Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heeeeeey muppets!

Hoe gaat het met jullie!

Ben bezig om 30 pagina's bij te lezen.. maar dacht.. ik ga eerst me maar even melden!

Barca is echt een Fantastische stad... daar hebben jullie helemaal niks over gelogen!
    super zeg!
    We hebben ontzettend veel gezien en gedaan.. en ook heeeeel veel gelopen!

Kon niemand me vertellen dat de weg richting de tuin van goudi (met die mega lange bank...) super steil omhoog gaat...
    zweet in je bilnaad kan ik je vertellen!

Verder heerlijk gegeten daar!
    Niet heel veel tapas meer pizza eigenlijk haha.. omdat ik niet wist wat alles was.. en of ik het wel mag.. (tja beetje panisch haha)

Ben zelfs afgevallen.. wel 100 gram hahaha!
    Maar door al het lekkere eten dus niks aangekomen.. terwijl ik echt het gevoel heb dat beeb behoorlijk aan het groeien is!
    Zal snel even foto's plaatsen!

Jullie snappen dat ik niet op iedereen ga reageren!
    hahaha!
    Wou nog wel even zeggen dat de site er super uitziet!

En ... hierbij nog een smsje die ik kreeg van Sofieke:

Met mij gaat het weer goed...heb nog steeds een baby in me buik en niet in mijn armen! Vandaag 34 weken dus mag ik weer wat meer gaan doen behalve platliggen. Kan dus vanaf begin volgende week weer wat meer online komen om jullie op de hoogte te houden van mijn belevenissen! Groetjes aan iedereen en ben er dinsdag weer! Liefs Sofie!

2. NiCa

NiCa Bekend lid

welkom teruggies xenas zo te lezen heb je het naar je zin gehad in barcalona en fijn dat het met sofieke wat beter gaat!

liefs nica

3. appeltje

appeltje Niet meer actief

He Xenas, welcome back! En wat een goed nieuws van Sofieke.

Hier weinig te melden. Vanaf maandag officieel verlof, dus eigenlijk is de tijd nu aangebroken voor de bekende nesteldrang. Nou, ik moet zeggen dat ik nog niet d drang heb om alles te gaan poetsen hoor... hihih...

Marieke, wat een mooie namen! Ik zal mijn namen hier maar niet opschrijven, want er lopen hier ook een paar bekenden rond.

Oh ja... laten we pas als alle oktobermama's bevallen zijn overgaan naar het mama-forum (en daar een topic openen). Ik zag bijvoorbeeld bij een andere maand dat er al een paar bevallenen op het mama-forum zaten, maar dat het overgrote deel nog moest bevallen en nog op het bevallingsforum zat. Dan zijn er 2 topics te onderhouden. Idee?

Nou, ik ga even plat, want ik het de hele middag de stad rondgesjokt....

Doeii!
    Appeltje

4. hey meiden..
    poeh poeh..

wat een verhalen van jullie zeg!
    Ik heb alle pagina's gelezen goed he!
    Ben wel geloof ik 2 uur bezig geweest haha!
    Ondertussen nog wel even wezen shoppen!

Verder alles goed hier?

Bij mij wel... de kleine schopt er aardig op los!
    Dinsdag moet ik weer naar de dietist ben benieuwd!
    Volgende week dinsdag naar de vk.. en ik hoef vanaf maandag nog maar 15 daagjes te werken..
    ohh lekker zeg!
    ik kijk er zo naar uit!
    nog maar 3 weekjes..

maar goed.. toch moet die kamer af..
    de meubels moeten nu nog in kleur geverft worden (roomwit) en in elkaar gezet worden.. en het lijstje wat we allemaal nodig hebben moeten we ook eens goed naar gaan kijken! want alles komt nu snel dichtbij...
    Als ik zeker suiker heb, dan zal het net als bij anne ook eerder geboren worden.. dus nog maar minder dan 9 weken dan... AAAAH lichtelijk paniek!

Welkom alle nieuwkomers!
    gezellig dat jullie er ook zijn!

5. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

zo meiden het is weekend en jullie kletsen een stuk minder

Xenas welkom back maar dat had ik al gemeld he. Netjes van je dat je alles hebt terug gelezen. Goed bericht van sofieke

Appeltje de eerste okmama heeft wel het recht om het topic te starten toch. Waarschijnlijk zijn er ook mama's die hier niet mee kletsen maar daar wel openen. Denk niet dat je het tegen kan houden.

Zo ben net rondje dorp geweest. Gordijnen opgehaald van de beebkamer. nu bijna klaar. Was weer een hele wandeling en ik voel dat wel aan me rug zeg. Begin er stevig van te balen dat ik steeds minder kan. Heb trouwens mijn buikband om van uitgerekend in oktober leuke reacties op gehad.

Zag net in het krantje van praxis heel veel winny de pooh spullen lampen e.d weet niet meer wie er een pooh kamer wou maar het is nu in de aanbieding.

zo ik ga even de afwas doen dan kunnen we straks eten voor de t v. heerlijk vind ik dat.

Morgen komt er op canvas een programma over de zwangerschap en smiddags natuurlijk de kraamkamer.

6. NiCa

NiCa Bekend lid

hoe laat komt het progamma over de zwangerschap er op jotim?als het 's avonds is ga ik zeker weten kijken want overdag kom ik er bijna niet aan toe

liefs nica

7. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    @Maartje, stomme apparaten die stuk gaan op momenten dat het niet uitkomt...

@Astrid, yep we hebben dezelfde, kan haast niet missen ;). Ik heb dat mapje een keer doorgelezen, maar het is heel raar genummerd (dan weer even, dan weer oneven nummers) en ik weet nog niet of ik het echt wat toe vind voegen, maar goed. We hebben een leuk groepje en daar gaat t uiteindelijk om.

Heleboel enveloppen al geschreven vanmiddag, nou ja heleboel...? Maar wel over de helft denk ik. De dingen voor mn werk zijn klaar voor zover ik dat nu kon afmaken. Voor de rest heb ik spullen nodig die in mn map op mn werk zitten, haha. Dus dat komt dan volgende week wel.
    Ik zal maar eens eten gaan maken denk ik.

8. appeltje

Daar heb je ook gelijk in. Nou ja.... voor deze dames hier zou ik het leuk vinden om een beetje bij elkaar te blijven. Maar goed, dat moet ieder voor zich weten dan.

9. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Heeft er iemand nog wat energie over? De mijne is gestolen denk ik...pfffff ik geraak geen meter vooruit of achteruit :D

10. appeltje

Hier ook Liesje... ik ben zelfs te lui om me van deze computer te pellen en op de bank te gaan liggen... :)

11. NiCa

NiCa Bekend lid

hier nog net zo'n zwangere muts die nu ook niet meer vooruit te branden is we hebben net soepie bij de pc gehad dadelijk ff afruimen en het wasgoed binnen halen en dan toch ff lekker liggen op de bank om 20.00 komt ons danny weer thuis!

liefs nica

12. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Kissflower: mooi meisjes namen. Ik ben nu wel heel benieuwd naar je jongens naam. :)

@Choco: meis doe rustig aan en sterkte.

@Liesje: ik hoop dat je snel weer beter slaapt en meer energie krijgt.

@Laura: rustig aan maar doen meis.

@Jotim: Ik heb je mail ontvangen. Komt er aan. En zijn je enveloppen geschreven?

@Anne: fijn dat het prikken lukt.

@Pjetje: misschien tenalady gaan gebruiken voor de nacht? ;) :)

@Maartje: hier ook iemand die om de paar uur moet plassen. Ik hoop dat je snel wat beter kan slapen.
    Ik ben idd de meiden kleding aan het opruimen. Zo zonde om te laten liggen.

@Sylvia: ik ben na 4 uur ook geen mens meer helaas.

@Diaan: ik zou niet durven klagen. ;)

@Marieke: nogmaals wat en super naam. Succes nog de laatste werkdagen.

@Xenas; welkom terug. Fijn dat jullie zo hebebn genoten. En bedankt voor de update over Sofieke.

@Appeltje: Twee topics is idd niet handig. We zullen zien ho het gaat lopen.

Ik heb teveel gelopen vanochtend. Ben totaal versleten nu. Maar het was weer gezellig. Morgen ben ik lekker naar het wilde westen. even wat vrieden opzoeken. Xenas: ik zal naar je zwaaien al ik langs rij. ;)
    Beeb is nog steeds goed aanwezig gelukkig. Fijne avond en tot morgen.

13. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Nou, er is weer weinig terecht gekomen van mijn forumbezoekjes vandaag. :( Ik heb het grootste deel van de dag in bed doorgebracht.

Nu ook niet echt fut meer, dus ik hou het maar weer voor gezien voor vandaag.

Xenas welkom terug! De rest; tot morgen!
    Maartje

14. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Maartje: ik hoop dat je lekker kan slapen vannacht. Truste meis.

15. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    hey lieverds allemaal!

Allemaal een fijn weekend?
    Vandaag heerlijk met me vriend door de stad gewandeld. En stiekem een swirl? ijsje gegeten..Bij de Jamin.. Hoe lekker kan ijs zijn zeg! Phoeh! :D

Maar nu wel dikke voetjes, maar dat heb ik er wel voor over. Heerlijk 2 en half uur op terras gezeten. Is altijd zo gezellig met me vriend.. Soms kan je de grootste lol hebben om andere mensen die voorbij lopen.. 'mensen kijken' heerlijke hobby!

Maar dus net pas eten gekookt, lasagne, staat nu in de oven.. jammie.. ! Ruikt zooo lekker. heb best honger!

Mensen kunnen ook zo ontzettend kijken naar je buik he! Wel leuk hoor! Maar soms denk ik, zoo hey kun je ut zien?! Komt denk ik ook omdat mijn vriend en ik zo jong zijn.. Of ze zijn gewoon jalours dat wij zo verliefd stelletje zijn, lekker jong met strax een geweldige zoon :D ..

Mijn vriend is maandag jarig word hij 21, ik wou een airco voor mijn vriend kopen. Wil hij al zo lang hebben in huis. Had het bijna gekocht, zei hij gisteren dat hij wel graag een ring wilde.. Nou okeej dan.. Dus vandaag naar juwelier geweest, mocht hij een ring uitzoeken. En volgende week ophalen, laten mijn naam ingrafferen. Hij is helemaal happy, haha! Ik krijg ook heel vaak sieraden van hem. Maar hij wou graag iets van mij hebben waar mijn naam op stond, dus een mooie gouden ring.

ik heb 4 ringen van hem die ingegraffeerd zijn.. Alleen ik pas ze allemaaaaal nie meer :( Snik!

We zijn (nog) niet getrouwd.. Ik wil wel.. Maar hij niet.. Althans, hij wil wel trouwen.. alleen wil hij dat goed vieren met al zijn vrienden en familie.. Dus dat word een dure dag. Dus eerst maar onze zoon en dan maar eens zien hoeveel we nog kunnen sparen. Aangezien we ook net zijn verhuist is de spaarrekening weer iets minder :S

Maar ik wacht nog steeds op de dag dat hij op zijn knieen gaat. Er lag een boekje met trouwjurken in de bus. Nog van de vorige bewoonster. Ik gelijk in kijken.. Super mooie jurk gezien natuurlijk en gelijk aan me vriend laten zien.. Maar volgens mij was die hint niet zo duidelijk haha.. Ach, ik w8 rustig af. We zijn nog jong nauurlijk :)

Zo wat een verhaal... gaat echt nergens over.. jullie zullen wel denken wat lul je toch dom.. haha..

Ik ga de tafel maar eens dekken..

Misschien tot vanavond!

Liefs Kiss

16. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

slaap lekker voor degene die al lekker vroeg in bed kruipen. heel goed idee. Heb ik gisteren ook gedaan.

Vandaag is het niet meer gelukt om de laatste dingen te doen in de babykamer grrrrrr. Morgen gaat het wel lukken.
    Gordijnen opgehaald en nog een klein blikje verf. Dan kan ik alle kleren in de kast doen. Jullie worden maandag overspoeld met foto's.

Nynke ik zie het wel verschijnen
    Maartje lekker slapen.

Kiss trouwen is niet duur. LoL mag geen reclame maken maar je kan altijd pben. Ik kan me ringen ook niet meer om sinds gisteren. Ik mis ze echt.

Liesje goed zoeken naar de dief maar ben bang dat tie in je buikje zit.
    Appeltje: zat toe straks nog te denken. Er kan wel 6 weken zitten tussen de eerste en de laatste okmama. Vind het zelf niet erg om 2 topics te lezen maar ik kan me goed voorstellen. Denk trouwens dat het niet zo vaart loopt in het begin allemaal heel druk bezig met onze beebs.

Nica volgens mij om 21 uur alleen kan ik het neit terug vinden in de tvgids. Maar zag gisteren de reclame op canvas.

Overleven zijn meerdere afleveringen heb het gevonden 21.55 op canvas

17. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    @Kiss: blijf vooral dromen over je jurken, las je dat leuk vindt lekker doen. Je mannetje gaat heus wel overstag, en een ring is alvast een goed begin.

@Xenas: wanneer ga je weer op vakantie? Eigenlijk vinden wij hier op het forum dat jij wel genoeg gehad hebt, hihi.

@Maartje: rust lekker uit, slaap ze.

@Nica: lekker he ff luieren, moet je vooral lekker lang volhouden.

Ooh net lekker gegeten joh, ik houd normaal niet zo van pannenkoeken maar sinds ik zwanger ben vind ik pannenkoeken met kersen en slagroom zo lekker. Echt jammie, heb me helemaal volgegeten maar ben nu wel een beetje misselijk. ff te veel gehad denk ik, maar het heeft in ieder geval lekker gesmaakt.

@Liesje: ik had vanmidda energie voor tien. Ramen gelapt, stofgezogen, stof afnemen, opruimen. Maar toen ik klaar was was ik bekaf en was alle energie verdwenen. Gelukkig heb ik toch nog even gebruik kunnen maken van mijn energie stoot of zou het een vlaag van nesteldrang geweest zijn? :)

18. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Hé meiden,

Ben er weer uit Oostenrijk! Het ging super, heb nergens last van gehad en me uitstekend vermaakt. Lekker rustig aan gedaan, alleen niet zo gezond gegeten (oeps). Dus maar gelijk een boel fruit ingeslagen nu.
    De dag voor we weggingen hebben ze alles extra nagekeken, hb en suiker enz. en alles was prima. Heb nu wel af en toe dikke enkels....

De baby begint nu echt harder te schoppen en kan er niet altijd goed van slapen. Nu de vakantie achter de rug is, gaan we eens druk aan de slag voor de baby, de laatste dingen kopen, de kaartjes uitzoeken en alle spullen van de zolder halen. Heb er nu al zin in!

Iets anders: mijn collega was 2 weken na mij uitgeteld en die is na een zw.schap van 28 weken bevallen van een meisje, ze waren op dat moment op vakantie in Noorwegen.... Ze bleek zwangerschapsvergiftiging te hebben. Met de baby gaat het naar omstandigheden goed, groeit al en krijgt borstvoeding. Als het goed is komen ze over 2 wk met een vliegtuigambulance naar huis.... Schrok er vreselijk van, hier was ik ook zo bang voor in de vakantie... Gelukkig lijkt alles goed te komen!

Ik lees later wel even bij, ben nog druk met alles uitwassen en opruimen..
    Doei, doei!

19. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Vanavond een film gehuurd bij de videotheek, sta ik bij de kassa naast de vriezer vol met Ben en Jerry's ijs... Tja dat is de kat op het spek binden he...
    Kon het dan ook niet laten om wat mee naar huis te nemen, manlief was er ook blij mee en het was heeeeerlijk :).

20. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    @Nijnie: hoop dat het je lekker zal smaken, geniet ervan!

voor de rest van de nog wakkere meiden, slaap lekker en tot morgen.

Diana

Deel Deze Pagina