Goedemorgen meiden! Hier toch nog tot half 10 kunnen slapen! Lekker! Heb wel echt te veel gedaan gisteren..de halve dag door de stad gebanjerd.. gedweild en gisteren ook nog de kleertjes in de kast gedaan! En dat voelde ik echt wel aan mijn benen dus! en rug! Volgens mij heeft de kleine nu de hik.. heeft hij trouwens ook best vaak volgens mij zeker 2 of 3 keer op een dag.. hihi.. voel ik allemaal kleine klopjes onderin! Vandaag een dagje lekker niks! alleen beetje dingetjes opruimen niks meer! Mag vandaag ook niet meer doen van Rob.. dus meiden.. ik ben vandaag gezellig online te vinden! trouwens over die mailotjes .. ze trekken namelijk vaak hun sokjes uit.. en met zo'n maillotje dus niet! Handy!
Sorry meiden even een ego berichtje. De ctg was weer niet goed en ik moet nu rusten en morgenochtend weer aan het ctg. Ook zijn er veel harde buiken geregistreerd. Ik moet dus echt rustig aan gaan doen. Ik weet niet hoe want ik doe al zo weinig. @Avelon: meid ik hoop dat je snel opknapt en je bloeddruk zakt. @Martine: wat een rot bericht. Sterkte ermee. Meiden tot later!
lieverds bedankt voor jullie lieve reacties we zijn echt super blij me me mannetje is net hier dus ik ga stoppen tot later lieverds liefs nica
goede morgen allemaal! gister niet meer gereageerd.. sorrie daarvoor! nou, wij zijn weer goed gekeurd voor de aankomende twee weken.. ze ligt al keurig ingedaald, dus dat is mooi! voor de agenda, ik moet 25 september 10.30 uur weer voor controle.. avalon, sterkte meis! dames, ik ga even geboortekaartjes bekijken. nog niet aan begonnen.. schaam schaam... kom me later nog wel even melden
he verdorie Nynke! Sterkte ermee. Nijnie; ik heb ook gym via STMG, mijn "juf" heet Els. Volgens mij hadden jullie 1 of ander zongebruind type, en dat klinkt niet als mijn juf. Die van mij is eerder een soort boerin. :-D De indalingsweeen of wat het ook waren zijn gestopt rond een uurtje of elf. Ik ben er dus vanavond gewoon bij, ik ben wel erg benieuwd, ben nog nooit in Rijnstate geweest. Ik lees inderdaad nu in 1 keer heel veel Nicci French (hiervoor heb ik in 1 keer alle Dan Browns uit de bieb gelezen: Ik heb een nieuw genre ontdekt en ben blijkbaar nogal fanatiek aangelegd). Na deze las ik wel even een pauze in, want het begint een beetje door elkaar te lopen in mijn hoofd. Vooral omdat de hoofdpersonen elke keer vrouw zijn en bijna elke keer een lastige relatie hebben vind ik het wel wat verwarrend worden na vijf stuks. Sinds ik vanmorgen wakker werd heb ik onze kleine niet gevoeld, maar gelukkig begint ze nu te ontwaken. Ik begon me al zorgen te maken. :-S Mbt Maillotjes: ik ga er denk ik ook maar een paar aanschaffen. In neutrale kleurtjes zijn ze altijd handig denk ik. En inderdaad, mochten we een lilliputter krijgen dan is mijn man met een paar minuten in de Hema (of H&M: HELLO KITTY!) voor wat extra kleertjes, dus dat gaat goedkomen. Ik zie mijn ouders er ook wel voor aan om een hele dag op visite te willen blijven, dus die kan ik tussendoor ook wel mooi uit winkelen sturen (ik heb er echt geen behoefte aan om de hele tijd het getut van mijn moeder aan mijn kind te hebben... brrrrr.... Mijn moeder kan ook gerust 2 uur grutten aan een veldboeket, dus ik heb horror-scenario's mbt ons kind! groetjes maris
Ik ben gewoon thuis gelukkig. En moet veel op bed liggen. Als de harde buiken niet afzakken moet ik de gyn weer bellen. En morgenochtend gaan ze kijken of het ctg wel goed is. Zoniet gaan ze stappen ondernemen, welke dat zijn wete ik niet. Nu ga ik naar school en dan naar bed.
Bedankt voor alle lieve reacties!, het is eigenlijk nog een beetje een vaag verhaal omdat de laatste diagose was dat haar hart "op" is (veel verharde plekken in het hart waardoor de ene kant groter is geworden dan de andere kant. De arts zei nu dat de hartklep ook wel slecht is maar dat ze zich daar minder zorgen om maken dan om de rest van het hart....terwijl een andere arts had gezegd dat de hartklep eigenlijk een grootste en ook het enige probleem was....erg vreemd allemaal dus. Ze gaat dus nog een second opion aanvragen in een ander ziekenhuis.. we wachten maar af tot die tijd dan... @nica: fijn dat je weer thuis bent @avelon en man: hopelijk zakt de bloeddruk weer snel
hey meiden! @ Missyess, haha mijn hoofd staat vaak niet op de foto, omdat ik bijna altijd zelf de foto maak via een spiegel. Maar geloof dat op de site wel een paar met hoofd staan. moet je daar maar even kijken.. hihi.. Ik heb alles op 40 graden gewassen. @Maris, als 56 te groot is kan je volgens mij wel gewoon de mouwtjes omslaan. @maartje, hoe was het bij de vk? @ Nica, wat super nieuws zeg! @lvdwerf, hoe was het bij de vk? @ Nynke, wat sh*t zeg.. Hoop dat de harde buiken snel weg zullen zijn! En de ctg weer goed zal zijn! Veel sterkte! @Martine, heel vreemd dat de artsen verschillende dingen zeggen! Maar het is en blijft een rotbericht! Veel sterkte! hier is alles wel goed. Nog steeds beetje emotioneel doordat het allemaal zo snel gaat! Kan me er nog steeds niets bij voor stellen hoe de eerste weken met baby hier in huis zullen gaan. En of ik het allemaal aan kan met me vriend. En of ik niet gek ga worden van mijn schoonouders. pff.. ik weet het, het komt vast allemaal wel goed.. maar toch, het gaat ZOOOOO snel ineens. Je denkt steeds: Oohh nog zo veel weken.. en nu ineens gaat het wel erg hard. maar ja, zal vast niet de enige zijn die hier last van heeft. ik ga ff op de bank liggen. Liefs Kiss
@ Iedereen, als je wilt lachen moet je onder de lounge het topic lezen over douche jij ook na de sex. Wat een rare antwoorden zitten ertussen
@ Nijnie: heb van mijn vriend een bedtafeltje gekregen en het blad kun je in 4 verschillende standen zetten. Dat leest wel lekker hoor maar normaal hang ik liever op de bank. @Nynke: tja wat kun je nog meer doen dan dat je eigenlijks al doet. Laten we maar hopen dat het weer gaat afzakken. @NiCa: fijn dat je weer thuis bent! @ Kiss: begin hier ook een beetje te knijpen voor wat er komen gaat.
Zo ochtend zit er weer op. Avelon dat is schrikken hopelijk ben je vlug weer thuis Nica wat een goed nieuws voor je het weet is het vrijdag Nynke hup plat en rutsten hopen morgen op een goede ctg. Vervellend eigenlijk dat je niet weer wat de volgende stappen zijn want dan had jij je voor kunnen bereiden. Xenas weet ik zit je gewoon een beetje te pesten veel online vandaag ? dadelijk ff praatje met je maken gezellig Kiss het is allemaal nog zo onwerkelijk al kijk ik er erg na uit de eerste dagen gewoon genieten laat het maar over je heen komen je kan er toch niks aan veranderen. Floortje heb net zitten lezen gaat weer nergens over Appeltje helemaal klaar ? bed omhoog slaapt een stuk hoger he. Pas je op dat je niet uit bed valt. Lvdwerf veel suc6 het is een hele klim. Vond het al vermoeiend om gewoon een dag door valkenburg te sjouwen en toen was ik niet eens zwanger. Volgens mij hebben ze wel iets voor rolstoelen maar of je die daar kan huren dat weer ik niet Iemand nog iets gehoord van kristyana ze heeft toch op 17 september een geplande keizersnee.
@ Nica: Lekker dat je weer naar huis mag! @ Avalon: Hopelijk zakt je bloeddruk snel en mag je ook snel weer naar huis! @ Nynke: Wat vervelend meid! Hopelijk is ie morgen beter. Wel fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt! Hier lekker geslapen! Wel om de 2 uur eruit voor een plasje natuurlijk maar sliep daarna lekker snel weer in! Om 11 uur er maar is uitgegaan Is douchen bij jullie ook zo'n onderneming geworden? Zodra ik afgedroogd en aangekleed ben kan ik wel weer slapen Maar vandaag maar de hele dag met de voetjes omhoog veel drinken...Kijken of ik het vocht weg kan krijgen..(heb er helaas niet erg veel vertrouwen in ) Jullie ook allemaal rustig aan doen vandaag! Groetjes Doris
Agenda Missyess -> 12 September VK Maartje06 -> 12 September VK Doris -> 17 September VK Liesje -> 17 September Gyn (18.15 uur) Choco -> 19 September VK (11.20 uur) Nynke -> 21 September VK Denisse -> 25 September VK (10.30 uur) Bevallen Liedel (24) -> Isa 30 Juli (30w 5d) 1ste 1345 gr. 39,5 cm ZB (ks) - .. Joey26 (..) -> Jayden 22 Aug. (31w 4d) - .. - .. - .. ZB (ks) - ... Oktobermama's 1. Sofieke (..) -> 30 September - .. - Meisje ZB BV 2. Floortje (27) -> 1 Oktober 1ste Verrassing ZB FV 3. Stay Funny (20) -> 1 oktober - .. Meisje 4. Appeltje (29) -> 2 Oktober 1ste Jongen TB/ZB BV 5. Doris (25) -> 2 Oktober 1ste Jongen TB FV 6. Murizzz1 (30) -> 4 Oktober 2de - Verrassing 7. Nomen (38 ) -> 4 Oktober - .. - Meisje 8. Mamapatricia (21) -> 4 Oktober 2de - Jongen 9. Ready (30) -> 6 Oktober 1ste Verrassing 10. Nijnie (28 ) -> 6 Oktober 1ste -Geheim ZB BV 11. Annn (26) -> 8 Oktober - .. - Verrassing 12. Klieke (28 ) -> 8 Oktober 3de - Jongen TB BV 13. Martine (25) -> 8 Oktober - .. Geheim 14. Elvira (28 ) -> 9 Oktober - .. - .. 15. Andrea (29) -> 10 Oktober 2de - Jongen 16. Maartje06 (29) -> 10 Oktober 1ste - Verrassing ZB BV 17. Evaatje (..) -> 10 Oktober - .. - Meisje - .. - .. 18. Jetteke (34) -> 11 Oktober - .. Jongen 19. Misoh (30) -> 11 Oktober 1ste - Verrassing ZB (m.i.) BV 20. Nynke (29) -> 11 Oktober 3de - Jongen TB BV 21. Diaan (33) -> 11 Oktober 2de - Verrassing ZB (m.i.) FV 22. Salsabine (32) -> 12 Oktober - .. - .. 23. Liesje (32) -> 12 Oktober 3de - Jongen ZB BV 24. Divanaatje (30) -> 13 Oktober - .. - .. 25. NiCa (32) -> 13 Oktober 2de - Jongen TB BV 26. Littledream (21) -> 13 Oktober - .. - .. 27. Anz (25) -> 14 Oktober - .. - .. 28. Mariekebalm (26) -> 14 Oktober 1ste Meisje ZB BV 29. Kirstenyana (21) -> 14 Oktober 2de Jongen ZB (m.i. 20 sept. ks) BV 30. Denisse (..) -> 14 oktober 1ste - Meisje 31. Lolli (..) -> 14 Oktober 1ste - Verrassing 32. Anne36 (36) -> 17 Oktober 1ste Meisje ZB (m.i.) BV 33. Avalon1972 (35) -> 18 Oktober - .. - Jongen 34. Bolletje (..) -> 18 Oktober 2de - Verrassing TB BV 35. Missyess (24) -> 19 Oktober - .. - Meisje TB BV 36. Jotim30 (32) -> 20 Oktober 3de - Jongen ZB BV/FV 37. Kissflower (19) -> 20 Oktober 1ste - Jongen ZB BV 38. Rastagirl (..) -> 20 Oktober - .. - .. 39. Marize (34) -> 20 Oktober - .. - Meisje 40. Xenas81 (25) -> 20 oktober 1ste - Jongen ZB BV 41. Pol (28 ) -> 20 Oktober 1ste Verrassing TB - BV 42. Pjetje (27) -> 21 Oktober 3de - Meisje ZB (m.i) BV 43. Lievebeesje (36) -> 22 Oktober 4de Verrassing 44. Chrisje (28 ) -> 23 Oktober - .. - Verrassing TB BV 45. Maris (30) -> 24 Oktober 1ste - Meisje 46. Irene (..) -> 24 Oktober - .. Meisje 47. Nienke07 (39) -> 24 Oktober 3de - Verrassing 48. Kaykekay (..) -> 24 Oktober 4de - Jongen ZB (m.i.) FV 49. Sylvia (24) -> 25 Oktober 1ste - Meisje ZB BV 50. Lynn (..) -> 26 Oktober 1ste - Jongen 51. Bieke24 (24) -> 26 Oktober - .. - Meisje ZB BV 52. Smeetje -> (33) 28 Oktober 2de - Verrassing 53. Marianne30 (32) -> 29 Oktober 3de - .. 54. Lvdwerf (21) -> 30 Oktober 1ste Geheim TB BV 55. Astrid85 (22) -> 30 Oktober 1ste Jongen TB FV 56. Trienegirl (25) -> 30 Oktober 1ste - Meisje 57. Choco (28 ) -> 31 Oktober 1ste - Meisje TB - BV Verwacht: 16 Meisjes 17 Jongens 14 "Verrassingen" 3 Geheim Geboren: 1 Meisje 1 Jongens TB Thuisbevalling ZB Ziekenhuisbevalling BV Borstvoeding FV Flesvoeding m.i. Medische indicatie ks Keizersnede Voor aanvullingen of wijzigingen pb me maar!
@ Maris; ja die van ons is zo'n fanatieke zonnebanker/aerobic figuur met 6 kids! Morgen mogen bij ons trouwens de partners mee, ben benieuwd wat Rein ervan gaat vinden Maaruh Maris en Nijnie, we zitten dus allemaal vanavond in Rijnstate! Vind het wel lang duren trouwens, van 19.30 tot 21.30 uur. Krijgen we dan ook een "live" bevalling te zien? En nemen jullie je kerels ook mee? Hoe herkennen we elkaar trouwens Het lijkt wel een date hehehehe Ik weet hoe Maris eruit ziet maar Nijnie... Das een mysterie Vandaag trouwens even "geoefend". Ik moets ons buurjongetje van 4 ophalen van school. Pffft zo'n kind in een fietsstoeltje beuren met een dikke buik gaat niet echt makkelijk! En al die hysterische schoolmoeders daar die de auto overal neerkwakken. Zal zo naar de fysio, me even lekker laten masseren want heb weer goed last van mijn bekken Iedereen btw nog bedankt voor de lieve reactie's van ons overleden Tabby! Ik steek elke avond een kaarsje voor haar aan op haar "grafje". Heb er een windlichtje opstaan. Arm schatjepatatje
Avalon heel veel sterkte! Nica, wat fijn voor je meis dat je naar huis mag. Geniet er maar lekker van! Kiss, wow het wordt spannend nu zeg! Ben erg benieuwd hoe het uiteindelijk zal gaan bij jou. Krijg je acupuntuur in het ziekenhuis of moet je dan naar een acupunturist of zo? Nynke, rustig aan doen hoor! Martine wat een naar nieuws zeg. Heel veel sterkte. Maris, Hello Kitty vind ik ook superlief, en Snoopy ook (hebben ze ook bij de H&M). Ook ik vind het moeilijk om mezelf te beheersen! Mailots is wel handig, die heb ik nog niet. Mooi weer een reden om te gaan shoppen Hebben jullie al voedingsbh's? Ik zit momenteel op 75B met mijn maat (soms 80 b, ligt aan de bh). Moet ik dan in deze maat een voedingsbh aanschaffen of moet het nog groter? Wat denken jullie? MissYess, ik heb ook een kledingprobleempje. Heb eigenlijk nieuwe dingen nodig, maar ik ga geen zwangerschapskleding meer aanschaffen, vind ik zonde! Maar ik heb voornamelijk zomerdingetjes en aangezien het weer niet zo super meer is zit ik te springen om warme kleding. Maar ik ben ook thuis net als jij, dus loop met wat slobberkleding rond en wat dingetjes van mijn man komen ook goed van pas! Ik ga zo de eerste kleertjes wassen . Vandaag mijn eerste verlofdag en ik heb de hele dag al de kriebels! Eerst het hele huis gesopt, toen gestreken en nu ga ik aan de gang met de babykleertjes en de babykamer eens mooi opruimen en schoonmaken. Ik vind het allemaal wel erg spannend worden hoor, zeker omdat ik al over 3 weekjes thuis mag bevallen! Ik heb er zo'n zin in, ben langzamerhand zo nieuwsgierig hoe mijn meisje eruit ziet! Waar ik nog op zoek naar ben is wat leuke kleding om te dragen tijdens de kraamperiode. Moet comfortabel zijn aangezien ik ook veel in bed zal zijn, maar omdat er veel visite zal komen wil ik er toch een beetje leuk uitzien. Iemand leuke tips? Meiden ik ga aan de kleertje beginnen! xxx Irene
@ Doris: Ik heb gehoord dat Venkelthee en Brandnetelthee vochtafdrijvend werken... @ Astrid en Nijnie: Astrid herken ik ook wel van de foto's denk ik, maar Nijnie inderdaad niet (onmogelijk!). Wat dat betreft ligt het initiatief denk ik bij haar? Mijn man komt trouwens ook mee. @ Irene: Lekker actief ben je op je eerste vrije dag! Mbt de bh: Volgens mij gaat alles nog behoorlijk groeien, dus kun je beter nog even wachten met de voedingsbh. Ik heb er wel al 1 (gekregen), dat is er 1 zonder cupaanduiding, dus meer een soort strak hemdje, gewoon maat "XL" of "L" of zo. Zo 1 kun je denk ik wel al aanschaffen. Ik had ook een zomerkleding probleem, maar met wat vestjes (de meesten oud, 1 nieuwe) kom ik er wel doorheen denk ik. Voor na de bevalling trek ik denk ik gewoon mijn zwangerschapskleren maar weer aan. Ik geloof dat we de eerste tijd nog wel "dik" zullen zijn. Misschien kun je anders een "huispak" kopen of zo? Zag ik laatst bij de Hunkemoller en er zijn best leuke bij. Groetjes Maris