Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    oh ja hebben jullie ook nog wat slijmverlies?

2. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Lient; erg leuk gedichtje hoor, mag je idd trots op zijn!

Marjo; erg he die onzekerheid! Ik vind het ook vreselijk. Heb al 1001 topics en sites bekeken van mensen die wel of geen hartje hoorden bij plm 6 wkn.... :( En blij dat ik dan ben als ik lees dat er meerderen waren die nog geen hartje zagen en 2 wkn later wel.....Ben blij als we met zijn allen volledig kunnen gaan genieten van onze buikjes.
    Heb overigens ook nog steeds nergens last van hoor. Wel wat moe af en toe, maar dan was ik wel 's vaker...

3. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ja, wittige afscheiding heb ik regelmatig...Is volgens mij ook normaal.

4. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Goedeavond dames.

zo zo jullie kunnen er ook wat van.
    Ik voel me vandaag eindelijk weer wat beter. Minder misselijk geweest en minder moe. Heb vanmiddag lekker kunnen werken.

Lientje leuk zo'n gedichtje.
    lievebeestje hoe reageerde je vriend of nog niet thuis ?

Ik voel me ook helemaal niet zwanger, maar dat komt van zelf wel. Denk ik maar.

5. lient

lient Actief lid

16 dec 2006
    200
    1
    0
    Bedankt allemaal! Appeltje, ik heb de spelfout eruit gehaald :oops: , gelukkig heb je het op tijd gezien. Fijn dat ik hier anoniem fouten kan maken :)

Lievebeesje, heb je speciaal gewacht tot valentijnsavond? Jij zult vast een hele fijne avond hebben! Gaan jullie binnenkort wel samenwonen? (ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor)

6. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    :) mag best nieuwschierig zijn hoor :) nou niet echt speciaal gewacht komt er wel heel erg mooi tussen dat het valentijnsdag is maakt het wel heel erg speciaal we gaan in juni-juli samenwonen ivm school van mijn kinderen we gaan bij hem wonen want hij heeft een eigen huis en aangezien ik pas in juli de huur op kan zeggen , dan woon ik hier een jaar is het nog even afwachten
    en ik heb een uitkering en die vervalt dus als we samen gaan wonen maar nog even een paar maand geduld dus :D mijn vriend heeft avonddienst dus die verwacht ik pas tegen 11 uur hier ben zo blij dat ik het met jullie kan delen bedoel wie verwacht het nu dat ik al zo snel weer zwanger zou zijn ben ook heel erg moe en last van mn darmen straks ook flink gemopperd op mijn kinderen ... :( hoop niet dat dat ook een kwaal is want mopperen staat eigenlijk niet in mijn woordenboek

7. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

@lievebeesje Nee hoort bij de stemmingwisselingen. Ik kan ook veel minder hebben van mijn kinderen op dit moment.
    Wat een leuke maanden heb je in het verschiet liggen.

8. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Veel plezier met het vertellen van dit leuke nieuws lievebeestje!
    Ik zie dat je ook al oma gaat worden :confused: Jee, was dat niet schrikken...

9. Bull terrier

Bull terrier Actief lid

23 okt 2006
    323
    0
    0
    word je oma.. hihi grappig maar hoe oud is je dochter dan x

10. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Wat is er weer veel geschreven zeg!

Lient, wat een mooi gedicht!

Ik heb een vrij rustige dag gehad wat kwaaltjes betreft, alleen ging ons brandalarm vanmiddag op het werk af, dus was het even druk (Ik werk op een KDV, dus kinderen verzamelen en rustig houden), maar snel voorbij, was loos alarm. Een aantal minuten later voelde ik het wel, meteen spanning op m'n banden door het druk zijn. Nu weer hartstikke moe, dus even wat drinken en m'n bed in, maar..... Zo eerst even een buikfoto maken, die ik morgen plaats. Morgen lekker met Ryan de stad in, lekker shoppen bij de H&M, mama-kleding! Mijn broeken beginnen ook aardig strak te zitten!

11. bianca2804

bianca2804 Actief lid

13 nov 2006
    119
    0
    0
    @ lient wat een lief gedichtje
    ik heb op onze site ook een gedichtje gezet (misschien meer een gedachte) niet zo mooi als die van jou maar ben er ook wel trots op ;)

Een klein wondertje in mijn buik,
    dat iedere dag een beetje groter groeit.
    Je bent nu nog heel erg klein,
    maar nu al ons kostbaarste bezit.
    We fantaseren nu al hoe je er uit zal gaan zien,
    op wie lijk je, ben je een jongen of een meisje?
    Wij zijn intens gelukkig,
    en willen dit met alle dierbare mensen om ons heen delen.

Dikke kus en kroel van jou papa en mama

morgen komt mvm langs om half acht ben benieuwd.

fijne avond groetjes bianca

12. lient

lient Actief lid

16 dec 2006
    200
    1
    0
    Mooi hoor Bianca! Wij zijn ook zo gelukkig, elke keer als ik bedenk dat ik mama word voel ik mij helemaal blij. Fijn dat je ook mag gaan plassen voor een goed doel. Ik vind het geweldig dat je met zo weinig moeite iemand kan helpen iets heel bijzonders mee te maken.

13. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    ja dat was zeker schrikken maar ben ook al oma hoor mijn kleinzoon is bijna 2 13 maart is hij jarigmijn dochter is nu 18 ze hebben zijn eerste jaar bij mij thuis gewoont nu wonen ze op zich zelf

heb altijd gezegd als je dan toch zwanger bent en er voor wil en kan zorgen moeten we er maar heel erg trots op zijn en heel erg veel van houden ben een hele trotse oma , vind wel heel gek dat we nu samen zwanger zijn ga comp afsluiten mn mannetje komt zo :D :D jullie horen het morgen hoor!

14. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    hier ook een die in oktober moet bevallen de 20ste ongeveer
    gefeliciteerd allemaal

15. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik kom me hier ook melden dames, na een rare cyclus is het dan eindelijk zover, ik zal t even uitleggen.

Na een zeer pijnlijke menstruatie in op 6 januari, hadden mijn man en ik besloten er niet meer zoveel mee bezig te zijn dus ook niet precies timen wanneer ei was enzo, toen voor menstruatie in februari was ik 4 dagen overtijd maar helaas ongie geworden (dacht ik) het was 2 dagen bruin, 2 dagen donkerrood en toen weer 2 dagen bruin. maar ik had totaal geen buikpijn. Maar ja ik was weer teleurgesteld.
    Afgelopen vrijdag werd ik wakker met buikpijn rond navel en beneden een soort spierpijn trekkend gevoel dit had ik tot gisteren. Tot ik een paar opmerkingen kreeg uit mijn omgeving: Ben je niet zwanger?
    Dus ik dacht ik ga een testje wagen, en ja hoor dik posi! Ik stond helemaal te shaken en te huilen. Ik vond het zo onwerkelijk. En nu ik weet dat ik zwanger ben heb ik geen buikpijn meer.
    Als ik terugkijk had ik al sympthomen, moe vaker plassen en als ik niet at of te weinig begon ik een beetje te shaken en als ik snel opstond werd ik duizelig.

Ik had een cadeautje op tafel gelegd voor mijn man, (de test en babysokjes) met daarop een briefje met het volgende gedichtje:

Het is eindelijk onze tijd
    Onze droom wordt werkelijkheid
    Een mooier valentijnscadeau kunnen we elkaar niet geven
    Ik sta nog steeds te beven
    Maak nu snel dit cadeautje open
    En kom dan snel naar je liefje lopen

Nou de reactie van hem was zo mooi hij zei: ben je zwanger? Echt! nou hij vloog in mijn armen en zei ik ben zo gelukkig.

Toen hij vanmorgen wegging gaf hij me een kus zoals altijd en aaide over mijn buik en zei tot staks kleintje. Lief he.

Volgende week ga ik naar de huisarts en dan krijg ik een verwijskaart voor een prenatale echo zodat ze kunnen zien hoever ik ben.

Ik kan het nog steeds niet gelover er groeit een nieuw leven in mijn buik.

Oeps :oops: het is een beetje een lang verhaal geworden sorry

16. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    goede morgen dames...

rare wezens zijn we toch eigenlijk... blij als we misselijk zijn..
    hahahaha!
    blij dat ik daar maar heeeeel af en toe last van heb eerlijk gezegd! ik vind die vermoeidheid al vervelend genoeg!

17. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Welkom noesje,

Een lang verhaal maar wel moi hoor.

Hier gaat alles prima eigenlijk.
    Minder moe minder misselijk.

18. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Nieuwe zwangeren: Gefeliciteerd en welkom.

Hier gaat alles zijn gangetje. Ben nog steeds erg moe en mijn Bi speelt weer op.

Mooie gedichtjes las ik net.

Lievebeest hoe reageerde je mannetje?

19. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Nieuwe zwangeren: Gefeliciteerd en welkom!

Ik heb lekker uit kunnen slapen vanmorgen, Ryan werd pas wakker toen ik ging plassen, maar nu al weer moe....
    Vandaag lekker een dagje vrij, zometeen met Ryan voor het eerst met de bus mee, ben benieuwd wat hij daarvan vindt en dan lekker even shoppen in Breda.
    Ik voel me verder goed, vanmorgen nog niet echt misselijk geweest, al merk ik wel dat de vlagen van misselijkheid een beetje omslaan in kokhalzen, hoop dat het daarbij blijft.
    Ik heb al 1 broek die ik niet meer pas, gaat goed.

Buikfoto's zal ik zo plaatsen.

20. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Goedemorgen dames!

Rasta en snoesje: Welkom hier! Jeetje ik verbaas me er steeds over dat er nog nwe oktobermama's bijkomen! Alleen maar erg leuk natuurlijk :D:D

Vandaag werd ik wakker met zere borsten, zo blij om! Gister zat ik echt in de rats joh, ik voelde helemaal niks! Echt hoe paranoia je jezelf dan kan maken he.. Zat de hele dag in mn boobs te knijpen :rolleyes:

Deel Deze Pagina