Ik ook! Mijn eerste nachtje in mijn eigen bedje naast mijn eigen mannetje! Slaap lekker allemaal! Maartje
Even snel alleen een woordje voor Maartje en NiCa: Maartje, welkom thuis! Fijn dat de nieuwe medicatie zo goed aanslaat. Konnen ze daar inderdaad niet eerder mee komen! NiCa, fijn dat het bloeden gestopt is. We hopen dat dit zo blijft en dat je snel naar huis mag! Ik ga mijn voeten even laten masseren door vriendlief (dik door het vocht) en daarna lekker naar bed. We hebben zoveel in huis gedaan, zelfs man heeft last van nesteldrang en ging spontaan de vloer in de olie zetten. Trusten!
heeey lieve meiden! das schrikken zeg van Nica.. laat het een waarschuwing zijn voor ons.. luister naar je lichaam.. en te veel harde buiken.. zijn dus NIET goed! En luister naar de andere oktober mama's! Vandaag even een ego berichtje.. ben eigenlijk te moe om nog op iedereen te reageren! Ga zo lekker slapen! Gisteren avond verjaardag van mijn lief gevierd.. hij vierde het samen met een vriend omdat ze beide 30 worden! Was erg gezellig.. maar wel laat hoor! Vanmorgen lekker uitgeslapen.. daarna naar Rotterdam voor de wedstrijd van Feyenoord.. Vandaag erg last gehad van beeb.. heel de dag ligt hij al erg naar voren.. waardoor ik het best benauwd heb! dat je het liefst je buik even wilt intrekken maar dat lukt niet.. daarna naar een auto wezen kijken.. en we hebben hem gekocht! Het is een citroen Xsara prestige ligne break.. een station! Ben er helemaal blij mee.. morgen avond gaat Rob hem al ophalen jippie! Maartje.. ben blij dat je er weer bent! ohja.. irene.. ik zou ook gaan voor kaartje nr 3! heb toevallig vanavond ook nog proefdrukje besteld.. die blauwe.. met sierlijnen.. en dan een witte strook in het midden! waar zijn naam in komt te staan! jippie.. me ik blij! Slaap lekker muppies!
Appeltje: 21 augustus officieel nu vroegtijdig met verlof Doris: 21 augustus officieel nu vroegtijdig met verlof sinds 9 juli Diaan: 30 augustus officieel - nu al vroegtijdig 11 juli met verlof Maartje: 30 augustus officieel - nu al vroegtijdig met verlof sinds 14 februari Misoh: 31 augustus officieel - nu al vroegtijdig met verlof Nynke: 31 augustus officieel 6 weken nu al vroegtijdig met verlof Jotim: 1 september tot april Floortje: 3 september vanaf 10 augustus met vakantie Pol: 5 september 6 weken Anne36: 6 september officieel - nu al vroegtijdig met verlof MissYess: 7 september - 6 weken Nijnie: 8 september 7 januari 4 weken Marize: 9 september 6 weken nu al vroegtijdig met verlof Xenas81: 10 september 6 weken Jetteke: 11 september 4 weken Choco: 17 september 6 weken Astrid85: 18 september officieel - sinds 11 juli met vroegtijdig verlof Lvdwerf: 18 september officieel sinds 23 april met vroegtijdig verlof Maris: 25 september Chrisje: 26 september 4 weken Smeetje: 26 september 4 weken Wil je ook op de lijst? Stuur me een PB met je officiële datum en hoeveel weken dit van te voren is!
Goedemorgen dames, vanacht was weer nachtje dat ik zeg mwoha het ging. 2 keer eruit geweest. een man die snurkt. Blehhh. We zijn er weer. Xenas nog gefelicteerd me je mannetje. mooie leeftijd. Vandaag is het gedaan met de rust. De kinderen komen terug. Ik ga dus nog even genieten zometeen van het alleen wakker worden. dadelijk ook even foto's maken van de babykamer. En taart bestellen voor me dochter. Volgens mij zitten er een hoop in de laaste 2 weken werken. Nog heel even meiden dan genieten van je verlof
Goedemorgen dames, hier ook een minder nachtje gehad maar dat kwam door de kat van de buren :x dat stomme beest bleef miauwen en door de tuin rennen. Ik heb op den duur een emmer water naar beneden gegooid, raak, en geen last meer gelukkig. Verder moest ik weer vaak plassen en kon ik niet lekker liggen. Maar we zijn er weer. De pijn word weer minder gelukkig en ik hoef de oudste niet van school te halen tussen de middag want die wil graag overblijven en dat komt goed uit want de kraamzorg komt op 12.45. Nu nog wat huishoudelijk klussen en wat lijstjes afwerken. @Appeltje: heerlijk dat je man mee doet met de nesteldrang. Al wat van de kat gehoord? @Xenas: gefeliciteerd nog met je mannetje. En veel plezier metd e nieuwe auto. @Jotim: geniet nog even lekker en we wachten vol smart op je foto's.
Goede morgen allemaal, @Xenas: nog gefeliciteerd met je mannetje. Beetje te laat , maar beter laat dan nooit. Veel plezier met je nieuwe auto. wij hebben ook pas een nieuwe gekocht, echt super wagen, wij hebben een Toyota Corolla Verso. Die van ons is een MPV. @Jotim: geniet van je laatste rustmomentjes........ Moeten jou kinderen nog niet naar school of hebben ze nog een weekje vakantie? @Maartje: lekker weer thuis in je eigen bedje... heb je goed geslapen? @Nica:Ook voor deze dag wil ik je weer veel sterkte wensen. @Irene: kaartje nummer 3 vind ik ook het mooiste.
Goedemorgen allemaal! Heerlijk om weer in mijn eigen bedje te liggen! Wel een beetje onrustig geslapen, maar veel beter dan in het ziekenhuis! @Appeltje; Dank je wel! Ik vroeg me zelf ook al af of ze me dit niet in week 7 hadden kunnen geven. Maargoed...ik heb er in ieder geval nu iets aan! @Xenas; doe je een beetje rustig aan vandaag! Of moet je werken?! @Jotim; geniet van het alleen wakker worden meid! @Nynke; ooohhhh, dat ken ik! Onze buren hebben ook zo'n poes. Ze hebben geen kattenluik en laten het beest nooit binnen. Soms zit ze echt uren te miauwen voor de deur! Superzielig, maar ook superirri! @Diaan; redelijk goed. Wel even wennen weer met omdraaien, omdat ik thuis een waterbed heb. Het is trouwens officieel; onze baby heeft mij een gekneusde rib getrapt! Lekker ding he?! Ik ben daardoor behoorlijk benauwd en weet af en toe niet meer hoe ik zitten moet. Hopelijk wordt de pijn snel minder! Vandaag verder geen plannen. Even rustig een dagje thuis kijken hoe het gaat. ZO eerst maar eens lekker douchen want daar ben ik wel aan toe! Daarna lekker met de 'Wij, jonge ouders' op de bank, want die valt net op de mat! Tot later, Maartje
goede morgen dames. voor mij mijn laatste week werken, en een erg drukke week werk, zal dus weinig hier te vinden zijn. maar dat maak ik volgende week weer goed! ik heb een druk weekend achter de rug met veel visite op zaterdag en zelf gister bij mijn zus langs geweest, zij is vandaag jarig.. ben dus niet erg uitgerust, maar ja. Nica, hopelijk blijft je beeb nog even zitten.. en maartje, welkom thuis! ik weet niet meer wie het vroeg over dat geboortekaartje, maar ik vond 3 en 2 met beertje errug mooi.. en lief! ik ga weer snel verder... kijk straks nog even hier hoor! groetjes!
@Maartje: je eigen bed ligt altijd het fijnst. Doe maar lekker rustig aan hoor. Heerlijk genieten van de wij jonge ouders. Mijn oudste heeft mij ook een gekneusde rib getrapt. De pijn word straks wat minder als beeb goed ingedaald ligt dan heb je weer wat ruimte.
Kan de berichten niet meer bijhouden! Lees dat Nica in het ziekenhuis ligt en dat gelukkig het bloeden gestopt is, gelukkig maar... en dat Maartje weer thuis is: Doe maar rustig aan meid! Hier gaat alles prima, niet echt ergens last van. Krijg alleen een boel commentaar op mijn "niet zo grote buik" Bij mijn vorige zw.schap ging het de laatste 4 weken ineens heel hard met de groei van mijn buik, zal nu ook wel zo zijn. Maar iedereen maakt er opmerkingen over, voel me er soms zo onzeker door! En... Ben gisteren met mijn dochtertje op schoot door de tuinstoel gezakt! Schrok me rot, zat ineens op de grond! Gelukkig is alles goed gegaan en hadden we niets, maar door de klap had ik wel ontzettende hoofdpijn daarna.... Zoveel was ik nog niet eens aangekomen, hahaha!
Nou Nynke; laat hem of haar maar snel indalen dan! Pfff, zit gewoon een hele bobbel op! Gek kind. Het is ook nog eens een eigenwijs. Hij is heel beweeglijk behalve als ik iemand anders wil laten voelen, dan ligt hij ineens helemaal stil! Speelt verstoppertje denk ik!
goedemorgen meiden! Mijn mannetje is pas de 21e september jarig.. maar die vriend van ons was afgelopen week jarig.. en samen 30 he.. vandaar dat ze het samen vierden haha! Maar dan hebben jullie me alvast gefeliciteerd! jhih Jeeeeh nog 9 dagen werken! heerlijk! laaste weekje alleen.. en dan volgende week met mijn vervangster! Gelukkig is er deze week hoop te doen, dus ik zit eindelijk een keer niet stil! @maartje.. ik doe rustig aan vandaag hoor! Morgen trouwens naar de vk en de gyn.. daar tussen duiken we nog even de stad in! En misschien smiddags de meubels verven! Als we ze in elkaar krijgen hahaha!
Goedemorgen meiden! Ga straks weer ff teruglezen hoor! Las alleen ff heel snel dat Nica een bloeding had gehad! Jeetje wat schrikken zeg! Wat is dat toch met de oktoberbaby's! Hoop dat alles snel weer goed is en de kleine beeb nog even blijft zitten! Nica: heel veel sterkte en een dikke knuf! Maartje, welkom thuis! Fijn dat je weer terug bent! Ga straks ff bijlezen, nu eerst weer aan 't werk Liefs Chris
@Xenas: oepsie iets te vroeg met feliciteren dus. Mijn ouders zijn de 21e 40 jaar getrouwd. Maar jij schrijft ik doe rustig aan vandaag, maar als ik kijk naar jou planning van deze week en vooral van morgen, dan spreken we niet meer van rustig aan hoor! [-X @ Maartje: mijn uk is ook zo druk. Komt mijn moeder langs, vraag ik of ze wil voelen en stil zijn ze. Slimme kinderen hebben wij zeg. @ Smeetje: jou buik is gewoon JOUW buik en niet te vergelijken met die van anderen die het altijd beter weten. Als de VK tevreden is met de groei dan is alles toch ok? Ik heb een behoorlijk dikke buik maar ik krijg de opmerkingen van: Goh wat ben je dik", loop je al overtijd ofzo?. Tja wat doe je er aan niets. lekker laten kletsen. Je hebt je toch niet verder bezeerd he aan die stoel? Is je hoofdpijn nu weg? @
Hoi allemaal, Ik heb het avontuur in Nijmegen weer overleefd, het was heel leuk! Ik heb wel een aantal zwangere dames in de fase "ongeveer 7 maanden" gezien, maar ik geloof niet dat er iemand van jullie bij zat. Wat wel erg grappig was, was dat er meerdere mensen (toeristen) waren die zeiden "o dat is een nepbuik, dat zie je zo". Hahaha! Grappig hoor. Mensen zijn soms zo eigenwijs (en dom!). @ Marize: ik vind het ook wel gek om mannen mee te nemen naar een BV cursus, maar kan me wel voorstellen dat het fijn kan zijn om twee paar oren te hebben op zo'n avond. Om het nou een avondje uit te noemen... @ Irene: Het is mijn man die vindt dat ik iets moois aan moet trekken voor de bevalling. :-D Ik vind kaartje twee trouwens het mooist. @ Sylvia: weet je zeker dat je van 75B naar 85 B bent gegaan? Meestal verandert toch je cupmaat en niet je onderwijdte? @ Marieke: Geniet van je vakantie! @ Nica: sterkte meid, hopelijk valt het mee! @ maartje: Welkom thuis! Groetjes Maris
@Xenas: zit jij ooit wel stil? Veel succs morgen bij de vk en gyn. En veel plezier met shoppen. @Chrisje: werkze meid. Nog een paar weken maar. @Maartje: je hebt gewoon een eigenwijs kind, lijkt op zijn moeder? @Nica: ik hoop zo dat het goed gaat met je. @Smeetje: laat je niet onzeker maken hoor. Iedere buik is verschillend. Geniet lekker van je buik en je laatste weken.
Heb net de babykamer afgemaakt en de kamer van mijn zoontje. Er staan babykamer foto's in mijn album, foto's van de kamer van Rowin die nu helemaal af is. Ook een buikfotot van vandaag, is alleen een beetje donker. Maakte hem in de gang. groeten diana
@ Xenas: ik ben zelf ook 21 sept jarig! @ Smeetje, wat een onzin zeg dat commentaar op je buik. Bij mij zegt de ene "7 maanden? Tsjonge, worden het er soms twee" en de ander "jeetje, je hebt nog een heel bescheiden buikje voor 7 maanden". Oftewel, mensen weten gewoon niet waar ze over praten... Zolang de verloskundige alles goed vindt, is het goed!
@ Nica, ben heel erg geschrokken van het buddy nieuws. Ik hoop dat je kindje nog even in je buik blijft! Heel veel succes meid! *Denk aan je* @ Irene, mooi buik! (leuk truitje ook! ) En ik vind het 2e kaartje het leukste! Ik heb de intake van de kraamzorg pas op 13 september! Heb het bedje enzo al wel opgemaakt. Kan ik gelijk vragen of ik het goed heb opgemaakt. @Maartje, wat fijn dat je weer thuis bent! En wat een gedoe met die gyn zeg! Doe het maar lekker rustig aan meid! @Pjetje, doe je het wel een beetje rustig aan, met die nesteldrang? Dat 'knak' geluidje ken ik niet! @ Laura, lekker hoor een sauna! @Pol, ik heb het ook wel eens dat er ineens een natte vlek zit.. BEst wel lastig! Doe dr nu ook van die compressen in. @Xenas, gefeliciteerd met jullie nieuwe auto!En alvast gefeliciteerd met je mannetje! @ Denisse, gefeliciteerd met je zus! @ Diaan, mooie foto's hoor! Gisteren hele gezellige dag gehad bij mijn oom en tante. Mijn neefje werd namelijk 15! Iedereen vond mijn buik mooi.. En iedereen vroeg heel vreindelijk of ze even mochten voelen. Nou dan vind ik het prima hoor. Ook de kleine vond het volgens mij allemaal goed, was erg rustig gisteren vergeleken bij normaal. Alleen in de auto terug (anderhalf uur) Werd hij behoooorlijk wild. We waren rond 10 uur thuis. Alex (mijn vriend) wilde nog even een film kijken, was op film 1 geloof ik. Ben bij hem op de bank in slaap gevallen. En vanmorgen werd ik wakker in bed.. Geen idee hoe ik daar terecht ben gekomen.. Nog maar 8 weekjes! en 5 weekjes mag ik thuis bevallen. Niet dat ik daar iets aan heb, wil het liefste in het ziekenhuis bevallen. Morgen alweer naar de VK, best vaak nu, om de 2 weken! Fijne dag allemaal! Liefs Kiss