@ Annn welkom gezellig dat je er bent. @ pol kan nog komen hoor. @ lievebeesje welkom hier vind het echt gewelig. Steeds meer van NOD feb komen hier binnen. Dat moe zijn vind ik echt vreslijk. Vitamines extra helpt ook niet
Wat een boekwerk zeg ! Hier nog steeds alles goed, ben nog steeds aan t broekgluren, waarom weet ik niet, vorige mk had ik geen druppeltje bloed, maar toch... Vanochtend naar een soort van "bijeenkomst" geweest van het arbeidsburo hier, moet ik nu iedere week heen om aan een baan te komen. Zitten we in een groepje van vier, waarvan er drie nog nooit een computer gezien hebben....Heb dus mijn hele ochtend besteed aan het luisteren hoe een muis werkt . Is wel drie kwartier van mijn woonplaats af....Heb verdorie wel wat beters te doen zeg!Naja, das Frankrijk....Sorry moest even zeuren .... @Pol, komt misschien nog wel, je bent nog maar net zwanger... @Maartje, fijn zo'n dikke streep! Marieke
hihi ja en anders wel wat van die van mij.....geen probleem! enne die vergeet achtigheid...ook daar heb ik last van, was vergeten de hond eten te geven gister t arme beesje! en natuurlijk gelijk huilen toen ik t ondekte...hoezo zwanger! liefs sab
Meiden ik had de eerste weken ook nauwelijk last, maar hoe cliché het ook klinkt, het begint vlgs mij echt bij wk 6
Hee, ik heb jullie gevonden! Ik wil er ook graag bij!Ik weet niet precies hoe ver ik ben ,omdat ik via inseminatie zwanger ben geraakt en de bevruchting was op 25 jan op de 10de dag. Als ik gewoon moet tellen vanuit mijn laatste menstruatie dan ben ik 21 okt uitgeteld! We krijgen een gouden varken (chinese horoscoop)
Gefeliciteerd bolletje! Wanneer heb je de inseminatie gehad eigenlijk en heb je daarvoor ook Pregnyl moeten spuiten? Dan zou je namelijk de datum wat nauwkeuriger kunnen berekenen. En goh, een gouden varken
Ja ik heb 24 jan 's avonds pregnyl moeten spuiten en 25 jan namiddag inseminatie gehad ,terwijl 29 jan eigenlijk pas de 14de dag was. Weet jij hoe ik dat dan moet uitrekenen?
Wow, wat is er vandaag veel gekletst. Alle nieuwe oktobermama's: welkom! Inderdaad werd ik in week 6 (vorige week) pas echt erg moe. Heb het weekend heeeeeeeeel veel geslapen en voel me nu weer stukken beter. Maar nog steeds geen misselijkheid hier hoor, meestal krijg je - als je er al last van krijgt - dat voor de 7 weken. Hopen dat het lekker wegblijft. Morgen naar de verloskundige! Ben ik de eerste? Ik geloof het wel hè?! Ik zal natuurlijk uitgebreid verslag komen doen. hihihi... Nou meiden, fijne avond en tot morgen!
Ik denk dat je er gewoon 3/4 dagen bij op kunt tellen dan hoor! Want met Pregnyl krijg je standaard je eisprong binnen 36/48 uur Je had gewoon erg vroeg in je cyclus al een eisprong dus ook een eerdere bevruchting! Heb je ook lang in de medische molen gezeten eigenlijk?
@ marjo Reken ik het dan wel goed uit? Ziekenhuis zei vrijdag pregnyl zaterdag eisprong? Dus daar ben ik van uit gegaan. Anders dan zou ik nog minder ver zijn.
Annn, lievebeestje en bolletje: GEFELICITEERD! Iedereen die vandaag ook een positieve test had van MvM: ook gefeliciteerd, is toch weer een geruststelling. Appeltje: veel succes morgen, ik mag pas over twee weken. Ik ga vandaag ook lekker vroeg naar bed, hoop dat ik morgen meer gedaan krijg.
ik heb ook weinig last! wel steeds vermoeider, ietsje minder eetlust (wat gedoseerder), soms beetje gevoelige tepels en wel een ongesteld-gevoel. maar... ik denk, als ik niet wist dat ik zwanger was, dat ik het niet zou merken! (dus niet om over naar huis te schrijven...) maar idd, beter toch!?! (misschien komt onze tijd nog wel, pol...)
Hoi allemaal, Misselijk ben ik nog niet maar: ik zie er inmiddels wel uit als een puber: flink veel puistjes. Heb ik dus jaren niet gehad! Verder nog steeds gespannen borsten.. Mn buik voel ik nog maar af en toe @ appeltje: veel plezier bij de verloskundige. Ben benieuwd naar je verslag...
Voor de mensen die ook (bijna) 7 weken zijn.... dit zit nu in mijn buik. Ik blijf het wonderlijk vinden!
Appeltje: Ja mooi he, en het is nu ongeveer 1cm. Jetteke: dat had ik toen ik met de pil gestopt was. Vooral vlak voordat ik ongesteld moest worden. Nu heb ik er gelukkig helemaal geen last mer van. Goed reinigen met een gezichtsreiniger helpt wel een beetje.
Geweldig he appeltje . Alle nieuwe oktobermama's gefeliciteerd! Ik vraag me af of MvM me niet vergeten is. Ik heb vorige week dinsdag de VK gebeld en die zou aan MvM doorgeven dat ik mee wil doen. Heb tot nu toe echter niets meer gehoord, misschien morgen toch nog even achter aan bellen. Wil ook wel graag nog een keer bevestiging met een dikke streep ! Liefs Lolli
Lolli: MvM belt normaal gesproken binnen een paar dagen. Ik had me via de website aangemeld, was ook misgegaan. Als ik jou was zal ik morgen toch nog even bellen.
vind wel erg jammer dat mvm hier niet komt misschien toch morgen maar even bellen of het veranderd is op de website vermelden ze dat ze niet in friesland ophalen