Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiCa

NiCa Bekend lid

meis wat een prachtig meisje jullie mogen trots op haar zijn en ik hoop dat jullie haar heel snel mee naar huis mogen nemen!geniet van haar!

liefs nica

2. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Oh Liedel, wat een prachtig en volmaakt meisje! Lekker genieten, al is het maar anderhalf uurtje, lukt het een beetje met dat kolven? Echt nogmaals van harte gefeliciteerd, het resultaat mag er wezen zeg! Nou maar hopen dat ze idd snel met jullie mee naar huis mag...Dikke kusjes hier uit Frankrijk!

Hier beetje moe dus niet veel bijgelezen, snorry! even over de luiers: iemand die als zuster op de kraamafdeling werkt is de vriendin van een oud-collega..Ik moest maar een grote vuilniszak meenemen, ze is al luiers aan het opsparen voor me...hihi

In ieder geval dikke welterustenkusjes voor iedereen, dat iedereen maar lekker mag slapen en aan één stuk door vannacht ;) !

3. appeltje

appeltje Niet meer actief

Liedel, wat een prachtig meisje hebben jullie! En fijn dat die slang er zo snel uit mocht. Dat is toch wel snel voor zo'n uk.
    Gaat het goed met dat kolven? Toch heel fijn dat je dit voor haar kan doen, ook al kan ze nog niet aan de borst drinken.

Ik hoop dat het zo voorspoedig blijft gaan allemaal!

4. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Liedel wat een prachtig meisje!
    Wat super dat het zo goed gaat, mijn positieve energie gaat richting jullie!

Groetjes Doris

5. NiCa

NiCa Bekend lid

goede morgen meiden ik wens jullie vanuit een grijs en regenachtig appingedam een fijne dag toe.

ik moet vandaag voor de APK hihi hopelijk is alles goed!

liefs nica

6. appeltje

Succes NiCa!

7. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

goedemorgen

Hier ook al wakker
    Liedel, wat heb jij een knap meisje op de wereld gezet.
    Nica, veel plezier bij de vk
    maartje dat getrap hier ook, maar vooral tegen het bod van heup.
    missyess ze waren heerlijk nee spareribexpress komt hier nie jammer genoeg want die zijn echt lekker.

Zo en nu eerst koffie.

8. floortje

floortje Actief lid

12 dec 2006
    222
    0
    0
    administratie
    Drenthe
    Liedel,
    wat een schatje! Ziet er echt lief uit.

9. NiCa

NiCa Bekend lid

thnxie meiden als ik terug ben kom ik verslag doen:pweet alleen niet hoelaat dat ik terug ben me tante gaat gezellie mee en dan ff lekker bakkie ergens doen

liefs nica

10. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    @ Liedel: wat een mooi meisje....

Begin toch wel een beetje te knijpen hoor. Moet straks naar de vk vanwege de bloeddruk.. Ik hoop dat ie een stukje lager is. Zeg maar zo rond de 85, dan ben ik tevereden. Maar goed dat horen jullie later op de dag wel. Ben trouwens wakker gemaakt door de kleine, die vond dat ik maar op moest staan.

11. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Goedemorgen meiden!
    Liedel, wat een plaatje! Jullie hebben echt een prachtwondertje op deze wereld gezet! Ook vanuit Zwolle stuur ik positieve energie jullie kant op! Lekker he, als ze dan zo heerlijk bij je ligt!

Nica en Choco, heel veel plezier bij de keuring ;) Zit vast allemaal helemaal goed!

Haha Nynke, jaja, moet er nog elke dag tegenop! Gelukkig had ik vanochtend wind mee! Toch is 't wel lekker hoor, blijf goed in beweging zo!

Hier eindelijk een beetje meer nachtrust gehad! Wel af en toe wakker, maar voornamelijk geslapen (zoals het hoort ;) ) Als ik dan wakker was, liet de kleine ook gelijk ff weten: Ik ben er ook nog! Hmm, dan viel ik weer met een gelukzalige glimlach in slaap :)

Fijne dag allemaal!

Liefs Chris

12. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    @Missyess, spareribs van de spareribexpress die zijn goddelijk! Helaas bezorgen ze hier niet :(.

@Maartje, als het nog droog wordt vandaag ga ik em ook halen. Onze beeb heeft nog niet ontdekt waar mn ribben zitten geloof ik *afklopt*. Maar mn buik wordt wel flink getest op rekbaarheid ;). Voelt niet heel fijn, maar het is vast minder onprettig dan tegen je ribben.
    Ik wil ook nog eens even naar de kapper, ik heb het eigenlijk al een hele tijd zo dat het in elk geval in een staart(je) kan. Soms denk ik er wel eens over om het gewoon maar kort te laten knippen, maar daar is manlief het niet mee eens. En tot nu toe is het ook steeds zo dat wanneer ik er een stuk af laat knippen, ik het daarna toch weer bij laat groeien ;). Ik denk dat ik nu eerst maar voor puntjes knippen ga en het weer een stukkie ga laten groeien dan. Het is nu wat piekerig,

@Liedel, wat fijn dat jullie Isa het goed doet! Wat een ukkie! Geniet van dat mooie kleine lekker ruikende wezentje! En ik hoop dat ze gauw met jullie mee naar huis mag met jullie!

@Nica, hoe was t bij de VK?

@Choco, hoe was je bloeddruk?

13. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Goedemorgen allemaal,

Hier ook regenachtig en grijs weer helaas. Ik denk dat ik er nog maar een hangdag van maak. Ik voel me nog steeds niet top. Ik heb eigenlijk liever dat het echt doorzet of weg gaat, want dit hangerige gevoel is echt prut.

@Lianne; wat een prachtig kindje heb je op de wereld gezet! En wat doet ze het goed zeg! Al van de beademing af, voeding door de neus en ook al lekker poepen! Klinkt supergoed! Ben je zelf ook al een beetje herstelt?!

@NiCa; ik wacht met spanning op de foto's! Succes met je APK!

@Marieke; ik hoop dat je lekker geslapen hebt vannacht! Ik in ieder geval wel. Wel heel vroeg wakker, maar nog lekker een keer omgedraaid!

@Choco; veel succes bij de VK! Ik duim met je mee!

@Chrisje; wat heb jij veel zuivere internettijd op je werk zeg! Geef mij ook zo'n baan! ;)

@Nijnie; ik heb alle haarstijlen al gehad. Van gemilimeterde stekeltjes tot lang haar tot mijn knieholte. Meestal ben ik iets van blond, maar ook donker is mij niet vreemd. Elke keer als ik nu in de spiegel kijk word ik een beetje verdrietig, dus misschien moet ik toch nog maar ff een afspraak maken. Ik ben ook niet zo tevreden over de kleur. De laatste keer heb ik coupe soleil gehad met zo'n mutsje, maar ik vind het erg vlekkerig, dus wie weet ga ik wel weer donker ofzo.

Ik ga zo even koffie drinken bij mijn vriendin die hier ook meeschrijft (zij is een meimama). Ik heb haar (en haar zoontje) al zeker anderhalve maand niet gezien, dus dat wordt wel weer tijd!

Fijne dag allemaal!
    Maartje

14. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Sorry meiden ik reageer niet op iedereeen vandaag. Ik kan niet op of neer en mag gelukkig vanmiddag naar de therapeut. Het is wel een vervangster maar alles beter als niet gaan.

@Liedel: wat een mooie meisje. Ik hoop dat het zo goed blijft gaan met Isa. En wat een mooie naam. Onze jongste heeft ook Ysa. Ik heb al inds zondag een kaarsje voor jullie branden.

@Choco en Nica; succes met de apk.

Meiden tot later.

15. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    OOh Liedel wat een mooie ukke puk...ik krijg gewoon traantjes van geluk in mijn ogen. :cry: Ik kan me helemala niet indenken dat ik (wij) ook zo een ukke pukk bij ons dragen. Heel veel pos.energie van hier uit.

16. annn

annn Actief lid

5 jan 2007
    199
    0
    0
    zwolle
    .

wie heeft er al last van straie/zwangerschaps-striemen, op de buik?!?!?!

.

17. appeltje

Niet op mijn buik, maar ik heb ze van de week wel ontdekt op mijn bovenbenen! (binnenkant- en buitenkant, heuphoogte) :(

18. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hahaha, ja Maartje, daar kan ik nu nog even van genieten... Volgende week is 't weer afgelopen, dan zijn de meesten weer terug van vakantie ;)

Heb ook een "haar-dilemma"... 'T wordt steeds weer ietsies lichter en door de zon van afgelopen weekend helemaal... Begint het toch wel weer te kriebelen om weer richting blond te gaan... 'T scheelt, mijn schoonzus is bezig met de kappersopleiding en is druk in de weer met modellen!

Liefs Chris

19. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Nog geen last van...........wat niet is kan nog komen.......

20. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    @ Liedel: Wat een mooi meisje! Mijn mannetje raakte er zelfs een beetje ontroert van.

Vannacht voor het eerst lekker geslapen, ze hadden het nieuwe bed op mijn verjaardag bezorgd. Het slaapt echt geweldig.

De verjaardag was wel gezellig, al waren er veel ouderen aan gezien de jongelui bijna allemaal met vakantie zijn.

Spreek jullie later!

Liefs Laura

Deel Deze Pagina