Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salsabine

Salsabine Actief lid

16 nov 2006
    474
    1
    0
    Teamleader Customer Services
    Veenendaal
    Goedemiddag meiden.

Het is zo ontzettend chaotisch druk op het werk dat ik er niet aan toe gekomen ben om eerder te reageren.

Marja, Denisse, Elvira: had gister nog een keer öranje"verlies en straks beetje lichtbruinig...ben er echt niet zeker op hoor.
    Ik vind het wel fijn om te lezen dat anderen bij en eerdere zwangerschap roze verlies en zelfs rood hebben gehad...dat maakt me iets minder onzeker maar net wat Marjo zegt ik schiet toch steeds lichtelijk in de paniek. :(

Deze dagen vind ik gewoon extra spannend nu...zolang ik geen erge buikkrampen heb en erg bloedverlies ga ik er vanuit dat het allemaal nog goed zit.
    ZIt zelfs te denken om nog een test te kopen en die morgenochtend even te doen...voor mn eigen gevoel.

Oh en de nieuwe mamma's WELCOME! :) let maar niet op mij..paniekmens ;)

2. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hey Salsabine, ik ben ook zooooo onzeker! Ik heb bij elk pijntje het idee dat het mis gaat.
    Kop op! Zolang je geen kramp en bloed samen hebt, komt het wel goed!

Ik ga lekker douchen. MvM staat zo voor de deur.
    Doeiiiiii

3. lient

lient Actief lid

16 dec 2006
    200
    1
    0
    Zo wat zijn er veel nieuwe oktobermama's bijgekomen! Van harte gefeliciteerd allemaal!
    MvM is hier vandaag ook eindelijk geweest, gelukkig was de test positief. Het was toch wel spannend zeg. Heb nog steeds allerlei kwaaltjes, maar 'straks is de test negatief' ging toch steeds door m'n hoofd vanochtend. Vervelend zeg die onzekerheid. Ik heb voor het boek gekozen, maar de dvd leek me ook erg leuk.

4. lient

lient Actief lid

16 dec 2006
    200
    1
    0
    Salsabine: Ja ik heb ook gelezen dat veel zwangere vrouwen roze of bruinverlies of soms zelfs wat bloedverlies hebben. Ik heb twee weken terug ook rozige afscheiding gehad en ben nu ook nog zwanger. Probeer kalm te blijven, komt vast allemaal goed.

5. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Wat wordt hier wat afgel*lt :confused: :D

Nieuwe mama's (alweer hihi) welkom en gefeliciteerd!

Salsabine; die afscheiding klinkt niet ernstig, maar kan me voorstellen dat je je er niet helemaal gerust bij voelt. Zo lang er geen krampen en echt rood zijn moet je maar proberen rustig te blijven. Het zit vast goed!

Bull Terrier; gelukkig is het bloeden weer gestopt. Ik hoop dat het ook noooooit meer terugkomt!

Maartje; fijn dat het weer wat rustiger is in je buikje. Gaat vast goedkomen allemaal.

Ik heb ook het idee dat ik vanaf vandaag IETS meer voel. Mijn borsten zijn gevoeliger en vanmorgen had ik een vlaagje misselijkheid. Niet echt dat ik er last van had, maar het was er wel...

Marjo thnx voor je lieve woorden. Ik probeer idd maar positief te blijven. Ik heb idd meer berichten gelezen van meiden die rond de 6 wkn nog geen hartje hebben gezien. Daarnaast was onze gyn ook positief over de grootte. Nog even geduld en dan hopelijk ECHT genieten!

6. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Alle nieuwe Okmama's

Van harte gefleliciteerd.

Bij mij is de misselijkheid gelukkig ver te zoeken maar het lijkt wel of het moe zijn met de minuut erger wordt.
    Wat zou ik graag in bed kruipen en slapen. Alleen maar slapen.

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    He Jotim, ik heb het ook. Gelukkig kan ik s'middags even bij komen. De oudste is dan naar school en de jongst op bed. Maar het valt niet mee met twee kids om je heen. Daar ben ik al wel achter.

8. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hey meiden,

MvM is net de deur uit en ik heb een knalpositieve test hoor! Alle twijfels voor niks! :D
    Ik mag meteen beginnen, dus dat wordt weer veel drinken en plassen.

Ik ben ook doodmoe hoor meiden! Zeker als ik gewerkt heb. Ik kan elke vrije minuut wel bankhangen of slapen! Ik probeer er aan toe te geven, maarja er moet zo af en toe ook wat gebeuren he.

Nu naar mijn afspraak en vanavond naar the Wiz! GElukkig kan ik morgen uitslapen ;)

Grts, Maartje

9. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Ja dat vind ik toch wel een groot probleem.
    Ik heb de kinderen en een eigen zaak aan huis. Kan ook niet even de telefoon eruit gooien. Smorgens langer blijven liggen kan ook niet.
    Wordt erg moeilijk. Ik ga nu savonds wel vroeg me bed in. 22 uur lig ik echt plat 2 uur eerder dan normaal.

@ Maartje dat is echt weer heerlijk om zo'n dikke streep te zien.

10. annn

annn Actief lid

5 jan 2007
    199
    0
    0
    zwolle
    hoihoi!

ik hoor er ook bij!
    vandaag naar VK geweest, ivm ellen-lange cyclus, en ik ben ong. 6 weken (en een paar daagjes?) zwanger!

zelf had ik dat al verwacht, maar als ze uit moesten gaan van mijn eerste dag van menstruatie, was het al veel verder!

maar op de echo's konden ze nog weinig zien.
    prima vruchtzakje, maar het vruchtje zit waarsch. dicht tegen de wand geplakt, waardoor er nog maar weinig te zien was.
    maar zeker niet zorgwekkend!

er leek ook wat op een kloppend hartje, maar daar wou ze haar handen niet voor in het vuur steken...

over 2,5 weken mag ik weer, en dan hopen dat het wat duidelijker wordt!

joehoeoeoeoeoe!
    ik wil nog wel voorzichtig zijn, maar ben stiekum zoooo blij!

11. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    gefeliciteerd!

salsabine, oranje is niet erg hoor... ;)
    relax! is ook beter voor je kleintje.

12. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hihi jullie hebben lekker lopen kletsen.
    Lees straks alles wel was inslaap gevallen moet nog even wakker worden :)

13. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Jeetje, wat een verhalen allemaal weer. Ik heb niets bijzonders te melden. Ben bekaf, ik ga even met m'n zoontje rusten op de bank!

14. sab

sab Lid

4 aug 2006
    54
    0
    0
    huismama
    Noord Brabant
    pffff gelukkig te horen dat ik dus niet de enige ben die zo vreselijk moe is!
    heb het gevoel alsof ik de hele dag wel zou kunnen slapen .......
    annn gefeliciteerd !
    en alle andere nieuwe oktober mamas ook natuurlijk!

15. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    MvM is net geweest, een mooie dikke streep! :whistle:

Kan gelijk beginnen, joepie, was toch wel weer spannend

16. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ sab

Dat hoort er bij.
    Ik kan niet eens de avond halen als ik s'
    middags niet even ga slapen.

17. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Gefeliciteerd allemaal met jullie positieve mvm testen!

Ann ook gefeliciteerd meis!

Hier ook ontzettend moe, ga ook het liefst slapen maar moet nog even door tot half 6..

liefs Shannen

18. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    jaaaaaaa :) ik kom me ook melden ik ben als het goed is 22 okober uitgeteld maar weet het niet zeker ivm met mijn miskraam in januari toen teste ik heel vaag streepje en vanmiddag teste ik een hele dikke streep . euh twee strepen dus :) en over zwangerschapsdementie gesproken(heb iets teruggelezen) ging een weekend weg en stond bij de bus zonder mijn weekendtas....uhum beetje verstrooid :)

19. pol

pol Actief lid

25 sep 2006
    270
    0
    0
    Ben ik de enige die bijna nergens last van heeft?
    Ik ben niet misselijk, niet moe dan anders.
    Heb alleen gevoelige tepels, meer niet.

20. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    hee pol.

lekker toch!
    je mag wel wat van mijn moeheid hebben hoor ;)

Deel Deze Pagina