Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Sorry, even een kort berichtje, voel me niet zo lekker....:(

Kirstenyana: gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie zoon! Echt een mooi mannetje hoor! geniet ervan!

Liefs

Sylvia

2. NiCa

NiCa Bekend lid

beterschap sylvia doe rustig aan!

liefs nica

3. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Verbouwing gaat langzaam vooruit, maar ja, beter langzaam en goed, dan snel en slecht toch? Nog steeds heel erg last van mn bekken, kan echt heel moeilijk lopen, dus de laatste loodjes beloven erg zwaar te worden...

Dat groen hebben wij ook ongeveer! Ik hoop dat onze verf die we gekocht hebben ook zo uitpakt, we moeten maar zien ;) Leuk hoor!

Kusjes aan iedereen die ff nie zo lekker gaat....

4. @Kirstenyana: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Wat een mooi mannetje! We willen natuurlijk wel meer foto's zien. Hoe is de bevalling gegaan?

@Ine: Welkom hier. Klets maar gezellig mee hoor. Mooi kamertje!

@Evaatje: Lief kamertje heb je en wat een mooie buik.

@Irene: Fijn dat je vandaag een goede dag hebt. Ach, iedereen mag toch weleens chagie zijn?

@Astrid: Mooi beestje! Gaat het al wat beter met hem?

@Maris: Vervelend dat je zo'n ongeluk hebt gezien. brrr, vind dat altijd maar eng.

@Ready: Leuk weer van je te horen. Verplichte rust dus...nou neem het er maar van zou ik zeggen!

@Sylvia: hmm hoop dat je niet ziek wordt.

Grappig dat iedereen bijna dezelfde klachten heeft. Echt de laatste loodjes. Ik begin nu ook te waggelen, als een eend. Ziet er niet zo charmant uit, haha. Ik heb ook mijn eerste striae ontdekt, jakkes, hopelijk blijft het bij die ene.
    Ik ben nog steeds alle spullen aan het wassen en strijken. Het is echt superveel! Ik krijg het bijna niet weggewassen..er komen ook steeds nieuwe dingen bij. En dan nog je eigen was...poe.
    Ik ben idd verkouden geworden en ik hoest. Kan dus amper ademen.
    Heben jullie ook totaal geen zin om te koken? Ik heb deze hele week al geen zin om te koken. Ook niet echt ergens trek in ofzo. (ja snoep..)
    Nu hebben we maar weer spareribs besteld..
    Gisteren heb ik wel een appeltaart gebakken. Dat vind ik dan weer wel leuk.

5. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    IK meld me ook weer even na een gek dagje. Ik heb bijna de hele ochtend op de bank gehangen, daarna twee uur geslapen in bedje, vervolgens mijn vriendin met man en tweeling een uurtje op visite gehad en als laatste gegeten. En ik ben toch moe! Niet normaal! Het zal wel een terugslag zijn van gisteren. Onze baby is enorm druk vandaag en dat zorgt voor veel pijn aan mijn ribben en harde buiken.
    Ik heb wel al wat foto's gemaakt in het kamertje, maar ik heb echt even geen fut om ze op de laptop te zetten, dus jullie houden ze tegoed.

@Doris; lekker zeg, dat jij het nog zo lang volhoudt! Geniet er lekker van!

@Kiss; wat een heerlijk luierdagje zeg!

@Ine; welkom hier! Wat leuk dat er nu nog nieuwe mama's bij komen. Wat een leuk kamertje!

@Evaatje; leuk kamertje hoor!

@Choco; geloof me, je wilt niet ruilen! Gewoon lekker genieten van deze weken!

@Irene; fijn dat alles toch nog goed gekomen is!

@Maris; gadver, wat vervelend zo'n ongeluk! gelukkig waren jullie er zelf niet bij betrokken!

@NiCa; leuk he, die kleertjes aan de lijn. Ik vind het bijna jammer dat ik klaar ben met wassen!

@Ready; fijn om wat van je te horen! Doe je rustig aan!?

@Sylvia; beterschap!

@Marieke; lekker idee dat het een beetje opschiet! En inderdaad, beter in een keer goed!

@Missyess; ojee, de eerste streep. Ik had al striae op mijn benen en borsten (ik ben ooit 15 kilo aangekomen en nee, ik was toen niet zwanger :oops: ). Nu is er niks nieuws meer bij gekomen, dus dat is positief. Al maak ik me er niet zo druk om, want mijn huidje ziet er toch al niet uit (striae en 14 cm litteken op mijn buik).

Mijn mannetje heeft vandaag een plank gemaakt die precies bij onze retrocommode past. Hij is echt super geworden! Nu nog een paar keer aflakken en dan ophangen.
    Woensdag nog wat accesoires kopen, sokjes, een mutsje en lakentjes/ dekentjes voor de ledikant (alvast) en dan hebben we alles wel in huis geloof ik!
    Fijne zondagavond allemaal. En iedereen een dikke ((((knuffel))))
    Maartje

6. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Hey meiden!

Het weekend zit er alweer bijna op!

Zijn net terug van mijn schoonouders. was toch wel gegaan. Het was ook wel ff gezellig.
    Mijn vriend is niet lekker, en jullie kennen het vast wel: Als een man ziekjes is dan is ie zooooooooooooo zielig! hahah.. dus hij ligt hier op de bank en heb hem net lekker ingestopt onder een dekentje en hem thee gemaakt. Wat een schat is het ook..

En ik ben ineens net achter gekomen dat mijn navel is uitgeplopt! :rolleyes:
    niet echt een charmant gezicht. En ook bij mij, net als bij missyess; de eerste striae zijn ontdekt :rolleyes:
    Maar heb het er allemaal wel voor over.
    heb net bij mijn schoonouders nog foto's bekeken van Alex toen hij 1 dag oud was. Heb er een paar meegekregen. Wat een prachtige baby was hij zeg! Ik had bij de geboorte wel haar, maar dat was zo erg blond dat ik er kaal uitzag. Ben altijd heel erg blond geweest (behalve nu, heb me haar tijdje terug geverft). maar Alex had bij zijn geboorte een hele bos zwart haar! Met beetje krulletjes.. Hoe schattig kan je zijn * Smelt*..!
    Vind het echt spannend hoor hoe hij eruit komt te zien.. Mijn lieffie..

Ik ga nu weer ff met Alex knuffelen, want hij vraagt kreunend met een zacht stemmetje of ik nog bij hem kom.. whaha! Mijn lieverd!

Dus meiden, moet weer gaan..

Fijne zondag nog!

Liefs Kiss

7. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    :) :) :) Hahahahaha, wat zijn zieke mannen toch ontzettend zielig! :) :) :)
    Succes ermee Kiss!

8. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Zo ik ben mijn dagje ook heerlijk door gekomen. Vanmiddag werd ik moe en was al bang dat ik in slaap zou vallen tijdens de F1 maar dat is niet gebeurd. Wel daarna nog een uurtje op de bank gelegen gewoon even rusten. Toen van de bank opgesprongen met pijn in me rug.
    Ik was even bang dat het hele fest zou beginnen. Als dat plekje in me rug pijn gaat doen is het niet goed. Hier kwamen me andere weeën ook altijd vandaan. Maar het is afgezakt. ( alhoewel ik het nu weer voel op komen )
    Heb toen de kamer nog even gestofzuigd en de wc schoongemaakt.
    Ik begon al te denken wat kan ik nog meer doen. Zal wel iets zijn van Nesteldrang anders kan ik het niet plaatsen omdat ik toch wel moe ben.
    Vanavond lekker op tijd na bed.

Rastagirl leuk je weer eens te lezen hoop dat je blijft hangen.
    Ready ja nu word het spannend he. En we hebben al 3 okbaby's. En jij rusten elke dag.
    Evaatje mooie kamer leuk dat je weer langs komt
    Ine welkom hier en klets gezellig mee.
    Irene fijn dat het maar 1 dag was en je nu weer vrolijk voelt.
    Maris heerlijke tijd gehad, alleen beetje minder op de terug weg
    Nica dat vind ik van de kleren van rox ook lijkt allemaal zo groot.
    Sylvia beterschap
    Missyess wat een leuke gordijnen hebben jullie op de babykamer.
    Maartje ja dat eeuwig moe zijn en blijven. Dan hoop je echt dat je nog bij komt voor de bevalling. Ik heb dat al. Kan me helemaal voorstellen van jou. Die foto's komen wel

Ik begin al weer te twijfelen ik weet het niet meer. Heb ik Xenas nog gelezen vandaag ?

Diaan ik hoop dat het allemaal goed gaat met jou en dat je nog genoten hebt van het feest.

Zo ik zeg alvast tot morgen en misschien nog wel tot straks.

Heb een vreemd gevoel dat er vanavond nog wel iets gaat gebeuren. Niet zo zeer met mij maar gewoon in het algemeen. Ach ja kom er van zelf achter toch.

9. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Liesje: ben je de dag goed doorgekomen?

@Jotim: ik hoop dat iedereen snel uitgehoest is. Die regelmaat ben ik nu aan het zoeken. Als ik die heb gevonden hoef ik niet meer aan het ctg.
    Ik hoop dat je beeb nog even blijft zitten en je voorgevoel niet uitkomt.

@Rastagirl: ik snap best dat je het zat bent maar je beeb kan beter nog even blijven zitten meis. Klaag hier maar lekker we slepen je er wel doorheen.

@Maartje: fijn dat je goed hebt kunnen slapen. Ik heb heel rustig aangedaan vandaag idd. Heb je je tas nog ingepakt?

@Anne: raar toch dat je tijdens je zwangerschap zo raar gaat dromen. Was de verjaardag gezellig?

@Nijnie: nog even meid en dan is je lijf weer redelijk van jezelf. ;)

@Appeltje: beeb kan idd nog beter even blijven zitten. Is het nog gelukt met de klussen? Hier is manlief druk aan het schilderen geweest buiten.

@Doris: beeb zal je gewoon verrassen. Let maar goed op de hond die kan een hoop vertellen. (die van mij deed dat in elk geval)

@Ine: welkom hier. Mooi kamertje hoor.

@Evaatje: hier staat alles klaar. Leuk kamertje hoor.

@Irene: fijn dat je je weer beter voelt meis. Heerlijk als er weer wat af is toch?

@Maris: fijn dat de bruilof gezellig was. Complimentjes zijn nooit verkeerd toch?

@Ready: jeetje wat een toestanden meid. Ik hoop dat de rust je kindje goed doet en het lekker nog even een groeispurt maakt. Probeer je ons op de hoogte te houden?

@Sylvia: beterschap!

@Marieke: probeer eens je bekken zelf terug te zetten. Dit doe je door je been op een tafel te zetten en dan je lijf wat naar voren te buigen. Dit geeft spanning in je boven benen maar ook wel wat verlichting als het goed is. Ongeveer twintig tellen per been en niet vaker dan drie keer per been. Ik hoop dat je me snapt?!

@missyess: probeer toch niet te gaan waggelen, dit is erg slecht voor je bekken. Ik kook omdat de kids goed moeten eten maar liever eet ik brood.

Hier geen bijzonderheden. ctg was goed en als ik een regelmaat in beeb zijn bewegingen kan vinden hoef ik niet meer om de twee dagen terug te komen. Ik schrijf dus nu alle bewegingen op plus de tijd. Ben erg benieuwd. Ik heb wel te horen gekregen dat ik gewoon bij de vk mag blijven. Ik ben geen medische geval gelukkig.
    Verder heb ik heerlijk niks gedaan vandaag. Morgen weer wat in huis doen maar dan iets minder als vrijdag.
    Weltusten meiden en tot morgen.

10. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    @Nica, succes met het verbouwen nog enzo en pas goed op jezelf en je lijf he!

@Missyess, ik ben het strijken in etappes aan het doen. Ik denk morgen het laatste stukje, maar als ik geen zin meer heb dan stop ik er gewoon mee. En ik ga de volgende keer oppassen dat ik minder in de droger prop zodat het er minder gekreukt uitkomt en ik het direct kan opvouwen :).
    Zin om te koken heb ik eigenlijk al tijden niet. In het weekend proberen we nu om dan samen te koken. Dat is gezelliger en dan komt er in elk geval ook nog wat fatsoenlijks op tafel. Ik heb gewoon geen inspiratie om wat dan ook te bedenken en ook geen zin om het te maken. Ook niet heel veel trek, maar dan wel gaan lopen snoepen idd. Vooral eierkoeken enzo. Dropjes heb ik maar even afgezworen (ivm bloeddruk), al is dat toch wel een van mn favorieten. Hopelijk is mn bloeddruk volgende controle weer gewoon zoals die bij mij hoort te zijn ;)...

@Maartje, goed uitrusten maar! Ik ben blij dat onze beeb nog altijd mn ribben niet heeft ontdekt en ik hoop dat dat zo blijft. Wat een lief kind he... :).

@Kissflower, arm vriendje van je... Ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik mezelf ook wel een beetje zielig vind hoor op t moment. Heb vanmiddag dan ook lekker even lopen zeuren tegen mannetje. In de wetenschap dat hij er niks aan kan doen, maar ik wilde het gewoon even kwijt en hij heeft ernaar geluisterd, lief he :).
    Wens je lief maar beterschap, hopelijk knapt hij gauw op zodat hij jou in de watten kan leggen ;).
    Hihi een plopnavel, het gaat er hier om hangen denk ik... to plop or not to plop... ;).

@Jotim, iets gebeuren in de zin van een beebje op komst?

Ik zou morgen nog een cursus hebben, had al gezegd dat ik zou zien of ik zou komen of niet. Besloten om niet te gaan. Dat gaat me teveel kostbare energie kosten. Dus ik blijf lekker thuis!

11. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Nynke, fijn dat het weer goed was met de CTG. Ik hoop dat je er gauw een soort regelmaat in ontdekt. Wel een prettig idee dat ze het in de gaten houden of niet?
    En lekker dat je gewoon met de VK mag bevallen!

12. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Nijnie: zeker fijn dat ik zo in de gaten word gehouden. Ze nemen geen risico.
    Ik ben heel blij dat ik gewoon bij de vk kan blijven. Ik wil heel graag thuis bevallen ook voor mijn bekken, in het zh moet je vaak op bed blijven omdat je aan het ctg ligt of infuus en dat is wat ik nu juist zo slecht kan. Ik kan bijna niet op mijn rug liggen nl. Dat maakt de pijn in mijn bekken zoveel erger.

13. Jotim30

Jotim30 Fanatiek lid

Nynke fijn dat de ctg weer goed was. Hoop dat je de regelmaat kan ontdeken. Ik kan ook bijna niet op me rug liggen. Dat is niet mijn bekken maar gewoon benauwd krijg ik het dan.

Nijnie, ik weet het niet of het baby's zijn die geboren gaan worden. Heb een heel onrutig gevoel. Maar wie wat waar ik kan het je niet vertellen. Verstandig lekker this blijven.

zo denk dat ik maar in bed duik want zit me te vervellen en me rug voelt ook niet beter.

14. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    @ Nynke: Fijn dat het goed gaat en dat je bij de vk mag blijven! Heb je er nu zelf ook weer een beter gevoel bij?
    En wbt de hond...Die stond vanmiddag nog gewoon met dr poten in mn buik te wroeten :( Dus ben benieuwd of ze het echt gaat doorkrijgen haha

@ Nijnie: Goed dat je morgen lekker thuis blijft!

Groetjes Doris

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Doris: ach ja een Beagle he? :) :)

@Nijnie: slim dat je lekker thuis blijft.

@Jotim: en ik blijf hopen dat je gevoel het mis heeft.

Weltrusten dames. Ik ga nu echt stoppen.

16. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Was in bed gegaan, ben er ook alweer uit.
    Ik kom niet in slaap, ik kan geen houding vinden, ik voel me ronduit verrot.
    Gekeken of ik koorts heb, maar dat heb ik niet. Terwijl ik mezelf soms helemaal voel gloeien.
    Ik voel me onrustig, maar ik weet niet waarom. Kan me er niet zo goed bij neerleggen dat ik gewoon een of ander virusje heb opgepikt. Ik wil niet ziek zijn.
    Ik wil slapen, want dat is belangrijk als je niet lekker bent, maar juist dat lukt niet. En me daar druk over maken heeft totaal geen zin, want dat maakt het alleen nog maar minder waarschijnlijk dat ik de komende uren in slaap zal vallen.
    De tranen komen wel eindelijk, maar dat is niet zo handig als je toch al verkouden bent...

Blegh, dit is toch ff totaal niet wat ik had bedacht bij die laatste loodjes. Jakkes.
    Ik ben dit zo niet van mezelf gewend...

Met hier te mopperen/zeuren schiet ik natuurlijk ook niet echt wat op, wilde het gewoon even van me afschrijven.

17. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Schrijf maar een eind weg Nijnie, is af en toe ff nodig en waar kun je dat nou beter dan hier? ;)

Nynke,bedankt voor de tip, ik begrijp m heel goed, ga gauw kijken of het bij mij werkt, dat zou echt lekker zijn want weet me af en toe geen houding te geven, hihi

18. joehoe Jotim!
    Hier ben ik dan nog even!

Vandaag druk dagje gehad!
    Eerst ff bij mijn schoonouders feyenoord gekeken.. daarna richting ijsselstijn voor een verjaardag.. terug in waddinxveen.. en toen nog een verjaardag.. bij mijn zwangere vriendinnetje! en daar zijn we maar een uurtje gebleven! zij was het ook zat... haha en als er mensen naar huis gaan... dan volgt de rest meestal ook wel!

Gisteren was het feest hier in waddinxveen super gezellig.. lag uiteindelijk wel om 2 uur pas in bedje!
    Maar ik kwam er pas 11 uur vanmorgen weer uit!
    Lekker geslapen!

Nu ben ik moeeeee!
    haha!
    Duik nu lekker naast Rob.. morgen namelijk weer super leuke dag!
    Want ik ga met mijn vader naar de IKEA!
    YES!
    Ik heb er zin in!

ohhhhh Kirsten! gefeliciteerd met jullie zoon YUUL!
    wat een prachtig ventje! Geniet ervan!

Slaap lekker meiden!

19. Nijnie

Nijnie Fanatiek lid

12 mei 2007
    1.108
    0
    0
    Ben alweer wat rustiger, ik ga nog even wat drinken en dan probeer ik het nog maar even of ik niet toch kan slapen...

Trusten (hopelijk).

20. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    veel plezier morgen wendy! ;) geef niet teveel uit, hihi

Deel Deze Pagina