lieverds heel erg bedankt voor jullie lieve woorden en ik voel me al wat beter maar heimwee naar het thuisfront blijft en een hele dikke knuffff terug voor jullie! liefs nica
Dank jullie wel voor de complimentjes! Doet wel ff goed, moet zeggen dat ik me wel heel mooi vind zo zwanger, ja ook mét strepen...Alleen voel me niet echt sexy meer, hihi maar dat komt wel weer... annn, lekker hè? Ik alleen morgenochtend nog ff an dan is het écht over... NiCa: heeeel veel sterkte, nog éven volhouden lieverd! Ja, heel veel vervelende verhalen de laatste tijd, getsiederrie.... Om jullie even op te vrolijken/te vertederen: ik vond dit zo schattig, moést hier gewoon een fotootje van maken, is het eerste babywasje wat ik draaide was gisteren (ineens stress om de vluchtkoffer, is nogal wat hier,aangezien je minstens drie dagen blijft...)
Ik denk dat ik maar acupuncturist word! Wat is het toch een geweldig redmiddel. Die man is een uurtje met me bezig en ik ga een stuk fitter de deur uit. Oke, ik eet nog steeds geen enorme hoeveelheden en ik loop ook geen coupertest, maar ik voel me echt veel beter! Laten we hopen dat het een tijdje aanhoud. Volgende week mag ik gelukkig weer en hij mag gewoon niet meer op vakantie tot na mijn bevalling! @laura; wat een mooie site zeg! leuk dat jullie samen een bedrijf runnen. Hoe is het geregeld met jouw verlof als ik vragen mag?! Ik ben namelijk zelf ook een bedrijfje aan het opzetten en vroeg me dit af voor (eventueel!) een tweede zwangerschap. @Kiss; lekker om jezelf denken hoor meid! @Xenas; ja voor de misselijkheid, maar ook de vermoeidheid. Vorige keer heeft hij zelfs mijn rug behandeld. Echt, die man kan alles (zelfs stuitkindjes draaien!). @Chrisje; wat fijn dat je thuis ook even internet hebt! Gezellig! @Maris; veel plezier! @Annn, geniet er lekker van! @Missyess; grrrrr, winkels en afspraken @NiCa; hou je taai meid! @Marieke; wat een schattig gezicht! Paps komt binnen dus ik stop weer ff!
Agossie, Marieke, dat is echt vertederend! Wat een prachtig gezicht zeg zo'n babywasje! Annn, wat fijn dat je verlof hebt! Geniet er van meid! Missyess, wat balen zeg van de maxicosi! Ik zou er ook ff helemaal klaar mee zijn met die mensen! Afspraak is toch afspraak! Helemaal als het al later komt dan in eerste instantie de bedoeling was! Nynke, ze gaan zelfs 2 weken weg... a-socialen (maar ondertussen zijn het wel mijn lieve papa-mama aso's het is ze van harte gegund na een jaar werken!) Hihi, lief van jullie dat jullie zo enthousiast zijn dat ik wat vaker kan komen beppen hier door de laptop! Ik mis het toch echt hoor, want als dan 's ochtends of na het weekend me hier weer kom melden, heb ik heel wat achterstand! Xenas, ik vind het een hele klus! Vergt ontzettend veel energie, aangezien ik haar het liefst m'n complete "brains" wil geven voor de aankomende 5 maanden... Heeft ze al mijn kennis Hmm, door jou krijg ik nu ook snaaitrek! Ga zo even naar de automaat hier beneden... Dankzij mijn hormomen moet ik lekkere trek ook echt bevredigen, anders ben ik niet te genieten, haha! Knuf Chris
las net het verhaal van lindapooh.. echt vreselijk Hier zijn de harde buiken nog steeds aanwezig. Dus ga echt niet naar de bbq. Me vriend gaat ook niet, die is veelste bezorgt om me haha.. Maar het gaat wel hoor.. Liefs Kiss
mariek.. wat super schattig! kiss lekker samen met je ventje thuis is ook leuk toch! chris.. weet je wat ik net las op het forum.. buggles chips met die kaas tube! aaah die ga ik zometeen meteen halen! JaM!
Oh, een ijsje.....MARIEKE, FOEI! Straks met boodschapjes doen die ook maar ff meenemen... gggrrrr, is niet goed voor de portemonnee: boodschappen doen terwijl je trek hebt in vanalles en nog wat
Wat voor eentje was 't? Kan ik misschien ideëen opdoen voor welke ik meeneem uit de supermarkt straks.... 8)
Oeh, kweenie of jullie dezelfde hebben maar was een mr freeze cola, dat zijn van die lange plastic zakjes met waterijs erin...Maar jullie hebben in NL veel lekkerdere ijsjes dan dat...Raketjes enzo, mmmm!Of zo'n stoplicht!
Jep, ik weet welke je bedoelt! Oh, Twisters zijn ook zoooooooooooooo lekker! zo'n gedraaid waterijsje met verschillende citrussmaken... jammie! Ga nu richting supermarkt (in m'n regenpak, want 't komt hier heel gezellig de lucht uit miezeren), laat vanaaf wel ff weten welke ijsjes het zijn geworden! Knuf Chris
Ff over de service van winkels. Heb drie weken geleden geboortekaartjes besteld en een proefdruk aangevraagd. Had nog steeds niets gehoord. Vorige week enveloppen gehaald, waar ik ook al achteraan moest. Ik wilde schrijven. Vanochtend weer geweest en gezegd dat ik over 2 weken ga bevallen, (is natuurlijk pas over ongeveer 3,5 a 4 weken). Ik zei dat ik de proefdruk wilde hebben vandaag. Anders zou ik de enveloppen betalen en naar een andere drukker gaan. Zo ff dreigen........ Zegt die vent van de drukker, tja als er veel doden zijn kan ik het niet doen vandaag. Nou zeg ik prima dan laat ik de baby wel zitten tot november, hebben jullie dan tijd? [-( Hij keek me een beetje stom aan en zei niets. Heb ze vandaag nog gegeven anders maandag de boel annuleren. Kom ik thuis een uurtje later, kijk ik in de mail is de proefdruk binnen. Heb dus blijkbaar indruk gemaakt. Het is onze layout met hun lettertype,Goh wat een werk zal dat voor ze geweest zijn. Mijn manneje is heel lief. Hij heeft geregeld dan oma mijn zoontje net kwam halen om pannenkoeken te eten. Oma stopt hem in bed en dan komt ome Ronald oppassen. Hij neemt mij mee uit eten in een chique restaurant. Gewoon om nog ff lekker van elkaar te genieten voordat de hectische tijd komt straks. Vind ik zo lief Ik zal jullie later wel vertellen hoe verschrikkelijk lekker ik gegeten heb en wat ik allemaal naar binnen heb gewerkt. Ik ga denk ik voor een subliem voorgerecht, een voortreffelijk hoofdgerecht en een heerlijk toetje waar veel chocola bij zit ga. Dan vanavond buikpijn natuurlijk....... Mar we moeten er om half 7 zijn en meestal dineren wij dan gewoon drie uur lang, dus kan het eten tussen de gerechten door lekker zakken. Alle meiden die vanavond aan de bloemkool met piepers zitten, of iets anders.....hihi smakelijk. Ik ga lekker uit mijn dak... Kus Diana
Tjonge jonge, lekker zijn jullie meiden! De hele pagina gaat over eten! En ik maar met moeite een boterham naar binnen werken. Lekker dan! Ik weet wel al wat ik allemaal ga eten als dit voorbij is: Buggles met boursin, carpaccio, veel rood vlees, pizza, en dat alles spoel ik weg met een fles wijn. @Diaan; heerlijk zeg, zo'n drukker. Alsof een proefdruk zo vreselijk veel werk is voor ze! Alles staat al in de computer, ze moeten alleen ff jullie tekst aanpassen! Fijn dat je hormonen indruk hebben gemaakt! @Kiss; maak het maar lekker gezellig met je schatje vanavond. Goed dat je voor jezelf hebt gekozen!
haha wat een eetverhalen zeg! krijg er honger van! Een vriendin van me vertelde dat er er ook vergetarische file américain bestaat, bij de AH. Schijnt heel lekker te zijn, mischien maar eens proberen..
Ja, of vegetarische paté, ook super, weet ik nog van een vriend van mij die veganist is. Wilde altijd wel van bammetje ruilen...
@Marieke, getver... alles goed met de man van die vriendin? Fijn dat ze ze gepakt hebben! @Nica, niet leuk dat je sowieso het weekend nog moet blijven, maar ze houden je wel goed in de gaten. Hopelijk mag je na het weekend dan toch lekker naar huis, sterkte! @Laura, de cursus (nog 1 avond te gaan overigens) was op zich wel interessant, maar toch ook wel heel erg pro-borstvoeding. Terwijl ik dan denk, als je voor zo'n cursus kiest heb je die keuze vaak al wel gemaakt, toch... Dat ze uitleggen hoe het werkt enzo dat vind ik nog wel nuttig en volgende week gaan we meer praktisch aan de gang, qua aanleggen enzo. Ik weet nog niet zo goed wat ik er precies van vindt. @Diaan, zo te lezen heb je indruk gemaakt bij de drukker . Geniet van het dineren vanavond . Hier alles ok. Sprak vanmiddag mijn schoonzusje even die was een beetje verdrietig. Haar a.s. schoonouders doen heel lelijk tegen haar, omdat ze met haar mams een trouwjurk is gaan uitzoeken zonder a.s. schoonmoeder mee te vragen... Vind het zo sneu voor haar. Nog een weekje werken, ik wil een kleinigheidje trakteren bij mn peutertjes volgende week (omdat ik voor het laatst ben voorlopig), maar weet nog niet wat. Iemand een ideetje?
O nog even (ja, ik verveel me vandaag ja... ): Hoe en waarmee maken jullie het bedje op? Ik word gek, hoor van alle kanten wat anders en ik weet niet meer wat ik er mee aan moet Nijnie: traktatie, mm altijd lastig, misschien even googlen?http://members.home.nl/kittynl/Traktatieideeen.html