Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    @Kissflower, vandaar :). Ja, ik dacht ik zeg het toch maar even... ;). Tel dan maar lekker af van nog max 5 weken :) en ik duim voor je dat het niet die volle 5 worden!

@Nica, heerlijk!

Ik ga zelf maar eens even een ontbijtje maken. En vast wat sinaasappelsap persen voor mezelf en manlief zometeen. Want dat is stiekum toch wel heel lekker dat versgeperste spul :).

2. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

@Nijnie: Nu is hij net weer weggegaan om daar te klussen, hij moet daar nu op heel de onderverdieping laminaat gaan leggen en nog paar dingetjes...kan goed tot 17uur duren...vind het eigenlijk niet zo aardig van mij om daar dan iets van te zeggen want hij bedoelt het zo goed om die vriend te helpen..maar soms word ik dan toch beetje boos omdat ik het echt niet leuk vind als hij dan zo lang weg is enzo...maar hij had gisteren toen hij naar praxis moest met die vriend om voor hem sullen om te halen, ook een plank gekocht die nog in de kast in de babykamer moet...vind ik wel heel lief van hem hoor..:)
    Eigenlijk vind k dat ik niet moet zeuren want Twan is er echt wel voor me enzo...maar komt denk ik door de hormonen nu enzo dat ik het liefst heb dat hij gewoon lekker bij me is..En als hij thuis komt van zn werk, kunnen we allebei niet wachten om elkaar weer te zien..wat dat betreft missen we elkaar soms wel snel haha :)

@Jotim: goedemorgen! Ik was later wakker, pas rond 9.00uur..

@Liesje: ook goedemorgen!

@Nica: dat kan ik me helemaal voorstellen meid! at heerlijk dat je gewoon fijn thuis bent bij je gezinnetje!

@nijnie: ja, heerlijk is dat, vergeperste sinaasappelsap!

Liefs

Sylvia

3. NiCa

NiCa Bekend lid

ja meiden ik bof maar met zo'n danny :p we zijn ook apetrots dat hij het zo goed gedaan heeft toen ik in het zkh lag

ik hoop voor alle meiden die ziek,zwak en misselijk zijn dat ze snel weer op de been zijn en meiden we moeten allemaal nog ff volhouden dan hebben onze kleine spruit in onze armen :)

liefs nica

4. goedemorgen meiden!

Hier lekker geslapen!
    Was ook rond 8 uur al wakker..
    en vannacht er nog uit geweest om een broodje te gaan eten!
    Had zo'n honger!
    was helemaal aan het knorren!
    nou en dan kan ik dus echt niet gaan slapen he!

@marieke.. je hebt tegenwoordig in gouda.. bleuland en jozef locatie.. de kraamafdeling zit nu in jozef!
    Wel grappig zeg dat je hier geboren bent!

@nica.. lekker zeg zo'n ontbijtje!

@allemaal..is idd wel een behoorlijke lappenmand geweest afgelopen week!
    Gelukkig gaat het naar die omstandigheden allemaal goed met ons!
    En nu maar wachten wanneer de 1e (3e eigenlijk) oktober baby geboren gaat worden!

Ik ben vandaag niet zo veel online!
    Ga ff naar de voetbal.. bij de meiden kijken.. van mijn eigen team..

Tjuuuus!

5. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

Hier een beroerde nacht gehad, maar verder alles nog rustig!
    Nog geen tekenen van een bevalling (helaas ;) )
    Sinds deze week wil ik wel dat de beeb geboren wordt, mn buik begint nu toch echt wel in de weg te zitten en ik houd liters vocht vast wat het bewegen ook niet makkelijker maakt :rolleyes:
    En ik moet zeggen dat ik nu ook wel heel erg nieuwsgierig ben hoe ons beebje eruit ziet :)
    Dus beebje KOM MAAR OP!

Groetjes Doris

6. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    @xena: he wat een stress allemaal, rustig aan hoor, gaat vast allemaal goed!

@maartje: ja hoor gaat allemaal wel ok hier, tja zolang we niet weten wat er nu precies aan de hand is met haar en wat de verwachtingen zijn weet ik ook niet precies wat ik ervan moet denken..

@choco: nou zeg jij bent echt een nachtbraker, was ik ook altijd maar nu..

@nica: aahh wat schattig van je zoon

@doris: ja het wordt nu spannend bij jou he! Kan me voorstellen dat je het nu een beetje zat bent, begin dat gevoel ook te krijgen nu..

hier niet zo veel spannends te melden eigenlijk, beeb lijkt wat rustiger, maar zo tussendoor krijg ik dan opeens een flinke trap tussen mn ribben dus wordt ook een karate kid!
    vind het nu toch wel echt spannend worden..zou het allemaal wel goed gaan etc, kan ik het wel...pff dat soort vragen gaan wel veel door mn hoofd de laatste tijd. Twijfel ook nog steeds zo over een thuis of zh bevalling..het enigste voordeel van het zh is voor mij de (evetuele) veiligheid. Nou ja denk dat ik het maar van het moment af laat hangen.

7. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Goedemorgen! Ja dit keer kom ik een keertje laat uit mn bedje!

Hihi, ja, als mijn moeder kikkers hoort wordt ze nog helemaal nostalgisch, er zit (of zat?) een grote vijver voor het Bleuland en toen ik geboren werd hoorde ze de hele avond de kikkers...Als je met je rug naar die vijver staat is het helemaal bovenin, het tweede raampje van links ;) Enneh, groot gelijk heb je, als je honger hebt moet je eten hoor...

Verder alles wel ok, op de gebruikelijke pijn in liezen en onderkant na...Ik heb vandaag niks te doen, behalve Fred straks helpen met tegel schuin afsnijden, hij is niet zo goed in meten...En daarna natuurlijk mijn huis schoonmaken, want als je met zo'n cirkelzaagding tegels snijdt ligt daarna 3 cm stof door je hele huis heen (open trap, grrrr) maar ga eerst nog even lekker achter mijn computertje en op bed NL televisie kijken op uitzendinggemist...Nog tips?

Kusjes

8. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Hey meiden,

het is mooi weer! Hoeraa! Gisteren was het namelijk nog al triets weer, vond ik.

Nu ga ik lekker thee drinken.

Liefs Kiss

9. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Zo heb er ondertussen een hele ochtend op zitten
    Straks ook maar weer me rust moment pakken
    Het weer is hier ook mooi
    Ga zo eerst een boodschapje doen dan even na de sporthal hier is het seizoen ook weer begonnen. Ben mijn man de komende maanden op zaterdag weer kwijt aan het basketballen.
    Wel altijd gezellig maar goed kan niet meer mee na de uitwedstrijden enzo. Dus ga ik maar wel na de thuiswedstrijden zo lang ik het nog vol hou.
    Dan vanmiddag rond een uur of 3 even slapen. Roxanne heeft een kinderfeestje komt wel even lekker uit.

Xeans - hihihi heb ook altijd snachts honger ga dan ook kijken wat er te eten is. Veel plezier aan de zijlijn

Doris : zal voor je duimen dat je baby deze week komt. Vind dat we het nog knap doen tot nu toe blijven er veel baby's zitten.

Nica heerlijk ontbijtje op bed. Laat je maar lekker verwennen weer thuis.

Sylvia ooh ik wou dat ik dat kon tot 9 uur

Martine denk dat je op HET moment wel weet wat je wilt thuis of ziekenhuis je kan toch altijd tot op het laatste moment beslissen.

10. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Even zeuren hoor... ik ben zo ontzettend moe, maar ik slaap slecht 's nachts. Net nog gelegen, maar ik val gewoon niet in slaap. En dan ook nog eens niet lekker fit erbij, werkt niet echt.
    Baal er even van...

11. NiCa

NiCa Bekend lid

hey meiden ik heb net ff geslapen op de bank maar ben zo duf als een konijn.
    en heb nu een paar voetjes volgens mij tegen me ribben zitten ofzo doet auwie maar gaat vanzelf wel weg hoop ik

idd het is echt heerlijk om zo verwent te worden

liefs nica

12. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

@Jotim: Ik vind het ook wel lekker om af en toe wat langer te kunnen slapen! Maar ik heb wel vaak dat ik dan s nachts veel wakker ben geweest (bewegende beeb, veel plassen, zomaar wakker liggen).
    maar de laatste tijd is het meestal rond 8uur.
    8uur vind ik wel het fijnste tijdstip :)

@Nica: laat je maar goed verwennen door je gezinnetje :)

Ik heb vanaf donderdag avond toch weer regelmatig ongi achtige krampjes...dus waarschjinlijk toch weer die indalingsween ofzo..alleen moet ons meisje wel vast blijven zitten. Afgelopen donderdag was ze nl nog niet ingedaald terwijl ik weekje daarvoor ook 1 avond van die krampjes had gehad (dit kwam dus schijnbaar doordat ons kindje wel even in bekken is geweest maar niet vast,dus weer terug is gegaan ofzo)
    Lijkt me toch wel prettig idee als je kindje echt is ingedaald.
    Nouja, hopen dat dit over 1,5 week zo is!

Ik ga ff wat eten, heb honger!
    Mn mannetje is nog niet terug van het klussen bij zijn vriend...en we moeten nog boodschappen doen, we hebben erg weinig in huis...maar hij heeft dus de auto mee..
    Gelukkig is de Jumbo tot 20uur open, wel handig!

Liefs

Syl

13. SMS BUDDY NIEUWS!

Kreeg net een smsje van Diaan:

hoi hier Diaan. Gaat goed met me. Morgen mag ik 5 uurtjes verlof voor 40 jr huwelijksfeest ouders. Maandag draaipoging. Vind het wel spannend. Dikke kus allemaal. Groetjes Diana

Heb haar namens ons allemaal een sms terug gestuurd!

14. NiCa

NiCa Bekend lid

sylvia ik laat me eigen zeker weten lekke verwennen door me gezinnetje!
    ik ben de gehele dag al moe heb al ff en uurtje geslapen op de bank weet soms niet meer hoe ik moet ziten of liggen me buikie gaat al aardig in de weg zitten als ik te lang zit krijg ik last van me rug en als ik te lang lig weet ik me geen houding meer te geven zal mij benieuwen wanneer ons manneke zich aan dient

sorry was ff weer een ego berichtje
    liefs nica

15. hey meiden!
    lekker rustig vandaag zeg!
    ik dacht dat ik heel wat blz's moest lezen.. maar tis er maar 1!
    gebeurt ook niet vaak!
    Ben beetje moe..dus misschien dat ik zo nog even mijn oogjes dicht doe..

Vanavond is er in ons dorp een soort feest..
    allemaal kraampjes buiten.. live muziek.. gewoon gezellig!
    ik weet nog niet zeker of ik mee ga.. ligt er een beetje aan hoe ik me voel.. maar eigenlijk wil ik er ook wel ff tussenuit!
    is weer zo'n tijd geleden!

@diaan.. veel plezier op het feest van je ouders meid!

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hey dame's, ff snel een berichtje van mij.

We zijn vandaag naar een katje wezen kijken en we hebben er 1 meegenomen!
    Als je op deze link kijkt: http://www.ragdollcattery-naastenbest.nl/Naastenbest_ned.htm en dan bij katers.
    Het is Bo geworden, behoorlijk onverwachts.
    Maandag wordt hij gecastreerd.
    De andere 2 katjes vinden hem nog niet zo heel lief maar dat heeft ff tijd nodig. Op dit moment zit hij shock en klem onder de radiator, arm beestje!
    Helemaal bang... Maar hier gaat ff tijd overheen.....

17. pol

pol Actief lid

25 sep 2006
    270
    0
    0
    astrid: mooi katje hoor! Lekker pluizebeest :D

18. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Hey meiden,

Hier ook even een ego berichtje na een hele lange dag. Vandaag kwam dus mijn schoonmoeder op bezoek. Ook had ik mijn neefje van drie maanden hier van 10-17 uur. De kleine schat slaapt nog de grootste tijd, dus dat was geen probleem. Mijn schoonmoeder daarentegen.... :rolleyes:
    Ze bedoelt het allemaal erg goed hoor en wil best helpen, maar ze houdt geen vijf minuten haar mond en dat is op dit moment erg vermoeiend! Ik was ook nog eens erg misselijk de hele dag. Kortom geen succes.
    Manlief heeft haar net op de trein gezet en plofte daarna ook met een diepe zucht op de bank.
    Nou ja, we hebben onze goede wil weer laten zien en waarschijnlijk zien we haar pas weer na de bevalling, dus vooruit maar weer.

Nu dus wel helemaal af en overal pijn (ribben van het schoppen, heupen van het bewegen, rug van het zitten). Denk dat het een vroegertje wordt vanavond!

Morgen weer meer van mij!
    Liefs, Maartje

19. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Bah zeg wat een rotdag. Sorry hoor meiden ff klagen. Ik heb mega last van mijn hormonen denk ik want ik zit in een mega dipje en niemand kan iets goed doen. Mijn mannetje heeft het zwaar te verduren gehad met mij vandaag geloof ik. Maar wat een geduld heeft hij zegt, hij blijft maar lief terwijl ik echt een bitch ben vandaag :oops:
    Heb ik eigenlijk nog nooit zo'n last van gehad sinds ik zwanger ben, wel een beetje maar niet zo extreem als vandaag. Alles word me ook een beetje zwaar, voel me net een kamerolifant! Mijn meisje heeft ook ontdekt dat het erg leuk is om in mijn zij te trappen en mijn lies en dat kan behoorlijk pijnlijk zijn. Maar meiden, ik stop nu hoor met mijn geklaag!

Heb gisteren 2 voedingsbh's gekocht 1 bij de Hema en 1 bij V&D. Wat een elegante dingen zijn dat zeg :rolleyes:, maargoed het is wel handig! Weet nog steeds niet echt goed of ik de goede maat te pakken heb, ik heb 75 b gekocht en de cupmaat is wel goed, maar ik twijfel over de omtrek. Het zit een beetje strak nl., niet erg strak maar een beetje. Bij normale bh's als ik 80 omtrek neem zit dat vaak toch wat te ruim, vandaar 75. Ach het zal vast goed zijn. Ben ook druk op zoek gegaan naar iets om aan te trekken tijdens de bevalling en na de bevalling. Heb in ieder geval een leuk roze nachthemd gevonden bij V&D met een broek erbij. Maar dat is toch echt voor na de bevalling, vind het iets te mooi. Kleding die je met de bevalling draagt moet je daarna toch vaak weggooien of niet? Ik kom er maar niet over uit wat ik aan moet trekken. Aan de ene kant wil ik iets nieuws kopen, maar als ik het dan meteen moet weggooien vind ik dat ook weer zo zonde. Voel me echt een megamuts de laatste tijd, ben constant aan het twijfelen over de kleinste dingetjes.

Ik ga nu even lekker alles bijlezen en vanavond lekker vroeg naar bed, morgen wordt het vast leuker.

xxx Irene

20. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Astrid, mooi beessie :)!

Volgens mij is het algemene dip-dag ofzo of dip-week.
    Ik heb warme melk met honing op, ik ga nog even douchen en dan ga ik in bed in de hoop dat ik een fatsoenlijke nacht maak. Ik ben kapot en dan heb ik eigenlijk niks gedaan ook nog vandaag...
    Voel me gewoon ellendig en wist vanmiddag gewoon ff niet wat ik met mn lompe lijf aan moest, alles zat in de weg, vooral ikzelf ;).

Deel Deze Pagina