Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Oei, Marieke, dat is niet fijn voor die vrienden van jullie! Hopelijk is het snel opgelost en keert de rust terug in jullie dorp!

Slaapwel iedereen!

2. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Is al opgelost waarschijnlijk...Hoorde van de gendarmerie dat één van de moeders naar de wijkagent had gebeld dat haar zoon erbij was, hihihi, die heeft een slechte avond gehad denk ik en een goeie draai om z'n oren...

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Goedemorgen meiden,

@Marieke: fijn dat ze opgepakt zijn. Je was er ook al vroeg bij vanochtend.

Eindelijk weer een goede nacht gemaakt. Nou gauw de kids eten geven en naar school brengen, maar ik was erg nieuwschierig of lintje(augmama) haar beeb al had.

Tot later!

4. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Goeiemorgen btw ;) Oeh ja, dat is wel spanning daar op het moment hè? Kon idd niet meer slapen, kweenie, ineens energiestoot, zal ik vanmiddag wel weer moeten bijslapen maar das niet erg, heb nu nog alle tijd van de wereld, voor het laatst in de komende 20 jaar ongeveer, hihi....

5. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Marieke, gelukkig is alles opgelost!
    En idd, profiteer er nu nog maar van....binnenkort is het gedaan met de rust haha

6. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Goedemorgen allemaal,

Jeetje Marieke wat een sensationeel verhaal op de vroege ochtend. Ik dacht dat die fransen zo aardig waren?! ;) Wel superstoer dat die moeder haar kind aangeeft! Dat zou wel vaker mogen gebeuren!

Ik heb weer geen oog dicht gedaan. Ik weet echt niet wat nou het probleem is. Ik ben op tijd in bed gaan liggen, voedingskussen mee, ontspanningsoefening gedaan, lekker ingeslapen en vervolgens bijna elk uur wakker geweest. :( Voornamelijk door de pijn in mijn bekken en mijn rechterrib. Volgens mij heeft die kleine gewoon zijn voet onder mijn ribben gestopt ofzo.

@Pjetje; meid, wat een schrik weer. Ik kan me helemaal voorstellen dat je er helemaal van slag van bent. WEl heel fijn dat ze je goed in de gaten houden. Sterkte!

Ik mag om 9.00 uur naar de fysio, dus spreek jullie daarna wel weer.
    Fijne dag allemaal!
    Maartje

7. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Of kont, das volgens mij bij mij het geval..Heerlijk als ik achter de comp zit... :(

8. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal

Zo ik ben er weer. Vanacht ook niet echt een goede nacht gehad. Maar dat ligt niet aan de buik of zo. Dochter lief heeft heel de nacht over buikpijn geklaagd. Vandaaag ga ik echt alles doe n in me eigen tempo. Ik weer dat ik me niet meer voorbij kan rennen.

Nynke, spannen he bij augustusmama's we zijn bijna aan de beurt hoor
    Marieke dat is schrikken zeg.
    Maartje ooh mijn heupen ja ik ben net een oud vrouwtje als ik het bed uit kom. Heb een dekbed op me matras gelegd. Ligt wat zachter.
    Xenas, jij blijft ook bezig he.

9. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Ik heb deze nacht ook niet al te best geslapen....ook door dit stomme heupen.....

Jotim, en hoe is het nu met de buikpijn van je dochter?

10. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Hoi allemaal!

Pjetje, wat een schrik zeg! Dat dat jou nou toch moet overkomen... gelukkig zitten de medici er bovenop!

Xenas: vreselijk nieuws om te verwerken zeg! Sterkte!

Kiss: Tsjonge, dat is al een acceptabel gewicht zeg!

Marieke: ik kreeg van je verhaal zo'n Louis de Funes gevoel, maar dat zal wel door het woord Gendarmerie gekomen zijn. Idioot gedrag van die jochies!

Een meeting met baby's lijkt mij ook erg leuk!

Sofieke: sterkte met de ontsteking, het klinkt erg naar!

Laura: Fijn dat achterhaald is waarom je zo naar werd van dat medicijn!

Ik weet niet meer wie het zei, maar ik heb ook erg veel "zin" in de bevalling. ik ben nieuwsgierig hoe het nu is om te bevallen, en ook heeeeel erg benieuwd naar ons kindje!

Gisteren kregen we nog een pakje per post, sokjes en een slabje van het merk Lief! van mijn man zijn moeder. Erg leuk weer.

Straks komen de meubels (voor 10 uur als het goed is!), leuk leuk leuk!

het bedrijfsuitje was tof. We hebben zelfs in een verloren uurtje nog even kans gezien om te winkelen met wat dames.
    Ik had mijn collega's uit Leeuwarden al een tijd niet gezien en heb aardig wat complimentjes in ontvangst mogen nemen over mijn buik en algehele uitstraling. "Glim glunder" dus voor mij!

Mbt het volgende kindje, ik was van de week ineens heel melancholisch toen ik naar mijn buik keek. Echt zo'n gevoel van "jeetje, nog maar 2 maanden en dan is het alweer voorbij". Dus op dit moment roep ik ook "jazeker, er komt een tweede na dit meisje!".

:)

Groetjes
    Maris

11. diaan

diaan Bekend lid

3 apr 2007
    920
    0
    16
    Goedemorgen,

@Jotim: heeft je dochter nie gewoon veel te veel taart gegegeten op haar verjaardag?

@Marieke: tjeetje, maar die man van je vriendin heeft er geen erge verwondingen aan over gehouden, mag ik hopen.

@Alle slechte slapers: meiden wat vervelend voor jullie. Ik val wel goed in slaap maar tussen half 2 en 3 uur zijn altijd mijn wakker word uurtjes en die van de kleine in mijn buik ook. Dus dan ben ik vaan ongeveer drie kwartier wakker. Daarna val ik weer in slaap tot ongeveer half 7. Dus mag niet klagen.
    Ben wel zo stijf als een plank 's ochtend omdat ik bijna de hele nacht mijn voedingskussen omarm en dus in dezelfde houding lig.

Sterkte allemaal vandaag.

Diaan

12. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    o ja, mbt mijn hemeltje: het was een fluitje van een cent, want ik heb gewoon twee vitrages van de Ikea omgebouwd.
    Ik vond het wel een crea bea idee van mezelf, maar het was dus "naaitechnisch" niet echt ingewikkeld.

:-D

13. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Maris, slim gezien van je! En niemand die er iets van merkt...neem de complimentjes over je hemel gewoon aan!
    En ja, die bewegingen in je buik ga de eerst ijd na de geboorte wel missen...en soms zou je willen dat ze er terug inzat, want daar zat ze lekker veilig...vooral als iedereen je meisje ff wil aanraken of pakken...

14. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Liesje, Dadelijk maar even druifjes halen want ze klaagde er net ook nog even over. Ze heeft wel heerliijk ontbeten.

maris leuk je meubeltjes dat is altijd leuk. Kan je het weekend alles inrichten. Mooi hemeletje ook. Ik kijk ook erg uit na de bevaling. Voor de laatste keer :(

Diaan. Nee 1 stukje maar. Ik zit nog met bergen lekkere dingen in huis omdat er gewoon niet om werd gevraagd door de kinderen. Ga ik maar een leuke traktatie van maken. Mag ze dinsdag trakteren op school.
    Hihih dat omarmen van je voedingskussen herken ik wel. Die hou ik op dit moment steviger vast als mijn man in bed :) :)

15. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Zo, de fysio zit er weer op. Ik heb zelfs nog tien minuten gefietst! (viel niet mee trouwens)

@Marieke; nee, de billen liggen onder de linker ribben, maar die voel ik een stuk minder. Rechts is mijn gekneusde rib, vandaar de pijn.

@Jotim; wij hebben een waterbed, dus opzich best zacht. Ik hoop dat je dochter zich vanacht beter voelt!

@Maris; nou, het is dat ik nooit zelf zou kiezen voor een enigskind (als het allemaal mag lukken) maar anders zou ik zeggen: NOOOOOOOOIT meer.

@Diaan; ja, hier krijgt het voedingskussen ook meer aandacht dan mijn man! ;)

@Liesje; ik denk niet dat ik snel zal denken: Stop maar terug ;) :pale:

16. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Jippie, onze meubeltjes zijn binnen, en keurig op tijd, volgens afspraak.

Mag mijn man zo dadelijk mooi aan de klus om het in elkaar te schroeven!
    Leuk leuk leuk!
    :)

Groetjes!
    maris

17. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Marieke: zelf na die 20 jaar zal je slecht slapen ;)

@Maartje: vreselijk dat slechte slapen. Ik zou zo graag eens een ancht van 6 uur achter heen maken. Ik ben nu al weer doodmoe maar kan niet naar bed met twee kids in huis.
    Heeft de fysio nog wat kunnen betekenen voor je?

@Jotim: mss wat last van late zenuwen? Doe rustig aan vandaag. Zowel bij de aug als de sept mama's gaat het hard. Ik blijf het raar vinden dat ik over een paar weken onze knul al in mijn armen kan hebben. Hier zal het ook de laatste zijn dus ik probeer volop te genieten.

@Maris: en zijn je meubels er?

@Diaan: ik zou niet meer zonder voedingskussen kunnen. Manlief is er minder blij mee. :)

18. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    @ maartje, ik kan me jouw gevoel heel goed voorstellen. Ik heb zelf nauwelijks ergens last van dus ik heb een stuk makkelijker praten dan jij.
    (voor hetzelfde geld is bij jou een tweede keer een makkie en bij mij een hel)

19. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Maris: Jij wel.....Hihi, ik moet waarschijnlijk maar wachten tot na de bevalling of zo :)

Hier even een fotootje van mijn buik nu, heeeel weinig verschil met 6 maanden, gek hoor...

Ow, sorry voor de troep :( :( :( :(

20. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Maris; leuk, leuk, leuk! Veel plezier met je nieuwe 'speelgoed'!
    Ach ja, ik heb de tweede keer (als die er mag komen) net zoveel kans op een makkelijke zwangerschap als iedereen, maar ik vind op dit moment het risico nog veel te groot. Zal wel veranderen als de kleine er is.

@Nynke; nou mijn heupen en schouders zijn weer wat losser. Nu nog even de warme douche erop en dan voel ik me vast beter! Balen he, dat slechte slapen! Kan je ook niet even lekker op de bank gaan liggen(moeten ze trouwens nog niet naar school?)?!

@Marieke; wat een mooi buikie zeg! Ik zal manlief ook weer eens vragen om een fotosessie.

Deel Deze Pagina