lieve meiden ik denk dat we ons niet zo'n zorgen moeten maken over het gewicht...ik doe het in ieder geval niet want aangezien me verleden was ik 59-60 kilo dus veeeel te weinig voor mijn lengte liefs nica
Hoi allemaal, Ik heb even geen puf om op iedereen afzonderlijk te reageren. Wat ik in ieder geval wel wil zeggen is dat ik het heel leuk vind om te zien dat er steeds meer van ons "prive" dingen zoals de namen voor de baby (of wat het geworden zou zijn als het het andere geslacht was) en hun eigen gezicht prijsgeven! Ik heb een druk weekendje gehad, zaterdag bij vrienden in Amersfoort geweest en vandaag de hele dag actief geweest op de "Brabantse Dag" in Heeze. Erg leuk, maar nu ben ik wel moe... En morgen + overmorgen zit ik de hele dag in training, dus het wordt hoog tijd voor mijn bedje. Niet te veel kletsen want ik ben er pas woensdag weer! Groetjes Maris ps de lamp hangt nog niet, maar vandaag heeft mijn man wel ineens de lijstjes die al bijna een jaar op het dressoir stonden opgehangen, dus het gaat vast en zeker goedkomen!
Hallo Dames, Ik ga ook een sluitlaken gebruiken. Ik heb er al 2 aangeschaft via www.motherwear.nl Hoe gaat het nu met jullie?. Het spijt me dat ik zo weinig online ben. Ik ben gewoon vaak erg moe en mijn bekkeninstabiliteit maakt het vaak ook niet erg aantrekkelijk om na een dag op mijn werk (op een stoel), thuis ook nog eens op een bureaustoel te zitten. Met onze kleine jongen gaat het gelukkig heel goed. Het is een actief baasje. Ik betrap hem er regelmatig op dat hij mijn ribben kan bereiken op dit moment. En dat doet hij dan ook met veel plezier. haha. Met mij gaat het ook wel redelijk goed. Buiten de BI, heb ik eigenlijk geen zwangerschapskwalen. Mijn bloeddruk is niet te hoog. Ik hou geen vocht vast (tot nu toe). Bloeduitslagen zijn elke keer goed als ze getest worden en ik voel me verder best redelijk. Ik heb niets te klagen. Door de BI heb ik wel moeten besluiten om van 8 uur per dag, eerst naar 6 uur per dag en sinds 1 week 4 uur per dag te gaan werken, maar dat is alleen maar positief. Nog iets minder als 2 weken en dan is het verlof daar. Vorige week donderdag en vrijdag heb ik wat heftige dingen meegemaakt waardoor ik en de kleine in gevaar zijn geweest. Ik ga daar nu maar niet over uitwijden, want ik voel me al schuldig genoeg dat ik zo weinig post hier en als ik dan nu dit ga vermelden is het net of ik alleen schrijf als er iets gebeurd in mijn leven en dat wil ik niet. Ik heb trouwens nog wel 2 fotootjes in mijn foto-album ingevoegd. Deze foto is gemaakt op de dag van het trouwen. Op de foto waar we in vol ornaat staan, kan je al zien dat ik een aardige zwangere buik heb. Wel grappig, want dat had ik zelf nog niet eens zo in de gaten. Ik hoop dat iedereen een fijn weekend gehad heeft en ik zal proberen snel weer wat meer te schrijven en te reageren op de anderen hier. Knuffel, Marianne
Hallo meiden, even snel een berichtje van mij. Ik zal de komende 2 dagen hier weinig tot niet zijn, want ik moet mijn huis even tijdelijk uit. Mijn 2 trappen worden vandaag en morgen geschilderd, dus ik moet de ongezonde verflucht ontwijken. Dus.... tot later!
goedemorgen Ben ook weer wakker. Heb goed geslapen vanacht, met voedingskussen heerlijk. Avelon leuke foto's, en ga je niet schuldig voelen omdat een ander meer schrijft dan jij. maris gezellig zo'n dag in heeze Appeletje, veel plezier en het is beter dat je er dan even niet bent. zo ik heb vandaag weer genoeg te doen maar heb er zin in dat is al een groot + punt. Staat nog een trouwfoto in me album. ga zo nog maar een wasje aan zetten laatste babywas.
Goede morgen! Hier ben ik ook nog eens...gisteren zo druk gehad, heb geen tijd gehad (lees geen fut) om te kunnen reageren, maar heb wel alles gelezen...maar niet zoveel onthouden Ik ken jullie namen nog niet zo goed en als ik dan geen tweede venster open om direct alles neer te schrijven, vergeet ik alles! Mijn nachten zijn weer gewoon rampzalig...mijn rug mijn rug mijn rug...we moeten eigenlijk een nieuwe matras kopen, maar we gaan wachten tot na de bevalling....anders is er al direct een hele put in ik ben nl al 17,5 kf bijgekomen straks terug gaan, ben benieuwd hoeveel er nog eens is bijgekomen! Een sluitlaken ken ik niet, ga seffes eens de link bekijken...
@ alle met trouwfoto, leuk hoor al die fotos @appeltje Je wordt vast vertroeteld op je schuilplaats. Hier wilde mijn moeder vandaag ook ineens gaan schilderen, heb maar gezegd dat ik liever mijn badkamer keer goed gedaan wil hebben dat schilderen kan wel even wachten. @avalon1972 Ieder bericht is één bericht he, zou gewoon lekker mijn verhaal doen als dat oplucht en we blijven allemaal nieuwsgierig naar alle oktober mams. Als je straks met verlof bent zullen we je wel vaker tegenkomen. Ik red het hier ook vaak niet langer dan een minuut of 10 achter mijn pc. Zometeen komt mams helpen poetsen, vanmiddag gesprek met thuiszorg en dan heb ik het wel weer gehad vandaag denk ik.
@Avelon: geen sorry hoor. Als je je verhaal wil doen gewoon posten. @Appeltje: wel fijn dat je een opvangadres hebt meid. Geniet er van. @Jotim: werkze vandaag. En succes met de was. Ik heb de baby was gelukkig af. Mooie trouwfoto. @Liesje: lastig als je slecht slaapt. Mss je matras eens ruilen met manlief, of heb je een grote? @Anne:Succes met poetsen en rustig aan meid. Hier alles rustig. Ik slaap dankzij de bach druppels weer stukken beter. Om 11.50 moet ik op controle bij de gyn. Als alles goed is, waar ik vanuit ga, mag ik weer naar de vk. Ik laat het vanmiddag weten. Tot later!
Agenda Mariekebalm -> 20 Augustus Echo nr. 9 Liesje -> 20 Augustus Gyn (14.00 uur) Appeltje -> 21 Augustus Echo voor de niertjes Missyess -> 21 Augustus VK Floortje -> 21 Augustus VK (9.00 uur) Lvdwerf -> 22 Augustus VK Appeltje -> 22 Augustus VK Kaykekay -> 24 Augustus Gyn Misoh -> 24 Augustus Gyn (15.35 uur) Nynke -> 24 Augustus VK Mariekebalm -> 28 Augustus Gyn Kissflower -> 28 Augustus VK Doris -> 28 Augustus VK Maartje06 -> 29 Augustus VK (11.00 uur) Klieke -> 29 Augustus VK (19.10 uur) Pjetje -> 30 Augustus Gyn (9.30 uur) Choco -> 30 Augustus VK (9.40 uur) Denisse -> 30 Augustus VK (16.30 uur) Bevallen Liedel (24) -> Isa 30 Juli (30w 5d) 1ste 1345 gr. 39,5 cm ZB (ks) - .. Oktobermama's 1. Sofieke (..) -> 30 September - .. - Meisje ZB BV 2. Floortje (27) -> 1 Oktober 1ste Verrassing ZB FV 3. Stay Funny (20) -> 1 oktober - .. Meisje 4. Appeltje (29) -> 2 Oktober 1ste Jongen TB/ZB BV 5. Doris (25) -> 2 Oktober 1ste Jongen TB - FV 6. Murizzz1 (30) -> 4 Oktober 2de - Verrassing 7. Nomen (38 ) -> 4 Oktober - .. - Meisje 8. Mamapatricia (21) -> 4 Oktober 2de - Jongen 9. Ready (30) -> 6 Oktober 1ste Verrassing 10. Nijnie (28 ) -> 6 Oktober 1ste -Geheim 11. Annn (26) -> 8 Oktober - .. - Verrassing 12. Klieke (28 ) -> 8 Oktober 3de - Jongen TB BV 13. Martine (25) -> 8 Oktober - .. Geheim 14. Elvira (28 ) -> 9 Oktober - .. - .. 15. Andrea (29) -> 10 Oktober 2de - Geheim 16. Maartje06 (29) -> 10 Oktober 1ste - Verrassing ZB BV 17. Evaatje (..) -> 10 Oktober - .. - Meisje - .. - .. 18. Jetteke (34) -> 11 Oktober - .. Jongen 19. Misoh (30) -> 11 Oktober 1ste - Verrassing ZB (m.i.) BV 20. Nynke (29) -> 11 Oktober 3de - Jongen TB BV 21. Diaan (33) -> 11 Oktober 2de - Verrassing ZB (m.i.) FV 22. Salsabine (32) -> 12 Oktober - .. - .. 23. Liesje (32) -> 12 Oktober 3de - Jongen ZB BV 24. Divanaatje (30) -> 13 Oktober - .. - .. 25. NiCa (32) -> 13 Oktober 2de - Jongen TB BV 26. Littledream (21) -> 13 Oktober - .. - .. 27. Anz (25) -> 14 Oktober - .. - .. 28. Mariekebalm (26) -> 14 Oktober 1ste Meisje ZB BV 29. Kirstenyana (21) -> 14 Oktober 2de Jongen ZB (m.i. 20 sept. ks) BV 30. Denisse (..) -> 14 oktober 1ste - Meisje 31. Lolli (..) -> 14 Oktober 1ste - Verrassing 32. Anne36 (36) -> 17 Oktober 1ste Meisje 33. Avalon1972 (35) -> 18 Oktober - .. - Jongen 34. Bolletje (..) -> 18 Oktober 2de - Verrassing TB BV 35. Missyess (24) -> 19 Oktober - .. - Meisje TB BV 36. Jotim30 (32) -> 20 Oktober 3de - Jongen ZB BV/FV 37. Kissflower (19) -> 20 Oktober 1ste - Jongen ZB BV 38. Rastagirl (..) -> 20 Oktober - .. - .. 39. Marize (34) -> 20 Oktober - .. - Meisje 40. Xenas81 (25) -> 20 oktober 1ste - Jongen ZB BV 41. Pol (..) -> 20 Oktober 1ste Verrassing 42. Pjetje (27) -> 21 Oktober 3de - Meisje ZB (m.i) BV 43. Lievebeesje (36) -> 22 Oktober 4de Verrassing 44. Chrisje (28 ) -> 23 Oktober - .. - Verrassing TB BV 45. Maris (30) -> 24 Oktober 1ste - Meisje 46. Irene (..) -> 24 Oktober - .. Meisje 47. Nienke07 (39) -> 24 Oktober 3de - Verrassing 48. Kaykekay (..) -> 24 Oktober 4de - Jongen ZB (m.i.) FV 49. Sylvia (24) -> 25 Oktober 1ste - Meisje ZB BV 50. Lynn (..) -> 26 Oktober 1ste - Jongen 51. Bieke24 (24) -> 26 Oktober - .. - Meisje ZB BV 52. Smeetje -> (33) 28 Oktober 2de - Verrassing 53. Marianne30 (32) -> 29 Oktober 3de - .. 54. Lvdwerf (21) -> 30 Oktober 1ste Geheim TB BV 55. Astrid85 (22) -> 30 Oktober 1ste Jongen TB FV 56. Trienegirl (25) -> 30 Oktober 1ste - Meisje 57. Choco (28 ) -> 31 Oktober 1ste - Meisje TB - BV Verwacht: 16 Meisjes 16 Jongens 14 "Verrassingen" 4 Geheim Geboren: 1 Meisje 0 Jongens TB Thuisbevalling ZB Ziekenhuisbevalling BV Borstvoeding FV Flesvoeding m.i. Medische indicatie ks Keizersnede Voor aanvullingen of wijzigingen pb me maar!
Nou, de schilder is er en hij gaat vandaag alleen de naden kitten, putjes opvullen en gronden (dat is wel op waterbasis). Dus ik kan vandaag nog wel even in mijn huis blijven. Morgen moeten we wel ergens anders slapen. Dan gaan we naar het huis van mijn schoonmoeder. En nee, helaas word ik daar niet vertroeteld. Zij zit 2,5 maand in Indonesië en komt pas eind van deze maand thuis. Avalon, het is niet dat je pas recht hebt om je sores hier neer te zetten als je voldoende post hoor! Zet het gewoon lekker hier neer. (ik ben nu wel heel nieuwsgierig moet ik zeggen). Hoop dat het weer beter met je gaat. Anne, lekker dat je moeder komt poetsen! Oh ja.... vandaag mijn eerste officiele verlofdag! (en nog kon ik niet uitslapen omdat ik die schilder om 8.00 uur moest ontvangen ). En ik verheug me op morgen, want dan heb ik weer een echo. Hoop wel dat alles goed is met de niertjes van die kleine.... denk het wel, maar zla toch heel opgelucht zijn als ik goed nieuws krijg van de gynaecoloog!
@Doris: alles ok bij jou? @Appeltje: ik duim mee dat alles morgen goed is meid. Succes met de schilder. @Liesje; succes bij de gyn. @Marieke: veel plezier bij je echo.
@ Avalon: Je mag gewoon je verhaal doen hoor. Of ff je hart luchten. Er zijn er zat (ik ook) die juist soms alleen even wat tikken als er iets is. Soms heb ik ook wel dagen dat ik gewoon gezellig meeklets, maar soms kom ik ook alleen ff melden hoe het voor staat. Dus vertel gerust je verhaal als je dat wil. Ik doe al lekker rustig aan, meer zit er helaas nu ook niet. Ben nog steeds misselijk en voel me nog steeds niet fit. Ik ben onderhand bang dat het de laatste weken zo gaat zijn. De kleine is wel lekker actief, soms dusdanig erg dat ik me er aan kan irriteren, maar dan denk ik aan sommigen die juist ongerust zijn omdat het te weinig beweegt, en dan neem ik het maar weer voor lief. Gister zijn we nog even naar The Simpson film geweest, Jeroen is daar nogal gek op. Ik was blij dat het een korte film was, want ik kan onderhand bijna niet meer normaal op zo'n stoeltje zitten. Halverwege de film kreeg ik na een paar harde buiken ineens een pijnlijke oefenwee. Daarna zakte ik zo in mekaar dat ik alleen nog maar duf het verhaal heb kunnen volgen, en niet eens meer de puf had om te lachen. De film was wel leuk, al zei Jeroen dat hij een normale aflevering op tv meestal leuker vindt. Jeroen is deze week 4 dagen achtereen naar klanten, pas vrijdag gaat hij weer een beetje op tijd thuis zijn. Hij vertrekt deze dagen altijd om 6 of 7 uur en is dan pas weer tussen half 8 en half 9 's avonds thuis. Dan mis ik hem wel, aangezien ik al weken lang zo'n beetje alleen maar op de bank saai kan hangen. Oja we hebben trouwens een stoomstrijkijzer besteld, nouja, zo'n stoomgenerator. Hadden we eerst geleend van mijn ma, maar nu vinden we dat ding zo fijn, dat we er zelf 1 willen. Als het goed is wordt ie morgen bezorgd. We hebben er 1 van tefal besteld met een beschermkap er overheen. Dus ook veilig straks met een kruipende baby. 8 september om 13.30 hebben we trouwens met een stel (aanstaande mama's) afgesproken in Amersfoort (zie: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?p=1351119#1351119). Hebben jullie misschien zin om daar de oktobermama's te komen versterken? Peet en ik gaan al, moon komt geloof ik ook. Lijkt me wel gezellig als er nog meer oktobermama's komen. Het is wel zonder kinderen. Eventueel mag de man mee, maar de mannen gaan dan wel ergens apart wat drinken van ons, want we willen wel met alleen meiden kunnen kletsen. Het is alleen zitten, dus je hoeft er niet topfit voor te zijn (vandaar dat ik ook kan). Iemand interesse? Zo nu is het onderhand wel weer een heel verhaal. Fijne dag allemaal! Liefs Laura
Goedemorgen allemaal, ik heb vanacht heerlijk geslapen, mijn zoontje huilde om half 11. Verschoond en verband verrwisseld en toen sliep hij tot half 8. Is ff anders dan de nachten er voor. Ik moest alleen om half 3 plassen maar voor de rest geslapen. Mijn blaas stond echter wel op knappen vanmorgen. @Jotim: bij ons in bed ben ik niet zo'n voorstander van. Als hij zich redelijk goed voelt wil hij alleen maar kwebbelen en spelen en dan hebben we alle drie geen nachtrust. Een matrasje naast zijn bed ging wel en asl dat nog een keer moet dan gaat mijn man gewoon liggen. @Avalon: fijn dat je er weer bent, en schroom niet wat je wil vertellen vertel je en wat jen iet wil vertellen vertel je niet. Alle mag hier...... @Appeltje: bij mij is de schilder ook aan het werk maar gelukkig doet hij de buitenboel. @Jotim: echt heel gek, ik had een hele andere voorstelling bij jou. Ik keek naar je foto en dacht heee is dat Jotim! hihi @Maartje: bij mij tot nu toe 12 kilp. @Laura: ik ben 6 september jarig, heb 9 september een feestje, dus die 8 september lijkt me dan ff te veel. wel leuk van jullie. fijn dag en tot later, (ga ff poetsen, het was inderdaad nesteldrang en nu zit het er weer dus ik geef er maar even aan toe....
@Maris, krijgt je man ook last van nesteldrang? . @Avalon, als je van je af wilt schrijven lekker doen hoor! Maakt niet uit of je wel of niet veel reageert, je bent en blijft een oktober-mama . @Anne succes vandaag met poetsen en pas goed op jezelf! @Appeltje, dat is jammer niet kunnen uitslapen op je eerste verlofdag... Misschien morgen of moet je dan al vroeg voor de echo. Hopelijk alles goed en geniet van het even spieken naar jullie kleine! Ik had bedacht om vanmorgen nog even lekker te blijven liggen, kreeg een kop thee van lief op bed . Beginnen ze 2 huizen verderop in de tuin te klussen aan de uitbouw. Hahaha. Wat een timing. Nou ben ik gelukkig toch al geen uitslaper, maar ik moet zeggen dat het lekkerder ligt zonder graafmachine enzo op de achtergrond . Als het vanmiddag droog blijft ga ik even naar mn werk om nog wat op te halen, dan kan ik nog even wat meer voorbereiden om over te dragen aan mn collega straks. Ik wil het maar af hebben geloof ik. Ook nog even met een andere collega overleggen, want ik heb iets in mn schoenen geschoven gekregen wat helemaal niet handig is ivm mn verlof, maar sowieso ook niet omdat ik er nog totaal geen ervaring mee heb. Echt zo'n gevoel in het diepe gegooid te worden... Maar dat gaan we vast oplossen. Komende 3 weken nog gesprekjes met ouders plannen van kinderen die in mijn verlof naar de basisschool gaan en dan heb ik het meeste denk ik wel gehad. Deze week 3 avonden met verplichtingen, blegh. Ook deze week gaat echt wel weer voorbij, gewoon blijven ademhalen .
Goedemorgen allemaal! Ga zometeen ff bijlezen (stelletje kletskousen ), maar wilde me eerst ff melden! Heerlijk weekend gehad, was wel weer zo voorbij maar ach... Helaas worden m'n nachten steeds vervelender.... Oei oei, zo'n last van mijn rug... Bij ons komt 't niet door de matras, maar waarschijnlijk zal 't wel iets met 't gewicht van de kleine in m'n buik te maken hebben... Morgen eens ff vragen bij de VK of er iets aan te doen is! Ga nu gauw nog ff doorwerken en in m'n pauze lees ik bij! Fijne dag allemaal! Liefs Chris
goede morgen meiden hier ook weer een redelijk nacht gehad moet alleen zo vaak plassen (voornamelijk vanmorgen..nu hoef ik ineens niet zo vaak meer,hoorde van een vriendin van mij dat het dan niet lang meer duurt tot de kleine zich aan dient.ik zei laat hem nog maar ff lekker zitten is nog veel te vroeg!)en hij is vanmorgen ook echt druk geweest voornamelijk onderin het kan dus zijn dat hij zich verder in het bekken nestelt met zijn koppie?!ik heb wel het idee dat hij eerder komt dan 13okt zal wel leuk zijn 10 dagen eerder hihi me oudste had 10 langer gezeten ik zal zo ook ff aan de poets gaan heb wel niet zo heel veel zin maar ja moet wel gebeuren en met een lekker muziekie erbij gaat het wel sneller allemaal liefs nica
Goedemorgen allemaal, Joepie! Ben de nacht doorgekomen met twee keer plassen! Wat een mijlpaal. Vanmorgen lekker met mijn mannetje in bed tv gekeken. Lekker begin van de dag. Had ik eigenlijk al vertelt dat mijn schoonmoeder een tas met cadeautjes heeft gebracht voor de laatste negen weken van de zwangerschap?! We mogen elke zondag een pakje open maken. Echt superleuk! Het eerste pakje was een zilvere kettinkje voor mij en gisteren hadden we een peuterbestekje en Ronalds oude kinderbestekje. Echt lief! @Kissflower; jouw tijd komt nog wel meid! Dan sta je ook in jouw droomjurk voor de ambtenaar! @Xenas; voel je je vandaag alweer iets beter? @Nynke; succes bij de gyn! Hoop dat je weer naar de VK mag! Fijn dat je weer beter slaapt! @Astrid; cry baby gemist, helaas. Heb jij toevallig I am Sam gezien zaterdag?! Dat is echt mijn lievelingsfilm! @Nijnie; dank je wel voor het compliment! Ik heb voor me gevoel nog nauwelijks zon gezien, maar misschien heeft Frankrijk mijn huidje toch goed gedaan. Ik ben overigens helemaal geen zonnenaanbidder. Ik zit altijd volledig ingesmeerd in de schaduw. Ik ben vijf jaar geleden een half jaar naar Nieuw Zeeland geweest en heb daar zoveel vreselijke dingen gezien die de zon heeft aangericht dat ik een licht trauma heb. @Jotim; wat een mooie trouwfoto! Echt grappig, ik had heeeeeeeeeeel iemand anders verwacht! @NiCa; helemaal mee eens. Geen zorgen over de kilo's! Ze gaan er vanzelf weer af (of in mijn geval aan). @Maris; succes bij je training! @Avalon; het forum is voor iedereen en niemand is iets verplicht! Ik heb ook vaak alleen maar geklaag te melden omdat het met mij niet lekker gaat. Als het oplucht mag je ons altijd gebruiken om je verhaal te spuien, maar voel je vooral niet verplicht! Ik hoop dat het wel goed met je gaat nu! @Anne; doe rustig aan meid! @Appeltje; veel plezier morgen! @Laura; Amersfoort is voor mij op dit moment echt te ver. @Diaan; poets ze!Als je drang overhoudt, mag je hier altijd langs komen! @Chrisje; werk ze! Zo, ben weer bij! Nu snel douchen! Liefs, Maartje
@Avalon: geeft niks hoor maar leuk om weer van je te horen! @Jotim: mooie trouwfoto! @Chrisje: is niet fijn nee, rugpijn...dat herken ik ook wel helaas...Ik kan de laatste tijd ook met moeite lekker zitten of liggen...als het wel lukt is het maar voor korte duur. @Nijnie: doe rustig aan, wordt vast allemaal goed opgelost! @Laura: alleen zo lang thuis zitten is niet prettig nee...ik heb dat al dat ik dat vervelend vind en Twan is weg om 7.30uur en thuis tussen 17.00-18.uur (soms later als hij telefoonconferentie heeft). En dan ben ik altijd zo blij om hem weer te zien! Heb k trouwens altijd wel gehad hoor, en heeft hij ook wel, als we elkaar paar uurtjes niet hebben gezien verlangen we vaak weer naar elkaar, is altijd zo fijn saampjes Is nog maar 3 keer voorgekomen dat we elkaar 1 hele dag niet gezien hadden..dus dat we s nachts alleen moesten slapen, vonden we allebei helemaal niet leuk! Sorry, dat ik weer niet op iedereen reageer. heb vanochtend boodschapjes gedaan en is toch wel heel gedoe...voorheen laaide ik alles in grote tassen en droeg ik die zware tassen zo hup de auto in en uit..nu lukt dat niet meer dus moet ik veel vaker met kleinere beetjes lopen..ga nu dus ff rustig aandoen want merk het wel aan mn lichaam..(stom eigenlijk, moe,misselijk en zere bekken door het boodschappen doen..) Liefs Sylvia
Sylvia, wees een beetje lief voor je lijf! Wel herkenbaar die boodschappen. Soms dan doe je iets en dan later bedenk je dat het toch niet zo handig was of net te zwaar... Ik ben afgelopen zaterdag maar wat vaker op en neer gelopen met mn boodschappen, het is even niet anders.