Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Nieuwe mama's welkom en gefeliciteerd...volgens mij zijn we de maand nu toch bijna door of niet? Bijna niet meer te overzien hier hihihi

Appeltje; veel suc6 bij de vk morgen! Mooi plaatje trouwens! Had ik ook al gevonden op het net. Echt bijzonder he!

Ik heb vandaag mijn tweede solgesprek gehad. Ging wel goed en heb op het eind dus verteld over IVF wachtlijst en dat we nu dus toch spontaan zwanger zijn, maar over 2 wkn pas eerste echo hebben (beetje liegen mag toch ;) ) Ben heel benieuwd. Ze waardeerden het erg dat ik het vertelde, maar of ze me daarmee ook nog willen betwijfel ik, mn omdat ik daarna ook minder wil gaan werken...
    Daarna nog onze nieuwe auto (Opel Astra station) opgehaald...ben helemaal hieperdepieper vandaag hihihi

2. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    goede morgen dames...
    van mij mag het al weekend zijn.. lekker uitrusten!
    kan wel wat extra slaap gebruiken.. zzzzzzzzzzzzz
    haha! voelt iedereen zich een beetje goed vandaag?

3. augustus

augustus Niet meer actief

Gooeie Morgen,

Wat een warm welkom hier gister zeg..

Ik ben vrij en ook alweer wakker. Ben zooo verkouden..Die kriebelhoest houd me nu al een paar nachten wakker...Bah..

4. bolletje

bolletje Actief lid

31 jan 2007
    223
    0
    0
    Ja voor mijn 1ste zwangerschap anderhalf jaar (na een jaar zelf klussen) en nu voor de 2de zijn we direct doorgegaan en zijn we januari 2006 begonnen.
    We hebben wel in sept na de 4de buitenbaarmoederlijke zwangerschap in 1 jaar gezegd dat we een pauze wilden het werd ons te veel.
    Nu in jan. zijn we na 4 maanden rust begonnen en was het raak!
    Geduld is het moeilijkste wat er is ,maar voor ons was dat ook het beste!

5. sab

sab Lid

4 aug 2006
    54
    0
    0
    huismama
    Noord Brabant
    Goedemorgen dames,
    jullie zijn er ook weer vroeg bij zie ik,
    ja helaas verena was ookal weer om half 7 wakker.
    terwijl ik het liefste me bed niet uit kom ben zo moe tegenwoordig niet normaal meer maar ach het hoort erbij en gaat ook vanzelf weer over tis alleen soms vervelend met zon kleine energie vreter in huis! hihihi
    ojee nu heb ik net alles bijgelezen en ben de helft alweer vergeten sorry meide,
    appeltje heel veel succes bij de VK vandag ik mag 27 feb voor de eerste keer!
    liefs sabrina

6. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    hoofddorp
    hee appeltje,
    wat doen ze allemaal bij een eerste controle?
    luisteren ze ook al naar het hartje?
    mijn eerste controle is met 8 weken...

7. lolifantje

lolifantje Actief lid

2 nov 2006
    102
    0
    0
    Hallo,

Sinds gisteren weten we dat we opnieuw zwanger zijn! We zijn er dolgelukkig mee en hopen dit keer op een goede afloop. Ik wil me graag bij jullie aansluiten.

Alle zwangeren: gefeliciteerd!

8. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Goedemorgen dames,

Het word echt drukker en drukker je zou toch denken dat oktober bijna vol is.
    Kan het bijna niet meer bij houden. Maar voor de 9 maanden om zijn zal ik echt wel alles weten van iedereen.

appeltje veel plezier bij de Vk nu begint het echt.
    lolifantje gefeliciteerd en welkom 9 de rest van de nieuwe zwangeren natuurlijk ook van harte welkom.

Ik ben gelukkig niet meer misselijk. Maar vroeg slapen is er echt wel bij voor mij. Mijn god wat ben ik veel moe. Voel me op dit moment iets beter dan gisterochtend.
    Ben wel blij als ik dadelijk in week 11 zit het lijkt allemaal nog zo ver weg.

9. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    goedenmorgen allemaal , ik heb net de huisarts gebeld en vrijdag mag ik langskomen ook omdat ik niet precies weet hoe lang ik zwanger ben heb na mijn iskraam geen menstruatie gehad en misschien was het ook wel geen miskraam? denk zelf van wel want heb heel duidelijk mijn ei gevoeld 28 januarie, waarneer moet je eigenlijk de verloskundige bellen? heb al 3 kids van 18 16 en 6 maar weet het echt niet meer alles veranderd ook zo snel

10. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    hoofddorp
    volgens mij kan je nu al een afspraak maken hoor.
    bij de huisarts doen ze tegenwoordig niks meer.
    tenminste, bij de mijne niet.
    ik heb met 8 weken mijn eerste gesprek en met 10 weken mijn eerste echo..
    je kan maar vast een afspraak hebben, nietwaar?

11. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    zat stiekem even bij jullie mee te lezen om te zien wie er allemaal in oktober bij zijn gekomen.... maar tijdens de eerste controle bij de VK doen ze eigenlijk weinig... je moet allerlei vragen beantwoorden en ze meten je bloeddruk. Hartje kun je met 8 weken nog niet horen en mijn VK zei dat ze dat pas rond de 14 weken voor het eerst doen....

12. augustus

Heeft 1 van jullie al een echo gehad?

Ik was net bij de HA en die heeft me door verwezen voor een echo om het termijn te laten bepalen...8 maart staat de afspraak..Ze vertelde me wel dat ik 2 echo's vergoed krijg, dus ik moet er straks 1 zelf betalen..

13. augustus

Heeft 1 van jullie al een echo gehad?

Ik was net bij de HA en die heeft me door verwezen voor een echo om het termijn te laten bepalen...8 maart staat de afspraak..Ze vertelde me wel dat ik 2 echo's vergoed krijg, dus ik moet er straks 1 zelf betalen..

14. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    hoofddorp
    ik nog niet.
    bij mij met 10 weken...

15. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Marjo en Elvira hebben al echo gehad.
    Ik krijg hem volgende week vrijdag.

16. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Goedemorgen Allemaal!

Het gaat echt ontzettend snel hier zeg..

Appeltje veel plezier bij de Vk..

Aan de nieuwe zwangeren welkom!.. en Gefeliciteerd!

Hier nog steeds heel moe, verder niet veel kwaaltjes..

Mooi plaatje hoor die van 7 weken mag ik vragen welke site je die weg hebt..?

liefs Shannen

17. Divanaatje

Divanaatje Actief lid

19 aug 2006
    328
    0
    0
    Goedemorgen ladies!

Ik meld me weer even......kan het echt niet bijhouden hier! Jullie kletsen zoveel!

Op mijn werk heb ik het razend druk, zodat ik bijna niet kan reageren.

Alle nieuwe mama's: WELKOM BIJ DE OKTOBERCLUB!

Met mij gaat het goed; ik heb dan ook echt helemaal nergens last van.
    Gisteren tijdens het paardrijden voelde ik mijn boobs wel, maar verder echt niets.
    Ben benieuwd of die klachten echt komen na 6 weken....we wachten af!

Zo, ga vlug weer aan de slag!
    Liefs, Divanaatje

18. lolli

lolli Lid

14 nov 2006
    60
    0
    0
    Nou ik had net weer heftige krampen en heb net weer lekker boven m'n emmer gehangen en m'n ontbijt is er weer uit :rolleyes: .

Gelukkig ben ik vandaag thuis aan het werk. Hoe doen jullie dat op je werk :(:
    Heb vrijdagmorgen ook een afspraak bij de kapper en zit daar meestal wel een aantal uurtjes, ben benieuwd hoe dat gaat.

Liefs Lolli

19. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Goedemorgen allemaal!

Alle nieuwe oktobermama's Gefeliciteerd!

Ik heb net de gyneacoloog gebeld en mag 5 maart voor een echo! Duurt dus nog wel even, maar dat wilde ik ook heel bewust zo!

Ik moet zo naar mijn werk, maar voel me helemaal niet goed. Ik ga het wel proberen, maar ik heb er een hard hoofd in. De vermoeidheid en misselijkheid hebben genadeloos toegeslagen.

Vandaag dus weinig tijd om mee te kletsen. Ik lees jullie verhalen vanavond wel terug.
    Fijne dag.
    Grts, Maartje

20. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Hee Lolli,
    Jij ook zo misselijk in de ochtend? bij mij komt het gelukkig niet verder dan wat kokhalzen. Ik heb een middeltje gevonden tegen die misselijkheid 'zwangerschapsgranules'van VSM puur mama. Ik heb al gevraagd bij topic zwangerschap of iemand weet of ze helpen , ik heb al 1 positief antwoord.
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=35127

Ik ga ze zelf ook proberen want het is een homeopatischmiddeltje baat het niet schaat het niet.

Deel Deze Pagina