Haaii meiden! Weer zo een mooie dag vandaag. ben weer heerlijk aan de schoonmaak. Nu ff zitten voor een boterhammetje en glas melk en koffie Mijn schoonouders + broertje en zusje komen strax met tantes van mijn vriend. Omdat hij maandag jarig was. Mijn familie is vorige week al geweest. Heb dr eigenlijk niet zo zin in. Wil veel liever met vriendin op terras gaan zitten. Maar ben bang dat dat er vandaag niet in zit. morgen weer een dag.... Lopen jullie ook zo vaak de babykamer in, voor niets? Gewoon om ff te kijken, of alles recht staat.. En ff in de kast te snuffelen, omdat het zo heerlijk naar zwitsal baby ruikt? Of even een duwtje wagen aan de kinderwagen? Of spoor ik echt niet helemaal? Mijn vriend zegt namelijk dat ik gek ben, haha.. Vind het gewoon heerlijk om ff gewoon alleen in de babykamer te zitten.. *zucht* Echt nog maar eventjes.. gelukkig trouwens, want die buik begint nu wel echt iedere dag mega te groeien! Nou, ff mijn koffie verder opdrinken. Fijne dag allemaal! Veel liefs, Kiss
heey Kiss.. zag net je berichtje LEUK! We hebben de lamp via de hema site besteld.. je hebt hem ook in lime/aqua.. maar deze aqua lime vond ik mooier haha! en hij kost maar 8 euries! geen geld toch.. Ga ook nog tafel lamp hiervan bestellen.. die is een 10tje! snel naar die hemasite!
Buddy Nieuws Bericht van Maartje: Hey, ik heb sinds gisteren nieuwe medicijnen en die slaan goed aan.Ik hoop dus snel naar huis te gaan.Helaas vandaag nog geen arts gezien, dus ik vrees dat het minstens morgen wordt.Doe alle meiden de groetjes van me! Liefs Maartje ps:Niet teveel kletsen anders kan ik t nooit meer bijlezen!
Even een eigen update: Gister de dokter gebeld over de suiker/bloed waardes en die waren 4,8 van die ochtend en 5,4 over de afgelopen 3 maanden dus dat was perfect! Maandag mag ik naar de vk en dan hoor ik wel wat er verder gaat gebeuren aan de hand van de uitslag van de groeiecho en het bloed. Gister ook voor het eerst naar de fysio geweest en ik moet zeggen ik ging met meer pijn weg dan dat ik kwam Ik heb oefeningen moeten doen en die moet ik nu ook 2x per dag thuis doen en dan woensdag weer terug. Ik zal toch maar braaf luisteren in de hoop dat alles weer goed komt (al twijfel ik er vandaag een beetje aan Beebje duwt af en toe erg pijnlijk in mijn bekken wat behoorlijk wat steken oplevert in mijn schaamstreek. Soms is het zo'n felle steek dat ik zo laag mijn buik/schaamstreek moet vast grijpen (ziet heerlijk charmant uit ) Verder slaap ik nog redelijk goed en hou ik me rustig ,zodat ik niet teveel last van mijn bekken heb. Verder heb ik even niks te melden en ga mijn mannetje eens verwennen met een kop koffie. Tot later!
Jeetje wat hebben jullie gekletst zeg. Ik ben te moe en heb teveel pijn om op iedereen te reageren. Ik heb zeer slecht geslapen en de pijn in mijn bekken is heel erg vandaag. Ik lig nu in bed met de laptop maar zelfs dan springen de tranen me nog in de ogen. Fijn te lezen dat het met Maartje de goede kant op gaat. Ik hoop dat ze snel thuis is. Meiden een fijne dag nog en geniet van de zon. Tot later.
Hoi allemaal, meld me een beetje laat maar zijn de hele ochtend weggeweest en ik kom nu net uit mijn bedje. @Even over die borstvoedingsbh: Tipje. Ik twijfelde vorgige zwangerschap ook aan de maat. Ik heb toen in een winkel gepast en opgeschreven welke types ik lekker vond zitten. Ik heb toen de maat gepast die ik op dat moment nodig had. HEb het laten opschrijven en op het papiertje ook een maat groter laten zetten. Toen ik bevallen was heeft mijn schoonmoeder die dingen meteen gehaald en kon ik passen. Zo heb ik een prima maat gekocht. @easyfix: bedoelen jullie niet isofix? Dit moet wel aanwezig zijn in je auto anders heb je er niets aan. @Maartje: goed om te horen en we hopen op een snelle thuiskomst van je. Ik kan maar kort schrijven nu. Mijn zoontje komt nu uit bed en we moeten zo op verjaardag. Geen zin in. Mijn zoontje heeft daar niets te doen en mag ook niets daar. Als ik speelgoed meeneem wil Rowin daar nooit mee spelen. Sleep ik van alles mee kijkt ie er niet na. Zijn er meer mama's die dit herkennen van hun andere kindjes? Tot later, hoop overigens dat die jarige wel in de tuin zit, tis hier prachtig weer, want dan valt er weinig te slopen en vraag ik gewoon om een bak water met een paas plastic bekertje erin voor Rowin. Doei Diana
Hallo, Waar is iedereen? Het is wel erg rustig vandaag, had om 4.20 gepost en sindsdien is er niets meer geplaatst. Fijne avond allemaal Diana
Even over de easyfix en easybase. Dit kan afhankelijk van wat voor auto je hebt in elke auto. Easyfix klikt vast aan 2 punten in de autostoel en een gordel en de easybase maak je vast met een gordel bij de base. Hierop kun je de maxicosiFIX en later het autostoeltje prioriFIX. Het enige waar je goed op moet letten is dat je wel een FIX koopt. Deze klik je er zo op vast. Dus eigenlijk kun je er zo lang mee doen als het kind in een autostoel zit. http://www.maxi-cosi.com/maxicosi/conte ... specs&id=9 Wij hebben hem wel aangeschaft, ben niet zo handig met zulke dingen. De baby mag bij ons niet op de voorstoel i.v.m. de airbag dus wordt automatisch achterin. Wij zijn er alleen nog niet uit waar de cosi moet komen te staan, links of rechts.
Hallo, Mag ik me nog bij jullie aansluiten? Ik ben 13 oktober uitgerekend van ons 3e kindje. Ik heb al een dochter van 7 en een zoon van 9 jaar. Deze zwangerschap (met nieuwe partner) wilde niet zo vlotten. Vorig jaar heb ik 3 miskramen gehad. Dus het duurde even voordat ik vertrouwen durfde te krijgen dat het dit keer wel goed ging. Groetjes, Marsja
Hoi Marsja, Welkom bij de oktober mama's. Tuurlijk ben je welkom je bent tenslotte ook oktober mama. Vind je het leuk om iets over jezelf te vertellen? Als je iets over ons wilt weten vraag het gerust, want alles teruglezen lijkt me niet zo verstandig, tenzij je zeeen van tijd hebt........ Veel lees plezier, groeten Diana
Dus als ik het goed begrijp kan je zon easyfix ook gebruiken voor een groter autostoeltje? Nou ja zal eens in zon winkel vragen. Nog even met maartje gesmst, ze wa overgeslagen met de artsenvisite en moet hierdoor langer blijven, en daarbij is er morgen geen artsenvisite (zondag) dus ze baalt behoorlijk. Ze wacht nog op een eventueel recept van een arts.
hey meiden ik zal ff een foto van ons bedje in het foto album zetten welkom marsja hopelijk heb je het hier naar de zin liefs nica
Pfffff.... wil niet weten hoeveel jullie gaan kletsen tijdens de verlofperiode.....Ik moet nog 5 daagjes werken en dan vakantie voor 2 weken en dan lekker verlof. Kijk er wel naar uit.
Marsja welkom . Goeiemorgen dames, ik kan niet slapen... Ga zo nog maar even proberen, ben ondertussen weer aardig bijgelezen in elk geval!
Goedemorgen! Sorry voor mijn egobericht, maar ik heb even geen zin om moeite te nemen om te reageren. Wij zijn vandaag lekker een dagje naar de sauna. Was ik ook wel aan toe. We gaan zo eerst nog even een ledikantje ophalen dat ik op marktplaats zag, en dat waarschijnlijk wel in ons kinderkamertje past. Het is voor als vervolg op het wiegje, aangezien ze daar toch niet echt lang in kunnen liggen. Ik droom de laatste tijd steeds dat ik moet bevallen of net bevallen ben. Het gaat allemaal wel vrij makkelijk moet ik zeggen, dus zal in het echt wel tegen vallen. Ik ben mijn buik ook helemaal zat, het zit me nu steeds erg in de weg en ik slaap slecht vanwege de pijn in mijn rug. Ik hoop maar dat ik niet ook nog overtijd ga. Ik ben het aardig beu. Gelukkig is Jeroen erg lief en als ik het even niet meer zie zitten met mijn pensje dan knuffelt ie me lief en zegt braaf ja en amen. Hij weet dus goed met mijn hormoontjes om te gaan. Jeroen vertelde trouwens dat hij ook last van zijn hormonen krijgt. Laatst in een serie kreeg een kindje kanker en hij zei dat hij zich voorstelde dat dat zijn kindje zou zijn, dat maakte hem meteen erg verdrietig, terwijl hij daar normaal nooit problemen mee had om naar zoiets te kijken. Wel schattig... Fijne dag meiden!
Goedemorgen ik ben er ook weer. Mijn dag liep gisteren anders dan ik had verwacht. Heel de dag heb ik met me schoonzus gezeten toen ze naar hogezand gingen. We waren uitgenodigd om bij onze schoonouders te eten. Lekker barbeknoeien. Het was gezellig. De mannen w aren om 8 uur terug. Was eigenlijk toen al moe. vanacht wel goed geslapen en ik deed pas om kwart over 8 me ogen open Xenas heb je site bekeken hoor. Schiet er helemaal goed uit. snoer was grapje maar draadloos internet is altijd makkelijk. Nynke doe rustig aan hoop dat je je vandaag beter voelt Marsja welkom hier en klets gezellig mee als je het bij kan houden anders is eene berichtje af en toe ook genoeg. Choco, wil ik ook nog niet weten. marieke geniet er van Martine easyfix heb je ook in verschillende maten laat je goed informeren Diaan zat waarschijnlijk met me petekindje van 4 maanden maartje ik zal dadelijk stoppen met type fijn dat de medicijnen aanslaan hoop dat je vllug thuis bent vandaag hier rustig aan wil wel alles aan kant. Woensdag is mijn kleine meid jarig 5 alweer. Ook f1 dus vanmiddag weer op de bank hangen. Even goed planning maken en dan komen wij de zondag wel door. Iedereen veel plezier
goedemorgen dames na een week afwezigheid kan ik heel wat terug gaan lezen maar zal eerst wat vertellen ik voel me u weer goed alleen nog verkouden ben vrijdag naar gyn geweest alles was goed alleen de baby is weer gedraaid ligt nu weer met hoofd naar boven hij heeft nog 4 weken om goed te gaan liggen was halve kilo aangekomen en dat was voor het eerst hij maakt nooit mee dat vrouwen zelf op weegschaal willen ik dus wel donderdag is mijn jongste verjaard en is weer aardig verwend mijn zoon van 16 jaar mag van de gyn bij de bevalling aanwezig zijn als ik naar de gyn moet lijkt het net of ik niet in ziekenhuis ben is zoon aardige man misschien hebben julie er wel eens van gehoord want hij is al een paar keer op tv geweest gyn dokter pal uit roosendaal nou ga ik even (paar uur denk ik ) alles terug lezen en antwoorden groetjes cathy
Laura, geniet van de sauna! Fijn dat je zo'n lieve lief naast je hebt die goed met je hormoontjes om kan gaan . Rotnacht gehad met veel te weinig slaap, maar goed hopelijk komende nacht beter... Net een shirt aangetrokken wat ik nog maar 1 of 2 keer heb aangehad omdat het zo lang duurde voor ik eindelijk buik had... en nu zit het dus toch wat aan de krappe kant, van boven *zucht*. Straks komt mn beste vriendinnetje, maar ik denk dat het een dagje luieren en theeleuten wordt, niet veel puf om Nijmegen in te sjokken. Al ben ik toch wel heel benieuwd naar Maris in haar middeleeuwse outfit... Wie weet komt er straks nog wel een berg energie en gaan we toch nog...