Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @Kiss: kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. Rust vandaag lekker uit, je hebt gisteren ook een drukke dag gehad! Dus vandaag waarschijnlijk een dipje. Hou nog even vol!

@Xenas: Hopelijk ben je snel weer thuis! Sterkte in het ziekenhuis.

@Jotim: ehm een teddybeer ofzo? haha, leuk als mensen dan verwachtingsvol in de wagen gaan kijken.

Heb me vandaag verslapen, terwijl ik zoveel plannen had. Zit nog steeds in mijn pyama, schaam. Ik ga toch maar even wat doen nu...

2. heee 35 weken zwanger en 35 dagen te gaan, haha.

3. appeltje

appeltje Niet meer actief

Xenas, sterkte!

4. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Haha, Missyess, goed gedaan hoor! ;)

Chris

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hoi Meiden,

hier gaat het wat beter, ik heb de hele avond alleen maar gehuild bij manlief. Daarna lekker onder de douche en als een blok geslapen. Beeb is weer iets actiever en ook de ctg was deze keer goed. Heb een goed gesprek met de verpleegkundige gehad en ben weer wat meer gerust gesteld. Ik ga morgen niet voor een ctg en pas zondag weer. Tenzij ik het niet vertrouw of als beeb weer rustiger word. Morgen vier ik mijn 30ste verjaardag. Al ben ik officieel pas de 18e jarig. Dus veel afleiding en geen tijd om me druk te maken. Ik zie het weer wat positiever in gelukkig.

@Jotim: fijn dat je iets bent opgeknapt. Geniet van je hightea.

@Liesje: wat een schitterend foto's van je meisjes.

@Laura: een heel fijn weekend.

@Pol: ik ben nu al zo'n 14 kilo aan gekomen.

@Nica: meid wat super dat je naar huis mag zeg. Geniet ervan en doe heel rustig aan.

@Nijnie: heerlijk he, zo'n droger. Ik zou niet meer zonder kunnen.

@Andrea: o, hoop dat je thuis kan blijven meid. Wat een verhaal. En bij twijfel gelijk bellen hoor.

@Smeetje: mijn beeb heeft een hartslag van zo'n 144 en is een boy. Dus hier klopt het.

@Maris: een heel fijn weekend n probeer je energie te verdelen. En vooral flink genieten.

@Doris: duidelijk zo de lijst hoor. Ik hoop dat we snel wat van Sofieke horen.

@Avelon: fijn dat je weer thuis bent meis. Hou je rustig en ik hoop dat je lekker thuis mag blijven.

@Maartje: ik heb de adressen lijst wel 10 keer gcontroleerd en ik hoop toch echt dat ik niemand ben vergeten. Ik heb 75 kaarten besteld en hoop maar dat het genoeg is, en anders kijk ik Jotim wel even lief aan. ;)

@Appeltje: gaaf zo'n babyshower. Leuke verrassing hoor. Hoe is het met de zenuwen? :)

@Kissflower: herkenbaar je verhaal meis. Probeer lekker uit te rusten en ik hoop dat je je snel beter voelt.

@Chrisje: nog maar een halve dag meis dan heb je weekend. Het klinkt idd als indalen, ik hoop echt dat dat het is.
    Dus na morgen moeten we je weer missen? Of heb je al een computer thuis?

@Xenas: meis, ik hoop dat alles goed is en je snel weer naar huis mag.

@Anne: fijn om weer wat van je te horen. Jammer dat je je zo rot voelt.

@Missyess: heerlijk als je zo lang kan slapen.

Zo ik ben weer bij geloof ik. Meiden allemaal heel erg bedankt voor jullie steun. Een dikke knuffel voor iedereen.
    Ik ga nu maar even de was op hangen en stofzuigen. Tot later. Ik heb Diaan een sms-je gestuurd namens ons.

6. NiCa

NiCa Bekend lid

lieverdssssssssssssssss ik ben thuis! :) en nu maar hopen dat alles goed komt!

liefs nica

7. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Nynke: Fijn dat je gerustgesteld bent en dat alles goed was! Nu rustig aan doen en morgen maar de taken delegeren vanuit je luie stoel ;)

Nica: genieten nu!

Groetjes Doris

8. NiCa

NiCa Bekend lid

solly :oops: waarschijndelijk heb ik het verkeerd gezien sorry meiden

liefs nica

9. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Tuurlijk komt alles goed Nica. Als je je maar rustig houd. :)

10. NiCa

NiCa Bekend lid

ik ga me best doen heb de gyn beloofd dat ik pas terug kom als ik ga bevallen:p

en me vriendin was gisteren thuis een uur en ze ligt er nu alweer wordt vandaag geopereerd ze heeft last van nierstenen

liefs nica

11. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    @Nica, heerlijk dat je weer thuis bent, lekker genieten!

@Maartje, wij hebben ook een stuk of 10 extra kaartjes besteld. Maar tijdens het schrijven heb ik ook alweer wat mensen geschrapt (mensen (familie) die heel enthousiast riepen dat ze echt wel een kaartje wilden, maar waar ik noooooit wat van hoor en waar ik niet eens een recent adres van heb, wat wel te achterhalen is, maar ik heb geen zin om daar moeite voor te doen eigenlijk).
    Ik vind het zo wonderlijk dat ik gewoon een heel jaar tussen de snotterende en hoestende peuters door hobbel zonder ziek te worden (afklopt) en nu... nou ja het gaat ook wel weer over, maar ik vind er echt niks aan om me zo te voelen.
    Van dat strijken staat me wel iets bij, dat die doeken dan minder vocht opnemen. Alleen had ik ze dan misschien niet helemaal droog moeten laten worden in de droger (of hem niet zo vol moeten proppen), want ze zijn nu te gekreukt om het nog fatsoenlijk op te vouwen haha. Ik ben nog niet aan de strijk geweest trouwens hoor.
    Ik strijk ze gewoon een keer en daarna niet meer :p, maar dan staat t wel lekker netjes in de kast, haha.

@Appeltje, leuk zo'n babyshower.

@Jotim, vanmorgen dacht ik dat het echt de griep ging worden, spierpijntjes enzo... nu lijkt het gewoon weer meer dat ik goed verkouden ben. En zo'n nare hoest waar je een zere keel van krijgt. Knapt wel weer op, ik heb sinaasappeltjes gehaald om uit te persen. Ff vitamine C boost ;).

@Kissflower, dat zijn die beruchte laatste loodjes denk ik... hopelijk komen er ook nog dagen dat je je wat beter voelt. Wees lief voor jezelf!

@Xenas, al meer duidelijkheid?

@Anne, fijn dat het lopen e.d. nu wat beter gaat!

@Nynke, fijn dat beeb weer wat actiever is en de CTG goed was. Verjaardag-ze morgen!

Hier een actieve beeb, als ik zit komt er volgens mij gewoon protest ofzo. Druk gewriemel onderin mn buik en geduw op mn blaas. Steken en af en toe word ik er gewoon een beetje naar van. Dan probeer ik maar rechtop te gaan zitten, maar ook dat zit niet lekker. In bed hou ik het ook niet zo lang uit, het is toch wat die laatste loodjes ;).
    Mijn ouders komen van het weekend terug van vakantie en ik hoop dat die kleine niet tot de 40 wkn gaat blijven zitten (of nog langer...).

12. NiCa

NiCa Bekend lid

meis ik zit net zo!weet soms ook niet hoe ik moet zitten en ons manneke is zelfs al ver in het bekken gaan zitten met zijn hooffie :)

liefs nica

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Heey dame's!

NiCa, fijn dat je weer thuis bent!

Xenas, jij ook snel weer thuis komen hoor! Al die ziekenhuis bezoekenhier :(

Wij hebben net de luiertas gehaald, zo'n bijpassende bij onze kinderwagen (Quinny Speedy pappilon)
    Ook heb ik een heel groot voedingskussen besteld. (Die van de pufcurus nijnie) Echt een ding van 1.80 ofzo maar super relaxed. Kan ik denk ik ooknog wel ff lekker mee slapen.

Manlief heeft vanavond een personeelsfeest dus ben vanavond helemaal alleen :( En hij is de laatste tijd naar mijn gevoel al zoveel weg :(
    Heb dus maar een vriendin uitgenodig, lekker beppen.

Ik ga ff verders Oprah kijken 8)

Oh en wat moet er ook alweer in een vluchtkoffertje? Ben het namelijk vergeten :oops:

14. hey lieve meiden!

chris bedankt voor het tikken van mijn sms!

Alles is weer wat beter!

We moesten vanmorgen naar het ziekenhuis voor Rob (liesblessure) Maar toen ik opstond vanmorgen was ik al niet lekker.. trillerig enzo!
    Op het moment dat ik naar beneden ging met de lift.. voelde ik me zo misselijk dat ik echt weer naar boven moest..
    Heel de lift ondergespuugd.. bij mij voor de deur.. en daarna gewoon in de wc!
    En al wat ik ophad was een banaan... meer niet.. kwam door de misselijkheid!

Daarna ging het wel weer.. maar voelde toch beeb weinig.. (misschien dat ik me ook druk maakte over wat de gyn vorige week zei.. dat ik niet in paniek moest raken als ik beeb wat minder voelde dan zouden we gewoon ff ctg maken) Dus uiteindelijk toen we weer terug waren uit ziekenhuis voor rob heb ik op zijn werk de gyn gebelt.. (we hebben in gouda 2 ziekenhuizen, en de gyn is op andere locatie) ik in tranen mijn verhaal verteld.. en mocht meteen langs komen voor CTG.
    Hier iets langer dan half uur aan gelegen.. daarna nog echo gehad, urine is gecontroleerd en bloeddruk enzo!
    En alles is goed..
    Waarschijnlijk komt het gewoon doordat ik me niet lekker voel (waarschijnlijk beginnend gripeje of verkoudheid) dat beeb daar ook last van heeft!

Ik heb net alles bijgelezen! en een broodje gegeten.. en nu duik ik lekker mijn bedje in!

Slaap lekker......

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Astrid: in een van de nieuwsbrieven staat een lijstje wat je in de vluchtkoffer kan stoppen. veel plezier met je vriendin vanavond.

@Nijnie: toen ik beeb nog volop voelde deed hij mij ook vaak erg pijn. En dat drukken op de blaas, dat gebeurt hier nog steeds. Loop vaak naar de wc voor maar twee druppels.

@Nica: goed streven om niet eerder naar de gyn te gaan voor je gaat bevallen.

Zo de was hangt, ramen boven zijn gesopt en er is boven gestoft en gezogen. Zelfs de badkamer heeft een kleine beurt gehad. Mijn moeder komt volgende week de grote beurt doen.

Zo nu eerst even thee zetten en lekker bankhangen. Tot later weer.

16. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Xenas: fijn dat je weer thuis bent en alles goed lijkt. Nu lekker slapen.

17. appeltje

appeltje Niet meer actief

18. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Xenas lekker dat je weer thuis bent

astrid in de 3de nieuwsbrief stond het volgens mij

Nynke jij heb ook weer veel gedaan

Nijnie ik voel me nog steeds redelijk maar vanavond lekker op de bank liggen en de lama's kijken dan na bed. Verkouden ben ik nog steeds heel erg. Maar smeren met baby luuf dat helpt ook veel.

Ik heb heerlijk genoten van hightea. Lang gezeten ook van alles wat gegeten echt genieten was het in het zonnetje.
    Meis is ook weer terug van haar schoolreis en is helemaal op. Ga nu nog even bedenken wat we vanavond gaat eten heb geen zin om te koken.

19. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Xenas, gelukkig is alles ok nu !

Astrid, eens lekker bijkletsen met een vriendin kan ook leuk zijn!

Hier ook veel protest als ik ga zitten...dan weet ik soms niet meer in welke bocht ik mij moet wringen...moet er soms wel mee lachen

20. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Hey Nynke, wat lief dat je toch nog op iedereen reageert zeg! Wel rustig aan doen hoor! Ben blij dat alles goed is!
    Hopelijk kan ik de laptop van m'n ouders nog ff houden... Die zijn toch het weekend nog druk met de nasleep van de vakantie :)
    Ik kon een pc via 't werk hier krijgen (wat oudere pc's die ze wegdoen zeg maar) maar ze zijn er nog niet helemaal uit hoe ze dat gaan aanpakken (verloten, op te halen o.i.d.) Maar ja, heb nog 1 weekje hier te gaan en dan ben ik voorlopig weg... En ik WIL een pc hebben tijdens m'n verlof... Want ik kan natuurlijk niet zonder jullie ;)

Xenas, graag gedaan hoor! :D
    Wat vervelend dat je weer zo moest spugen zeg! Goed van je dat gelijk contact hebt opgenomen met het ziekenhuis! Geruststelling doet een mens toch wel heel erg goed, dat blijkt al wel weer! Zo blijf je ook mooi onder controle! Dikke knuf!

Hè Astrid, ook niet leuk dat je mannetje er niet is! Personeelsfeestje zonder partner? Maak er maar een gezellige meidenavond van ;)

Zo, ga over een minuut of 10 lekker naar huis, was er ook al om 8 uur vanochtend, dus dan wordt het ook wel tijd... ALS mijn nieuwe vervangster de baan aanneemt trouwens, dan begint ze pas woensdag :confused:
    Dat wordt dus enkel en alleen uitleg geven over wat voor dingen ze voorbij kan zien komen en that's it... Nou ja, jammer dan hoor, ik heb straks mooi (verdiend) verlof 8) 8) 8)

Tot strakkies meiden!

Liefs Chris

Deel Deze Pagina