Nou, ik ben weer goedgekeurd hoor! Kindje is gedraaid(en ik heb daar weinig van gevoeld), dus billen en voetjes liggen nu goed omhoog. Bloeddruk en bloedwaardes waren goed. B12 wel aan de lage kant, maar niet te laag. Ik moest natuurlijk weer huilen toen ze vroeg hoe ik me voelde. Het gaat gewoon niet lekker. Nu moet ik weer aan de medicijnen tegen de misselijkheid en stoppen met 'werken'. Niet dat ik nog zoveel deed, maar ze vond het niet slim dat ik dat kleine beetje energie ook nog in mijn werk stopte, terwijl niemand er iets mee opschiet. Bovendien gaat mijn verlof over twee weken in, dus het is de moeite niet meer. Als ik me volgende maand nog zo beroerd en slap voel, gaan we bespreken of ik eventueel een keizersnee krijg of ingeleid wordt (na een pepperiode). Dat geeft me wel rust, want ik maakte me er erg veel zorgen over. @Liesje; Doris houdt de bevallingslijst bij, Jotim houdt een oktobermama'spagina en nieuwsbrief bij en Xenas (nu op vakantie) houdt een verloflijst bij. Je kan hen PB-en, dan kom je ook overal op! @Maris; ben je niet terug gegaan met die broek? Dat mag toch niet zomaar! Nu snel een broodje eten, anders krijg ik hem er straks niet meer in. Liefs, Maartje
@martine; ik heb mijn hoop nu op het dorp gevestigd. Ik ga hier maar eens actief rondvragen naar een oppas. @Jotim; klopt, die heb ik. Komt bij de prenatal vandaan. Ze hadden verschillende kleuren en maten.
@ maartje, Normaal gesproken zou ik inderdaad ook teruggaan, maar ik heb bij die zaak al een keer eerder iets retour gebracht en had er nu niet zoveel trek in om nog eens te gaan. De broek was sowieso maar 20 euro, dus ik laat het maar zo. Je kijkt er ook niet dwars doorheen hoor, de slijtage bestaat uit van die "pillen". Voor iedereen die nog kleding moet kopen: Kijk uit voor de kwaliteit bij Belly-B!
Hoi Meiden, eigenlijk is er weinig veranderd helaas. Sinds gistermiddag heb ik hem twee keer gevoeld, wel krachtig gelukkig. De ctg van vanochtend was prima. Dat is ook wat me zo onzeker maakt, waarom is het ctg zo goed en voel ik niks? Ik heb net even uitgehuild bij de vk. Nu heb ik bach bloesum druppels gehaald in de hoop dat ik wat rustiger word en wat beter kan slapen. Ik ga morgen nog een keer een ctg maken en dan stop ik er mee. Ik word er alleen maar meer onzeker van lijkt het wel. Als ik het echt niet vertrouw mag ik gewoon komen. Maandag heb ik weer een echo en ctg bij de gyn. Ik hoop dat ik door de druppels wat rustiger word en straks de baby ook wat beter ga voelen. Daar de stress is mijn bloeddruk ook aan het stijgen, het was 105/60 en nu 120/80. Niet te hoog maar toch. Ook nemen de harde buiken toe en dat zal ook wel door de stress komen. Ik reageer vanavond op de rest hoor. Ga nu even niks doen. Voel me erg kl#te nu. Sorry voor dit ego bericht meiden maar het wil even niet.
Hoi Nynke, balen zeg dat je zo onrustig blijft. Ik voel ons kindje ook lang niet altijd hoor, volgens mij is dat wel normaal! Hopelijk helpen de druppels en voel je je straks een stuk geruster! Sterkte! Maris
Hey Nynke, wat onwijs kl*te zeg! Ik kan me je gevoelens helemaal voorstellen. Het is ook zo moeilijk om vertrouwen te hebben in je lijf! Zorg goed voor jezelf en doe vooral wat goed voelt! Ik steek een kaarsje voor je op! Liefs, Maartje
@ Nynke, balen zeg ! Hoop dat de kleine snel wat meer van zich laat horen en dat jij je wat beter voelt! Wie heeft het trouwens ook zo warm sinds de zwangerschap Pfft ik ben de hele tijd een tomaat en het zweet breekt me alle kanten uit. Vanmiddag even naar de Xenos, een mooie spiegel halen. En nog naar de Ikea voor een 2e lamp. Gaat weer geld kosten
@ liesje wat grappig dat er maar 1 dag verschil tusen ons zit @nynke ik hoop dat die kleine van jou vandaag lekker je ribben blauw trapt zodat je weet dat ie lekker aanwezig is! @diaan(hopelijk is dat goed? )ik heb het ook vaak zo warm is niet normaal meer ik zeg dan vaak heb last van opvliegers en dan zegt me vriend in de overgang je zou het haast wel denken ja hopelijk gaat het vanzelf over is niet fijn @allemaal ik ben net ff met ons danny wezen shoppen in het centrum en ff lekker gegeten eerst maar heb geen voeten meer over ze zijn flink op gezet en ik kan wel slapen ben ineens zo moe liefs nica
Goedemiddag meiden! Tjonge jonge, moet echt ff afkicken hier... kan niet eens fatsoenlijk ff bijlezen en op jullie reageren (stom toch, je zou daar gratis en voor niks tijd voor moeten krijgen op 't werk ) Hé Nynke! Je hoeft je daar toch niet voor te verontschuldigen! Kan me goed voorstellen dat je je flink kl*ten voelt! Hoop voor je dat je door de druppels idd wat rustiger wordt en de kleine beter gaat voelen! Onzekerheid is echt verschrikkelijk naar! Ik denk aan je! Dikke knuf! Peet, wat een prachtige buikfoto! Ziet er mooi uit meid! Diaan, wat een verhaal! Pff, volgens mij ben je echt helemaal beurs of niet? Rustig aan meid, hoop dat jullie kleine toch nog (zonder pijn) volledig draait! Dan doorsta je dit allemaal niet voor niks Evaatje, wat schrikken zeg! Fijn dat alles goed is zeg, een hele geruststelling! Irene, wat een prachtige babykamer zeg! Echt heel mooi! Jotim, al oefenweëen joh! Begint dat nu al dan (ja daar kom ik groentje weer om 't hoekje kijken )? Heb zelf wel sinds een paar dagen (sinds die kleine volgens mij uit stuit gedraaid is) een soort van menstruatie-achtig gevoel... ook zoiets? Oh, lees dat je 't in je rug hebt, bah wat vervelend! Ben je dan "gevoelig" voor rugweëen? Kalmpies aan dus! Klieke, wat sneu voor je dochtertje! Maar wat een bikkeltje zeg ! Liesje, welkom hier! Join the club! 'T is echt supergezellig hier! Maartje, kan me voorstellen dat je d'r ff flink doorheen zit! Het ellendige lijf dan ook! Bah! Jij ook rustig aan hoor! En als je wil uithuilen, dan zijn we er voor je! Goh, hier nog geen last van oververhitting... Heb 't van nature trouwens eerder ook te koud dan te warm, dus misschien blijf ik gespaard! Oh, we hebben trouwens een erg leuke lamp gezien voor op de babykamer... een soort van kroonluchter, maar dan eentje speciaal "for kids only", waarbij de "kaarsjes" uit hout gesneden zijn zeg maar... Hmm, eens ff kijken of ik ergens een afbeelding kan vinden hiervan! We krijgen 'm van vrienden, die willen graag iets voor de babykamer kopen! Erg lief! Hihi, Rogier heeft gisteren bij Prenatal een setje kleding gekocht in maat 56 en een boxkleed... de lieverd! Vanavond de box en commode bij mijn broer ophalen! Kunnen we de commode mooi neerzetten in de babykamer en dan kan ik de box schuren en hier laten overspuiten! Jippie, ben weer helemaal blij! Beetje bij beetje wordt het wel wat Nou, ga gauw maar weer verder werken, haha! Fijne dag allemaal! Knuf van mij
hey meiden, gisteren bij de VK geweest. Alles was goed.. heb ook de anti D injectie in mijn bil gehad. Deed helemaal geen pijn, voelde er niets van! Bloeddruk was goed 110/75. De kleine lag, volgens de vk, duidelijk met zn hoofdje naar beneden. Dat dacht ik dus al. En ben dr wel blij mee.. 3 weken geleden lag hij ook al met zijn hoofdje naar beneden. Dus stiekem ga ik er wel vanuit dat ie zo blijft liggen. Over 2 weken moet ik weer terug komen. Wel een fijner idee dat je nu vaker voor controle moet. werd mijn vriend vanmorgen om half 6 gebeld dat ie niet hoefde te komen naar werk, omdat er geen werk is. Nou heerlijk toch, zo een spontane vrije dag! Word ie om 11 uur nog een keer gebeld, of hij om 2 uur wilde komen en werken tot vanavond.. Nou ja, moet dan maar. Dus zit nog alleen tot vanavond half 10. Nou, ik ga hier op de site nog ff beetje snuffelen.. Liefs kiss
@Evaatje en Nynke: ik hoop dat jullie beebjes flink schoppen en bewegen! Wel fijn dat verder alles goed is! Sorry dames, heb verder nog niet alles gelezen.. Heb wel aantal babykamers gezien van jullie, mooi hoor! Ik heb nog geen foto van de babykamer nu in album staan, wel op onze babysite (www.onsmooiwondertje.beebiesite.nl) @maris, jij was nu toch 30 weekjes zwanger? Gefeliciteerd met deze mijlpaal Ik ben morgen 30 weekjes, jaaa! Dan gaat het aftellen langzaamaan beginnen! Ik heb net weer lekker geshopt, heerlijk! Even in babywinkel in Tilburg geweest om hier boxkleed (ronde) te kopen. Heb een super leuke gevonden! ben er helemaal blij mee! Is echt een lief boxkleed! daarna maar weer naar Prental omdat de die winkel in Tilburg wel aan dure kant was (boxkleed viel mee, maar ronde boxkleden zijn weinig te vinden). Weer leuke dingetjes kunnen kopen! ook maar even een zwarte buikband want anders blijf ik positiekleding kopen..niet normaal..sommige shirtjes/truitjes (positie!) zijn nu alweer te kort aan het worden dus doe ik er maar gewoon zwarte buikband onder. had al wel hele fijne buikband van Noppies, soort ondersteuningsband, die goed aansluit..maar ook deze is nu alweer te strak.. Maar ik werd wel vrolijk toen ik had afgerekend..ik was echt veel goedkoper uit dan gedacht. Net even alles nagekeken en bijna alles was goedkoper dan erop stond! Had 2 hele leuke dingen van playgro,waren beiden 20 euro maar het duurste wat op het bonnetje staat is 14,95 en dat zijn niet eens die dingen van PLaygro! Dus ik helemaal blij! Liefs Syl
Nou alles was goed. Moet nog wel de 28ste x terug komen want de gyn moest eigenlijk de echo doen vanwege de diabetes. Dus kunnen ons kleintje dan nog een keer bekijken Dan gaan m'n moeder en schoonzus mee. En het is een meisje 8)
\/ \/ Joehoe! Een meisje voor MOON! Van harte meid! Super dat alles ook helemaal goed is! Liefs Chris
@Moon: leuk dat jullie een meisje krijgen! Fijn datc alles goed was op de echo! @Nynke: sorry, had nog niet alles bijgelezen, sorry meis! Ik hoop dat je je gauw beter voelt! Liefs Sylvia
@Nynke: houd moed hoor, zolang de ctg scans goed zijn gaat het vast prima met je mannetje. Misschien nu je zelf wat rustiger wordt voel je hem straks meer. Wel fijn dat ze er zo boven op zitten. Bach druppels werken altijd erg goed. Rustig aan! @Astrid85: Hier nog iemand die het de hele dag snikheet heeft. Ik zweette voorheen nooit, nou nu wel. Moet zeggen dat het ook wel verschrikkelijk broeierig is buiten. @Sylvia: Dat is nog eens leuk shoppen. Als ik kijk wat wij de laatste maanden hebben uitgegeven aan de baby. Echt een hele hoop centjes. @Moon85: Wat leuk, je krijgt ook een meisje! @Liesje1207: Welkom! En zoals de andere zeggen pas maar op het is verslavend. Ik ben er ook pas net bij. Had dit topic pas net ontdekt.. Met mij gaat het verder goed. Onze kleine meid is weer nadrukkelijk aanwezig vandaag, gelukkig. Niet alle schoppen voelen meer even prettig. Had vandaag een hele punt in mijn zij. Moet morgenavond naar de vk.
Ben helemaal in de wolken haha. Wilde graag een meisje. Kleine wilde alleen weer niet haar gezichtje laten zien was weer zo druk. Net pop van m'n ouders gehad haha