Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Hee appeltje, jij ook al? :( Ik had trouwens vandaag voor het eerst dat ik echt een voetje voelde, omdat het erg hoog in mn buik zat en daar veel beter voel dan in het midden (placenta zit er dan denk ik niet voor...)Zoooo schattig!Was er echt mee aan het spelen, gek hoor...

2. heeey kiss... wat laat je ons weer schrikken..
    spreek beeb maar even goed toe hoor dat hij wel moet blijven zitten..
    anders komen de oktober mama's even op hem af...

lekker he droppies.. ben er ook gek op!

net lekker yoga gehad.. we hebben donderdag de partner les!
    spannend ben zo benieuwd..

moet eigenlijk gaan slapen.. maar nog geen zin..
    ben trouwens ook mijn envelopje van de vk kwijt..
    shit.. en die moet ik morgen wel meenemen! toch maar even op zoek!

@ floortje.. ik vind dat je een hele mooie buikheb hoor!

3. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Aan de beeb van Kissflower: ZITTEN BLIJVEN!

4. trouwens.. buikfoto van 27 weken staat in mijn album..
    moet maar snel een nieuwe maken haha

5. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    SLaap lekker allemaal!

Voor alle babies: houd je gemak want de mama's willen lekker slapen...... en vooral allemaal lekker blijven zitten.....

Welterusten
    Diaan

6. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Kiss - rustig aan doen hoor meid. Luister na je lichaam. Jou beeb moet nog even blijven zitten

Leuk om weer tiets te horen van sofieke hoop dat alles daar ook goed blijft gaan.

Floortje leuk digi gekocht en een mooi buik

aaahhhh drop lekker hoor. gelukkig heb ik het niet in huis.

Het is hier goed afgekoeld en het kan zo wel weer qua weer. Dus vandaag maar weer lekker werken en rustig aan doen.

7. NiCa

NiCa Bekend lid

een hele goede morgen allemaal!
    hopelijk hebben jullie lekker geslapen heb een beetje raar gedroomd droomde dat beebje niet meer in me buik zat en ook ook niet geboren was maar overleden was ik gelijk aan me buik voelen oeff gelukkig was me buikie nog bol!

liefs nica

8. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Goedemorgen!
    Kiss, allemachtig, je laat me alweer schrikken! RUSTIG AAN DOEN! En aan jullie ventje: Nog zeker 8 weken bij mama blijven zitten hoor! Kleine banjer! ;)

Hoop dat bij Sofieke ook alles rustig blijft... Net wat je zegt Doris, hebben we haast ofzo hier?

Vannacht ietsies beter geslapen dan gisteren, maar nog VEEL wakker... Ik lig gewoon echt niet meer lekker... Linkerzij, rechterzij, op de rug... Krijg overal rugpijn van....
    Heb vannacht trouwens mijn eerste "lekkage" gehad meiden... Er zat allemaal opgedroogd spul op mijn borst vanochtend en m'n rechtertepel helemaal... :confused: Eh... beetje wit/gelig... Melk?

O ja, drop... heerlijk... heb 't expres niet in huis, anders is 't zakje zo op... die waterwerken van klene vind ik fantastisch! Jammie!

Floortje en Xenas, mooie buikies zeg! Prachtig! Lekker he, zo groeien!

Vriendlief gaat vandaag onze auto verkopen (jullie weten nog wel, die hij total loss heeft gereden :( ) 'T hoogste bod was € 650,- :cry: Besloten om 'm maar te verkopen aan een sloopbedrijf, repareren kost meer dan € 2.500,- en dan moeten we hopen dat 'ie door de APK heen komt...

Nou, iedereen een hele fijne dag vandaag! Ga nu maar met frisse tegenzin aan 't werk :)

Liefs Chris

9. goedemorgen meiden!

Vanmorgen naar de vk geweest.. alles was weer goed..
    bm zit nu op de helft zeg maar tussen navel en ribben.. en was lekker gegroeid!
    jaaa dat merk ik wel haha!

Straks heb ik een telefonische intake voor de kraamzorg!
    Ben benieuwd!

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Goedemorgen meiden,

ik hoop dat jullie alllemaal lekker hebben kunnen slapen. Ik ben tegenwoordig al rond 5.00 uur wakker en lig dan maar wat te draaien. Ach, zo kom je wel op een hoop dingen die ik nog geregeld wil hebben.

@Astrid: ik heb gelukkig nog geen last van lekkende borsten. Af en toe kan ik er een druppel uit knijpen maar verder...

@Sylvia: genieten is dat he als je je meis zoveel voelt.

@Nijnie: heeft je moeder de wieg zelf gemaakt of opnieuw bekleed?

@Floortje: mooie buik hoor.

@Kissflower: meid wat schrikken. Ik ben blij dat je weer thuis bent. Doe lekker rustig aan en hopen dat de beeb nog lekker 8 weken blijft zitten.

@Missyess: bij mij schrikken de mensen van mijn buik. Aan de achterkant zie je niet dat ik zwanger ben. Als ik me dan omdraai zie je een mooie puntbuik.

@Sofieke: meid ik hoop dat de harde buiken minder worden en je beeb nog lekker blijft zitten.

@Bolletje: meis niet te druk maken hoor. Het zit vast allemaal goed.

@Misoh: ik had gister ook geen puf om wat te doen. Gelukkig is het hier ook wat afgekoeld. Ik wil eigenlijk weer wat klussen doen vandaag.

@Xenas: mooie buik meid. Ben benieuw naar je buikje nu. Veel succes met je apk vandaag.

Ik ga maar een douchen en me klaar maken om naar de vk te gaan. Meiden allemaal rustig aan en tot later.

Groetjes Nynke

@Chrisje: werkze vandaag. Ik zal woensdag naar je zwaaien als ik weer naar Zwolle reis.

11. NiCa

NiCa Bekend lid

ik heb helemaal nog geen kraamhulp gezien of via de foon gehoord misschien doen ze het hier niet?en bovendien hier is nog nix klaar bedje is bijna af en onze slaapkamer krijgt eerdaags nog een likkie verf!maar ja vriendlief is overdag werken en dan moet ie dus in het weekend aan de slag en met het warme weer is het boven niet uit te houden maar gaat dan toch

liefs nica

12. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Xenas: fijn dat alles weer goed was.

13. Jaaa wij zijn allemaal veel te leuk.. die beebs willen ons gewoon heel graag zien haha!

@nynke.. wat bedoel je met mijn apk?
    (ff blond hoor)
    Al zo vroeg wakker... pfff..

@chrisje.. nou ja.. tis dan wel 650e toch.. beter iets dan niets!

14. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Xenas: ik bedoel met apk je controle bij de vk.

15. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Xenas, denk dat nynke met apk de afspraak bij de vk bedoelt...

Goeiesmorgens trouwens....Ik mag vandaag weer naar de vk om haar een verhaal af te horen steken over weeen en weet ik veel wat allemaal nog meer. Ga er lekker van profiteren dat ik naar Narbonne moet, bloed laten testen, afspraak met anestesist (hoe schrijf je dat?) maken en lange spijkerbroek kopen, het is hier koud en ik pas niet meer in de lange zwangerschapsbroeken die ik in het begin van mn zwangerschap gekocht heb...Aaahhh hoe kan dat? Beetje te heet gewassen of zo?

Kusjes!

16. ohhh nynke.. bedoelde je dat haha!
    Ja was weer helemaal goed!
    Bloeddruk was trouwens 120-70...netjes toch..
    En ben nu in totaal 9 kilo aangekomen!
    VOnd ik zelf ook wel prima zo!

17. @marieke.. haha te heet gewassen?
    Je bent gegroeid meid haha!
    Geef het maar toe... ;)

Heb trouwens een voedingskussen besteld bij Weharo..
    (ff googlen)
    Dan betaal je iets van 30 euro..
    en dan maakt ze het helemaal voor jou!
    Je kan zelf kiezen welke stof en kleur!
    Leuk he!

18. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Hihi ja, zou ook nog kunnen hè...Nee even zonder gekheid, die dingen zijn er toch op gemaakt dat je groeit of ben ik nou kierewiet...?(of allebei)

Leuk, zo'n voedingskussen! En niet te duur 30€!

Die voedingskussens moet ik hier zo om lachen, die van jou is 30€, dat valt nog mee, maar als ik zie wat ze hier kosten! In Frankrijk bestaat nog de ouderwetse "traversin" geen idee hoe dat in het Nederlands heet maar is de prijs van een gewoon hoofdkussen en er bestaan nog slopen voor en zo...En het komt op hetzelfde neer, dus ik gebruik die gewoon, heeft me niks gekost, vriendin had er nog één liggen en gebruikte hem niet....Kan al niet meer zonder slapen. Hoop dat Fred er geen complexen van krijgt, gezien de grootte en de vorm...;)

19. hahaha... ik moest ff om je verhaaltje lache Mariek!
    Hoop idd dat Fred er geen complex van krijgt!

haha

20. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hahaha Marieke, hoop ook dat Fred daar geen complex van krijgt! :) De arme ziel... Maar eh, da's wel een beetje errug groot hoor :confused:
    Stomme vraag, maar hoe liggen jullie daar dan mee in bed? Slaap namelijk erg slecht de laatste tijd ivm rugpijn omdat ik gewoon niet lekker lig... Wellicht is zo'n kussen een uitkomst?

Je kunt idd ook wat "uitdijen" Marieke en dan is je oorspronkelijke maat niet meer dezelfde... ook niet in positie... Moet je dus alsnog een maatje groter kopen, fijn he :( Ah joh, het is er zo weer af als die kleine er is straks!

liefs Chris

Deel Deze Pagina