Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Xenas; eerst zeggen dat je rustig aan doet en dan je programma voor morgen neertypen, komt niet echt over hoor! ;)

@Chrisje; dank je wel en werk ze!

@Diaan; zo kan je het inderdaad ook zien. De slimmerikken!

@Maris; nepbuik! Hahaha, wat een kuikens

@Nynke; nee op zijn vader. ;)

@Kiss; volgens mij vinden die baby's auto rijden gewoon heel leuk, want die van mij wordt er ook altijd hartstikke actief van!

@Smeetje; laat de mensen maar praten. Domme opmerkingen maken ze toch (he, Maris! ;) ).

Pffff, ik ben helemaal moe van het douchen zeg! Lekkere conditie! :confused:

Even bank hangen dan maar....

2. appeltje

appeltje Niet meer actief

Nynke, nee... kat is nog steeds niet terug. Nu al 5 dagen zoek. Ik heb mijn zoekcirkel vergroot en heb nu ook in de rest van de wijk flyers opgehangen. Vanavond zijn de supermarkten aan de beurt en ga ik nog meer huizen een flyer in de bus doen. Ook loop ik elke avond nog een rondje in de buurt, klop op schuren en roep ik hem. Hij is bij alle instanties (Amived, Katvinder etc) opgegeven als vermist. Ik weet niet wat ik nog meer kan doen.... :(

Ik heb straks de intake van de kraamzorg! Ze komt om 13.00 uur. Ben benieuwd wat er precies gaat gebeuren.

Over 2 weken mag ik al thuis bevallen. Het komt ineens zo dichtbij..... pffff.... vanavond maar weer eens mijn boek 'Duik in je weeën' kijken of ik alles nog weet.. ;)

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Zoo wat een geklets weer... Heb een druk weekend gehad maar alles gelezen :D

@ Maartje, fijn dat je weer thuis bent! Welkom terug!

@ NiCa, ik hoop dat ook jij zsm weer naar huis mag en dat de beeb nog een poosje blijft zitten! Maar voortaan wel luisteren naar de oktobermama's als die zeggen dat je het rustiger aan moet doen hoor!

@ Appeltje, kl*te zeg dat je kat weg is. Bah! Ik hoop dat je hem snel vind. Ik moet er niet aan denken dat 1 van onze katten wegloopt....

Ik ben trouwens zaterdagavond naar de huisartsenpost geweest... Rein en ik waren een beetje aan het ouwehoeren onder de douche (neeee niet sexen) en ik gleed behoorlijk ongelukkig uit :(
    Op mn kont gelukkig maar op 1 of andere manier kwamen mn tenen klem onder de deur :x Zit nu met gekneusde blauwe tenen :(

En vanachtend werd ik wakker met een pijn in mijn buik! :confused: Wist even niet hoe ik het moest zoeken. De pijn duurde even, zwakte af en nam weer toe. Volgens mij waren het flinke oefenweeën. Heb even een stukje gelopen en geprobeerd te ontspannen. Daarna heb ik nog even lekker geslapen en nu geen last meer. Rein schrok zich kapot (en ik ook wel een beetje hoor). Heb nu nog wel een beetje een gevoellige buik maar dat zal er wel bij horen....

4. haha.. hey meiden.. ik doe zeker rustig aan hoor!
    Al lijkt het idd van niet..
    Maar bij de vk en gyn zit ik alleen maar he!
    en het wordt ook niet uitgebreid shoppen hoor!
    Rob heeft nieuwe schoenen nodig en ik las dat ze bij de missetam een leuke actie hadden!

En smiddags verven, maar das alleen als rob vanavond de meubels in elkaar zet.
    en dat zal wel neit gebeuren.. aan gezien hij de auto gaat halen!
    hih

Zag net wel.. dat er pampers newborm voor 4.50 bij de kruidvat waren
    en de babyspul ook in de aanbieding was!

5. Goede middag,

Even een snel berichtje van mij. Kan niet zo lang achter de pc zitten. Wordt er benauwd van en de kleine zit dan steeds heel irritant te draaien.

Wel weer een paar redelijke nachten gehad. Paar keer eruit voor een plasje en dan weer snel inslapen. De kleine ligt geloof ik zo dat ik een groot deel van de trappen niet voel. Voel wel heel veel gedraai met 't kontje. Steekt er iedere keer uit.

@ maartje: fijn dat je weer thuis bent

@ nica: beeb nog wel even laten zitten hoor

Ga weer verder met bankhangen.

Liefs Silvie

6. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Appeltje, wat vervelend dat je kat nog steeds zoek is! Is het al een oude kat, of niet? Je hoort wel eens dat oudere katten weggaan als ze hun einde voelen naderen, vandaar dat ik het vraag...
    Bij mij was de kraamhulp-intake gezellig en érg informatief, hopelijk bij jou ook!

Astrid, klinkt pijnlijk om gekneusde tenen te hebben! Oefenwee"en lijken mij ook wel erg spannend moet ik zeggen. Je weet gewoon niet wat je te wachten staat he, dat is het rare vind ik.

Xenas, succes met geld uitgeven!
    :p

Groetjes
    Maris

7. @ astrid das schrikken!
    nou nu maar gauw met die teentjes de lucht in!

Ik zag trouwens ook .. dat je via de tena.nl site een gratis proefpakketje kan aanvragen...
    voor degene die urine verlies hebben!

8. Aszz

Aszz Niet meer actief

Trouwens... Over die newborn pampers.
    In die doos van de Etos zaten kortingscoupons van €2.50. Die moest je dan wel bij de Etos besteden maar dan kost 1 pak maar €2.50 :eek: :D
    En omdat ik 2 van die dozen had ontvangen (rara?) heb ik nu dus 2 pakken newborn gekocht voor €5. Gierig mokkel ben ik ook he :p

@ Maris, nou spannend vond ik ze niet echt, eerder vervelend :p En pijnlijk.. En die kleine was ook behoorlijk aan het bewegen waardoor het nog pijnlijker werd.
    Pffft dat belooft wat voor de bevalling..Als dit alleen "maar" oefenweeën waren..,
    Maar we was wel doorheen te komen trouwens! Niet dat ik zoiets had van neeeeeh dat trek ik niet.

9. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    @Pjetje, hier geen kindje met knakkende ledemaatjes (althans niet dat ik hoor...). Misschien even vragen bij de VK volgende keer als je er bent of als je je ongerust maakt even bellen.

@Nynke, van zaterdag op zondag heb ik eigenlijk maar weinig geslapen. Maar afgelopen nacht weer als een roosje :). Pas goed op jezelf! Die kat zal wel kledder nat zijn geweest, ik zie het helemaal voor me!

@Pol, koffiepads haha ;). Kan je koffie verkeerd zetten ;). Toevallig heb ik ze op mn lijstje staan voor de stad... maar tot nu toe alles nog droog *afklop*.

@Nica, hopelijk blijft beeb nog even zitten en mag jij gauw weer naar huis!

@Xenas, een lekkere gezinsauto ;) hihi. Wij hebben in januari al een andere auto aangeschaft (mazda 3), zijn er helemaal blij mee!

@Maartje, gekneusde rib... Auw!
    Hier trouwens ook een kindje wat stil blijft als iemand wil voelen, ik vind het wel grappig. Net alsof het een geheimpje van ons tweetjes is ofzo :).

@Smeetje, lastig als iedereen opmerkingen gaat maken over je buikje waar je onzeker van wordt. Door de tuinstoel zakken, dat is schrikken :eek:.

@Maris, mooi dat het zo leuk was. Ik ben niet meer geweest, ik was zo moe dat ik de trippel de brug over niet zag zitten. Tssss, dat ze gaan zeggen dat je buik nep is, stelletje mafketels...

@Kiss, misschien wordt jullie kleine wel een coureur... dat er zo hard meebewogen werd terug in de auto, hihi.

@Appeltje, wat naar dat jullie kat nog steeds niet terug is... sterkte!

@Astrid, auw zere tenen, kont ook blauw of valt dat nog mee?! Oppassen hoor onder de douche, brrr.

Net bij de VK geweest, goedgekeurd. Bloeddruk netjes (had ook niet anders verwacht), hartje klopte als een treintje en beeb lag met koppie naar beneden (ik denk nog steeds dat het nooit anders is geweest, maar goed), heel klein beetje ingedaald. Belinstructies gehad, net de thuiszorg gebeld voor klossen enzo die kan ik van de week komen halen. Het wordt steeds echter! Merk dat eten wat minder prettig is soms, alsof het zo blijft hangen. Maar ik spuug niet en als het niet erger dan dit wordt dan kom ik er volgens mij prima vanaf.
    Straks even naar de stad, weer even naar Hema *grijns*.
    Nesteldrang... dat gaat zich hier geloof ik toch echt niet uiten in poetsen, dat kan ik me niet voorstellen!

10. jaa ben echt blij met onze nieuwe 2dehands car
    hihi!

jaa die kortingsbonnen van de etos hangen bij mij ook al klaar..
    om aangeschaft te worden.. en die bonnen te gaan gebruiken!

11. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Oei, Appeltje, je kat nog niet terug! Balen zeg...en net nu je al helemaal emotioneel niet op je best bent! Ik hoop dat je ze snel vind!

Ik ben net bij de HA geweest, had al heel het weekend last van mijn oog en de streek erom heen...pijn gehad! Nu blijkt dat ik een oogkas ontsteking heb...en in mijn toestand mag ik daar niet veel voor innemen...elke 4 uur een paracetamol en oogdruppels...als het woensdag niet beter is, terug komen en dan starten met antibiotica...hopelijk is dat niet nodig! Maar pijn dat dat doet...deze nacht drie keer extra van wakker geworden...dus geen goede nachtrust gehad!

12. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

hallo

heb even nieuwe foto's in het album gezet. Maar niet alle foto's zijn gelukt.
    Dadelijk eerst even boodschappen doen. Dan rusten.

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Appeltje: meis ik hoop echt dat je kat snel terug is. Ja, duik jij nog maar even goed in je weeen boek! :)

@Astrid: rustig aan meid. Idd na oefenweeen of indalingsweeen kan je buik nog wat raar aanvoelen.

@Xenas: wat voor actie heeft de miss etam?

@Silvie: rustig aan maar hoor. Fijn dat je weer wat beter slaapt.

@Nijnie: fijn dat je weer beter slaapt. En fijn dat je door de apk heen bent. En veel plezier met je nesteldrang.

@Liesje: bah, dat klinkt niet fijn. Ik hoop dat je snel opknapt meid.

Zo ik heb de intake van de kraamzorg ook gehad. Ik krijg totaal 54 uur. Mijn wiegje was gelukkig ook goed en verder was het eigenlijk gewoon heel gezellig. Nu even een uurtje liggen op de bank en ik kan er weer tegen.

Doei Doei

14. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

@Jotim: mooie buik hoor!
    @Diaan: ook al zo;n mooie buik~!
    Heb niet alles gelezen dus sorry degene die ik vergeten ben!

@Maris: leek mij ook wel vreemd ja, van mijn beha maat..maar 75Bzit echt te strak, krijg hem gewoon niet meer dicht nu...
    Cupmaat heb ik niet echt het idee dat die veel groter is, wel iets maar niet heel veel..

Ben weer weg nu, voel me niet zo lekker...vanavond naar vk voor de controle, alles zal wel weer prima zijn denk ik.

Spreek jullie later weer.

Liefs

Sylvia

15. @ jotim.. jaaa volgens mij heb je de zelfde gordijnen als mij!
    zeer cool!

@liesje.. shit zeg die oogontsteking ...
    hoop dat het snel over is!

@appeltje..
    hoop dat je je kat snel vind meid!

16. @ jotim.. mooie buik trouwens ook!

@ nynke.. eeuh.. moet je even op de site kijken..
    ze hebben de actie.. 2 voor 20
    2 voor 30
    2 voor 40
    enz,..
    www.missetam.nl

17. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Pffff, ik ben werkelijk niet vooruit te branden. Kan dat door een lage bloeddruk komen?! Ik ga maar lekker even slapen. Tot later!

18. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Thanks Xenas, ik ga woensdag maar even kijken. Dan komt de oppas en ga ik heerlijk baby en mama shoppen.

@Jotim: mooie buik en super kamertje.

Meiden woensdag heeft de hema online korting op babyspullen.

19. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Dat kan zeker Maartje. Rust lekker uit meid.

20. bolletje

bolletje Actief lid

31 jan 2007
    223
    0
    0
    Hee dames!
    Ben weer terug van de vk.
    Alles was goed en zelfs met de groei ging het redelijk.
    Ik was de afgelopen 2 weken maar 8 ons aangekomen en de buik is nu 36 cm dus niet meer zo extreem als het is geweest.
    Ze zei ook als ik het een beetje onder controle kan houden met de kilo's (alsof ik het daarin voor het zeggen heb :confused: )
    en niet teveel suikers en vetten probeer binnen te krijgen nou dan kon het nog wel iets meevallen met ons kamerolifantje ;)
    Vk zei zoals het er nu uitziet een 7,5 tot 8 pond dus wel flink ,maar niet extreem.
    Laten we hopen dat ze gelijk heeft ,want een 10 ponder zou ik er niet graag uit moeten duwen al is laten zitten ook geen optie natuurlijk :) :)
    Ga zo dochter weer halen op de creche dus tot gauw weer!

Deel Deze Pagina