Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Oooh dames toch...kan wel merken dat we in onze laatste loodjes zitten hoor! Ik voel me nog wel aardig..... afgezien van het feit dat mijn liezen en onderkant vandaag nog meer gevoeliger zijn. Hoop dat jullie snel weer goed gaan voelen.

2. kirstenyana

kirstenyana Actief lid

22 nov 2006
    130
    0
    0
    lang niet geweest maar op 09/09 is onze zoon yuul geboren
    hij woog 2860 gram en mmeot omdat hij iets te vroeg te vroeg is nog een weekje in couveuse verblijven voor de rest gaat alles goed groetjes en veel succes aan de rest

3. kirstenyana

kirstenyana Actief lid

22 nov 2006
    130
    0
    0
  4. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    @ kirstenyana: Gefeliciteerd met jullie zoon!! Wat een mooi koppie heeft ie *zwijmel*.

5. NiCa

NiCa Bekend lid

wat een lekker koppie meis gefeliciteerd meis!

liefs nica

6. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Oh wat een schatje! Van harte gefeliciteerd met jullie schitterende zoontje!

7. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    @kirstenyana en man, gefeliciteerd met de kleine Yuul geniet lekker van je knulletje.

Tjonge nummer 3 is er al weer, het gaat nu toch ineens wel erg opschieten allemaal. Wel heerlijk om al die hummeltjes nu live te zien. Begin me nu toch steeds meer af te vragen hoe de kleine eruit ziet.

8. appeltje

appeltje Niet meer actief

Gefeliciteerd Kirstenyana!
    Is hij uiteindelijk via de natuurlijke weg gekomen of toch via de keizersnede?

Pffff... ik dacht even dat het net begonnen was. Werd om 6.00 uur wakker van de buikkramp. Echt zo'n ongesteldheidsgevoel dat een minuut duurde en dan weer 3 minuten later weer kwam. Nu maar uit bed om wat te eten en een kruik voor de buik te maken, maar het lijkt weer weg te trekken. Jammer....

9. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Kirstenyana van harte gefeliciteerd met jullie zoon Yuul!!!!

Wat een mooi ventje zeg! ( :oops: kreeg tranen in mijn ogen toen ik het bericht las dat er weer een kindje is geboren.. Het blijft iets bijzonders..)

Hier verder alles redelijk oke. Gisteren hebben mijn vriend en ik bij me moeder gegeten. was gezellig. eenmaal thuis ontzettend last van harde buiken, anderhalf uur lang. Hoopte stiekem dat het al zou beginnen, maar helaas.. het zakte weer af..
    Moet gewoon geduldig wachten, maar hopelijk niet al te lang meer.. :oops: ben het echt zat!

Me vriend is naar voetbal. :cry: En vanmiddag ga ik naar zijn ouders, daar komt hij dan ook heen en gaan we daar eten. Eigenlijk niet zo zin in. Ben namelijk helemaal niet gezellig, loop erbij als een chaggerijn. Maar ja, dat moeten ze maar begrijpen hoor! En anders ga ik wel weer weg. Tsja klinkt stom, maar moet toch echt aan mijzelf denken!

Ik spring zo ff lekker onder de warme douche en denk dat ik dan toch nog ff bedje in duik.

Liefs Kiss

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Goedemorgen meiden,

hier gaat het redelijk, ik heb vrijdag echt teveel gedaan :oops: en dan gisteren mijn verjaardag. Dat was echt teveel. Ik had steeds harde buiken en heel veel pijn in mijn bekken. Gelukkig kwam iedereen overdag en lag ik om 19.00 ur al in bed. Nu gaat het wer goed gelukkig. Ik moet om 10.00 weer voor een ctg. Beeb is nog niet echt bewegelijk maar ik denk dat het zo hoort. Het is al 5 dagen hetzelfde dus zal het wel goed zijn. Verder staat sinds gisteren de box en ben ik echt klaar. Dus beeb kom maar bijna. :)
    Meiden allemaal een fijne zondag en kom op met de baby's!

@Chrisje: blij dat je ouders er weer zijn? En dat met de pc moet goed komen hoor. Je kan echt niet zonder ons. ;)

@Nica: ik loop ook met enige regelmaat leeg van onderen. Die stomme afscheiding ook. :x Wat heb je toch een lieve zoon!

@Maartje: is het goed gegaan met je schoonmoeder gisteren? O, ik lees net dat het zwaar was. Ik hoop dat je lekker hebt kunnen slapen en dat je je vandaag wat beter voelt. Knuffel.

@kissflower: meis, denk lekker aan jezelf en als je thuis wilt blijven doe je dat toch lekker.

@Sylvia: fijn dat alles goed was bij de vk.

@Nijnie: gefeliciteerd met je 37 weken. En ook jij hebt nu meldplicht hoor! :) Erg vervelend dat je zo slecht slaapt. Mag je best even over klagen hoor!

@Xenas: was het gezellig bij het voetbal?

@Doris: ik roep met je mee. BEEB VAN DORIS KOM MAAR! Houvol meid beeb komt echt!

@Martine; meid laat het lekker over je heen komen en waar je bevallen wilt kan je idd op het laats nog beslissen.

@Marieke: is het gelukt met de tegels en het schoonmaken? Hoever ben je nu met de verbouwing?

@Astrid: wat een mooie kat! Ik hoop dat hij snel onder de verwarming uit komt.

@Irene: klaag af en toe maar lekker hoor. Geeft helmaal niks, ik denk dat iedereen zich wel in je verhaal herkent.
    De kleding die je tijdens de bevalling aan hebt hoef je niet weg te gooien hoor. In de wasmachine en het is weer schoon. Je beddengoed word ook niet weggegooid toch? ;) En trek anders een oud t'shirt aan van je man oid. En je bent geen muts hoor!

@choco: heerlijk dat je je zo goed voelt. Geniet er lekker van.

@Kristen: Gefeliciteerd met jullie zoon Yuul!! Wat een pracht kereltje. O, ik wil ook!!

@Appeltje: dit klinkt wel als het betere voorwerk meid. Wie weet. Zal ook voor jou even roepen: BEEB VAN APPELTJE: KOM MAAR HOOR!

@Diaan: fijn dat alles goed gaat. Veel plezier op het feest vandaag.

11. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Goede morgen allemaal!

Heb geen tijd om bij te lezen...

Wou jullie allemaal een fijne zondag wensen!

12. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    oh ik zie dat er weer een babietje bijgekomen is!

Kirstenyana, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleine ventje! Knap koppie hoor!

13. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal

Zo ik denk dat ik iedereen in huis heb aangestoken met de verkoudheid. Het is echt een hoestconcert hier. Dat gaat ook nog heel de nacht door. Een hoop gesnoter dus. We zijn de nacht aardig doorgekomen.
    Vandaag lekker luie zondag formule 1 kijken en voor de rest ik denk niet veel.

KristenYana van hartre gefeliciteerd met jullie zoon wat een mooi mannetje

Nynke alvast gefeliciteerd met je verjaardag. Hier is ook wat rustiger in de buik meer geschuif heen en weer dan schoppen. Zal minder plek hebben er zit wel regelmaat in.

Liesje goedemorgen drukke dag voor de boeg

Kiss wat niet gaat gaat niet en inderdaad denk aan je zelf

appeltje vals alarm ? kan indalen zijn maar ook voorweeën je weet nooit doe gewoon lekker je ding

Anne36 jammer he geen glaze raampje in je buik zodat je na binnen kan kijken.

Choco goed zo blijf je goed voelen hier gaat het ook weer iets beter.

Irene aaahhh vreselijk zijn die dagen maar je doet er niks tegen. Je moet maar zo denken morgen nieuwe dag en dan kom ik weer vroliijk me bed uit. Heb ook moeite met zo'n dagen.

maartje het is zwaar gegaan met je schoonmoeder, sommige mensen hebben ook niet in de gaten dat alleen al er zijn heel vermoeiend kan zijn. Hoe is het met jullie beebkamer. Rustige dag vandaag.

14. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    Kirstenyana gefelciteerd met jullie zoon!

15. NiCa

NiCa Bekend lid

goede morgen meiden hier ben ik weer ff voel me redelijk goed heb best harde buiken enzo en ons manneke beweegd goed en idd die leegloop is echt heel vervelend denk iedere keer dat het vruchtwater of bloed is maar gelukkig geen bloed!ik moet donderdag weer aan de ctg en naar de gyn

voor allen die zich ziek,zwak en misselijk voelen heel veel beterschap en voor alle jarigen onder ons geniet ervan!

en voor alle mama's die zo iets hebben ben er zat van hopelijk hoeven jullie niet lang meer te wachten tot dat jullie ukkie snel in de armen kunnen houden!

liefs nica

16. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    hoi dames ik zit al weer een tijd mee te lezen bij de oktobermama's.

ben dan ook zeer blij te lezen dat ik niet de enige ben die het zat is en de beeb in handen wil maar ja ze hebben zelfs in de buik al een eigen willetje he.

ik hoop dat mijn meissie eerder komt maar ja das alleen maar hoop ik lig nl zo met mezelf overhoop en daarbij zijn de schoppen in me ribben niet echt fijn maar dat zullen jullie ook wel herkennen ik heb oook al weken last van voorweeen word er gek van zette het maar door.

17. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Wauwwwwwwwwwwwwwwwwwieeeeeeeeeeeee....nog 26 dagen....pfffffffffff het wordt echt wel spannend nu!

18. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Rastagirl, nog ff op je tanden bijten meid! Voor je beebje is 38 weken toch echt wel de minimum hoor! Om volledig tip top in orde te zijn!

19. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Goedemorgen allemaal,

Hier zowaar een redelijke nacht gehad! Ik was pas om 8.00 uur wakker! Een nieuw record! Zegt wel iets over de dag van gisteren denk ik. Ik was gewoon doodop. Vandaag lekker geen plannen. Mannetje is lekker aan het rommelen in en om huis (er staat al een plank in de verf en nu is hij bezig met de plank voor de babykamer).
    Ik zal straks eens foto's gaan maken van ons kamertje. Ik ben er best trots op (al is het nog niet helemaal af).

@Irene; meid, morgen begin je gewoon weer opnieuw. We hebben allemaal last van ons lijf volgens mij, dus het is niet abnormaal hoor!

Ik moet ondertussen wel een beetje lachen om al onze klaagzangen. Moet je ons nou zien. Eerst konden we allemaal niet wachten tot we een beetje buik hadden en nu willen we hem allemaal wel weer kwijt. :) En dan heb ik het nog niet eens over die verdomde 'demonen'! :evil:

@Nijnie; heb je nog een beetje geslapen met je lompe lijf?! ;)

@Choco; haha, jij zal ook wel denken; wat een klagers allemaal!

@Kirstenyana; Ge-VEEL-iciteerd met jullie zoon Yuul! Wat een prachtig mannetje en wat een prachtige naam!!

@Anne; ik dus ook! Ik wil nu wel weten of we een meisje of jongen krijgen! En lijkt hij op mij? Of op mijn man?

@Appeltje; Jammer dat het niet doorgezet heeft. Aan de andere kant kan hij beter nog heel even blijven zitten, toch?!

@Kiss; als je echt geen zin hebt kruip je toch lekker met een dvdtje op de bank ofzo! Niks doen waar je geen zin in hebt hoor!

@nynke; doe maar heel rustig aan vandaag! Succes met je ctg!

@liesje; jij ook een fijne zondag meid!

@Jotim; ongelovelijk he! Ze heeft het echt niet in de gaten. En dat terwijl mijn man toch wel een aantal 'subtiele' hints gaf. Veel plezier met je luie zondag!

@NiCa; goed zo meid, hou dat positieve gevoel vast!

@Rastagirl; hey meid! Das inderdaad een tijd geleden! Ik herken je gevoel helemaal hoor. Ik ben het ook spuugzat en mijn ribben hebben het ook erg zwaar. Sterkte met de laatste loodjes!

Ik heb net de laatste babywas gevouwen. Alles ligt dus nu in de kast. Ik denk dat ik vandaag ook mijn vluchttas maar eens in ga pakken.

Fijne zondag allemaal! Maartje

20. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Hier ook de nacht weer overleefd, ik droom echt steeds maffer. Zal door die gebroken nachten komen.

@ maartje - ik stel die vluchtkoffer steeds uit, stom eigenlijk.

Zometeen naar de verjaardag van de kleine van mijn broer, in mijn piratenpak :) haha. kleine wordt al weer 4, wel gezellig kan ik daar lekker met mijn buik pronken.

Deel Deze Pagina