@Maartje:de oudste zit idd nu op school en gaat vanmiddag bij de vriendinnetje spelen dus dan ga ik lekker op de bank, maar echt rusten met een puber van 2 is lastig. Maar goed het komt goed, ik mag morgen lekker de hele dag rusten, dan is manlief thuis. @Marieke: toch wel een mooie buik hoor! En waar zie jij troep? @Maris: succes met hobby-en. Maak je een foto als het kamertje staat?
Mooie buik, Marieke! Maartje, we zullen na de geboorte nog eens praten hihi Maris, leuk de meubeltjes binnen!
goedemorgen meiden! Sommige wel en sommige niet lekker geslapen.. Ik slaap volgens mij wel lekker.. wordt alleen zo moe wakker hha erg he! Mariek.. wat een mooi buikje heb je! Ik zal van mijn buikje er ook even 1 maken! Trouwens.. wat een sensatie verhaal zo op de vroege ochtend.. Lief van jullie dat jullie meeleven met me.. mbt mijn collega.. Is gewoon zo'n klote zooi.. Helemaal in het begin heb ik hier ook wat hierover gezet... paginaatje of 600 terug! toen kregen we net te horen dat ze kanker had.. ze lag in die periode ook in scheiding.. en toen was ze een kilootje of 25 afgevallen.. en we dachten allemaal dat het door de scheiding kwam.. maar helaas.. mag niet zo zijn.. Het is alleen dat ik dit nog nooit heb meegemaakt.. Alleen mijn opa maar toen was ik te jong om dat bewust meetemaken.. Verder was mijn schoonzusje ook nog even gisteren bij ons. .. (die ook in scheiding ligt.. na 3 mnd getrouwd te zijn) En die zit er ook helemaal doorheen! Alleen maar huilen.. Gelukkig had Rob haar even meegenomen naar een andere kamer.. want dit kon ik er even niet bij hebben hoor! Zulke zielige dingen allemaal! En ik trek het mezelf onwijs aan! Maar verder gaat het goed hoor!
Als je zwanger bent zijn dit soort dingen teveel voor alle hormonen Xenas. Ik snap best dat je het je aantrekt. Het is ook allemaal erg oneerlijk. Sterkte meid. En fijn dat het verder goed gaat.
lieve schatten hier is ff weer een berichtje van mij en helaas nog steeds uit het ziekenhuis ik moet zowieso het hele weekend nog blijven en heb het er echt heel moeilijk mee maar het is veiliger voor mij en beebje dat ik hier nog blijf en danny is nu zo van wanneer komt mama thuis mama mag ik bij je blijven enzo!ik heb geen bloedverlies meer gehad ff afkloppen! hopelijk blijft het weg ik mis jullie lieverdssss liefs en knuf nica
@Missyess: Ja, ik moet dan ook zelf regelen, zw verlof bij uwv. Toen ik enige tijd terug bij cwi ben geweest is alles geregeld. Momenteel ontvang ik nog ww en per 13 september wordt het dus zw verlof.. Die vrouw bij CWI zei dat ik verder niks meer hoefde te doen, en dat ik automatisch verof krijg uitbetaald...ben benieuwd..misschien moet ik toch maar bellen voor zekerheid? @Marieke: mooie buik hoor! Liefs Sylvia
@Nynke; Ik ben twee en ik zeg NEEEEE! FIjn dat je morgen even een dagje rust hebt! @Liesje; ja, daarom doe ik er nu ook geen echte uitspraken over. IK weet zeker dat ik er volgend jaar heel anders over denk. @Xenas; ik kan ook echt even niet omgaan met de ellende van anderen. Volgens mij is dat echt hormonaal. Goed dat je even om jezelf denkt! @NiCa; ik hoop echt dat je na het weekend weer naar huis mag. Wat is het toch vreselijk vervelend om in het ziekenhuis te liggen! Gelukkig geen bloedverlies meer en bijna 34 weken, dus dan is het veilig toch?! (al hoop ik voor je dat jullie kindje nog lekker een tijdje blijft zitten) Ik mag zo eindelijk weer naar de acupunctuur! Joepie! Ik hoop echt dat hij wat voor me kan doen!
Goeiemorgen! (Mag nog net als ik begin met tikken) De barbeque was gister wel gezellig. Ik was al wel vrij vroeg weer thuis, want ik was echt kapot. Vanmiddag haalt Jeroen mij op om naar kantoor te gaan, want dan krijgen we een sollicitant, en die gesprekken doen we altijd samen. Ik ben benieuwd of het wat is, cv zag er wel goed uit. Ik ben nu steeds heel erg moe, ik duik vanavond ook weer vroeg mijn bed in. Jullie ook? Ik slaap ook steeds slechter, ik word steeds vaker wakker van een nachtmerrie enzo. @ Nijnie: Hoe was de bv-cursus? Ben wel nieuwsgierig want ik heb ook over een maandje als het goed is. Wel apart om mee te lezen met de septembermama's, gek dat wij er met een maandje ook zo bij zitten. @ Xenas: Leuk hè, als die box er staat? Wordt het ineens heel echt vind ik. Het zit je verder niet echt mee in je omgeving zeg. Echt erg ook al van schoonzusje en dat nu die collega van je dit heeft. Dat moet echt zwaar zijn, zeker met al die hormonen door je lijf. (knuff) @ Marieke: Wat een gedoe zeg! Gelukkig was het dus al snel weer opgelost. Lijkt me toch ff schrikken. Ik woon ook in zo'n dorp waar nooit zoiets gebeurd en waar je een week lang de sleutels in je open auto kunt laten zitten, zonder dat iemand je auto jat. Mooi buikje trouwens! @ Maartje: Balen is dat, ik heb dat ook steeds vaker. Dan lig je helemaal lekker in bed, maar wordt je toch steeds weer wakker. Ik moet dan ook steeds vaker plassen... Succes bij de accupunctuur! @ Jotim: Het zit je ook niet mee met je nachtrust, hoop voor je dat je kleine meid zich snel weer wat beter voelt. @ Maris: Ik kijk ook wel uit naar de bevalling. Ik ben namelijk die buik helemaal zat. Een 2e zou ik denk ik niet zo snel doen, ik wil eerst wel eens weer alles kunnen. Al dat gedoe dat ik heb in deze zwangerschap, blèègh! En volgens de HA is de kans groot dat het bij een volgende zwangerschap weer zo gaat, lekker dan! Ik kon me eerst wel druk maken om de bevalling, maar ik ben er nu best wel gerust op en heb er alle vertrouwen eigenlijk in. Ik ben er ook gewoon heel nieuwsgierig naar, ondanks dat ik weet dat het waarschijnlijk geen pretje is. Maar ja, wie weet ben ik straks al het gedoe wel opslag vergeten als ik onze beeb zie. Leuk trouwens dat je je hemeltje zelf heb gemaakt. Foto? @ NiCa: Jeetje meis! Dikke (knuf) vanaf hier! Zo, nu heb ik geloof ik iedereen weer gehad. Sorry als ik nog iemand ben vergeten. Fijne dag allemaal! Liefs Laura
goedemiddag meiden! Heb net ff weer een uurtje geslapen. Merk dat ik steeds sneller moe word. Maar moet zeggen dat ik vanacht weer slecht had geslapen. Heb namelijk weer last van harde buiken, nu al 2 dagen. Ze doen niet echt pijn maar het is wel vervelend gevoel. Dus blijf maar rustig aan doen hoor! Vanavond bbq-en bij mijn schoonouders, maar heb dr ECHT geen zin in! Dus misschien ga ik wel gewoon zeggen dat ik echt rust moet houden en dat het beter is dat ik thuis blijf. Maar dat vind ik dan weer zo sneu voor mijn vriend.. Nou ja, ik kijk wel ff.. Ik begin ook steeds meer zin te krijgen in de bevalling. Ik weet dat ik pijn zal hebben, maar het lijkt me echt een geweldige ervaring om ons ventje voor het eerst in me armen te hebben. En dat ik dan gewoon kan zeggen dat ik het allemaal zelf heb gedaan.. Nog maar ff.. Meiden, doe het rustig aan! Liefs Kiss
@laura.. succes met het gesprek straks.. wat voor bedrijf hebben jullie! @maartje.. die accapunctuur is dat nog steeds voor je misselijkheid? @kiss... rustig aan meid.. als je last krijgt van je harde buiken.. blijf dan lekke rthuis vanavond.. ff aan jezelf denken! @nica..shit dat je moet blijven meid.. maar goed als het beter is toch.. erg verhaal he dat van lindapooh zo sneu!
@ Xenas: http://www.inforeports.nl Een bedrijf in de automatisering dat management informatiesystemen maakt voor ziekenhuis. Een hele mond vol, maar als je het rustig leest, denk ik wel te begrijpen. Inderdaad erg dan van lindapooh, die decembermama's zit het echt niet mee zeg!
Goedemiddag meiden! Kon nog niet eerder reageren omdat 't poepiedruk was hier vanochtend... Saampjes met m'n vervangster creditnota's nagekeken en verwerkt. Is voor mij ook iets compleet nieuws en als je dan ook nog iemand naast je hebt zitten die helememaal NIKS weet (nu weet ik ook waarom ik niet in het onderwijs zit ) M'n ouders zijn vanochtend om 5.05 uur richting Tenerife gevlogen! De bofferds! Onbewust daardoor denk ik toch slecht geslapen.... Was toch wel fijn om te lezen in de sms dat ze over waren om kwart over 9! Wel leuk, hebben we 2 weken de laptop van paps en mams te leen dus ben ik 's avonds en in 't weekend ook online! Nynke, gister was ik dus ff bij m'n ouders en kon 't niet laten om even hier te komen gluren Helaas heb je reactie niet meer gelezen, sorry! Haha, Kiss, geen zin in de bbq dus! 'T is ook niet echt lekker weer trouwens om te bbq-en! Sorry hoor, kan momenteel ff niet bijlezen dus het spijt me dat ik niet op jullie reageer! Ga zo even lezen wat er precies met Lindapooh is gebeurd Dikke knuf Chris
lekker dat je nu ook thuis kan internetten Chrisje! Dat verhaal van LindaPooh is wel heel akelig inderdaad... Mijn man en ik zijn nu lekker allebei thuis, ga zo dus maar eens beginnen met het uitpakken van de meubels. Beetje suf dat ik zonet bij de Hema was maar vergeten ben gordijnhaken te kopen... anders had ik nu mooi ff dat laatste klusje kunnen doen. Groetjes Maris
@chrisje.. fijn he.. iemand inwerken.. mag ik volgende week gaan doen! Fijn dat je nu meer online bent! jeeh! @maris.. haha jammer he.. dat je ze vergeten bent.. zijn de hormonen! haha! Lief joh.. belt net vriendin..omdat ze niks meer van me had gehoord na afgelopen dinsdag dat ik naar de gyn moest.. was ze helemaal bezorgt.. ze had haar schoonouders al gebelt (die wonen bij mij inde flat) of ze mij hadden zien lopen.. en haar lief moest maar even contact opnemen met mijn lief.. haha! De schat.. ze is zelf nu 29 weken zwanger.. AAAAH heb zo'n honger... en er is helemaal niks hier op kantoor... alleen maar een appel! zelfs geen sultana meer... tja..american file.. maar ja.. dat mogen we weer niet!
@Nica; o,meis een dikke knuff van mij. Ik hoop dat je toch snel weer naar huis mag. @Maartje: idd ik ben twee en zeg NEEEEEEEE. Maar ze is wel lief. Ik hoop dat accupunctuur je zo kan helpen. @Kissflower: als je geen puf hebt gewoon niet gaan meis. Je moet nu lekker aan jezelf denken. @Xenas:heel sneu dat verhaal van lindapooh. Kan het slecht loslaten merk ik. @Laura; site ziet er goed uit. Werken julie bijde in het bedrijf? @Chrisje: aha vandaar dat ik je betrapte! Heerlijk voor je ouders zo'n weekje weg. Heerlijk om thuis ook te kunnen internetten.
yyyeeeeaaaahhhhh! hier (ook) iemand die verlof heeft! net 1 weekje gewerkt (stelde niet veel voor, na 7 weken zomervakantie), en nu begin ik in 2008 weer met werken. joehoeoeooeoeooe! tijd om te nestelen! .
@ Nynke en Xenas: Bedankt voor de complimenten van de website. Jeroen is ruim 2 jaar geleden met InfoReports begonnen. Ik ben toen wat administratie naast mijn gewone werk gaan doen. Al snel kregen we het beide er aardig druk mee, Jeroen zat 5 dagen bij klanten en ik redde het soms nauwelijks om de administratie naast mijn gewone werk te doen. In april vorig jaar namen we onze eerste werknemer aan, in juni van dat jaar kregen we kantoor en ging ik ook officieel voor het bedrijf werken. Inmiddels zijn we met zijn vijven en zijn we druk op zoek naar extra werknemers. De mannen in het bedrijf doen eigenlijk alle technische dingen en ik doe alles wat betreft administratie en marketing. Dat wordt nu wel veel te druk voor mij en straks als de kleine er is, moet ik ook nog maar zien voor hoeveel uur ik weer ga werken. Het draait goed en we zijn er erg tevreden over. Jeroen en ik maken alle beslissingen samen, of apart als we zeker weten dat de ander er achter staat. De bv staat nog wel steeds officieel op Jeroen, maar aangezien we getrouwd zijn is het dus eigenlijk nu ook van mij. We runnen het dus echt samen en dat bevalt goed. @ Chrisje: Wat leuk dat je nu vaker kunt internetten! @ Annn: Gefeliciteerd! Geniet er van! En dat we je hier maar vaak mogen zien. Ik ga me ff klaar maken, Jeroen is hier met een klein half uurtje om mij naar de zaak te rijden.
@marieke: wat een spannend verhaal! Gelukkig dat het is opgelost. Mooi buikje hoor. @Maris: gek idee he, dat het nog maar zo kort duurt. Helemaal als je 2 maanden terug gaat denken (juni ongeveer) Dat is echt nog maar pas geleden voor mijn gevoel. Hier komt er ook een 2e hoor. (zeg ik nu, voordat ik bevallen ben. De meeste roepen dan: noooit meer!, haha) @Xenas: Wat vervelend al die nare dingen in je omgeving. Ja, daar moet je je maar een beetje voor aflsuiten. @Sylvia: Ik heb helemaal geen gesprekken gehad. Ik moest alleen dat formulier opsturen en dan zou het geregeld moeten zijn. Nou, ik bel volgende week nog wel een keer als ik dan nog niks gehoord heb. @Laura: En, heb je er een nieuwe werknemer bij? @Kiss: Dat had ik vorige week ook, een bbq bij mijn schoonouders. Ik had er ook echt geen zin in, maar ben toch gegaan. Want de dag ervoor waren we ook bij mijn ouders geweest, dus vond ik het niet echt eerlijk tegenover mijn vriend. Maar als je je niet goed voelt moet je niet gaan hoor. Gewoon voor jezelf kiezen, desnoods gaat je vriend alleen, dan heeft hij toch zijn ouders gezien. @Annn: Heerlijk! geniet van je verlof! Hier nog 1 weekje te gaan.. Ik ken geen verhaal van lindapooh...weet niet of ik alle ellendige verhalen wel wil lezen... deze week zou de maxicosi binnenkomen (een maand te laat). Maar ik had wederom nog niks gehoord, dus heb ik net maar weer gebeld. Zegt ie: 'ja mevrouw, we hadden afgesproken dat we u zouden bellen als het binnen is. Het zou in de laatste week van augustus moeten binnenkomen'. Dus zeg ik tegen hem: 'nou, het is vandaag de laatste dag van augustus...'. Ja, daar had ie niet zoveel op te zeggen. Dus nu moet ik toch maar weer afwachten todat ze zelf bellen. Wordt daar toch zo moe van, dat zijn toch geen afspraken! Ik vind het zo slecht gesteld met de service overal. Je moet overal zelf achteraan bellen, anders hoor je nooit wat. ppffffff Sorry even klagen hoor.