Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Tnx ladies!

Welk topic is dat dan? Waar staat die?
    (hoezo nieuwsgierig)

Ow voor de dame's die willen kwijlen; bij de Lounge staat een topic met lekkere mannen =P~

2. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Bij zwangerschap, lekkere mannen ook gezien, en kan ik toch niet op de naam komen van die lekkere Franse acteur hier! hij is al wat ouder, maar o zo mjammie!

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

4. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hahahaa Astrid, die smilie achter je zin... ik rol bijna achter mijn bureau weg! Maar eh, ga nu gauw ff kijken hoor, gnananana!

5. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    ah, geloof dat deze het is:

6. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Wat zijn we ook een stel mutsen eigenlijk hè....hihihi, ik lach me dood hier, oh shit, zie ook pas hoe laat het is, ik moet gauw naar mijn werk, blegh, helemaaaaaal geen zin in nu.....Kusjes!

7. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    heb toch maar even een berichtje geplaatst voor die arme Rosi.

Ik heb ook wel zo mijn eigen gedachten er over, maar volgens mij moet deze meid gewoon professionele hulp zoeken om voor zichzelf uberhaupt alles op een rij te krijgen. Even daargelaten dat er uiteindelijk nog keuzes gemaakt moeten worden mbt wel/niet doorgaan met de zwangerschap.

Er komt helaas nogal wat ellende voorbij hier zo nu en dan...
    :(

8. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hoort eigenlijk niet hier, heb 'm onder het lekkere mannen topic ook al geplaatst, maar deze vind ik zooooooooooooooooo lekker....

9. appeltje

appeltje Niet meer actief

Vond het ook een bizar verhaal van die Rosi.... heb ook wel een (duidelijke) mening achtergelaten op dat topic.

10. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    nog even teruggekeken in dat rosi-topic (in de rubriek zwangerschap voor wie het nog niet gevonden heeft) en nu wordt het toch wel weer dubieus. is het dan ALWEER een nepbericht? Dat zou toch wat fraais zijn zeg..

Voortaan blijf ik gewoon lekker in ons eigen hokje.
    :-S

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Jaaa chrisje die isook lekker :D

En over die Rosi, ik kan niet oordelen over iemands leven en gevoel. M
    Mijn idee is dat het weer zo'n faker is die de boel ff lekker wil shockeren. Ik reageer er niet eens meer op.

Ow ik heb last van mijn maagzuur! Bah, zo even iets eten.

12. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    @Choco, nog nooit in een Ikea geweest... :eek: dat is vast heel goed voor je portemonee ;). Hahaha.

@Denisse, minder eten... ik weet niet zo goed of het gewoon minder trek is of dat er echt minder in mn maag past. Maar boven de pot hangen heb ik nog niet gehoeven, gelukkig!

@Appeltje, lekker he babyspulletjes kopen!

@Marize, als ik ga plassen dan ben ik gewoon echt wakker. Soms ga ik nog even tv kijken beneden ofzo, haha.
    Aankleden in je slaap, dat klinkt haast als een soort slaapwandelen, hihi. Ik slaap eigenlijk altijd in iets van een pyama, want ik worstel met de dekens en schop ze van me af enzo en dan vind ik het zo'n bloot idee.

@Maris, klinkt netjes je controle. Mijn bloeddruk gaat wat op en neer, begonnen met 90/50, "hoogtepunt" van 140/65 en de laatste keer was het 100/60. De kleine lag hier ook met t koppie naar beneden, maar de vk heeft geen afkorting gebruikt, maar een soort op de kop komma getekend op mn kaart. Moet volgens mij het kindje voorstellen ;).
    Irritant als je ventje lekker naast je ligt te slapen en jij niet kan slapen. Ik krijg dan altijd de neiging om tegen hem te gaan liggen kletsen, gna gna.

@Astrid, fijn dat je niks verklapt van HP, ik wacht op de vertaling (november geloof ik...), als ik dan nog tijd en energie heb om te lezen met zo'n uk in huis ;).
    Wij hebben hier een (het kan ook haast niet anders) Ikea kinderstoel in huis. Eigenlijk was ik niet van plan om dat ding daar te halen, maar we kregen visite en die waren de stoel vergeten en voor 12 euro kan je je ook niet een enorme buil vallen aan zo'n ding. Maar ik denk dat we die stoel maar bij een van de opa's en oma's neerzetten, heel handig uit elkaar haalbaar ding.
    Ik voel zelf wel wat voor zo'n houten, de trip trap of iets soortgelijks. Maar daar kunnen we nog even voor sparen ;).

@Laura, jij hebt op tijd de kraamverzorgster op bezoek. Ik heb hier nog steeds niks gehoord...

@Marieke, lief he zo'n Apie :). Zo liggen wij er strakkies ook bij met zo'n gelukzalige glimlach op onze koppies ;).

13. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    zo'n op zijn kop komma staat er bij mij ook nog voor inderdaad!
    Nu herken ik ineens ook ht tekentje van de vorige keer (had het tot nu toe genegeerd en gedacht dat het gewoon een slecht handschrift was), dat was een kindje op de rug met een armpje omhoog. Crea bea's hoor die verloskundigen!

14. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hé Nijnie, zo doet onze vk dat ook! De vorige keer was het dus nog met het bolletje van de "komma" naar boven, maar nu dus naar beneden (eh, volgens mij.. in ieder geval betekent het "stuit") Haha, ja maris, ze zijn super crea bea daar!

15. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Dames.....ik had net contact met de schoonloeder van Astrid en ze wilde de babystoel die ze voor Astrid heeft gekocht aan jullie laten zien...........mooi is ie he?

16. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    hihi Marize

dat is een goeie

17. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    wahahahahaha!

waar is die te koop, die wil ik ook!

:) :D :) :D :)

18. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Hihi! Die Marize! Ben benieuwd hoe Astrid reageert....

De kraamverzorgster was redelijk snel klaar. We hebben een aantal dingetjes doorgelopen, stelde niet zoveel voor.

Wel weer een leuk pakketje gekregen met een knuffeltje erin. Verder een boek waarin jezelf en de kraamverzorgster van alles bij kunnen houden en met voorin allemaal handige tips en checklisten.

En jullie met je lekkere mannen... Hihi! Kom maar op met die mooie foto's!

Liefs Laura

19. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hahahaha Marize, errug grappig! Nou ja... misschien is er iemand die 'm wel mooi vindt? ;)

Laura, wel fijn dat je wat kleine dingen door hebt genomen toch? Leuk trouwens om zo'n boekje bij te houden straks! Kun je dan mooi tips en zo in zetten! Erg leuk!

Pfoeh, heb geen zin meer... Zometeen bij mijn oom en tante eten en dan met mijn paps onze graszoden ophalen... Jippie, hebben we ook een gazonnetje!

Liefs Chris

20. @Appeltje: haha wat een gekke dromen! Ik droom ook heel veel en ik slaap heel oppervlakkig. Ik verwerk meestal mijn dag in mijn dromen..
    Wat heb je allemaal gekocht bij prenatal?

@Diaan: Nee we krijgen geen herkansing, er zaten nog best wat goede foto's tussen, alleen niet van haar hele hoofd, haha. We hebben wel dik een uur onder het app. gelegen, terwijl we maar 30 min geboekt hadden. En we kregen een extra foto mee.

@Marize: eh spookt het niet gewoon bij jou thuis?

@Astrid: haha, ja ik dacht al dat jij het dan moest zijn! Stom zeg! Ik ben nu bij het hoofdstuk 'the wedding'. Maar het begin was al erg spannend, ben erg benieuwd!

@Maris: Dat is ook balen! Niks verklappen hoor! Ik kijk expres al niet op allerlei sites uit angst dat iemand iets verklapt, haha.

@Marieke: oooh dat Apie wat lieief! Apen zijn mijn lievelingsdieren, dus hier smelt ik helemaal bij.

Haha, leuk hoor foto's van lekkere mannen. Maar ik vind de mijne nog altijd het lekkerst. Die is nu overigens aan het tobben om een rolgordijn op te hangen in de babykamer, het zit geloof ik allemaal niet echt mee, hihi.
    Foto's van de 3D echo staan in mijn album! Lekker alien af en toe he hihi

Deel Deze Pagina