Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh ff kort dame's:

Ik weet niet of iemand al gemeld had dat je ook van die incontinentie matrasoverstrekdingen hebt... Die beschermen je matras tegen urine, zuren (blegh) en dat soort zaken.
    Ik denk dat ik daar maar 1 van ga halen met daarover een molton laken en daaroverheen ons gewone laken.....
    Of zoiets.... :rolleyes:
    Ik zie een zeiltje iig niet zitten. Ik slaap al niet geweldig en dan ook nog zo'n kraakding onder mijn kont :evil:

2. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Haha Maris, jij wilt shoppen bij Hunkemoller en geld toe krijgen, 120% korting :). Ik kreeg overigens vorige maand bij de livera een waardebon van 7,50 (zie net dat je wel 29,95 moet besteden dan...) die je de hele maand september kan besteden. Dus dat ga ik maar doen dan. BH is 17,95 dus dan nog 12 euro te gaan, dat komt ook wel goed ;).
    De kraamzorg zei hier ook niks over de kant van het bed, maar in het boekje van de verloskundige stond het hier (ik moest wel 10 keer lezen voor ik vond waar het stond, hahaha).
    Voor een omhoogschijnende lamp, geinig voor weinig zou ik naar Ikea gaan. Daar hebben ze voor iets van 8 euro een staande lamp met een witte kap die omhoog schijnt. Wij hebben er een dimmer bij gehaald (ik meen bij xenos) en zo hebben we als het nodig is een hele stoot licht, maar als het sfeervol moet zijn dimmen we gewoon een stukkie. Lamp heet "Not" en is 6,99 euro (Linkje).
    Maris, de 12e? Dan gaan wij ook :).

Diaan, klinkt alsof je je knap beroerd voelt zeg... Hoop dat het wat oplucht om je tranen even te laten lopen.
    Sterkte meissie!

3. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Nijnie, dat soort prijzen hoor ik graag! Op naar de Ikea dus! Ik heb meteen de catalogus er bij gepakt die hier laatst door de bus gegooid is. De Not zie ik niet, maar inderdaad wel een boel lampen voor weinig.

<correctie> ik zie nu je linkje! Dat is een zeer acceptabele lamp! Hoe is het mogelijk voor dat geld!<>

Ik wou er toch nog heen voor een schoenenkast, dus dat kunnen we dan mooi combineren.
    Wij gaan ook de 12e naar het ziekenhuis! :) Gezellig, dan zijn we in ieder geval al met zijn vieren!

4. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    De Not staat wel op de site van Ikea en ik zag er nog wel meer staande lampen. Het is in elk geval de moeite waard om er even te kijken, zeker als je toch nog bij Ikea moet zijn.

5. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Hallo dames,

Ik gebruik gewoon inlegkruisjes aangezien ik altijd al wat meer afscheiding heb dan gewoonlijk en ik vind het een frisser idee dan niks te gebruiken. Eigenlijks is het niet zo goed maar als je het regelmatig verschoont is er niks aan de hand. Heb tot nu toe nog geen infectie gehad daar (ff afkloppen). Die bon van de Livera hebben wij ook gekregen en ik ga binnen kort ff een voedingsbh halen.

Had vanochtend iets lachwekkends. Ik was net uit bed en ik moest naar de wc maar ik moest ook niezen. Dus ik niezen......maar tegelijkertijd kon ik het niet meer ophouden dus stroomde m'n plasje naar beneden. Ik heb het uitgebulderd van het lachen! Had er gewoon buikpijn van, zo komisch vond ik het.

6. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Chrisje: foto's van je nieuwe haartjes?

Jotim, bedankt voor de nieuwsbrief! Enneh over de kilo's, heb het zelf niet maar ken er genoeg die echt super hebben opgelet en er 25 bij hadden en ikzelf let helemaal nergens op en zit nu op de 7.5...Dus maak je geen zorgen erover en geniet gewoon lekker van je zwangerschap ;)

Wendy, misschien begin van verliezen slijmprop? Ik heb een aantal dingen die aan het veranderen zijn: Geen bloedend tandvlees meer, meer korstjes in mn neus, dat soort gekke stomme dingen, nega of posi...Misschien is het gewoon de fase van je zwsch..Snurk ze voor straks, :)

Doris, wat lekker, over een weekje "mag" je bevallen....

Hee Nynke, ik hetzelfde wat het T-shirt betreft, hihi

Floortje, spannend hè? Ik krijg er zo'n zin in al...Ik mag over twee weekjes zei ie, ook omdat ze nog steeds voorloopt op de groei...

Mmmm, ik word ook wel eens gillend wakker, maar mn mannetje slaapt echt overal doorheen, hihi

Baby van murizzzz, draaaien!En snel een beetje!

Diaan, herkenbaar, leg het hieronder uit...Huil maar even goed uit, dat doet goed, ook voor de beebs, je haalt zo een hoop spanning uit je lijf!

Astrid: Ja dat is wat ik ook heb geloof ik, ideaal, kan je zelfs op je matras leggen zo zacht ik het, heb er dus met mijn mk ook op geslapen! Heb toen een heel pak gehaald en heb er nog 20 over of zo, dat moet genoeg zijn, hihi

Aaaah, lampen...Krijgen toch geen verlaagd plafond in de beebskamer, dus moet ik toch nog aan een lamp, zou ook echt niet weten wat, grrr, laat ze maar gaan want ze hebben me toch weer op de zenuwen gewerkt vandaag... :evil:

Haha Choco, ja, ken ik...

Vandaag dus bij de gyn geweest, niks aan de hand hoor! Alles zit nog potdicht!Kan dus gewoon doorrennen en vliegen, zelfs de gyn vond het niet erg...Hij weet dat ie me toch niet tegen kan houden, hihi....Nesteldrang, Vréselijk! En over twee weken verplicht ie me er zelfs toe, aangezien ze dus een week voorligt zegt ie dat ze met acht maanden rustig mag komen en dat ik lekker alles moet gaan doen om het op te wekken dan...Traplopen, klussen, autorijden etc...

Over de pijn en harde buiken: Ze probeert te draaien zegt ie maar geen zorgen, is normaal rond deze periode...Vind het wel eng, ze ligt nou net zo goed...Ach, we zien wel... Mevrouw ligt dus nog netjes een weekje boor, ze is nu rond de 2300 gram, ongelooflijk..

En voor de eerste keer dat ik alleen was.....Had ze NIET de handjes voor haar gezicht, en wat is ze mooi! Ik weet dat alle mama's dat van hun baby zeggen maar echt, zo volmaakt....Moest er bijna van huilen, gyn vond het allemaal maar grappig dat ik zo van de echo's genoot, dus de foto is ook uitgeprint, ik zet hem morgen op internet, vanavond ff rustig aan want heb weer heel veel gedaan vandaag... :oops: Ga dus zo lekker tukken...

Kusjes aan iedereen!

7. floortje

floortje Actief lid

12 dec 2006
    222
    0
    0
    administratie
    Drenthe
    Hmm, goedmaaksex van de buren vind ik wel een goeie benaming. Zo klonk het wel.

8. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Slaapwel iedereen...hopelijk toch :(

9. maris

maris Bekend lid

6 mrt 2006
    843
    0
    0
    Marieke, je maakt ons zo wel nieuwsgierig natuurlijk naar die echo!
    Maar slaap lekker voor nu, we zienhet morgen wel.
    Fijn dat je gyn. zo tevreden is!

Floortje: ga je vanavond/vannacht ook weer met je oor tegen de muur, om te checken of er inderdaad goedmaaksex is?
    ;)

Choco: ik heb dat ook wel eens gehad. Niet dat het er compleet uitliep, maar ik kon wel een schone onderbroek en schone broek gaan pakken... Gelukkig niet op het werk!

Groetjes en slaap lekker allemaal!

Maris

10. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Kon toch niet slapen...Neusje is wat raar, is de echo hoor, heb het zelf in bewegend beeld gezien en is normaalgesproken een lief klein neusje, hihi

11. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Wauw Marieke wat een super mooie foto! Alle reden om trots te zijn ;)

Slaap lekker allemaal!

Groetjes Doris

12. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Nog even een een berichtje van mij.
    Kon niet slapen..

heb ff op de ikea site rond gesnuffeld naar rol gordijnen en gordijnen en plank voor boven de commode.. En geloof dat ik helemaal weet wat het gaat worden. Dus dat word binnenkort heeeeerlijk naar de ikea!

@ Marieke, wat een geweldig mooie foto zeg!

verder weet ik het even niet meer, heb wel alles gelezen.. Ga zo lekker weer naar bedje toe..

Liefs Kiss

13. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Goede morgen!

Marieke, mooie echo....en niets vreemds te zien hoor aan het neusje!

Kiss, Allé, snel naar Ikea :D en opletten hoor, want je brengt altijd veel meer mee dan dat je nodig had...ik toch :oops:

HIer eens heerlijk geslapen........joepi....kan toch deugd doen dan....nu iedereen klaar maken voor naar school te gaan en dan om 9.30 naar de gyn! Ben benieuwd...

14. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Shoppen bij IKEA is idd erg gevaarlijk...Gelukkig komen ze vandaag bij mij langs en heb ik al betaald, zo kan ik iig niet teveel kopen, hihi!

Ga zo even naar de bricomarché potje verf halen, als ze vroeg komen dan kan ik meteen met verven aan de slag. Hoe eerder ik dat bed neer kan zetten, hoe eerder de matrassen hun vorm hebben en hoe eerder we er kunnen slapen....En lekker dvd'tje op bed kunnen kijken en NL televisie(uitzendinggemist.nl), mét verstelbare lattenbodem, oh meiden, volgens mij kom ik straks niet meer van de slaapkamer af, hihi...

Ow ja, bedankt voor de complimentjes namens mijn dochter, hihihi

15. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Ow ja, even stom vraagje hè? Zou iemand weten of ik het forum-topic oktobermama's op CD kan zetten of zo? "voor later", zat net eens terug te lezen en merk dat mijn mannetje met 5 wk zwanger al dacht dat het een meisje was en zo, dat wist ik helemaal niet meer...Zo leuk...

En is hier iemand aanwezig die wat weet over schorpioenen, bioloog of zo. Nou had ik weer zo'n grote zwarte op m'n muur in m'n slaapkamer en vind ze ZO eng...Af en toe een bruine, als ik het goed begrepen heb zijn die gevaarlijker (?) en ben bang voor mijn meisje straks...

16. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    goede morgen dames.
    mijn verlof is afgelopen maandag officieel begonnen, en ben al druk aan het poetsen geweest.
    ben nu de papier winkel aan het bijwerken, en jullie een beetje bijgelezen.. wat kletsen we toch veel met zijn allen! ik zal zo even vast een paar foto's in mijn album proberen te zetten van mij en de baby kamer.
    over 2 weken komen ze eindelijk de meubels verder in elkaar zetten, dan kan ik het eindresultaat fotograveren..

17. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Goedemorgen allemaal,

Auw, auw, auw! Mijn rib doet zo'n pijn dat ik er benauwd van ben! Echt heel irri.
    Mijn man gaat vandaag met onze allerliefste buren ons strandhuisje van het strand halen. Echt superfijn dat ze ons willen helpen! Anders had hij het dit weekend moeten doen. Nu kan hij zich vanaf zaterdag helemaal op het kamertje storten!

@Nijnie; ja die dingen vind ik ook heel mooi, maar zoooooo duur!

@Jotim; zwangerschapsdementie?! Ik vond het een duidelijk verhaal hoor. Ik ben alleen een beetje huiverig met het geven van mijn adres. Ik heb daar in het verleden nogal een rottige ervaring mee gehad. Sorry :oops:

@Nynke; en?! Goede nacht gehad?

@Maris; ik ben ook niet zo'n betrouwbare sterilisator (hahaha, dat klinkt gek) en bronwater vind ik al helemaal onzin. In de consumentengids heeft een tijdje geleden een artikel gestaan over bron- versus kraanwater en het (nederlandse) kraanwater kwam beter uit de test!

@Diaan; meid, ik kan me helemaal voorstellen dat je het zat bent! Ik heb zelf precies hetzelfde! Hou je taai en schrijf het maar lekker van je af!

@astrid; zijn die incontinentiedingen duur?

@Choco; hahaha, ik heb altijd als ik van de wc af kom wat urineverlies. Echt heel maf, denk ik klaar te zijn komt er nog net een klein beetje. :(

@Marieke; wat fijn dat alles goed is! En wat een prachtige foto! Echt supermooi.

@Liesje; hoe was het bij de gyn?!

@Denisse; wat een prachtig buikje!

Fijne dag allemaal! Maartje

18. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Goeiemorgen dames,

Ik zal van middag weer ff op jullie reageren, maar nu heb ik ff geen tijd. Ik moet me nog aankleden en ik moet om 10 uur bij mijn ma zijn voor de koffie.

Dus ik ga snel, spreek jullie later!

Liefs Laura

19. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Zo meiden ik heb werkelijk heerlijk geslapen. Ben maar en keer wakker geworden om te plassen. Nu kan ik er weer even tegen. Heerlijk is dat zeg. Ik ga dan zo ook even aan de poets en dan weer lekker hangen.

@Marieke: in het topic "over deze site"staat een stuk over het opslaan van een topic. Wauw wat en mooie echo!

@Maartje: lief van je buren hoor. Alles goed met je?

@Denisse: geniet lekker van je verlof meid.

@Liesje: heerlijk is dat een nacht goed slapen. Succes bij de gyn.

@Kissflower:veel plezir bij de Ikea.

@Choco: ik heb het ook eenmaal gehad. Helaas liep ik toen net buiten met de hond. :cry:

@Diaan: meis een dikke ((knuff)) voor jou. Kom hier maar lekker klagen hoor.

20. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Heb ipv van verf lak gehaald maar dan wit zeg maar, dat je het hout nog wel ziet...Wilde eens wat anders....Zie wel wat het wordt ;)

Deel Deze Pagina