bah voel me ellendig..hoor net van mn pa dat zn vriendin net de uitslagen van haar hartonderzoeken heeft gekregen (lekkende hartklep) en dat ze niks meer voor haar kunnen doen.. weet ook nog niet precies wat dit verder gaat betekenen, maar zal wel een wandelende tijdbom gaan inhouden..hoop toch ook zo dat mn vader dit niet nog een keer mee hoeft te gaan maken, en dat ze met aanpassingen toch nog een tijd verder kan leven tja weet eigenlijk niet waarom ik dit hier vertel maar is nu verder even niemand anders om tegen aan te praten..
Bij de Vk geweest! Ze vond dat ik wel heel veel vocht vasthield, maar aangezien ik verder geen klachten heb en mn bloeddruk goed is ben ik toch goedgekeurd Moet het wel rustig aan doen (volgens mij kan het niet rustiger maar goed 8) ) en veel met de beentjes omhoog en veel drinken. Maar, ik heb toestemming om te bevallen Ze schatte de beeb nu op ong. 3400 gram! Dat zou betekenen dat als ik tot de 40 weken blijf lopen hij bij de geboorte ong. 3700 gram is! Ben benieuwd of het uitkomt! Maandag alweer naar de vk! Groetjes Doris
Jeetje Martine wat een heftig bericht! Hopelijk kunnen ze nog wat voor haar doen! Heel veel sterkte! Liefs Doris
Hé Martine, wat een rotnieuws zeg! Hoezo kunnen ze niks voor haar doen dan? Kan ze niet een nieuwe hartklep krijgen dan (wellicht een domme vraag hoor, maar ook dit gedeelte van het hart wordt toch wel eens vervangen?). Hoop dat er toch nog hulp en een oplossing voor haar kan komen! Doris, wat een lekker gevoel he dat je goed bent gekeurd! Goh, ik dacht dat een baby in de laatste maand nog een kilo kon groeien Haha, misschien een halve kilo teveel gehoord Liefs Chris
Jeetje Martine, wat een onwijs :c: bericht! Ik kan me voorstellen dat je je heel onmachtig en verdrietig voelt. Heel veel sterkte ermee en als je even iemand zoekt om tegen aan te praten dan weet je me te vinden he!
he gatsie martine... Wat erg! Ik heb net even op wikipedia gekeken wat het precies inhoudt, een lekkende hartklep, en dat is niet echt fijn om te lezen... Ze zal inderdaad niet meer beter worden. Heel veel sterkte gewenst. Het is niet erg dat je het hier in de groep gooit, sterker nog: goed juist dat je het doet! Zo kunnen we je een beetje proberen te helpen! Groetjes Maris
@Chrisje; fijn dat je goedgekeurd bent! @Maris; haha, zo had ik er nog niet tegenaan gekeken. Ik zie mezelf al licht geirriteerd door de stad slenteren met ons kindje eind volgend jaar. @Laura; volgens mij zit Angela (de moeder van de drieling) niet op dit forum hoor. Ze zit wel op een ander (kleiner) forum waar ik regelmatig mee klets. @Doris; wat een prachtig gewicht zeg! Ik vind het ondertussen wel spannend worden hoor!
hoi ff een super ego berichtje...... Ik dacht deze morgen, ik stuur nog eens een mailtje naar de creche (waar ons ventje naar toe gaat gaan )hoe het staat met de werken enzo...het was een nieuw project dat begin volgende jaar klaar zou zijn...krijg ik antwoord dat dat project niet door gaat...ik zit dus 4 weken voor de bevalling zonder opvang.....ik ben boos, verdrietig...ik weet helemaal niet meer van welk hout pijlen maken...ben zo grrrrrrrrrrrrrrrrr jklfshgiurhgiujksgbhkrugklddlfmnlkfùùù En heb al naar andere plaatsen gebeld, maar die zitten natuurlijk al vol! En die stomme kl**t vind dat niet normaal van mij dat ik boos op hem ben! Grrrrrrrrrrrrr krijg zelfs alles nog niet neergeschreven hier!
even een ego bericht. Ben vanmiddag naar de vk geweest. Bloeddruk perfect. Suikers had ik vorige week geprikt, omdat ons kindje zo groot is, maar ook die suikerwaarde was perfect. Kindje ligt nog niet ingedaald. Maar kindje voelde nog steeds erg groot aan. Dus krijg nu over 2 weken (op 24 september) Wéér een groeiecho, ik ben dan 36 weken zwanger. Als dan blijkt dat kindje nog steeds door heeft gegroeid en nog steeds zo extreem groot is moet ik met 37 weken beginnen met acupuntuur om het kindje te laten indalen en de baarmoedermond te laten verstreken ofzo? Ze wil namelijk absoluut niet dat ik overtijd ga lopen. En mag ook niet meer thuis bevallen, ben dus al een medisch geval. Maar wou sowieso al in het ziekenhuis bevallen. Maar mocht het kindje niet indalen en ik ben 40 weken, dan krijg ik keizersnee geloof ik. TSja, ze vertelde het allemaal zo snel, dat het nog niet allemaal tot me door dringt. in iedergeval dus over 2 weken groeiecho. En waarschijnlijk met 37 acupuntuur. Heb helemaal geen idee wat acupuntuur inhoudt, moet er maar eens iets over gaan lezen dan. Pff maar nu gaat het allemaal zo snel! Dat betekend dat ik over minder dan 3 weken al 37 weken ben ! Pff.. en dan willen ze al dat ie geboren word.. Maar ja, ik ga nu ff rustig ff eten en het allemaal eens met me vriend bespreken.. Die is trouwens erg blij dat ik nu in het ziekenhuis beval! Vind hij veel fijner.. Ik ook trouwens! Eetsmakelijk allemaal, denk dat ik er vanavond nog wel ff ben. Liefs Kiss
Hallo uitgeruste mama's. Ga eerst even reageren: @Nynkie: succes morgen bij de controle, hoop dat alles goed is. Hoop ook dat dit een fijne baan zal worden voor je man en dat alles doorgaat. @Xenas: laat je niet gek maken door de vk. Beetje onrust zaaien zeg. Je moet zo denken als zij het niet goed vindt of zich zorgen maakt stuurt ze je niet weg met het verhaal dat je het zelf maar even in de gaten moet houden. Houd je gewoon rustig, want dat spugen komt volgens mij door de spanning die je er voor hebt. Sterkte meid. @NIjnie: ben inderdaad druk met de uitdeelkadootjes, zal vanavond of morgen even een foto maken en in mijn album plaatsen. @Doris/Appeltje: gefeli met de 37 weken, lekker thuis bevallen is nu mogelijk. @Denise: mijn vluchttas staat ook al een poosje klaar. Heb een briefje op de kast waarop staat wat er op het laatste moment nog in moet. @Astrid: sterkte meid. @Nica: het is jammer dat je nog steeds in het ziekenhuis ligt maar wat leuk voor je dat je nu gezelschap hebt. Geniet er lekker van en je weet, lachen is gezond en goed voor je bloeddruk en je ontspanning. @Kiss: draag ook alleen maar een vest buiten, mijn jas kan ook niet meer dicht en ga geen jas kopen. @Maris: ik word ook moe van lopen. Ben normaal heel druk maar nu na een half uur als moe. Dus tja ik moet ook toegeven aan mijn rust en niet te veel doen. Moeilijk is dat he? @Martine: sterkte voor jouw, je vader en zijn vriendin. Wat een rot bericht. @Liesje: getsie wat een gedoe. Komen ze daar nu mee aan. kunnen die gasten je niet ff bellen ipv niets te zeggen. Hoop dat het goed komt voor je. Maak je niet te druk he, dat is niet goed voor je. Zo volgens mij iedereen wel gehad, iemand vergeten sorry Vanavond op kraamvisite bij een vriendin. Zij is 23 augustus bevallen van een zoontje. Ze zat hier bij de augustusmama's. Ik weet niet wat ik heb overigens. Heb een hysterische aanval van nesteldrang en klussen afmaken. gisteren de frituurpan en de vriezer. Manlief moest van mij vandaag de vloer dweilen en in de was zetten. Uitdeelkadootjes moesten klaar zijn. Laatste spullen moest ik vandaag kopen etc. Krijg er een punthoofd van. DOnderdag moet ik naar de gyno en dan gaan we dus beslissen over het draaien en wanneer de kleine gehaald wordt. Of na een inleiding, of een stuitbevalling of een keizersnee. Aangezien bij mijn zoontje ik ineens moest blijven met 37 weken krijg ik nu de kriebels. Wij denken allebei van: oooo donderdag gewoon even praten en dan volgende week waarschijnlijk in het ziekenhuis blijven, maar dat dachten we bij mijn zoontje ook en toen moest ik ineens blijven. Dus vandaar die onrust denk ik. Zo dat was een lang verhaal, bijna een pagina? tot later en misschien nog tot vanavond, hangt er van af hoe geweldig ik me voel als ik terug ben.
@ Martine; Jeetje wat :c: ! Heel veel sterkte! Hey gaat hier iemand anders nog morgen naar Rijnstate (maris, nijnie) voor de rondleiding? Wij namelijk wel. Het is niet de bedoeling om in het ziekenhuis te bevallen maar als het niet anders kan.... En dan weten we tenminste waar we terecht komen en is het niet zo vreemd.
@Appeltje en Doris en Floortje: joepie! Gefeliciteerd met je mijlpaal! @Xenas: Fijn dat je baby niet te groot is. Je moet je niet gek gaan maken over die bewegingen hoor. Het is ook logisch dat ie nu wat minder gaat bewegen, hij heeft minder ruimte. Dus echte schoppen zul je weinig voelen, meer schuiven en draaien. @Irene: Geniet van je verlof. Ik heb geen last van misselijkheid. Een vriendin van mij houdt een weblog bij en heeft daar een tip voor misselijkheid, misschien iets voor jou? www.juliejanne.blogspot.com Mij leek het wel handig! Ehm vluchtkoffer...eerste kleertjes voor de baby, schonen kleren voor jou, een t shirt of pyama, wat toiletspullen, en zorg dat je foto toestel altijd bij e hand ligt, zodat je hem snel kan meegrissen. @Maartje: Ik ga ook wel moeilijk naar de wc. Maar ik ging voor de zwangerschap ook al niet dagelijks. Maar echt soepel gaat het niet nee.. Ja, alle series zijn weer begonnen. Wel lekker hoor, want mijn vriend die voetbalt 4 keer in de week...zit dus hele avonden alleen, saai hoor. ieieh een spin! Ik ben echt panisch voor spinnen (slaat natuurlijk nergens op) en dan bedoel ik ook echt panisch! Bij de ingang van onze flat zitten nu alweer van die grote kruisspinnen 's avonds. Dan moet mijn vriend altijd de deur open houden en neem ik een sprint naar binnen. @Denisse: Ik ga hem de dag voordat ik 37 weken ben inpakken! Heb gisteren een hele planning gemaakt voor de komende weken, haha. @Kiss: Mijn kleren worden ook allemaal te krap. Maar ik heb ook geen zin meer om iets nieuws te kopen. Gelukkig hoeven we nog maar een paar weken en als ik thuis ben hoef ik er toch niet op mijn mooist bij te lopen, hihi. Trek gewoon lekkere slobber kleren aan. @Nynke: Hier wordt geduimd! Wat een eigenwijsje zeg, spreek hem eens streng toe! @Doris: Ik moet ook zoveel naar de wc. Het verschilt wel elke nacht. Vannacht 'maar' 3 keer, maar ik ben er ook weleens 8 keer uit geweest, pffff. @Choco: Wat heb je voor boeken besteld? Moet ik ook nog even doen. @Martine: Wat een vervelend nieuws! Veel sterkte toegewenst. Hopelijk is er iets wat ze kunnen doen.. @Liesje: Dat is ook niet netjes dat ze je niet even bellen! kan me voorstellen dat je boos bent! Scheld maar even lekker uit hoor. Zo hehe, weer bijgelezen! Ik ga ook even de babykleertjes strijken! XXX
Ben al wat bekoeld...nu maar volop gaan zoeken...en de plaatsen liggen hier niet voor te rapen! Aan diegenen die de magische grens van 37 weken bereikt hebben : proficiat en het wordt nu echt wel spannend!
@kiss.. ik weet ook echt niet meer wat ik aan moet trekken.. ik ga vanavond maar eens mijn eigen kast onder handen nemen.. en alles wat ik geleend heb van mijn zusje.. alvast eruit halen! @nijnie.. lieve reactie! Ik moet me er idd ook niet zo druk over maken.. de kleine is heel de dag al ontzettend aan het schoppen.. en mij lekker aan het pesten om heerlijk hoog te gaan zitten met zijn kont! Toen ze dachten dat beeb te groot zou zijn.. was dat ook bij de gyn.. maar alleen dmv voelen. sochtends bij de vk zei ze dat het een normale grote was.. Maar goed over 2 weken weer echo! @denise.. de vluchtkoffer/tas staat hier ook al klaar.. er moeten nog wat kleertjes in.. maar die zijn bijna allemaal gewassen! @astrid.. wat vervelend zeg! wel apart he dat de andere katten hem/haar dan kwijt zijn.. Mijn zusje heeft het ook gehad.. toen hun konijn overleed.. die stond binnen.. en daarna was hun kat ook helemaal in de war.. @nynke.. ik ga voor je duimen meid.. maar je zal zien dat je beeb straks lekker aan het bewegen is! @appeltje..de misselijkheid was na het spugen meteen weg! dus dat is op zich wel weer fijn.. wel gelijk de douche onder gestapt.. omdat ik dan net zoasl met niezen niet mijn blaas onder controle heb! lekker praatje he! @nica.. ik heb het niet super moeilijk maar neem wel graag je cyberhug in ontvangst! @maartje.. nee hoor wordt niet ziek.. is gewoon dat ik me te druk maakte.. misschien weet jij dat.. omdat ik niet meer bij de vk loop maar bij gyn.. moet ik nu gewoon het ziekenhuis bellen voor mijn vraagjes? @maris.. ik weet precies wat je bedoelt.. ik hou normaal echt niet van slenteren.. maar kan nu niet anders.... @martine.. shit zeg wat een nieuws.. ik zou niet weten wat ze daarmee kunnen doen.. voor aanpassingen bedoel ik! ik hoop genoeg! @liesje.. dat meen je niet.. waarom hebben ze je nog niet eerder gebelt dan? Zo is een heel verhaal geworden om op iedereen te reageren! Vanmiddag lekker naar de stad geweest.. en weer veel te veel uitgegeven! heb DE luiertas gevonden.. bij de prenatal.. bruin met aqua is hij! super leuk! wat kleertjes bij de wibra super schattig.. en 2 mailotjes van winnie the pooh.. (bij kruidvat 50%) Verder is de kleine lekker druk.. dus ik moet me niet druk erover maken! En vanavond moet ik maar lekker gaan slapen!
Heb vanmiddag mijn APK weer gehaald. Was een kilo AFGEVALLEN. Waren ze minder blij mee, ik eet echt niet minder dan voorheen. Bloeddruk 125/77 deze stijgt gestaag. Volgende week weer heen. Mag eigenlijk niet meer afvallen. Doe mijn best. @Martine, wat een rotnieuws zeg. Heel veel sterkte. Groetjes Floortje
Martine sterkte wat een slecht bericht. Lekker hier af en toe je ei kwijt altijd iemand die wel luistert. Xenas weer geshopt ? is wel klaar hoor ondertussen. Floortje lekker ete en fijn dat het weer goed was Liesje ooh zou ook zo )(*$#&*&*%)% zijn Missyess strijk ze. Kiss - als je het nog niet duidelijk is of was morgen nog even vk bellen dat ze het nog een keertje uitleggen anders blijf je steeds mee rond lopen. Ben benieuwd na je echo. Zo dag zit er weer op. Veel minder gedaan dan de planning was maar goed ben toch al met al de dag redelijk door gekomen. Moe ben ik wel dus dadelijk maar bed in.
hallo ik ben de man van avalon1972. wil jullie ff melden dat avalon vandaag op is genomen in het ziekenhuis. we waren maandag bij de verloskundige geweest om haar bloeddruk op te laten nemen en die was veel te hoog. toen heeft de verloskundige vandaag dinsdag een afspraak gemaakt bij alnatal. om haar een half uur te laten scannen en haar bloeddruk te laten meten. die was toen iets minder. maar ze had ook last van hoofdpijn en ze had 1vlok in haar urine zitten. toen heeft de geneacoloog besloten om haar 24uur ter observatie te laten blijven in het ziekenhuis. als haar bloeddruk en haar urine de komende 24 uur goed zijn. mag ze waarschijnlijk donderdag weer naar huis toe. Groetjes Erik
ohhh wat schrikken zeg mvan avalon! doe haar maar de groetjes! Wie is buddy van avalon? misschien kunnen we haar een sms sturen! @jotim.. I LOVE SHOPPING! @floortje.. nu niet meer afvallen hoor! ga maar snoepjes eten ofzo!