Hoi allemaal, Even snel een berichtje. Gisteren ontzettend veel harde buiken gehad. Ook regelmatig. Na de gym toch maar het ziekenhuis gebeld. Had ze al vanaf 16.00 en het was ondertussen 22.00 uur. Kwamen ook steeds vaker. Had helemaal geen zin maar moest wel. Dus naar het ziekenhuis, plasje inleveren, uurtje aan het ctg. De kleine vind het gelukkig allemaal prima daarbinnen. Ik moet het daarintegen nog rustiger aan gaan doen. (En ik deed al bijna niks). Gelukkig geen ontsluiting of blaasontsteking. Het zijn echt harde buiken, alleen veel te veel. Dus nu geen huishoudelijk werk meer voor mij en geen boodschapjes. Alleen maar slapen en rusten. Ben nu ook erg moe en ga maar weer m'n bedje in. Ben al lang blij dat de harde buiken nu over zijn. Het voelt alleen wel allemaal een beetje beurs.
@diaan van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Over die 2 liter vruchtwater, het is wel veel maar niet te veel. Hopelijk gaat het niet in 1 keer eruit, dan spoel ik uit bed. Je zult maar bij de kassa van de supermarkt zijn. PLENS. hihi. Die meiden van dat wasforum zijn volgens mij gewoon hieperdepieper. Dit doe je niet. Dan kunnen die kinderen toch nergens meer tegen. Yek. Als je dan een keer op visite gaat moeten ze het kind maar hermetisch inpakken, anders worden ze vies. Ik was vandaag even op het werk, een collega was jarig, hoor ik dat mijn vervanger per 30 september weer weg gaat. Beviel hem toch niet. Lekker he? Dadelijk is er geen boekhouder meer. Volgens mij kan ik dadelijk wel wat eisen gaan stellen, hmm, internet verbinding in huis. Lekker thuiswerken 2 dagen in de week. Lijkt mij wel wat. Ga me er nu nog niet druk om maken. Heb vandaag een moe gevoel in mijn buik. Net alsof het teveel naar beneden hangt. Raar gevoel. Is het bij jullie ook van dat lekkere weer? Het is hier in de schaduw 21 graden met een lekker zonnentje. Is toch heel anders dan ik op Qmusic hoorde. Miezerig weer. Nou hier niet. Ik ga maar weer verder met niksen. Groetjes.
oja Diaan: GEFELICITEERD! En geniet van de taart zou ik zeggen! Nu ben ik sinds 2 dagen helemaal verlost van mijn maagzuur, mijn buik ziet er ook uit alsof ie heel erg gezakt is. Alleen nu heb ik sinds gister in toenemende mate dat ik heel erg misselijk ben. Vandaag is het helemaal erg. Als ik niets eet dan ben ik het een beetje, maar dan krijg ik trek, als ik dan iets probeer te eten, dan wordt het meteen heel erg en moet ik moeite doen om mijn eten binnen te houden. AArgh! Echt irri, het is gewoon steeds weer iets anders. Iemand nog tips? Maartje misschien?
Hier is de energie ook ver te zoeken net even de klossen voor onder het bed opgehaald, kunnen die er het weekend onder. Denk dat ik dan ook maar meteen de bescherming voor de matras er op leg. Ben nu energie en moed aan het verzamelen om de was in de droger te gaan doe... (moet ik naar zolder, 2 trappen ) Hier trouwens ook niet zo'n "wasmania". Alle kleertjes en dekentjes en lakentjes enz wel gewassen. Mn moeder heeft voor mij de bekleding van de kinderwagen gewassen, maar dat was meer omdat ie al gebruikt is en niet helemaal schoon was. Nu zijn alle vlekjes er weer uit Heb zelf altijd het idee dat als je alles zo superschoon hebt dat het kind straks nergens tegen kan! (dus een beetje stof in huis is ook helemaal niet erg ) Groetjes Doris
Hey lieve meiden.. Diaan, van harte gefeliciteerd! 34, mooie leeftijd! Hier nog steeds af en toe steken.. Maar volgens mij hoort het er allemaal bij. Doe het gewoon rustig aan. Lekker bankhangen vandaag. En vanavond lekker pizza in de oven Me vriend heeft weer late dienst, dus we konden lekker samen uitslapen! Hij is alleen alweer weg Vanavond pas weer thuis.. Hier is het ook heeeeerlijk weer! Net ff buiten gezeten met een kopje thee.. Nu ga ik op de bank liggen, en film kijken op film 1 ofzo.. Liefs Kiss
Stuur eens wat zon naar België! HIer is het wel warm, maar miezerig weer pfffffffffff....ze hadden ons een mooie nazomer beloofd...waar dan?
Ik las net bij de augustus mama's dat de laatste baby onderweg is en dan is iedereen daar bevallen! Is naar mijn idee best snel gegaan! Pff... wij zijn ook bijna aan de beurt! SPANNEND!
hey meiden hier is ook geen zon meer wie stuurt hier wat zon heen? heb nog ff een vraagje wat vinden jullie van het ledikantje van ons manneke?die had ik zaterdags in me album gezet en die zon dagnacht was ik al opgenomen!dus had niet mee gekregen wat jullie er van vonden en weet ook niet hoe ik het in het forum moet plakken zoals ik jullie dat wel vaak zien doen hopelijk willen jullie nog ff een reactie er op geven? liefs nica
@Misoh; ben blij dat alles goed is met jullie! Hou je maar lekker rustig! @Floortje; pas op dat je niet verdrinkt! @Laura; meid, ik weet ook echt niet meer wat ik nog moet doen. Het enige wat mij redelijk goed helpt is de acupunctuur. Verder helaas geen tips. Sorry meid! @Doris; lekker rustig aan doen. Je lijf geeft het zelf goed aan! @Kiss; Mooi weer?! Het is hier strak grijs! @liesje; nou, ik zou het ook niet weten hoor. Ik had echt gehoopt op nog een paar weekjes zonne-energie! @NiCa; wat een schattig ledikantje! Echt heel erg lief! Vanavond alweer mijn laatste 'pufclub'. Ik vind het aan de ene kant wel jammer dat het alweer voorbij is. Aan de andere kant kost het me heel veel energie, dus is het waarschijnlijk wel beter voor me.
Hey Nica, die foto had ik nog helemaal niet gezien! Wat een superleuk ledikantje zeg! Echt heeeeeel mooi! Helemaal goedgekeurt dus Ik zal vanuit hier ook wat zon de kant opsturen van de dames waar 'ie niet te vinden is Ben nog niet buiten geweest, maar over 20 minuutjes stap ik lekker het fietsje op het zonnetje in! Kiss, wat gaat dat toch snel he! Jaja, voor je het weet, zittende novembermama's ons te volgen hahahah! Joepiedepoepie, nog 20 minuutjes en dan WEEKEND! Liefs Chris
Hallo allemaal, Ik heb een nieuwe baaaaaaan! :-D Jippie! Direct na mijn zwangerschapsverlof begin ik in een nieuwe rol. Spannend hoor! Bijkomend voordeel is dat ik nu alles ECHT over kan dragen en zodra ik daar mee klaar ben feitelijk vrij ben. Gna gna gna. Dat kan heel snel want veel heb ik al overgedragen gehad voor de vakantie... HOERA! :-D Nu nog even reageren: Diaan: GEFELICITEEEEEEERD met je verjaardag! Geniet van de taart, de hapjes en het gezelschap (en hopelijk krijg je leuke kadootjes!) Chrisje: Veel plezier in het zonnetje! Het is hier ook heerlijk weer dus ik zal ook een beetje afstaan voor Belgie! Misoh, vervelend zeg zoveel harde buiken... Best een opgave om het rustiger aan te doen dan je al deed, hopelijk voel je je snel wat beter (of zou oktoberbaby nr 2 er al aankomen?) Maartje: Leuk, nog meer "nieuw haar"! Foto? Nica: Mooi bedje inderdaad. Dat muziekdoosje heeft onze kleine op haar verlanglijstje staan, erg leuk vind ik die! Irene: als je zelf geen last hebt van die aanvaring met de deur en je kindje nog in beweging is als voorheen is er vast niets mis. Ze zitten toch in een soort airbag (maar dan van water) in onze buik dus het kan heus wel wat hebben. Mbt de baby "aan iedereen geven", ik weet dat het niet verstandig is om dit te veel te doen aangezien kindjes er onrustig van worden. Ik denk dat ik tezijnertijd even aanzie hoe erg het stormloopt qua visite. hebben jullie trouwens ook dat iedereen ineens een geboortekaartje wil? De kapster begon er bij mij gisteren ook al over! Nou ja, dat vind ik toch wel een beetje gek hoor (of ben ik nou zo benepen?). Vanavond komen mijn schoonouders trouwens even langs om de babykamer te bewonderen. Ik denk dat mijn schoonmoeder zal gaan huilen, zeker aangezien mijn vreselijk nuchtere man er al emotioneel van raakte toen de kamer af was. Niet erg hoor, maar ik zit me wel al half/half voor te bereiden om niet zelf mee te gaan huilen! Groetjes Maris
NiCa, super mooi bedje! Helemaal tip top! Kiss, bedankt voor de zon...ze is hier dan toch ff geweest en Maris jij ook bedankt! Maartje, veel plezier op de pufclub Maris, proficiat met je nieuwe job! Wat is het voor een job? En idd, hier ook iedereen van : zeg, je laat toch iets weten, hé! pffffffffff je moet toch ergens een lijn trekken, niet? En hopelijk niet al te veel traantjes straks, al hoewel is dan toch wel lief hoor! Ge wat verder met het eten klaar te maken! doei
Ik word "Client manager", dat wil zeggen dat ik een intermediairrol ga vervullen tussen de ketenmanagers in mijn "business unit" en die van de verschillende klantpartijen. Mijn Business Unit is het contactcenter van een groot energiebedrijf, dus wij verzorgen alle klantcontacten (in- en uitgaand) uit naam van de verschillende bedrijfstakken. En al die bedrijfstakken betalen per jaar een bepaald bedrag voor een bepaald overeengekomen serviceniveau. Tot nu toe is de rol van Client Manager vooral ingevuld als "het samenbrengen van de partijen en het bewaken van de budgetten", maar het is de bedoeling dat ik de functie meer ga profileren en dat ik zelf ook toegevoegde waarde ga leveren voor zowel mijn eigen business unit als de klant-bu's. De ketenmanagers moeten zeg maar niet zonder mijn inbreng kunnen, dus eigenlijk wordt de rol meer een soort adviseur/consultant mbt de optimale dienstverlening. Is het zo een beetje duidelijk? Groetjes maris
Ik heb een feestje....ik heb een feestje....ladadadadada.....ik heb een feestje....ik heb een feestje....ladadada JAHOE! De bloeddruk is gedaald. Zit nu op 131/81! Ben zo blij, kon de verloskundige wel zoenen. Het blijkt dus gewoon stress te zijn. Pfffff....... Ook de groeiecho was perfect in orde. De kleine ligt perfect op schema en weegt nu zo'n 1870 gram. Mijn dag kan niet meer stuk!
@Chris; HET IS WEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEND! @Maris; wat gaaf een nieuwe baan! Het klinkt als een grote uitdaging! Gefeliciteerd! @Liesje; dank je wel. @Choco; goed zeg! En nu houden zo he!