineens te veel gegeten. Ik weet niet waar het aan ligt (niet persé aan de hoeveelheid eten die ik opeet), want het kan zomaar opkomen. Misschien ligt onze kleine dan te duwen tegen mijn maag of zo? Niet zo lekker dat je het dan omhoog voelt komen als je besluit iets te gaan doen wat met bukken te maken heeft... Ik ben er niet misselijk van trouwens.
Die box die wij hebben heb je ook in het wit en zwart. Bij babypark in Kesteren en bij de babydump in Veenendaal.
die box past behoorlijk in jullie interieur Astrid! Gaaf! Hebben ze deze ook in kersenhout toevallig? <> toevoeging <> aha, dus ook in het zwart. Mooi nieuws!
Idd een erg mooie box Astrid! Wij mogen de box hebben van mijn broer en schoonzus... 'T is een kersenkleur, maar ik laat 'm hier op 't werk overspuiten in 't wit... (handig hoor soms, werken bij een verffabrikant ) Jeetje, las een poosje terug het topic van Rosi die er over twijfelt abortus te plegen bij 18 weken zwangerschap... bah.... Krijg er gewoon kippenvel van... Liefs Chris
Ja, las het ook net....eerlijk gezegd laat ik daar mn mening niet achter, op dat soort topics, was nml best geshockeerd....Wel heavy hoor...