Hallo! Ik hoor er ook bij! hihi Ik kan het nog steeds niet geloven, het is heel onwerkelijk allemaal. Ik heb ook helemaal geen last van klachtjes! Heb alleen een beetje zwaar gevoel in mijn buik. Het was meteen de eerste keer raak, dat hadden we echt niet verwacht! Durf nu wel voorzichtig blij te zijn. Het is nog zo pril. Hadden jullie wel meteen klachten?
Hele late reactie van mij... Oktober mama's alweer. Meiden geniet ervan. het klinkt cliche... maar het is echt zo... de tijd vliegt! Ik geloofde het ook niet, maar zit zelf al bijna op de helft! Sterkte met alle ongemakken, weet er helaas zelf te veel vanaf! GEFELICITEERD ALLEMAAL
Evelieveling: Thnx meis! Vlgs mij is het zo dat als die eerste 12 wk maar omgaat het voorbij vliegt.. Missyess: Welkom en wat een bofkont zeg, de 1e keer raak Ik heb overigens ook niet veel kwaaltjes hoor, t wisselt per dag.. kus
welkom nieuwe zwangeren! mn vriend die was helemaal in de wolken helemaal ontroerd hij vond het zo leuk op de manier hoe ik het vertelde en zo trots en blij vanmorgen keek die een paar keer op de test of het streepje er nog stond , zal mij benieuwen morgen bij de dokter want misschien ben ik wel verder heen dan mn banner zegt dit ivm mn miskraam gister avond werd ik misselijk en vanmorgen ook en ik vind het nog leuk ook
Mwoah... dat scheelt. Nu kruipt de tijd omdat ik wacht op de 20 weken echo. En ik ben vreselijk ziek en misselijk geweest (nog, maar heb goede tabletten tegen het overgeven), dus het duurde inderdaad in gedachte heel lang. Maar 12 weken, dan ben je al zo'n eind. De onzekerheid in het begin is het engst...
Nou meiden, ik kom dan toch maar even kijken, kan het toch niet laten! als alles goed is ben ik 27 oktober uitgerekend! Ik kan het nog niet helemaal bevatten, maar ben ontzettend in de wolken! alle andere meiden ook gefeliciteerd, geniet ervan en ik wens iedereen incl. mezelf een heerlijke ongecomliceerde zwangrschap! dikke kus pjetje
@ nieuwe welkom @ pjetje Jeetje meis zat op je vlindersite te kijken wat erg Heb tranen in me ogen. Hoop voor je en duim dat deze x alles goed mag gaan.
Dank je Moon, dat hoop ik ook, heb wel veel angsten, maar mijn gevoel is rustig, Kylian* zal over ons waken daar ben ik van overtuigd! liefs pjetje
Ook ik ben in okteober uitgerekend, de 23ste...het is nog erg pril dus nu hopen dat het goed blijft gaan. Alle meiden die ook zwanger zijn: Gefeliciteerd!
Alvast voorzichtig gefeliciteerd. Je hebt al vroeg getest ! Het lijkt me een erge spannende tijd voor je. Praat lekker over de leuke en minder leuke dingen we zijn er voor elkaar ! Ik hoop dat wij met zijn allen over ongeveer 8 maanden een gezond kindje op de wereld mogen zetten. x
Dat geloof ik ook! Die beschermd het wel. @ wiepie Gefeliciteerd! Vandaag beetje dipje. Heel erg moe maar niet misselijk ofzo. Maar ik me beetje zorgen maar ja zal wel horen dat je de ene dag niet hebt en andere dag bijv weer wel. Wou dat het volgende week vrijdag was.
Gefeliciteerd voor alle nieuwe oktober mamma's! Gaat lekker zo! Vandaag minder misselijk, ben vandaag begonnen met het plassen in de bekende flessen...haha s best komisch eigenlijk De dementie slaat ook weer lekker toe, gisteravond deed ik mn jas uit thuis, hing mn pieper nog aan mn shirt........... Fijn weer...
Hoi Pjetje, welkom bij de oktober mama's. Je mooie vlinder waakt echt wel over je. Ik hoop dat je echt kunt genieten van je nieuwe zwangerschap.
Goedemorgen allemaal , Ik kom dus echt net mijn bedje uit. Ik ben echt niet vooruit te branden! Mijn rug doet pijn, ik ben misselijk en zoooooooooo moe! Echt niet normaal. Ik kan ook alleen maar mopperen en huilen. Gelukkig heb ik eindelijk weer eens een goede nacht gemaakt, dus wie weet knap ik nu een beetje op. Alle nieuwe mama's; Gefeliciteerd! Pjetje; Wat een indrukwekkend verhaal en site! Prachtig zoals jullie dee moeilijke tijd hebben vormgegeven. Kylian is een bijzonder mannetje! Martine; ik heb gisteren ook de eerste fles gevuld Ik blijf het een hoop geklooi vinden, maar ik heb het er graag voor over! Zo, nu maar eens proberen wat te eten, want dat lukte tot nu toe ook helemaal niet. Grts, Maartje
Goedemiddag dames Zo ben ff uit de lucht geweest want thuis kan ik niet inloggen...vraag me niet waarom maar het lukt me niet En hier op de zaak is het zo vreselijk druk de laatse dagen want een collega is op vakantie en we komen om in het werk Maar heb nu ff tijd gemaakt want ik zie dat er veel nieuwe mamma's bij gekomen zijn Alle nieuwe mamma's GEFELICITEERD en welkom in het land van onzekerheid Hier alles goed, heb gister tussen de middag maar ff een testje er tegenaan gegooid omdat ik door dat roze verlies enzo onzeker werd maar het streepje knalde van het scherm Gister heerlijk wezen uit eten, mn mannetje vond dat ik niet hoefde te koken met valentijnsdag dus heb mn buikje heeeeerlijk rond gegeten maar toen ik naar bed ging later op de avond was ik me toch een partij misselijk joh ale: denk dat de 6wkn kwaaltjes eraan zitten te komen. Laat maar komen..is voor een goed doel
Ik heb wel heel weinig eetlust. Maar niet misselijk ofzo. En ook geen zere borsten! Wanneer begon dat bij jullie? Was juist zo blij dat nu eindelijk mijn borsten eens gaan groeien! haha
Ik kom me hier even voorstellen. Heb van de week 2x postitief getest en het begint nu zo langzamerhand tot me door te dringen dat ik zwanger ben! Dus ik wordt ook een oktobermama!
Nou wees maar blij hoor! Ik had al zere borsten vanaf een week na mijn eisprong. En wat mij betreft hoeven ze echt niet groter. Ik heb namelijk al 75F! De misselijkheid is eigenlijk pas sinds een paar dagen echt heel erg aanwezig, samen met rugpijn, obstipatie en vermoeidheid. Maar we klagen niet hoor. Ik heb het er graag voor over! Kikkie, welkom en gefeliciteerd!Als je een Pb-tje met de uitgerekende datum naar Moon85 stuurt, dan kom je in de lijst. Grts, Maartje