Hallo dame's! Leuk hoor de nieuwe lay-out! Staat stukken vrolijker @ Appeltje, mooie kamer @ Nijnke, jeetje das schrikken Ik had laatst ook dat ik hem een paar dagen minder voelden, maar volgens mijn VK hoefde ik me niet druk te maken. Nu is hij weer als vanouds bezig. Ik heb trouwens het idee dat hij nog overdwars ligt... Voel de hele tijd schoppen/stompen aan de zijkant. Volgende week maandag weer VK, we zullen zien wat ze zegt. Wij zijn trouwens vanmiddag lekker wezen zwemmen hier in Slijk Ewijk. Maar wat kunnen mensen je dom aangapen zeg Omdat Rein en ik vrij jong zijn (22) zitten ze je zooooo dom aan te kijken. Je ziet ze gewoon denken; zal wel een ongelukje zijn. BAH! Als mensen nou gewoon het lef hadden om naar me toe te komen, maar nee hoor. Wat een sukkels!
@ nynke Jeetje dat moet schrikken geweest zijn. Gelukkig was alles goed.. hoop dat ie snel weer druk bezig gaat @ appeltje Wat een ontzettend leuk kamertje! Hier even update: Vorige week 3 dagen bij de dokter gelopen. Dacht aan blaasontsteking was het niet. Verder had ik al pijn aan m''n stuitje maar is nu echt heeeel erg pijnlijk. Dus had ze er naar gekeken is toch bekken instabiliteit Baal(de) als een stekker. Morgen naar Cesar therapie hopelijk helpt dat een beetje.
Hee moon, getver, wat vervelend zeg!Hoop dat de therapie een beetje helpt! Even ego berichtje ...Sfeer is hier te snijden, was ik even blij dat ik een vrije dag had vandaag, ons neefje op bezoek en alles, heeft Fred besloten dat hij éven de electriciteit in onze nieuwe slaapkamer ging voorbereiden. Niks werkt nu meer daar...En Fred heeft een humeur van hier tot Tokio en loopt al drie uur te schelden en aan kabels te trekken....Pfff....Oh, geloof dat ie nu de muur maar open breekt...FIJNE ZONDAG! Sorry hoor, moest het even kwijt....
@Martine: die hydrofiel dingen nemen idd weinig vocht op als ze maar een keer zijn gewassen. Maar om ze 5 keer te wassen is mss wat erg veel. Ze worden toch veel gebruikt de eerste dagen. @Marieke: jeetje ik hoop dat Fred alles snel weer werkend heeft. Mannen! Je kan niet met en zonder. @Astrid: alsof je op je 22ste geen ouders kan worden. Jeetje die mensen zijn nog ouderswets zeg. @Appeltje: wat jammer dat het ging regenen zeg. Hier nog steeds lekker weer. @Moon: ik heb ook cesar voor mijn bekken en moet zeggen dat ze best nuttige tips heeft en het wel werkt. De pijn gaat niet over maar is wel acceptabel. Fijn dat alles verder goed gaat met je. Hier weinig verandering. Meneer heeft echt een off dag ben ik bang. Ik heb hem heel even gevoeld maar toch erg weinig. Ik kijk het nog even aan en anders bel ik de vk weer. Ik heb een foto van de wieg en mijn buik in het album geplaatst. Knuffel Nynke
Nynke, dat is wel minder, probeer alert te blijven. Hier ook wel eens een dag dat er minder beweging is maar dan is het snachts net een kermis. De foto's kan ik niet vinden in je album maar goed kan ook liggen aan de nieuwe lay-out Marieke - ooohh wat gezellig kan me er wel wat bij voorstellen. Weer - hier schijnt nu de zon. Tja te laat.
@Jotim: ik houd het goed in de gaten hoor. Foto"s staan er nu in. Had problemen met verkleinen. Op de laptop werkt dat toch weer anders.
@Lvdwerf, ik heb mn hydrofiele luierdingen nog maar 1 keer gewassen, maar heb ook een hele stapel "oude" van mn moeder gekregen die zijn wel lekker zacht. Maar die moeten nog wel een keer gewassen, staan alweer een tijdje hier in de doos. Ik heb trouwens de kleertjes die ik gewassen heb in het ledikantdekentje gevouwen, want dat dekentje gebruik ik eerst toch nog niet omdat de kleine in de wieg komt te liggen. Dan verstoft het (denk ik) ook niet zo hard. @Evaatje, ik heb rompertjes enzo wel gewoon in de droger gegooid, de rest heb ik te drogen gehangen, maar het valt redelijk mee met hoe hard het is zeg maar. Volgens mij kunnen veel babykleertjes wel in de droger overigens. Helaas doet onze droger raar (lekt), we zijn aan het proberen om het zelf op te lossen, maar nu lekte die dan weer niet, kwam de was er nog erg vochtig uit terwijl hij op kastdroog stond. Ding heeft kuren. Morgen nog een keer proberen, als het weer niet droog is dan ga ik toch kijken voor een andere, want dit schiet niet op. Kan ik het alsnog op gaan staan hangen. De echt grote kleertjes heb ik ook nog niet gewassen, de rest wel. Als het nodig is om het opnieuw te wassen dan zien we dat dan wel weer. Ik ben tot nu toe zo'n 10 kilo aangekomen. @Misoh, dat is niet lekker dat die kleine steeds op hetzelfde plekje trapt... Hier wordt het aardig afgewisseld. Zaten we net op de bank, manlief met zn hand op mn buik en die kleine was maar druk en bleef maar druk. Dus manlief echt zo van: gaat dat echt de hele tijd zo door ?! Hihi. @Jotim, de lift... ieuw. Ik heb een stukje gezien, maar dat is echt geen film voor mij. Dan durf ik echt niet meer een lift in . Overigens hebben we hier redelijk wat zon gehad vandaag, ook wel wolkjes, maar dat maakte het juist wel aangenaam! @Nynke, hopelijk gaat jullie knul gauw weer wat actiever zijn! Strijkwerk... ga je alles strijken? Ik heb er zo'n gruwelijke hekel aan he... @Irene, ik heb alles gewassen als in kleertjes, lakentjes, dekentjes, die hydrofiele dingen enzovoorts. @Martine, ik voel op het moment gehik (en dat is de laatste week echt vaak ). Ik voel de voetjes volgens mij nog regelmatig, armpjes volgens mij ook wel. Maar ik blijf het lastig vinden om te voelen wat precies wat is hoor. Morgen VK, dan weet ik in elk geval weer ff hoe de kleine ligt, maar ik denk nog steeds koppie naar beneden. @Astrid, zit daar een recreatieplas ofzo? Ik hoor wel vaker mensen die naar Slijk Ewijk gaan, ben er nog nooit geweest eigenlijk. Wat suf dat mensen je zo aan gaan zitten gapen, blegh. @Moon, hopelijk heeft de cesar therapie wat effect tegen de pijn! Ik had ook veel last van mn stuitje en met een paar oefeningen van de fysiotherapeut gaat het nu eigenlijk best weer goed (als ik ze maar regelmatig blijf doen, merk echt verschil als ik een keer over sla). Maar volgens haar was het bij mij geen bekken instabiliteit, gelukkig. Sterkte! @Marieke, heb je inmiddels alweer wat stroom? Vanmiddag even door t dorp gelopen, en nog even langs mn schoonzusje en haar lief. Op het laatst liep het toch niet zo lekker meer . Maar ik heb in elk geval mn beweging weer gehad voor vandaag. Morgenavond mag ik weer naar de gym, woei .
@ marieke Sterkte! hoop dat je snel weer stroom hebt. @ nynke Ben benieuwd wat het inhoudt. Misschien toch ook maar op zwangerschapsgym ofzo gaan. Had er eigenlijk geen zin in maar ja.. misschien wel beter nu. Als je niet vertrouwd gewoon weer bellen.. beter te vaak dan te weinig toch
Nijnie.... heb jij de luiers gekregen die jouw moeder vroeger voor jullie gebruikte? Dat is wel heel bijzonder!
Nijnie, ja ik wel ik kijk alleen maar goede thrillers. He moon gefeliciteerd je bent op de helft. Van harte. ik ga lekker na bed, nu je er toch bent even kijken en dan de oogjes toe. Zal ik me bekertje ijs nog meenemen of tot morgen wachten. Iedereen die morgen nog moet werken. Meiden even doorbijten we hoeven niet lang meer. Nog mama's die morgen weer na school moeten omdat de vakantie is afgelopen. Heerlijk het ritme komt weer terug Weltruste
Dank je Moon, zal wel lukken...gefeliciteerd, had er niet op gelet weer een mijlpaaltje voorbij...Wat gaat dat snel hè... Ga trouwens GULLIVER bedje kopen, kan iemand me vertellen of er tussen de matrasje veel verschil zit? Kan hier kiezen tussen vier: BLUNDA, SUSSA, SOVA en DROMMA...Pfff, iemand ervaring mee? O ja en twee TROFAST meubeltjes in trapvorm met plastic bakken als lades, errug handig voor allerlei dingen, vriendin heeft ook zoiets...(commode en ander kastje heb ik al) Ik zal jullie er niet te lang mee vervelen, hihi Welterusten lieve meiden, slaap zacht!
Hoi Meiden, ik ga weer naar het ziekenhuis. Meneer heeft weer niets van zich laten voelen vanacht. Duimen jullie voor me? Tot later. Groetjes Nynke
Agenda Bolletje -> 13 Augustus VK (11.00 uur) Nijnie -> 13 Augustus VK Denisse -> 13 Augustus VK Kissflower -> 14 Augustus VK (anti D Injectie) Maartje -> 15 Augustus VK (12.00 uur) Doris -> 16 Augustus VK Andrea -> 17 Augustus Structurele echo niertjes (9.00 uur) Denisse -> 17 Augustus Pretecho (11.50 uur) Mariekebalm -> 20 Augustus Echo nr. 9 Appeltje -> 21 Augustus Echo voor de niertjes Kaykekay -> 24 Augustus Gyn Misoh -> 24 Augustus Gyn (15.35 uur) Mariekebalm -> 28 Augustus Gyn Klieke -> 29 Augustus VK (19.10 uur) Bevallen Liedel (24) -> Isa 30 Juli (30w 5d) 1ste 1345 gr. 39,5 cm ZB (ks) - .. Oktobermama's 1. Sofieke (..) -> 30 September - .. - Meisje ZB BV 2. Floortje (27) -> 1 Oktober 1ste Verrassing ZB FV 3. Stay Funny (20) -> 1 oktober - .. Meisje 4. Appeltje (29) -> 2 Oktober 1ste Jongen TB/ZB BV 5. Doris (25) -> 2 Oktober 1ste Jongen TB - FV 6. Murizzz1 (30) -> 4 Oktober 2de - Verrassing 7. Nomen (38 ) -> 4 Oktober - .. - Meisje 8. Mamapatricia (21) -> 4 Oktober 2de - Jongen 9. Ready (30) -> 6 Oktober 1ste Verrassing 10. Nijnie (28 ) -> 6 Oktober 1ste -Geheim 11. Annn (26) -> 8 Oktober - .. - Verrassing 12. Klieke (28 ) -> 8 Oktober 3de - Jongen TB BV 13. Martine (25) -> 8 Oktober - .. Geheim 14. Elvira (28 ) -> 9 Oktober - .. - .. 15.Andrea (29) -> 10 Oktober 2de - Verrassing 16. Maartje06 (29) -> 10 Oktober 1ste - Verrassing ZB BV 17. Evaatje (..) -> 10 Oktober - .. - Meisje - .. - .. 18. Jetteke (34) -> 11 Oktober - .. Jongen 19. Misoh (30) -> 11 Oktober 1ste - Verrassing ZB (m.i.) BV 20. Nynke (29) -> 11 Oktober 3de - Jongen TB BV 21. Diaan (33) -> 11 Oktober 2de - Verrassing ZB (m.i.) FV 22. Salsabine (32) -> 12 Oktober - .. - .. 23. Divanaatje (30) -> 13 Oktober - .. - .. 24. NiCa (32) -> 13 Oktober 2de - Jongen TB BV 25. Littledream (21) -> 13 Oktober - .. - .. 26. Anz (25) -> 14 Oktober - .. - .. 27. Mariekebalm (26) -> 14 Oktober 1ste Meisje ZB BV 28. Kirstenyana (21) -> 14 Oktober 2de Jongen ZB (m.i. 20 sept. ks) BV 29. Denisse (..) -> 14 oktober 1ste - Meisje 30. Lolli (..) -> 14 Oktober 1ste - Verrassing 31. Anne36 (36) -> 17 Oktober 1ste Meisje 32. Avalon1972 (35) -> 18 Oktober - .. - Jongen 33. Bolletje (..) -> 18 Oktober 2de - Verrassing TB BV 34. Missyess (24) -> 19 Oktober - .. - Meisje 35. Jotim30 (32) -> 20 Oktober 3de - Jongen ZB BV/FV 36. Kissflower (19) -> 20 Oktober 1ste - Jongen ZB BV 37. Rastagirl (..) -> 20 Oktober - .. - .. 38. Marize (34) -> 20 Oktober - .. - Meisje 39. Xenas81 (25) -> 20 oktober 1ste - Jongen ZB BV 40. Pol (..) -> 20 Oktober 1ste Verrassing 41. Pjetje (27) -> 21 Oktober 3de - Meisje 42. Lievebeesje (36) -> 22 Oktober 4de Verrassing 43. Chrisje (28 ) -> 23 Oktober - .. - Verrassing TB BV 44. Maris (30) -> 24 Oktober 1ste - Meisje 45. Irene (..) -> 24 Oktober - .. Meisje 46. Nienke07 (39) -> 24 Oktober 3de - Verrassing 47. Kaykekay (..) -> 24 Oktober 4de - Jongen ZB (m.i.) FV 48. Sylvia (24) -> 25 Oktober 1ste - Meisje ZB BV 49. Lynn (..) -> 26 Oktober 1ste - Jongen 50. Bieke24 (24) -> 26 Oktober - .. - Meisje ZB BV 51. Smeetje -> (33) 28 Oktober 2de - Verrassing 52. Marianne30 (32) -> 29 Oktober 3de - .. 53. Lvdwerf (21) -> 30 Oktober 1ste Geheim TB BV 54. Astrid85 (22) -> 30 Oktober 1ste Jongen TB FV 55. Trienegirl (25) -> 30 Oktober 1ste - Meisje 56. Choco (28 ) -> 31 Oktober 1ste - Meisje TB - BV Verwacht: 16 Meisjes 14 Jongens 15 "Verrassingen" 3 Geheim Geboren: 1 Meisje 0 Jongens TB Thuisbevalling ZB Ziekenhuisbevalling BV Borstvoeding FV Flesvoeding m.i. Medische indicatie ks Keizersnede Voor aanvullingen of wijzigingen pb me maar!
Heey Meiden Hier zit de vakantie van mn mannetje er weer op helaas, vond het wel gezellig dat ie ook thuis was Daardoor niet erg veel hier gereageerd, maar ik probeer vanaf nu weer meer present te zijn Zal me nu ook wel meer gaan vervelen denk ik. Maar vandaag nog niet want ik ga shoppen met mn zus, dus das gezellie! Ik wens jullie allemaal een fijne dag! Groetjes Doris
goede morgen meiden ik zal er vandaag overdag niet zo vaak zijn onze big boy is terug van de vakantie en wil lekker nog ff leuke dingen met hem doen want volgende week moet hij al weer naar school en me mams heeft het hemeltje van het bedje ook klaar en het bedje is ook zo goed als klaar misschien kan het van de week in elkaar gezet worden en dan lekker alles klaar maken en dan maak ik er een foto van en nynke...ik ga hard voor je duimen en denken [-o< geniet van de dag en tot laterssss liefs nica