Agenda Lievebeesje -> 6 Augustus Trouwen! Xenas81 -> 7 Augustus VK Sofieke -> 7 Augustus 32 Weken echo Mariekebalm -> 7 Augustus VK Chrisje -> 7 Augustus VK (9.45 uur) Floortje -> 7 Augustus VK Nynke -> 7 Augustus VK Appeltje -> 8 Augustus VK Bolletje -> 8 Augustus Extra groeiecho (21.30 uur) Lvdwerf -> 8 augustus Jarig! Nica -> 9 augustus VK (9.20 uur) Choco -> 9 Augustus Extra controle vk ivm bloeddruk (9.40 uur) Sylvia -> 9 Augustus Pretecho (22.10 uur) Misoh -> 10 Augustus VK (15.20 uur) Bolletje -> 13 Augustus VK (11.00 uur) Nijnie -> 13 Augustus VK Denisse -> 13 Augustus VK Kissflower -> 14 Augustus VK (anti D Injectie) Doris -> 16 Augustus VK Andrea -> 17 Augustus Structurele echo niertjes (9.00 uur) Denisse -> 17 Augustus Pretecho (11.50 uur) Mariekebalm -> 28 Augustus Echo nr. 9 Appeltje -> nog te plannen echo voor check niertjes (34 weken) Bevallen Liedel (24) -> Isa 30 Juli (30w 5d) 1ste 1345 gr. 39,5 cm ZB (ks) - .. Oktobermama's 1. Sofieke (..) -> 30 September - .. - Meisje ZB BV 2. Floortje (27) -> 1 Oktober 1ste Verrassing ZB FV 3. Stay Funny (20) -> 1 oktober - .. Meisje 4. Appeltje (29) -> 2 Oktober 1ste Jongen TB/ZB - BV 5. Doris (25) -> 2 Oktober 1ste Jongen TB - FV 6. Murizzz1 (30) -> 4 Oktober 2de - Verrassing 7. Nomen (38 ) -> 4 Oktober - .. - Meisje 8. Mamapatricia (21) -> 4 Oktober 2de - Jongen 9. Ready (30) -> 6 Oktober 1ste Verrassing 10. Nijnie (28 ) -> 6 Oktober 1ste -Geheim 11. Annn (26) -> 8 Oktober - .. - Verrassing 12. Klieke (28 ) -> 8 Oktober 3de - Jongen 13. Martine (25) -> 8 Oktober - .. Geheim 14. Elvira (28 ) -> 9 Oktober - .. - .. 15.Andrea (29) -> 10 Oktober 2de - Verrassing 16. Maartje06 (29) -> 10 Oktober 1ste - Verrassing ZB BV 17. Jetteke (34) -> 11 Oktober - .. Jongen 18. Misoh (30) -> 11 Oktober 1ste - Verrassing ZB (m.i.) BV 19. Nynke (29) -> 11 Oktober 3de - Jongen TB BV 20. Diaan (33) -> 11 Oktober 2de - Verrassing ZB (m.i.) FV 21. Salsabine (32) -> 12 Oktober - .. - .. 22. Divanaatje (30) -> 13 Oktober - .. - .. 23. NiCa (32) -> 13 Oktober 2de - Jongen TB BV 24. Littledream (21) -> 13 Oktober - .. - .. 25. Anz (25) -> 14 Oktober - .. - .. 26. Mariekebalm (26) -> 14 Oktober 1ste Meisje ZB BV 27. Kirstenyana (21) -> 14 Oktober 2de Jongen ZB (m.i. 20 sept. ks) BV 28. Denisse (..) -> 14 oktober 1ste - Meisje 29. Lolli (..) -> 14 Oktober 1ste - Verrassing 30. Anne36 (36) -> 17 Oktober 1ste Meisje 31. Avalon1972 (35) -> 18 Oktober - .. - Jongen 32. Bolletje (..) -> 18 Oktober 2de - Verrassing TB BV 33. Missyess (24) -> 19 Oktober - .. - Meisje 34. Jotim30 (32) -> 20 Oktober 3de - Jongen ZB BV/FV 35. Kissflower (19) -> 20 Oktober 1ste - Jongen ZB BV 36. Rastagirl (..) -> 20 Oktober - .. - .. 37. Marize (34) -> 20 Oktober - .. - Meisje 38. Xenas81 (25) -> 20 oktober 1ste - Jongen ZB BV 39. Pol (..) -> 20 Oktober 1ste Verrassing 40. Pjetje (27) -> 21 Oktober 3de - Meisje 41. Lievebeesje (36) -> 22 Oktober 4de Verrassing 42. Chrisje (28 ) -> 23 Oktober - .. - Verrassing TB BV 43. Maris (30) -> 24 Oktober 1ste - Meisje 44. Irene (..) -> 24 Oktober - .. Meisje 45. Nienke07 (39) -> 24 Oktober 3de - Verrassing 46. Sylvia (24) -> 25 Oktober 1ste - Meisje ZB BV 47. Lynn (..) -> 26 Oktober 1ste - Jongen 48. Bieke24 (24) -> 26 Oktober - .. - Meisje ZB BV 49. Smeetje -> (33) 28 Oktober 2de - Verrassing 50. Marianne30 (32) -> 29 Oktober 3de - .. 51. Lvdwerf (21) -> 30 Oktober 1ste Geheim TB BV 52. Astrid85 (22) -> 30 Oktober 1ste Jongen TB FV 53. Trienegirl (25) -> 30 Oktober 1ste - Meisje 54. Choco (28 ) -> 31 Oktober 1ste - Meisje TB - BV Verwacht: 15 Meisjes 13 Jongens 15 "Verrassingen" 3 Geheim Geboren: 1 Meisje 0 Jongens TB Thuisbevalling ZB Ziekenhuisbevalling BV Borstvoeding FV Flesvoeding m.i. Medische indicatie ks Keizersnede Voor aanvullingen of wijzigingen pb me maar!
@ silvie.. de zwyoga lessen zijn erg leuk.. 1e les is toch kennismaken... maar je gaat je vooral op je ademhaling letten.. niet echt oefeningen.. ben benieuwd wat je ervan vindt!
Allereerst wil ik Lievebeesje een hele mooie dag toewensen! En alvast Gefeliciteerd!! Geniet ervan! Liefs Doris
Hier de warmte van gister ook weer overleefd. Had s'morgens al even de honden laten zwemmen, meestal ben ik dan ook wel redelijk afgekoeld, omdat meneer zich altijd net naast me uitschut. de rest van de dag niet echt veel actiefs gedaan. De nacht was wel een ramp. Eerst muggenjacht, uiteindelijk na veel gedraai mijn matras in de woonkamer gelegd onder de waaier (hihi). Zo ook maar even snel boodschappen halen en dan weer even zwemmen met de oudjes in het thermobad. Denk dat ik vanavond maar lekker wat stokbrood met salade maak
Goeiemorgen meiden! Ik moet zeggen dat ik gister erg genoten heb van het warme weer, en dat tewijl ik er normaal gesproken helemaal niet zo goed tegen kan... Maar nu met verkoeling van ons zwembadje was het heerlijk! Hier is het nu ook nog mooi weer, nog even van genieten want hoorde dat het vanmiddag weer over is.... Hier denken ook veel mensen dat ik al wel bijna uitgerekend ben, schijnbaar toch ook een flinke buik voor (bijna) 32 weken! Nynke fijn dat je er weer bent! Groetjes Doris
FF een ego berichtje................@Appeltje IK VIND JE LAMP ECHT GEWELDIG................... Nu ga ik genieten van de laatste zomerdag! Fijne dag.
@ chrisje - heb flessen water in de koelkast staan. Die gaan echt leef. Ben ook erg blij dat wij geen wcjuf hebben dan was ik nu arm geweest. @ sylvia - mooie buik. Ik krijg dezelfde vragen. Mensen denken echt dat ik op het laatst loop @ Xenas ja in april is het volgende bruidspaar wat gaat trouwen tot die tijd heb ik geen boekingen staan. eigenlijk werk ik ook gewoon door maar minimaal heb ik oktober 5 geboortekaartjes staan. Kan me eigen tijd in delen. Eind deze maand doe ik gewoon stapje terug. eigen baas dus ik kan het zelf plannen @ Misoh en nu maar hopen dat de postbode geen pakketje komt brengen @ lievebeesje maak er een mooie dag van en van harte gefeliciteerd
@ Lievebeesje: gefeliciteerd met je trouwen! @ Appeltje: wat een leuke lamp! Zo, gisteren ben ik zonder kleerscheuren de dag doorgekomen. Ik kan niet over warmte maar ik vond het nog meevallen. Water...tja..had gisteren wel veel gedronken, zo'n 4 liter. Maar ik moest wel ontzettend vaak naar de wc toe. Ik ga straks lekker ff de tuin in nu er nog schaduw is. Zodra de zon komt brand je er weg.
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 10#1290210 eigen topic voor lievebeestje @ anne.. goed idee die salade met stokbrood! En onder zo'n waaier slaapt toch lekkerder he!
Hahah, ja Jotim, dat kan ik me voorstellen! Moet ook ontzettend vaak plassen op een dag! Tussendoor trappelt die kleine er ook nog eens vrolijk op mijn blaas op los, ook zo fijn Appeltje, die lamp is echt super! Sylvia, ik ken dat ook met de buik! Als ze dan vragen wanneer ik ben uitgerekend, dan zeggen ze: Dan pas? of Moet je nog zoooo lang? Meid, je hebt een prachtige buik, lekker trots op zijn! Bleh, ben weer lekker misselijk... zal vast wel een combi zijn van hormonen en de warmte Liefs Chris
@Chris: ik heb vorige keer gewoon truitjes aan getrokken en geen overslag hemdjes. Mijn zoontje lag toen op de neonatologie en daar mocht dat allemaal. @Nynke:Het gaat beter met me, ik doe rustiger aan, eiwitten zijn aanzienlijk verminderd in de urine. Zolang ik me tam hou en 's middags ga slapen gaat het beter. Maart het blijft een aandachtspunt van de gyno. Maar ik mag lekker thuis blijven voorlopig. @lievebeestje: gefeliciteerd en een mooie dag toegewenst. @Appeltje: echttoppie die lamp, ziet er leuk uit, het hele kamertje ziet er overigens leuk uit. Het is hier plakkerig heet, niet normaal meer. Zweet loopt van mijn hoofd af door alleen maar te zitten. Mijn zoontje is lekker bij opa en oma aan het spelen dus ik heb ff het rijk alleen. Fijne dag en tot later. Diaan
Ik heb de knoop doorgehakt: ik maak een verlanglijstje voor onze kleine meid op Lijstje.nl. Ongetwijfeld krijg je nog steeds "zomaar" dingen, maar zo kunnen we het toch enigszins in goede banan leiden. Zijn er meer die dat doen? Wat zetten jullie er zoal op? Ik heb tot nu toe een paar specifieke dingen er op staan incl merk, type en kleur, en verder vooral algemene, zoals "een wagenspanner". groetjes Maris
Meiden ik ben helemaal van slag. Ik las net dat Caruli is bevallen en het jongetje is overleden. Ze heeft zolang moeten wachten op deze zwangerschap en dan verloopt hij ook nog zo moeilijk. Bah, wat is het leven toch oneerlijk. Verder gaat het met mij redelijk. De vakantie was heerlijk, ik kon weinig anders dan zitten en hangen in het zwembad maar dat was niet erg. Ik heb wel steeds meer last van mijn bekken maar dat is te verwachten zover in de zwangerschap. Als het zo blijft gaan is het vol te houden. Ik had gisteren een enorme nesteldrang aanval. De hele zolder is opgeruimd, alle babyspullen staan klaar. Dom maar het moest nu eenmaal. Ik heb vanochtend bloed laten prikken en heb morgen weer een afspraak bij de vk. Ben heel benieuwd wat ze te vertellen heeft, mijn buik groeit als een gek en beeb doet me soms goed pijn met zijn geschop. Ik ben wel geschokken van Liedel en Sofieke. Het doet beseffen dat we zo allemaal aan de beurt kunnen zijn. Ik heb er dan ook best wel nesteldrang van gekregen. Heb gelijk allemaal lijstjs gemaakt wat er nog moet gebeuren. Manlief neet morgenmiddag extra vrij om vast wat extra werk te doen in huis. Erg hoor die nesteldrang. Geniet nog even van het mooie weer meden straks is het weer over. Knuffel Nynke
@Appeltje: wat een mooie lamp meid. @Jotim: rustig aan doen hoor. Ik vind het kaartje nu helemaal prima hoor. Weer een lastige klant minder. @Chrisje: je kan rustig een gewoon truitje aan doen hoor. Ze zijn kwetsbaar maar niet breekbaar. @Laura: fijn dat het weer beter met je gaat. @Cathy: geniet van je bad meid. Mijn voeten, geen idee waar die zijn. @Nijnie: gewoon rustig aan doen meid. Dat schuren kan wel als het minder warm is. @Sylvia: wat een mooie buik! Leuk zijn die reactie idd. @Xenas: wat een nachtmerrie zo'n scheiding dan zeg! @Misoh: veel plezier op de zwangerschapsyoga. @Anne: ik eet ook heerlijk stokbrood met sla vanavond. Zwem ze zo. @Doris: heerlijk hoor zo'n zwembad. Ben blij dat ik er eer ben. Heb jullie stiekem best wel gemist. @Diaan: fijn dat het weer wat beter gaat. @Marieke: ik hoop dat je snel beter kan slapen, zonder goede nachtrust word je er nioet gezellige op. (ik spreek uit ervaring)
Hè nee, getverderrie, wat een slecht nieuws toch weer, ik had het nog niet gelezen, lees het net omdat jij het schrijft Nynke... Hier doet beebs ook af en toe zo raar dat ze me in mn ribben zit te porren of zo en dat doet zeer... Verder niet goed geslapen, superbenauwd (nog steeds) en een echtelijke ruzie even verderop om vijf uur vanochtend, denk dat ongeveer het hele dorp wakker was...grrrrr....Ook hebben we gisteravond weer bij vrienden gegeten en ben dus weer ziek, heb het iedere keer, denk dat andere mensen teveel zout in hun eten doen, wij nml bijna niks en dat dat me zo ziek maakt, heb het idee dat ik gister een paar liter bier gedronken heb, zo'n gevoel zeg maar... verder alles wel ok, begin eigenlijk wel zin in zwsch verlof te krijgen, pfff... Appeltje, wat een snoezige lamp zeg! Sorry voor het geklaag weer...
Hallo dame's Wat een warmte zeg. Vind het wel lekker. Gelukkig hou ik geen vocht vast. Ben van het weekend weer lekker bijgekleurd! Alleen mijn buik is super wit Maar ja die mag niet in de zon.... Ik heb het ook gelezen van Caruli, hield het al een tijdje in de gaten. Wat vreselijk zeg, zolang knokken voor een kleine en dan wordt het zo beeindigd! Moet er niet aan denken. Dan realiseer ik me hoe gelukkig ik moet zijn moet onze kleine! Sylvia mooie buik hoor! Ik heb het omgekeerd Als mensen aan mij vragen hoelang ik nog moet dan zeggen ze; dan al?! Ik zie er nog niet echt uit als 28 weken zwanger. Vind het niet erg trouwens met dit weer een klein buikje. En tot nu toe 3.5 kilo aangekomen. Ook daar ben ik erg blij mee Want ik eet echt super veel Soms lijkt het wel alsof ik voor 4 eet. Wie heeft er trouwens nog meer last van maagzuur? Ik wordt er niet goed van! Heb tegenwoordig een rennie abbo Ow en ik heb het gevoel dat mijn longen enzo in de verdrukking komen. Naar gevoel hoor, zal blij zijn als de kleine in gaat dalen Oh en ik las iets over een lijstje voor kraamkado´s. Misschien wel een goed idee... Want kleertjes zijn leuk, alleen dan wel in maat 62/68 ofzo. Hoe gaan jullie dat brengen en opstellen? Geven jullie die lijstjes aan mensen ofzo? Dat lijkt me namelijk zo raar
Hé Nynke, heb het ook gelezen! Zag vorige week al dat ze heel vroeg weëen had gekregen en heb vanaf die tijd flink zitten duimen... Helaas heeft het niet geholpen... ben er ook echt verdrietig van, dit kindje was ze zo ontzettend gegund! Heel oneerlijk.... Ik ken het gevoel wat je hebt na Liedel en Sofieke! Dan lijkt het net alsof je nog maar heel kort de tijd hebt, puur omdat de kleine ook eerder kan komen! Heb zaterdag ook het hele huis op orde gemaakt (zelfs de ramen gelapt ) en de babykamer weer helemaal blinkend schoon gemaakt... (en deze glom het al uit van 't schoon zijn ) Wil ook nu echt al mijn spulletjes voor elkaar hebben met wat er in huis MOET zijn.... En dat is nogal wat helaas... Knuf Chris
Had het inderdaad ook al gelezen van Caruli. Iedere keer schrik je toch weer van zo'n bericht. Dat het toch ook fout kan gaan ookal ben je al over de helft. Hoop dat bij Sofieke de kleine voorlopig nog lekker mag blijven zitten en dat Liedl snel weer opknapt en dat ze over een paar weken lekker met z'n drietjes thuis zijn. Wat betreft het maken van een lijstje. Na het berichje van Maris heb ik me ook maar even aangemeld op lijstje.nl. Is toch wel handig lijkt me. Denk dat we het op het geboortjekaartje erbij zetten. Wij vragen trouwens wel alles in maatje 68 en 74. Is vrij groot weet ik, maar we krijgen zoals het er nu uitziet geen kleintje en bovendien gaan we voorgevormde katoenen luiers gebruiken. Naar het schijnt heb je dan in ieder geval al sneller een maatje groter nodig de broekjes. Heb de kleding maatje 68 en 74 niet afstreepbaar gelaten. Heb wel rompertjes lange mouw en mouwloos, pyamatjes, sokjes wel afstreepbaar gedaan. Ben bang dat je er anders veel te veel van krijgt aangezien die niet al te duur zijn. Maagzuur gaat hier trouwens wel weer redelijk. Als ik tenminste niet te gebruik eet gaat het goed. Anders helpt een rennie bij mij altijd goed. Slaap trouwens wel al een paar maanden met een kussen ondern het hoofdeind van m'n bed en sinds de vakantie ook eentje onder het voeteneind. Tegen het maagzuur en de dikke enkels.