Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ appeltje..hhaha leuke foto zeg!
    heel grappig!

@kiss.. je moet gewoon ff bij de mediamarkt ofzo een kaartlezertje kopen..
    meestal kunnen er 19 verschillende kaartjes in.
    die van ons koste een 10tje!
    hup kaartje uit fototoestel..
    en je foto's staan op de computer!
    tenminste ff knippen en plakken in de map waar je ze wilt hebben!
    handy zo'n ding!

wow wat een gave strijkbout!
    ziet er cool uit hoor!

2. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Appeltje, goed nieuws! Enne, mooi gevormde lipjes, echt zo'n hartvormpje...geweldig toch!

En wie vroeg het van die luiertas? Misschien eens kijken bij www.littlecompany.nl zitten een paar leuke tussen, ik heb de spice shouldertas met kaki en turquiose...

3. bolletje

bolletje Actief lid

31 jan 2007
    223
    0
    0
    Hee dames!

@Appeltje ik vind de foto heel duidelijk en ook heel erg mooi!

Ik ben vanmorgen weer terug geweest voor bloed te prikken en nu moet ik weer wachten tot vrijdag voor ze de uitslag hebben erg hè!
    Het is iedere keer wel iets :(
    Zou me niks verbazen als zze vrijdag zeggen dat er iets is misgegaan en ik opnieuw moet prikken :(
    Ik ga er maar een beetje van uit dat de waardes gister wel klopte en maak me er geen zorgen over!

Die mannen zijn zoooo begripvol pffff
    Die van mij noemde me van de week dikkertje dap :confused:
    Je snapt natuurlijk wel dat dat niet zo heel goed viel grrrr
    Hij kan af en toe zo lomp uit de hoek komen en het ergste van alles vind ik dat ze het niet eens kwaad bedoelen.
    Ze denken dat ze een leuk grapje maken of zo.Ze zouden beter moeten weten met die hormonen fabrieken :( ;)
    Is misschien leuk om eens bij te houden wat die mannen allemaal voor dingen zeggen waar we zo'n hormonenbommetje van worden.
    Hihi kunnen we een leuke verzameling maken voor mannen over hoe het niet moet :)

4. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    @avalon1972 - Wat indalen betreft is mij verteld dat de eerste zo rond de 32 weken gaat indalen, bij een tweede of derde kan dit zo rond de 36 weken zijn . Dit omdat de baarmoeder al uitgerekt is geweest en de baby meer kans heeft om te bewegen.

5. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Hallo kletsmajoren

Ben weer terug van de vk en van het bakkie van de buurvrouw.
    Vk alles in orde. 135.65 bloeddruk
    Baby ligt met hoofd na beneden.
    Bewegingen zijn weer als van ouds.
    0- betekend inderdaad overdwars.
    Over 2 weken mag ik alweer terug.

Xenas liet ik je schrikken dat was niet de bedoeling hoor. Maar alles is weer goed.
    maartje hoop echt dat je beter gaat slapen sinds ik met heet voedingskussen slaap is mijn nachtrust echt terug.
    Sylvia ook al drink je geen koffie altijd welkom hoor. neem je dan wel iets lekkers mee uit het brabantse land.
    Kiss als het goed is zit er op de pc meerdere usb aansluitingen op de pc ook aan de achterkant. Een cardreader heeft dan geen zin zoals xenas zeg want die moet ook op een usb aansluiting
    appeltje goede berichten weer.

zo ga even uurtje liggen.

6. @ jotim.. ja ik las het vanmorgen al op je site...
    maar fijn dat alles goed is!

Die luiertassen van little company zijn toch heel erg duur?
    of niet?

7. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Zo, mijn eerste witte babywasje hangt ook aan de lijn. Ik hoorde dat je de hydrofielen beter een paar keer kan wassen, dus dacht.....dan kan ik wel alvast beginnen. Grappig gezicht zo'n waslijn vol met babyzooi.

@NiCa; fijn dat het beter gaat! Nu wel rustig aan doen he!

@Choco; :) hahaha, heel herkenbaar! Hier ook van die prachtige zwangerschapsstrings

@Chrisje; zijn die van jou nog wel heel? Die van mij zijn net als die van Xenas allemaal stuk bij het elastiek. Ik heb ze opgestuurd naar de HEMA.

@Liesje; heb jij nog tips?! Ga jij uit bed of is er een bepaalde houding waarin je er minder last van hebt?

@Kiss; bij de prenatal hadden ze een oranje tas voor nog geen 20 euro.

@Appeltje; fijn dat alles goed was! En wat een superfoto! WEl goed dat de pijltjes erbij staan anders had ik het denk ik niet zo snel gezien. Maar als je het eenmaal ziet....Super!

@Laura; je man is ook welkom hoor! ;) Wat een spacy strijkijzer zeg!

@Jotim; fijn dat alles weer goed was! Het voedingskussen ligt al maanden in mijn bedje, maar helpt nu even niet. IS het mijn bekken niet, dan ligt er wel weer een voet onder mijn ribben. auwwwwww!

@Xenas; ik vind die tassen idd ook erg duur. Die van mij was 40 euro en dat vond ik eigenlijk al veel te veel!

Zo, tijd om te liggen. Ik ben er nog niet aan toe gekomen, want mijn broer kwam even langs met vriendin en kind. Ik had mijn neefje drie weken niet gezien en het leek wel alsof hij hem had ingeruild voor een groter exemplaar. Wauw! Wat was hij gegroeid! Echt super! Ze houden vakantie op het strand en komen hier later deze week nog badderen met de kleine man!

8. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Maartje, als ik echt niet kan slapen, sta ik meestal ook even op, al is het maar voor ff tot ik de pijn in mijn heupen voel wegebben en dan probeer ik terug wat te slapen....wauwie, er is er ene niet content dat ik voorovergebogen zit aan de pc!

En de prijs van die verzorgingstassen....heb eigenlijk geen idee, heb hem gewoon op mijn lijst gezwierd :D hoef hem zelf niet te betalen :oops: maar ik weet dat ze die online op hun site verkopen, dus dan zullen er wel prijzen bij staan!

9. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    oh heb snel ff gekeken en die van mij komt op een 60 euro...misschien wel wat duur, maar zijn wel superhandig zo te zien en er zitten thermozakjes aan voor koud of warm en nog wel wat dingen...

10. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    haha liesje, onze kids zijn het wel met elkaar eens, want hier ligt er ook een heftige te protesteren tegen de 'computerhouding'! auwwww

11. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    60 euro valt nog mee. Ik zal op die site naar een tas te kijken en die was 129,95! Dat vond ik erg prijzig!

12. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Hoi allemaal

Haha "leuke" verhalen over de mannen! Die van mij kan er ook wat van....moest inderdaad ook erg lachen om mn charmante ondergoed bijv..maar ja moet zeggen dat het er ook wel een beetje lachwekkend uitziet.. :confused:

Ben ook nog opzoek naar een strijkijzer....zal moeten..vind het echt een rotklus en ben er ook niet echt bepaald een ster in moet ik zeggen...

Nog 3 daagjes werken vanaf morgen! Joehoe! \:D/

13. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Joe, even snel, tussen het rennen door (kan niet meer...:cry:) strijkijzer hoef je geen moeilijke te kopen hoor, het ligt eraan...Als je veel strijkt is zo ééntje met onderstel erg handig, had ik op mn werk in het restaurant voor de tafellakens en servetten... Anders kun je het al doen met een modelletje van de spullenulp voor 5 euro, hihi, heb ik het jaren mee gedaan en doet het nu nog erg goed!

14. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Jeminieeee............ik hoef het niet te zeggen maar wat hebben jullie weer lopen kleppen.

Ik heb een zwangerschapstas van de hema, grijs met allemaal vakjes en 2 warmhoudzakjes voor de melk. Ook een kleedje om om te kleden/ verschonen. 19.95€ Ik zag bij de little company die tassen met die namen voor 39.95€ en die vond ik ook wel grappig, maar ik had die van de hema al, gekregen. Nu heb ik op internet strijkletters besteld in HAAR naam rose, met bloemen letters echt heel leuk, die heb ik op de tas gestreken, zo........een tas die niemand heeft. Als beeb is geboren laat ik de tas zien....nu hou ik haar naam nog even geheim. :)

Ik zat ook aan een sluitlaken te denken, maar zal toch even moeten wachten tot beeb er is, want stel het word een keizersnee dan kan e denk ik niet zo een ding omdoen.

Zwangerschapstrings, nou ik had ze ook gekocht, vreselijk....... :) vind ze niet eens lekker zitten, hele stuk stof over je buik. Ik draag gewoon mijn oude (niet versleten hoor) strings weer. Gewoon een beetje onder de buik, zit prima. (Ik vind het zowiezo het lekkerste om mijn buik bloot te hebben, niet als ik naar buiten ga hoor.....haha

Ik heb zondag en maandag veel harde buiken gehad, en dan heb ik er meer dan 10 in een uur. Ik ben in bad gegaan en op bed gelegen. Ik denk dat ik een beetje gespannen ben omdat mijn man met zijn 2 kindjes een weekje naar het buitenland gaat.......zucht. Ik ben nog nooit langer dan 1 nacht zonder hem geweest. Wij zijn zo een stel wat aan elkaar zit geplakt....... :) echt heerlijk......Ik ga niet mee op vakantie omdat ik niet meer mag vliegen, en ik veel rust moet hebben ivm die bloedingen en harde buiken. Ik ga het ook niet redden om de kids 2 weken hier in huis te hebben, te druk. Het erge is dat mijn mams ook nog eens een week weg gaat ze vertrekken allebij vrijdag..............zucht en dan moet ik naar de gyn voor de groeiecho. Ahhhh wat ben ik zielig. :cry:
    :cry: :cry: :cry: gelukkig heb ik jullie om terug te vallen.

15. joepie!
    wou even zeggen dat mijn voedingskussen er is!
    Hij ziet er echt tof uit!

En de kleur past ook precies bij de kamer haha grappig!

Ook belde hema net.. dat mijn spullen binnen zijn!
    YES!

16. hey marize..
    ohh balen zeg!
    Maa rje moet wel aan jezelf denken hoor..

10 harde buiken in een uur is volgens mij veelste veel!

voor iedereen:
    Zit op leuke site te neuzen!
    Kijk.. dit is een leuk idee...
    een lakentje met eigen naam.
    en volgens mij helemaal niet duur!
    http://www.koterkado.nl/proddetail.asp?prod=13043

17. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Marize: huil hier maar lekker uit hoor meid. Ik zou mezelf ook heel zielig vinden als manlief en mijn mams er niet zijn. Doe wel rustig aan hoor meid. 10 harde buiken zijn idd teveel.

@Bolletje: dat wachten ook altijd! Ik duim voor goed nieuws vrijdag.

@Marieke: ik strijk ook al jaren met een ijzer van toen 10 gulden. Gaat prima.

@Maartje: gaaf gezicht he, die beeb dingen aan de lijn.

@Martine: die drie dagen zijn zo om meid.

@Jotim: fijn dat je weer goedgekeurt bent.

Sorry voor wie ik vergeten ben. Mijn geheugen is een zeef en ik moet nu rennen om Sterre te halen.
    Doei!

18. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    wat een vies weer he... :(

19. Aszz

Aszz Niet meer actief

@ Marize, ik kan me voorstellen dat je je partner zal missen. Ik moet er ook niet aan denken dat die van mij weg gaat! :( Gelukkig kan je altijd hier op de site uit komen huilen!

Over lompe mannen opmerkingen gesproken, hier kan er ook 1 wat van. Gelukkig kan ik er altijd wel om lachen. En ik vind de opmerkingen hier nog wel mee vallen. Als je soms hoort wat die van mij allemaal zegt :) Ach, ik weet wie het zegt en ik kan zelf ook behoorlijk bitchie uit de hoek komen :rolleyes:

Pfft is het bij jullie ook zo benauwd? Bah zeg... Zag net op buienradar dat er flink slecht weer onze kant opkomt :(
    Net even alle was gedaan, gevouwen, gestreken en opgehangen. Pffft energie voor 0!

@ Misseyes, ik hoorde juist dat een sluitlaken ook wel weer goed is voor de spieren,het "duwt" het allemaal weer in positie :p Ach ik zie wel hoe die bevalt :) En was de HP film in 3d wat? Ik heb hem nog steeds niet gezien :oops: Maar we hebben er echt nog geen tijd voor gehad!

Hmmm vanavond krieltjes met sla en een western steak (jaja goed doorbakken). Heb hongerrrrrrr :whistle:

Oh net nog ff snel op de weegschaal gestaan en ben tot nu toe 5 kilo aangekomen... Maar het voelt als 50 :evil:

20. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Nou mijn vriend heeft weer naar die usb aansluiting gekeken, om dus de foto's op de computer te zetten..
    Maar volgens hem is niet de usb aansluiting kapot, maar moet hij windows xp weer opnieuw installeren, omdat de computer helemaal geen verwisselbare schijf aangeeft. Maar die cd ligt bij zijn ouders, dus dat word nog wachten tot zeker zaterdag :( Stom!

Ik ga even een taartje eten die nog over is van gisteren =P~

Liefs kiss

Deel Deze Pagina