Hoihoi Bedankt voor de tips over de visite! Ik denk dat ik ook maar niks meer afspreek voor 's avonds. Ik ben trouwens begonnen met die perineumolie van weleda. Nou het is niet zo charmant hoor! Ik vind het ook een rot gevoel, maar het is voor een goed doel. Hopelijk helpt het..
en ja hoor nu krijg ik weer een melding, blijft vaag het internet. En missyess waar dient die olie voor of is dat een rare vraag of heb ik iets niet gelezen? diana
Miss yess, ik heb het ff gegoogeld dus je hoeft geen uitleg meer te geven. Want om dat even hier in het forum uit te leggen hoe je dat doet lijkt me niet zo handig
haha, nee ik zei al is niet zo charmant! Een vriendin van mij werkt als vk in Ochten, zij gaf me die tip. Want bij haar in de praktijk gebruiken ze het alleen tijdens de bevalling. De vk's hebben de olie altijd bij zich en als het hoofdje bijna geboren wordt dan gooien ze er een scheut olie bij. En zij hebben heel weinig scheuren in hun praktijk sindsdien! Dus baat het niet dan schaad het niet, dacht ik. Trouwens, wat voor melding krijg je dan? Elke keer als iemand een nieuw bericht plaatst? Dat heb ik helemaal niet..
Xenas, lekker dat alles af is meid en jippie! VERLOF!Zijn misschien én een matrasbeschermer én een molton of zo? Geen idee....Was de loepmia lekker? Hebben ze hier ook al niet Gelukkig heb je je sleutels weer terug... Sylvia: Wat lief van je moeder zeg, ik heb zo'n schoonmoeder die ik, zodra ze komt, aan het naaien zet...Hihi, ben er zoooo slecht in... Laura: Fijn dat de beebs weer een feestje bouwt!Ik ben ook snel benauwd hoor, je longen worden een beetje kleiner nu met de beebs eronder... Anne: Leuk dat soort instanties hè? Grrr, je zou ze toch... Pjetje: Oh wat een goed nieuws dat je wat meer vruchtwater hebt! Misschien krijgt ze haar groeispurtje nog?Als ze maar gezond is en jij ook... NiCa, Hoop dat je een fijn weekend thuis hebt gehad! Ik ook nog steeds zo kriegel over het bedje, hihi, erg is dat hè...Maar je wordt gewoon kriegel gemaakt...Maak je maar geen zorgen over mij, ik heb juist TEVEEL energie, hoe het komt weet ik niet, ik heb me echter al de hele middag rustig gehouden, goed hè? Maartje, dat had ik dus laatst ook, mijn gyn zei dat het draaipogingen waren (succesvol of niet, is hetzelfde, hihi) Even over dat zeiltje, die dingen die ik heb zweten niet, zijn een soort megaluiers, hihi, misschien een idee? En veters strikken hoef ik gelukkig niet, heb drie paar slippers gekocht in het begin van de zomer en loop alleen maar daarop, nu nog steeds, het is hier nog hoogzomer, we hebben een supermooie septembermaand met alleen maar boven de 25°! Irene: hahaha, nu al eigenwijs die dochter van je Jolinn, gefeliciteerd met je zoontje! Jeetje Sofieke wat spannend, ben benieuwd.... Nynke: Nee dat meen je niet, wat een k*tbericht nu zo net voor de geboorte van jullie kindje! Missyess: Heb net zo'n hond als jij, allleen een ander ras (bull terrier kruising) Is ook niet echt subtiel dat beest, hihi, maar wel heeeeel lief! Denisse, hihi, ik word alleen maar dikker van het verlof, niks slanker!Hoeveel ik ook doe.... Astrid ah nee toch, arm beestje, hopelijk gaat alles goed... Appeltje, goed idee van dat krukje! Gaat ik ook doen! Floortje, mooi kamertje hoor! Diaan hij kan nog draaien hoor! En nee, geen rust in mn kont, wel een hoop vet, hihi, krijg alwéér honger als ik lees wat jij allemaal gaat eten, mjammie... Martine: Hoe was je Franse les? Gekke Kiss met je dromen... Voel me trouwens een beetje verdrietig nu, heb net mn tantetje gebeld om te vragen hoe haar borstonderzoeken waren gegaan, ze hadden drie plekjes ontdekt...Haar rechterborst moet eraf...En haar lymfklier wordt onderzocht. Eén lichtpuntje is dat ze waarschijnlijk geen chemo of bestraling of zo moet en dat ze operaties gaan doen om de borst te reconstrueren...Pfff, heavy hoor...Vind het zo klote voor haar, is mijn lievelingstante... Sorry voor het lange verhaal...
Nijnie & Astrid, ik heb de brief mbt het faillisement van KOM gisteren ook gehad. Ik vind het ook niet echt leuk, ik had KOM juist uitgekozen omdat zij zo goed gewaardeerd werden door de klanten van mijn verzekeraar... En het contact met de intake-mevrouw vond ik heel geslaagd.. Nu maar afwachten wat we krijgen. Ik ben ook wel benieuwd hoe het nu moet met het "rommeltelefoontje", laten jullie het even weten als jullie er al achter zijn? Astrid: hoe is het nu moet de poes? Wat zielig zeg! Floortje & Xenas & Appeltje: mooie kamertjes cq toevoeging aan het kamertje! Erg leuk om te zien hoe veel verschillende mogelijkheden er zijn! Liesje: heb je de drukke turnzondag overleefd? Ik heb ook allerlei "noodzakelijk spul" op een kadolijst staan, lastig hoor om het niet zelf te gaan kopen... Maar ik hou me sterk, want ik weet dat er allerlei familieleden graag iets "structureels" kado willen geven, dus dan moet ik het niet zelf gaan aanschaffen. Marieke: sneu zeg dat je tante zulk slecht nieuws gehad heeft. Hopelijk blijft het hierbij! Vervelend dat er zoveel onder ons zijn met akelige harde buiken... Nog even en we hebben allemaal verlof, misschien worden de baby's dan wat rustiger? De rare dromen zijn grappig om te lezen! Ik heb trouwens mijn feestjurk voor de bruiloft van a.s. vrijdag bijna af, en het vrijgezellenfeestje was gisteren best OK. 's avonds waren we met de mannen en vrouwen bij elkaar en er was vuurwerk (het was in Rotterdam en daar zijn nu de wereldhavendagen). Ik was wel blij toen ik thuis was, en heb zowaar tot 9 uur aan 1 stuk doorgeslapen! groetjes! Maris
lieverds ik moet al bijna weer naar het zkh toe om 19.00 komt danny thuis en dan gaan we tegen kwart over 7 richting zkh en dan kom ik via daar wel ff online en anders morgen dikke knuffff nica
@choco.. ben met de vriendin in slaap gevallen.. haha.. ben tot de inleiding gekomen... hmm was toch moeier dan ik dacht haha @nynke.. volgende keer zal ik ff schreeuwen ok.. kijken of er nog iemand wakker is.. behalve mij en choco! haha @maartje.. jij ook nog wakker? haha.. wordt binnenkort een drukke bende hier als iedereen overdag en snachts wakker is! @marieke... het heen en weer.. pfff.. werd al moe van je verhaaltje.. maar ik kan je wel begrijpen hoor.. vorige week.. was ik zo bezig met het verven.. dat ik savonds spijt had dat ik te lang door was gegaan! Die loempia was trouwens erg lekker! Zielig zeg van je tante.. wat een verhaal.. maar gelukkig hoeft ze geen bestraling.. en 'alleen maar' een borst eraf...heftig verhaal! @martine.. veel plezier met je franse les.. volg je dat bij je schoonmoedeR? @kiss.. ik zal eens kijken in mijn dromen enceclopie(?) over je droom! @nica.. nog even meid.. in het ziekenhuis.. weet je nu hoe lang je dit keer moet blijven? @diaan.. eet ze.. dat klinkt erg lekker! Wij eten makkelijk.. lekker frietjes! @missyess.. ik ga ook die olie kopen.. zal ik van de week maar eens doen.. heb toch verlof jippie haha! @maris.. normaal werk ik op de wereldhavendagen.. wij staan daar ieder jaar met een stand van mijn werk! super gezellig en leuk altijd.. dit jaar ben ik er helaas ook niet eens heen geweest... volgend jaar weer! Vandaag zijn we naar zeist geweest naar het henschotermeer.. ff lekker gewandeld daar zo.. en daarna lekker pannekoeken gegeten! Net zijn mijn schoonouders even langs geweest.. om het kamertje te bewonderen! Zo nu eerst even eten.. en daarna plof ik op de bank!
ZO, daar ben ik weer. De verjaardag was best oke. Het blijft vreemd om in de zithoek te zitten terwijl al je vrienden aan de statafels staan, maar ik red het echt niet om te blijven staan helaas. Gelukkig kwam er wel af en toe iemand bij me kletsen. Na anderhalf uur was ik het wel weer zat, dus op naar huis. @Diaan; ik heb die meldingen uitgezet. Er wordt toch voldoende getypt hier! @Missyess; ik wilde ook graag met die olie beginnen, maar ik vergeet het steeds te halen. Meteen maar even opschrijven! Die meldingen moet je instellen in je profiel. @Marieke; zooo, lekkker bijgelezen! Ik loop ook nog steeds zoveel mogelijk op slippers, want ik heb een hekel aan schoenen. En echt koud is het hier ook niet, maar helaas nog steeds geen zon. @Maris; fijn dat het meegevallen is gisteren! Negen uur slapen, oooohhhhhh ik ben jaloers! @NiCa; succes in het ziekenhuis! Ik denk aan je!
@Xenas; mijn ritme is compleet verstoort. 's Avonds kan ik niet slapen en overdag niet wakker blijven. Ik slaap nu 's middags een paar uur en 's avonds duurt het zeker tot 11.30 uur voor ik in slaap val, maar meestal lig ik dan wel al een tijdje in bedje. @NiCa; mooi buikje hoor!
@ astrid... ben benieuwd wat de dierenarts zegt! succes! @allemaal... nieuwe foto in mijn album.. het bedje is opgemaakt!
Wat een poepige lakentjes! Trouwens, mag er bij jullie in nederland zo'n hoes om de rand, weet je wel, lijkt op een dekbedje, maar is tegen de wand van het bedje zeg maar...
@Nica; succes in het zh en val ons maar lekker lastig hoor. Mooie buik hoor Nica. @Marieke: o, wat een heerlijk weer is het nog bij jullie zeg. Lekker om op slippers te kunnen lopen. Ik doe dat ook want veters strikken is erg lastig. Wat een vervelend nieuws over je tante. Sterkte ermee. @Astrid: jeetje, ik hoop dat de Da nog een tip heeft. @Maartje: dat is ook lastig zo'n omgedraaid ritme. Ik zou ook even niet weten hoe je dit kan omdraaien. Hier lukte het slapen vanmiddag niet. Ik ben maar lekker gaan verven met Sterre. Is ook erg leuk. Vanavond maar weer op tijd en kijken waar we eindigen. Tot later maar weer.
Hoi hoi Kom ook weer even binnen gewaaid. Vanmiddag lekekr F1 gekeken op de bank. Me dochter is weer terug van haar weekendje bij haard vader. Niet helemaal lekker nog steeds buikpijn en nu ook verhoging. Wordt me wel weer een nachtje. Xenas: JIJ had pas nog pannenkoeken gegeten. En die zin van met DE vriendin in slaap zijn gevallen heb ik 5 keer moeten lezen snapte er niks van. NICA hou je haaks in het ZH mooi buikje. Marieke nee wij mogen geen stootdeken of hoofddekje hebben in NL ivm stikkingsgevaar. Maartje hier ook een oude vrouw die het niet red om op haar benen te staan. Mag jij eigenlijk bevallen in een waterbed? Bij de hema waterdichte matrasbeschermers in alles maten voor 15 euro voor 190 x 200. Kraakt en zweet niet. Nynke, ja begin al aardig aan het ritme te wenen vroeg eruit. Zo ga ik dadelijk even kijken na het programma op NET 5 waar ze alle die vrouwen hebben weg gestuurd.