Hmm deze site deed een beetje raar. Moest me ineens opnieuw inloggen en hij was supertraag! @Irene: Onze kraamzorg zei dat je het bedje wel op mag maken, maar dat de kraamzorg straks toch alles weer eraf haalt en het op haar manier doet! Dus als je het leuk vindt staan kun je het doen. Ik vind het er wel schattig uitzien zo'n opgemaakt bedje! Ehm leuke films: - Harry Potter and the order of the phoenix - Ratatouille - the bourne ultimatum - hairspray - shrek the third - oceans thirteen - no reservations - fantastic four 2 - pirates o/t caribbean 3 Deze lijken mij wel leuk! Heb je ook kaartjes van de AH? 2e gratis? Ik wil ook wel weer naar de bios, maar de laatste keer was de zit me echt te lang. Wist op het eind niet meer hoe ik moest zitten!
@Nica: ik hoop dat je snel naar huis mag meis. @Maartje: mijn buik jeukt ook smeren helpt iets maar soms @Diaan: mij krijg je niet gek met je eet verhaal. Ik ben geen vis liefhebber nl. Maar dat toetje, oei das wel lekker. @Xenas: veel plezier bij Feyenoord vanavond. @Chrisje: lekker geshopt? @Choco: geniet van je verlof meid. @Sylvia: rustig aan hoor meid. @Maris: goede deal gemaakt meis. @Martine:ik hoef de kleine straks niet weg te brengen gelukkig maar het idee dat ik weer moet werken. Hier gaat het redelijk, ik slaap echt steeds slechter helaas. Lig nu lekker op bed met de laptop slapen lukte helaas niet, de buren zijn druk aan het verbouwen oid. Beeb is super druk vandaag mijn buik is nu echt blauw, het doet soms gemeen zeer. Maar liever dit als geen beweging. Goed ik ga maar eens wat doen, was ophangen ofzo. Tot later.
Het is hier in het weekend altijd zo rustig... Ik verveel me enorm! Alles in huis is al gedaan.. Ik krijg vanavond eters. Ik maak grieks. Heb net voor het eerst zelf tsatsiki saus gemaakt, volgens mij issie wel goed gelukt. XXXX
@nynke jeetje heb je gewoon blauwe plekken van de baby,. @Nica Hoop dat je snel naar huis mag. @martine Ja het aftellen is echt begonnen he, ineens komt het zo dichtbij. En nog gaat het niet snel genoeg. Vind het ook nog steeds onwerkelijk als ik een baby zie dat ik over een paar weken ook zon hummeltje in mijn armen heb. @mariekebalm jij blijft gewoon met zwangerschapsverlof gaan. Ik heb lakentje en dekentje op het bedje liggen en een hydrofiele luier. (ben even in de leer geweest bij vriendin voor het opmaken ervan) @Maartje06 wat jammer eigenlijk dat het strandhuisje al opgeruimd wordt, er komen toch nog een paar mooie dagen. @Nijnie tja vakanties plannen ze ook altijd ongelegen , mijn zusje gaat dus 3 weken weg op mijn uitgerekende datum en ze gaat naar afrika dus is ook niet zomaar terug. Het enige wat ze roept is dat ik maar gewoon eerder moet bevallen. Hier even update, van de week bij gyn geweest en groeiecho gehad. Ze was prima op schema en woog nu 4 pond, dus dat zag er goed uit. Ze lag alleen overdwars. Haar hoofdje onder mijn rechter ribben en haar billen links van mijn navel dan met opgetrokken beentjes en voetjes op mijn blaas. Ze noemde het geen stuit en ze moet echt gaan draaien, want zo kon ze in ieder geval nooit op een normale manier op de wereld gezet worden. Dus mevrouw moet ff draaien binnen 3 weken. Over 2 weken weer echo. Wel heeft gyn mijn insuline verhoogd, mijn waardes bleven toch te hoog. Bloedruk was gelukkig wel goed. Zijn er hier meer die onwijs veel last hebben van tintelingen in hun handen en als ik te lang zit heb ik aan de zijkant van mijn rechterbeen enorme steken de voelen alsof je in brand staat. (volgens de fysio is dat omdat er een zenuw knel zit)
pffff autodealers... wat een ellende! We zijn de hele dag op sjouw geweest, en hebben nog geen auto gekocht. Wel weten we nu meer wat we zoeken en wat we er aan uit willen geven, dus het was op zich wel nuttig. Heeeel arelaxed was dat de dealer waar we proefritten gemaakt hebben vergeten was mijn rijbewijs terug te geven. Gelukkig waren we nog niet zo heel ver weg toen we er achter kwamen, maar "sorry" kon er niet van af. :-S nou ja, misschien had die man zijn dag niet of zo. Lintje: proficiat, ik heb je site bekeken en je hebt een beeldschone dochter op de wereld gezet! Nica: fijn dat het beter gaat, maar jammer dat je nog in het ziekenhuis zit... choco: Van harte met je verlof, lekker relaxen nu! groetjes Maris
Ik ben BEKAF....... heb een uurtje op de kermis van Alkmaar gelopen met man en zoontje. Nou ik ben gebroken... Bij iedere attractie stond er andere muziek aan en dan loeihard. Verder was het ontzettend druk. En ook nog eens veel lopen. Ik wist niet meer hoe ik bij de auto moest komen. Maar gelukkig heb de eindstreep sjokkend gehaald maar ben nu echt moe. Kreeg net een harde buik en heb nu rugpijn en lamme benen. maar mijn zoontje zat te glunderen in de draaimolen dus dat maakt alle pijntjes weer goed.
zo kom weer even langs gewaait. Ik heb geen zin om te type. Alles gaat prima hier. Echt zo'n zaterdag. Heb even lampen gehaald. Voor de babykamer ook. ( maartje het zijn plafonairs (of hoe je het ook schrijft ) maar deze hangen aan de muur. Zal kijken of ik straks nog een foto kan maken. Ons plafon is niks waard vandaag dat ik het zo heb gedaan. Heerlijk gegeten. Manlief gaat waarschijnlijk vanavond nog weg. Ik moet nog kindertraktaties maken voor op school. Spannend is het bij de septmama's en wie zal van ons de eerste zijn.
Zoooooooooooo, m'n hipsters zijn omgeruild bij h&m voor een set zonder gaten ( ), ff rondgekoekeloerd met m'n tante en een onwijs leuke trui van haar gekregen! Zo'n lange tot net boven de knie met v-hals, niet te dik, centuur er omheen, leuke legging eronder, beide bruin. Echt superlief van haar! Huis nog ff gestofzuigd en net 't een opgezet... Als 't goed is, is Rogier zo thuis... En nu lekker van m'n rust genieten! *Ah, m'n lekkere vent komt net aangefietst * Morgen gaan we naar Zandvoort! M'n collega belde vanmiddag dat één van onze coureurs pole position heeft behaald, dus hopelijk wordt het weer een feestje! Irene, wij zijn laatst naar Ocean's Thirteen geweest, was errug leuk! Nynke, wat vervelend dat je zo slecht slaapt meid! Probeer inderdaad je rust anders op de bank te pakken! Hoop toch echt dat je nog lekker kan bijslapen! Hmm, het ruikt heerlijk hier in huis! Oei, moet gauw naar m'n eten, anders bakt het aan, haha! Doegie! Knuf Chris
lieve schatten ben ik nog heel ff hier gaat het goed ondanks de emoties maar ik sla me er door en hopelijk kom ik het weekend ook net zo snel door als de rest van de week enne ze zijn hier super lief voor mij! ik ga zo me kamer opzoeken lekker op bed liggen en dadelijk belt danny me nog ff voor het slapen gaan en tegen 10uur belt vriendlief me nog ff op en dan ga ik ook heerlijk slapen ben nu ook cht moe heb al weer heel wat emoties gehad die rot hormonen ook! dikke knuff van mij liefs nica
@Nica: dikke knuffel voor je terug meid. O, wat zal je het zat zijn. En ik ga mega duimen dat je maandag naar huis mag. @Chrisje: ik heb even kunnen slapen vanmiddag gelukkig. Nu maar afwachten wat de nacht gaat brengen. Lief van je tante hoor! @Anne: het gebied rond mijn navel is echt blauw. Meneer is vandaag ook al de hele dag vreselijk actief. Wod jij nu nog eerder ingeleid of wachten ze het nog af. Ik hoop dat uk zich gauw met eht hoofd naar beneden gaat begeven. Meiden ik ga bank hangen en dan naar bed. Dikke ((knuff)) Nynke
Maartje, is je man misschien over te halen om te gaan strijken? Als hij net zo'n strijker is als die van mij vast niet. Maar ik strijk bijna niks eerlijk gezegd, probeer het altijd zo op te hangen dat ik het daarna op kan vouwen. Pas goed op jezelf hoor, misschien kan je iemand anders vragen om voor je te strijken, het is zo jammer als je met zoiets je kostbare energie in een keer verbruikt... Xenas, is t verfen gelukt? Martine, het gaat zeker hard. Ik kijk er wel naar uit, maar ik vind het ook wel een beetje eng allemaal hoor... Kindje naar het KDV brengen straks, daar ga ik nu nog niet te hard over nadenken. Lijkt me lastig, maar dat zien we tegen die tijd wel.
@ nynke - Ze wachten nog af er is nog genoeg vruchtwater om te draaien, met 36 weken gaan ze anders proberen haar te draaien en lukt dat niet ja dan zal ze waarschijnlijk worden gehaald. Maar voorlopig heeft ze nog de tijd om te draaien. Kreeg net een telefoontje van een vriendin van me haar tweeling van net 1 1/2 zijn beide opgenomen in het ziekenhuis ze hebben een tijdje terug ook al in het ziekenhuis gelegen met het RS virus en nu blijkt dat dus weer op te spelen samen met Astma, ze krijgen weer zuurstof toegediend. En voorlopig moeten ze een dag of 5 blijven. Zou zo graag iets voor hun doen, maar ja wat kun je. Ik mag omdat ik zwanger ben niet bij de kids. Heb zo te doen met die twee meiden.
Is het weekend, kan ik niet slapen, denk ik even bij te lezen... valt er niks bij te lezen . Doorkletsen dames... .
Goedemorgen allemaal! @Anne: jeetje wat sneu voor de meiden. Ik hoop dat ze snel opknapppen. @Nijnie: nachtbraker. Jij ook zo slecht geslapen? Hier was het weer een brake nacht, veel wakker en veel pijn in bekken en heupen. Sliep ik rond 6.30 weer werden de kids om 7.00 uur weer wakker. Dus nu maar even achter de comp en vanmiddag weer naar bed. Een fijne zondag en tot later!
Hier ook een brakke zwangere. Ik weet echt niet meer hoe ik moet liggen 's nachts. Ik heb wel weer meegelezen hoor, maar ff nog geen puf om te reageren op iedereen, sorry.... Gister naar de stad geweest, ff nog wat babykleertjes gehaald en nog wat lange mouwenshirts voor mijzelf. 1 shirt kan ik ook nog aan met bv geven, dus dat lijkt me wel handig. Ik was wel helemaal stuk toen we terug waren. Ik had in de stad heel vaak scherpe steken rond mijn doos, en aan het eind veel pijn in mijn rug. Is dat nog bandenpijn? Ik kon soms echt niet rechtop blijven staan en tussendoor kreeg ik ook best vaak pijnlijke harde buiken. Mannetje is superlief, hij heeft me gister weer even gemasseerd. Ik ben het zwanger zijn echt beu en verlang er echt naar om weer alles te kunnen. Vooral die pijn die continu wel ergens zit, maar vooral vaak in mijn buik, dat ben ik echt zat. Sorry voor mijn hormonale geklaag dames. Ik hoop dat jullie wat beter uit je bed stappen. Fijne dag allemaal! Liefs Laura
hihihi lvdewerf wat herkenbaar. Heb van de week ook gezegd. Ik wil me oude lijf terug. Bukken en zo het gaat allemaal niet meer. Op me buk slapen zal ik ook lekker vinden. Aan de andere kant vind ik me buik heerlijk als het beweegt. Geniet er nog maar even van. Voor je het weet is het over.
Goedemorgen, Ik mag me helaas aansluiten bij het rijtje slechte slapers. Het helpt ook niet als manlief op de bank in slaap valt. Ik heb hem om 2.30 uur maar wakker gemaakt en gevraagd boven te komen. Gevolg: Ik heb van 2.30 uur tot zeker 4.00 uur wakker gelegen, terwijl hij lekker doorsliep. Ondertussen kwamen ook de buren nog terug van vakantie (en niet geheel zonder geluid). @Diaan; volgens mij heeft de jeuk te maken met de huid die strak komt te staan. Maar zeker weten doe ik het niet. Een uur kermis....meid respect! @Nynke; eerst een stille beeb en nu een hyperactieve?! Wat heb je gegeten meid?! @Missyess; jammer he, dat het in het weekend zo rustig is. Ik zit ook vaak te wachten op een leuk verhaal! Komt vast doordat de mannen en kinderen dan thuis zijn. @Anne; ik baal er ook stevig van. Ik heb nog steeds het idee dat de zomer nog moet beginnen en nu moet het huisje er alweer af! Boehoe! Ik hoop dat je meisje snel draait! @Maris; heerlijk he, als mensen zo 'goed' opletten! @Jotim; helemaal vergeten te vertellen.....wij hebben donderdag in de kringloopwinkel een superleuke oranje retrolamp gekocht. Ik ben dus inmiddels voorzien. Bij ons is de eerste beeb er al he, dus die halen we niet meer in! @Chrisje; heb je je in kunnen houden op de kinderafdeling van de H&M?! @NiCa; goed geslapen vanacht?! @Nijnie; als het echt niet anders kan wel, maar mijn man heeft het nu al zo druk met het strandhuisje inpakken, babykamer afmaken, boodschappen, koken, huishouden, enz dat ik het hem niet wil vragen. Misschien wil mijn buurvrouw/ vriendin me wel helpen. Je hebt namelijk wel gelijk. @laura; ik snap je gevoel helemaal en heb het zelf ook! Ik wil gewoon mezelf weer zijn en alles kunnen. Ik kan ook niet meer goed lang staan. Ik wil heel graag nog naar de IKEA, maar ik weet zeker dat ik het echt niet red. Ik krijg buikpijn, harde buiken en wordt benauwd. Net of ik flauw ga vallen. Van mij mag het ook voorbij zijn hoor! Tip: Ik heb via marktplaats een babybjorn buikdrager gekocht voor 25 euro (nieuw meer dan 100 euro). Hij is een half jaar oud en ziet er perfect uit. Bovendien kan hij gewoon in de wasmachine! Er staan er heel veel te koop en meer dan 25-35 euro hoef je dus niet kwijt te zijn (ze worden wel voor veeeeeel meer aangeboden). Fijne zondag allemaal!
goedemorgen allemaal, lekker weertje weer he? :-S Mijn man gaat zo dadelijk de meubels in elkaar zetten! Weet iemand trouwens een plaats waar je van die barhangtafels kunt kopen? Ik ben binnenkort jarig en wij hebben elke keer een "dilemma' met "blijven we zitten of gaan we staan", dus we willen graag 1 of 2 barhangtafels aanschaffen om er van af te zijn. Tot nu toe heb ik via google wel wat gevonden, maar echt enthousiast word ik er nog niet van. Groetjes! Maris ps ik slaap de laatste dagen ook weer slechter... Kan ook deels komen doordat ik fanatiek aan de boeken van Nicci French begonnen ben, maar feit is wel dat mijn rug standaard pijn doet s morgens.
Hier eindelijk een normale nacht gehad, ben er maar een paar keer uit gehoeven Maar was wel tot diep in de nacht in mijn boek "veilig bevallen" verwikkeld. Werd trouwens vandaag voor het eerst wakker met een natte plek in mijn T-shirt. Dus nu ook lekkende (.)(.) P.s voor gene die nu inloggen er is op sbs6 een bevallingsprogramma bezig