@Diaan: Ook al een slechte ervaring haha. Tja ik zei al, het is niet best gesteld met de service. Gelukkig heb je het wel voor elkaar gekregen! Hmmm wat klinkt al dat eten lekker! Heb ook weer zin om uit eten te gaan! Ik heb bij de AH donuts gekocht, die waren in de bonus. Ze waren ook heerlijk! Van die donuts met roze spul erop enzo.
aaah meiden jullie maken me gek.. met alle donuts ijsjes enzo... hmmm ben er eigenlijk zelf mee begonnen haha! nog even wachten en dan ga ik aan de bugles met mister cheese haha! Heb de kast voor de helft geverft.. ik zal hem in mijn album zetten.. de bovenhelft is geverft.. de onderkant moet nog!
@Laura; bedankt voor je PB! Als ik nog vragen heb, dan hoor je het! @Marieke; vega pate?! Nou, ik eet ook rustig gewone pate hoor. Alleen niet teveel. @Nijnie; wat kunnen schoonouders toch naar doen zeg! Het is toch haar huwelijk en haar keuze! Bah! @Marieke; ik maak het bedje pas op als de baby er is denk ik. Het is tenslotte zo gebeurd. Tot die tijd zorg ik dat het frisgewassen in de kst ligt. @Xenas; gave kast zeg! Ik heb net keurig mijn bordje leeg gegeten (wel een peuterportie, maar toch!) en door al die verhalen over eten heb ik nu zelfs zin in een stukje chocolade. Ik zal het wel bij een stukje laten, anders wordt het misschien weer een heel vervelende ervaring!
Ben ik dan de enige die heel gezond heet gesnoept? Ik heb net een pond aardbeien opgegeten. Maar van jullie gepraat heb ik nu lekkere trek. Zo eens kijken wat we nog in huis hebben. @Maartje: fijn dat de accupunctuur zo goed werkt. En heb je de beste man gewaarschuwd niet meer op vakantie te gaan? @Nijnie: geniet van je weekend en dan nog maar een week en mag je genieten van je verlof. @Diaan: veel plezier vanavond. @Xenas: ziet er mooi uit je kast. @Marieke: bed op maken: molton, hoeslaken deken en laken.En ik gebruik geen zeiltjes, ik heb nog niet meegemaakt dat een beeb alles nat had. Ik maak het bedje wel kort op dus zodat beeb met zijn voetjes tegen het voeteneind ligt. Onder het hoofdje een hydrofiel luier in een driehoek zodat je de punten onder het matrasje kan stoppen. Ik hoop dat het zo duidelijk is.
Marieke, bedankt voor de link. Als ik kans zie om morgen of maandag langs Ikea te gaan dan heb ik al wel een idee. Maar nog even kijken of dat gaat lukken dus. Ik heb t bedje net als Nynke opgemaakt, alleen de hydrofiel luier nog niet. Ook kort opgemaakt en geen zeiltje of iets anders plastic iets. Over het bedje hangt een stuk plastic, kan het ook niet heel stoffig worden. Maartje, goed dat je je bordje leeg hebt! En Nynke aan de aardbeien, klinkt goehoed!
Haaaai, Zo ik ben weer thuis van mijn avondje dineren. Nou ik heb me helemaal ongans vol gegeten. Ik kreeg er geen genoeg van, alles op de kaart zag er lekker uit. Sorry meiden ik ga jullie toch echt even lekker maken met mijn heerlijke 3 gangendiner. IK heb het volgende gegeten: Voorgerecht: Plakjes Kalfshaas met tonijnmayonaise. Hoofdgerecht: Zeetong met vers meegebakken fruit, (meloen, kiwi, aarbei, banaan, sinasappel). Nagerecht: kaneelijs met caramelsaus en slagroom. Nou de eigenaar vroeg of het lekker was, ik zei tegen hem: ik kwam slank binnen en moet je me nu zien...... Hij vond het wel grappig. We kennen de beste man ook wel, we hebben hier vaker gegeten. Altijd met een speciale gelegeheid eten we daar. Dus met een verjaardag van een van ons of met onze huwelijksdag. en nu vlak voor de bevalling. Nou het was toppie. Ik ben wel vol en heb nu ook een schoppende baby in mijn buik. Dus tja dat eten past er bijna niet meer bij. Maar lekker uitbuiken op de bank nu en dan de rest van het weekend maar op rantsoen. Zo ik hoop dat jullie niet te veel trek hebben gekregen van mij. Maar ik wilde jullie deze top maaltijd niet onthouden. Slaap lekker allemaal en tot morgen. Kus Diana
Diaan, dat klinkt echt heel erg lekker zeg! Heb ook zin om uit eten te gaan. Vind dat altijd heeeeel erg gezellig. Misschien moeten Alex en ik dat ook binnenkort weer eens doen. Net 'so you wanna be a popstar' gekeken met ALex. Weet niet of jullie het ook kijken, maar vind dat er maar stomme mensen in zitten Alleen dat meisje van 11 vind ik wel schattig! Nu zit Alex voetbal te kijken, zucht.. Vandaar dat ik hier nog ff voorbij wip. En ik zit ook te snoepen! Lekkere snoepkersjes, kennen jullie die? Zooooo verslavend! Jammmieeee. Denk dat ik zo maar eens lekker ga douchen en naar bedje.. Liefs Kiss
pfff ik voel me een beetje raar.. Heb net te lang op de ladder gestaan met mijn gordijnen geloof ik... :-S trouwens, voor wie nog een babyfoon zoekt: Ik had op kieskeurig.nl gezien dat de Alecto DBX-88 heel goed gewaardeerd wordt door gebruikers. Dat is dezelfde waarvoor in de nieuwste WIJ een kortingsbon zit voor 20% korting bij BCC. Het viel mij op kieskeurig.nl op dat de prijs bij BCC veel hoger was dan (bijvoorbeeld) bij de Dixons, zelfs met de 20% korting er al af was hij bij BCC duurder. In een vlaag van briljantheid bedacht ik me dat je bij BCC het verschil terug kan krijgen als je het product ergens anders goedkoper ziet. Toen ik het checkte op de bcc site bleek je zelfs het verschil + 25% terug te krijgen! Ik ben nu dus naar de BCC gegaan en heb ze geconfronteerd met de lagere prijs bij Dixons en heb het apparaat nu voor 70 euro meegekregen ipv voor de 120 waarvoor het in de vitrine stond! Grote kans dat ze de prijs nu in alle winkels omlaag doen naar 79.99 (=de prijs bij Dixons: ik kreeg hem nog goedkoper omdat je dus ook nog 25% van het verschil met de concurrent uitgekeerd krijgt als je ergens anders een lagere prijs ziet). Als ze dit doen, en je gebruikt je WIJ-bon, dan kun je hem dus nog goedkoper krijgen dan dat ik hem gekregen heb! Ik durfde het persoonlijk niet aan om na 50 euro "afdingen" ook die bon nog in de strijd te gooien (misschien had het nog wel gekund maar ik vond het resultaat al vrij heftig en het personeel was duidelijk "not amused" dat ze zoveel korting moesten geven), maar je kunt dus, mochten ze sneaky de prijs van 119.95 handhaven, sowieso een fikse korting krijgen op deze DECT-babyfoon door te verwijzen naar de prijs bij de concurrent! Hopelijk begrijpen jullie het verhaal een beetje, waar het in ieder geval op neer komt is: korting! Ik ben helemaal happy met mijn nieuwe gadget! Groetjes Maris
Mmmm klinkt lekker... Waarom moet ik hier nou een trappelzak mee naar het ziekenhuis dan? Geloof dat dekentjes enzo niet eens mogen, vind het zelf ook het meest logisch, dus denk dat ik het thuis gewoon doe, ben zo bang dat ze in het begin in de trappelzak verzuipt, hihi....Als ze het in NL doen, dan betekent dat het gewoon mag daar ga ik tenminste vanuit Lekker dekentje dus...Bedankt voor de tips! Haha Maris, dat heb jij mooi voor elkaar meid!Zou je Nederlands wezen?
oei.. diaan wat klinkt dat lekker zeg! jammie! en nynke.. krijg ook spontaan zin in aardbeien! die staan in de koelkast.. maar na mijn mister cheese met bugles heb ik beetje buikpijn! eigen schuld!
wat is iedereen er toch laat bij trouwens.. ach ja, weekend he! Gezellig! Wat gaan jullie eigenlijk allemaal doen morgen? Ik denk ff naar me schoonouders en naar me eigen mams. Mijn moeder gaat zondag namelijk weer een weekje met de zonnebloem als hoofdverpleegkundige mee.. (doet ze al 20 jaar ofzo) Maar ze belde vanavond dat ze helemaal geen zin heeft om te gaan, omdat ze bang is dat ik ga bevallen.. haha.. Dus morgen maar ff naar dr toe dat ze gewooonnn weg moet gaan hoor! Liefs Kiss
Ik ga slapen, moet er morgen om 7 uur uit, moet werken, laatste keer, nu echt (was nog zoveel te doen dat ik aangeboden heb om nog even bij te springen)....Trusten meiden en droom zacht van mooie baby'tjes!
ik ga morgen kijken voor een nieuwe (tweedehands) auto! Ik verwacht niet dat we meteen wat kopen, maar leuk is het wel! 's avonds gaan we naar de film denk ik. weltrusten allemaal! Maris
veel plezier allemaal morgen meiden! Ik ga even verder verven morgen.. Naar de voetbal... het team waar ik bij zat hebben morgen eerste wedstrijd.. En savonds gaan we naar Feyenoord.. Zondag gaan ik en Rob waarschijnlijk naar Zeist.. Lekker wandelen! Slaap lekker allemaal!
goede morgen dames ik hoop dat julie lekker geslapen hebben ik was 3 dagen van de griep af maar heb et weer terug gekregen maar ik lees wel alles maar ik heb geen puf om op iedereen te reageren groetjes cathy
goedemorgen Iedereen lekker geslapen ? ikke wel gelukkig. Heerlijk laatste weekend voor dat het normale leven weer begint. Heb verder weinig te melden maar dat komt vast later op de dag wel weer.