@kissflower. zie idd dat we op dezelfde dag zijn uitgerekend en ook nog allebei een jongen...wat leuk. ben ook erg benieuwd wie er eerder is. zijn hier meer mensen die niet meer mogen werken en eigenlijk niks in huis mogen doen? zit sinds vorige week thuis na een opname in t ziekenhuis ivm 2 bloedingen (door laagliggende placenta). en verveel mij echt kapot. misschien dat ik eerst nog in de afkickfase zit ofzo hahaha
Moest er toch serieus aan wennen hoor dat er nu een zoontje in aantocht is...had altijd gedacht dat ik alleen maar meisjes kon hebben, vraag me niet waarom, maar had altijd dat gevoel! Nu ben ik blij hoor! En kan echt niet wachten tot hij geboren is! En bedankt, ik vind mijn meisjes ook heel knap Oh ik krijg hier enorm tegenwerk in mijn buik...als hij wakker is, vind hij het niet leuk als ik naar voorgebogen zit...
Joey26, ik zit ook al thuis van mijn 5de maand, maar omdat het werk dat ik doe te zwaar voor me werd! Ik werk als kinesite in een rust-en verzorgingstehuis en ik kon mijn werk niet meer af. Op 6 maand zijn wij zowiezo verplicht om te stoppen en na de geboorte heb ik nog recht op 5 maand betaald bv-verlof! Ik zit dus thuis, maar mag hier nog wel werken...jammer soms
Wauw Liesje, wat een grote meiden dan zeg! Idd, net wat Kiss zegt, hoe groot waren ze dan niet geweest als ze op de uitgerekende datum waren gekomen? Hebben ze al een inschatting gedaan hoe groot jullie jongen gaat worden? Bij de pretecho kon ze bij ons zien dat we een tenger kindje krijgen (even puur gezien de grootte van het hoofdje en zo...) Joey, welkom bij deze gezellige club! Ik zou ook niet alles teruglezen hoor, je zit er snel genoeg in! Veel kletsplezier hier! Auwie meiden, de spieren die over mijn ribben (onder mijn borsten) lopen, die doen zo ontzettend zeer! Weet niet of het komt omdat ik zo laag draag maar jeetje zeg... heb er echt last van... Liefs Chris
@Liesje: mooi huis en wat een lening kind heb jij zeg! Wil ze door in het turnen? @Laura: ik hoop dat je snel nieuws hebt @Diaan: is je zoontje de nacht goed door gekomen? @Jotim: speciaal voor jou typen we zoveel. Misschien ook aan de bach druppels meid. Deze bevorderen de nachtrust. En voorlopig werkt het bij mij. @Maris: jammer van de gordijnstof, hopelijk vind je snel een nieuw mooi stofje. @Marize: rustig aan meid. Veel appelstroop eten en roosvice ferro halen. daar knapt je ijzer wel van op. @Laura: ik hoop dat je buikraportage mooi geworden is. @Nica; ik heb mijn trouwring ook af moeten doen en heb helaas geen andere die ik om kan doen. Ik ben dus ook erg naakt. @Chrisje: ik heb ook medelijden met je hoor. Rot brug ook! @Anne: je moet je beeb zo'n 5 keer per dag voelen. elke schop is een keer. De bewegingen kunnen nu wat minder worden omdat ze een groeispurt hebben of omdat je placenta bijv voorligt. ik voel de beeb zo'n twee keer per 24 uur. Te weinig terwijl hij toch volop beweegt als ik het ctg moet geloven. Word maar evenflink nijdig op het uwv zeg. Wat een stelletje zakken daar zeg. @Maartje: hier gaat het redelijk. Ik heb redelijk geslpaen en ben weer iets positiever. Ik hoop werkelijk dat je nieuwe medicatie wat helpt. @Martine: fijn dat je weer bent goedgekeurd. @Joey: welkom hier. Succes met bijlezen. @Denisse: altijd fijn als er weer geschilderd is. Succes ermee. Hier gaat het ok. De ctg was weer prima. Ik heb zelf de beeb vanochtend voelen en zien bewegen. Mijn buik ging weer als vanouds heen en weer. Ik hoop dat dit nu toch echt door gaat zetten. Ook heb ik redelijk geslapen. Of dat door de bach komt weet ik niet maar ik bekijk de boel weer wat positiever. Als ik beeb vandaag of morgenochtend weer voel ga ik morgen geen ctg maken. Ik moet maar vertrouwen dat alles goed is. En twijvel ik mag ik toch gelijk komen. Verder zijn alle babykleren etc gewassen en gestreken, zijn alle spullen in huis en mag beeb komen over 5 weken. Nou ik ga wee eens verder snuffelen tot later weer Dames.
idd, moet er niet aan denken dat ik die zwangerschappen had uitgedragen! En de gyn zegt dat ons kereltje voorlopig nog in het gemiddelde valt...maar ja, Emelie was ook maar geschat op 3,5kg! dus....de mevrouw van de pretecho zei dan weer dat hij wel groot ging worden en dat ik best niet uitdraag...bij haar lag hij toen met hoofd en buik 2 weken voor op schema... Nynke, bedankt voor de reactie op ons huis! En ja, Emelie gaat het wel proberen, we laten haar rustig doen...ze is nu net 6 en gaat nu de ene week 9 uur turnen en de andere week 12 uur, best wel veel hé voor zo'n kleine meid...maar ze wil het zelf....en Julie mag in september ook starten met keurturnen...gelukkig nog maar 3 uurtjes in het begin en als het goed gaat, worden dat er 5... Ben blij voor je dat je je beebje goed hebt kunnen voelen! Is toch weer een geruststelling! Komt allemaal ok!
@ Liesje: ik riep vroeger wel eens "ik vind meisjes zo leuk, maar ik zal vast alleen maar zoons krijgen". Ik was er ook echt van overtuigd dat dit een jongen zou zijn, en het is toch echt een meisje. Helemaal super dus. Enne, uiteindelijk is het natuurlijk de man die bepaalt wat het wordt dus wij vrouwen kunnen wel van alles verzinnen maar we hebben er toch weinig bij in te brengen. @ Nynke, fijn dat je wat rustiger bent! Maarre, bedoel je nu met "vijf keer per dag" dat 1 trappelsalvo per dag al genoeg beweging is? Ik zou er als ik jou was niet te veel op proberen te focussen... Relaxxxxxx, Bach to the Rescue! @ Joey: Welkom! Groetjes Maris ps de zon schijnt weer!
hahaha ga idd maar niet bij lezen. t gaat allemaal wel erg snel en dan ben ik voor mn bevalling nog niet klaar. kwam er net achter dat jullie ook op hyves een oktober mama hyves hebben, heb mij daar dus ook maar aangemeld. ben er gelijk achter gekomen dat ik mij niet meer hoef te vervelen. ben hier al de hele dag zoet mee hahaaha
Dames, vraagje: als je kleine de hik heeft en je voelt dat zeg maar een cm of 8 recht onder je navel, wat zegt dat dan over hoe hij/zij nu ligt? Weet iemand dit?
@Maris: ik ben van mezelf normaal heel nuchter en kan alles helder bekijken behalve als ik zwanger ben dan hebben de hormonen de overhand helaas. Ik hoop dan ook dat bach me echt even kan helpen. Ik heb er in elk geval goed op geslapen en probeer mijn aandacht niet meer alleen op de bewegingen te focussen. @Joey: het forum is idd een mooi tijdverdrijf. Ik zit al 17 weken thuis. Nu scheelt het dat ik twee kids heb en een hond dus bezig ben ik toch wel. Maar het forum en vooral dit topic, is ook een steun.
@Chrisje: ik voel de hik ook op die plek en mijn beeb ligt met het koppie naar beneden. Maar of dit altijd op gaat weet ik niet meid. Ik ben weer voorzichtig blij, ik voelde beeb en zag de buik weer flink bewegen. Zou het nu toch echt?
Jaaaaaaaaaaaaaaa Nynke! Hij houdt het ritme er goed in! Heel goed, ben heel blij voor je! Een bewegende buik is super hè, althans, ik word er al heel happydepeppie van, laat staan hoe jij je nu voelt Knuf
mijn buik is volgens mij 28,5cm en ik moest 9aug heen en toen was ik 30 wkn en 5dgn zwanger loop ik dan voor?volgens mij loop ik gewoon op schema want de vk zei er nix over liefs nica
@Nica; het zegt allemaal erg weinig. In een grote buik kan een kleine beeb zitten en anders om. Als de vk het echt niet vertrouwd had ze het wel gezegt hoor meid. @Chrisje: ik zat gewoon te huilen net. Beeb is weer thuis. HOERA!
ik ben in ieder geval super trots op me buikie en ons danny was bij de geboorte 3360gr en was 50cm(heeft 10 dgn langer gezeten,zou ik ook doen als het buiten koud is,hij is 23 dec geboren ) deze knul zou iets groter kunnen zijn en nu hopen dat deze 10 dagen EERDER komt ik voel al een poosje steken in de streek van me schaambeen/bot kan het nu zijn dat hij aan het indalen?want dat had ik gelezen het kon aanvoelen als steken bij de vagina/schaamstreek of als lichte weeen zal wel mooi zijn als hij al indaald weet ik zeker dat ie zo blijft liggen liefs nica
Hey dame's! Pfft ik ben al 4 weken niet maar naar de VK geweest. A.S. maandag gelukkig weer. Ben wel benieuwd hoe de kleine ligt enzo. Krijg dan ook meteen mijn reshus prik.... Alle nieuwe dame's; welkom! En iemand vroeg waarom ik de kleine eventueel niet zou laten draaien; te veel rare verhalen gehoord/gezien en gelezen. Ik ben van mening dat als de kleine uit zichzelf niet draait, daar een reden voor is.... Dus dan zou het een keizersnee worden. Oh we hebben een nieuwe spiegel gehaald (super fout maar erg leuk!) en ik moest meteen ff een foto van mezelf maken Die zal ik nu in mijn album zetten, en meteen een foto van onze beauty Ragdoll; Simba
oh en Nynke, van mij ook een megagrote happy knuffel! Astrid85, wat een mooi buikje! En zo'n mooie poes!