hier ben ik nog ff ik heb vandaag nadat we gegeten hebben niet zo veel meer gedaan wilde nog kleertjes opvouwen maar dat doe ik morgen wel. heb wel wat last van harde buiken gehad begon onderaan en trok naar me rug en trok later weer weg dus zal wel oefenweeen zijn denk ik en heb ook een raar gevoel in me rechterbeen(heb er ook dystrofie aan"gehad") maar morgen zullen we wel verder zien! liefs nica
Goede morgen! Hier nog eens een heerlijke nacht gehad...zalig... Gisteren heel druk, maar hel fijn... Tot woensdag zal ik het nog druk hebben, want dan is het verjaardagsfeestje van Julie, donderdag wordt ze 5 jaar...en moet nog alle voorbereidingen maken...gelukkig helpt m'n moeder wat... En seffens rond 8 uur komen ze sunscreens plaatsen aan de voorkant van ons huis...eindelijk...maar ja, deze zomer hebben we ze niet nodig gehad...hopelijk volgende zomer wel!
Goedemorgen! Hier nog een vroege vogel. Hier wordt rond 9 uur een loper op de trap geplaatst. Hebben ze een paar maand geleden ook al gedaan, maar toen hebben ze de verkeerde gelegd en nog verkeerd gelegd ook. Dus als het goed is, dan zou het nu goed moeten gaan. We hebben een heerlijk weekendje gehad. Lekker veel rondgetourd met de auto in Zuid-Limburg. Wat dingetjes bekeken, gemeentegrotten in Valkenburg, drielandenpunt, en nog wat andere leuke dingetjes. En ondertussen lekker vaak terrasjes pakken. We hadden voor de zekerheid een setje babykleertjes en ons trouwboekje meegenomen, maar die hebben we gelukkig nog niet nodig gehad. Al hebben we wel een paar keer flink in twijfel gezeten. Ik heb het hele weekend erg last van oefenweeën gehad. Vooral 's avonds zat ik ze soms echt weg te puffen. Ik was er ook vaak kotsmisselijk van. Gelukkig nam het steeds na een goed uur weer een beetje af. Ik bleef dan wel de hele tijd nog harde buiken houden, maar ik had dan niet meer zo'n pijn. Spannend was het dus wel en op een gegeven moment toen het echt heel erg was en ik zo misselijk was van de pijn, toen vond ik het wel eng worden, maar Jeroen stelde me gerust, was echt fijn zoals hij toen deed. Dus ik heb nu wel vertrouwen er in dat ie me goed kan helpen met de bevalling. Zo ik zie dat het al een heel verhaal is geworden. Ik ga me nu zo maar eens even douchen. Spreek jullie later. Liefs Laura
Laura, dat is toch al snel dat je zoveel last hebt van mijnlijke buiken! Je bent nog maar bijna 34 weken...doe maar rustig dan, beebje moet nog wat blijven zitten hoor!
Hoi Liesje, Ja ik doe verder al erg mijn best, ik had het van de week al eerder. Deze week heb ik gelukkig nog niet zo veel staan, dus kan ik ook wat makkelijker rust nemen. Wat betekent trouwens seffens? Is dat Vlaams? Ik ken het namelijk niet en ben wel benieuwd wat het betekent. Ik heb het je volgens mij al vaker zien gebruiken.
Hallo, Zo nieuwe week is weer begonnen. Kids weer na school man werken en ik rustig weekje voor de boeg. Heb eer wel zin in. Heb vanacht goed geslapen. Hier is niks gebeurd maar misschien wel iets bij iemand anders. Zo niet heeft mijn voorgevoel niet geklopt en dan luister ik daar voortaan ook maar niet meer na. Xenas - ja je krijgt bijna een verplichte meldpplicht he. Probeer iedereen in de gaten te houden. Je hebt wel een heerlijk weekend gehad zo te lezen. Liesje - veel plezier met de voorbereidingen en alvast gefeliciteerd. Lvdwerf - heerlijk weekend gehad. Doe rustig aan. Seffens betekend zo dadelijk. Iedereen een fijne maandag ondanks de regen
hoihoi! hier even een maxi cosi-dummie, een vraag aan experts: je hebt een baby-verkleiner, en een voetenzak: eerst de verkleiner, en daarop de voetenzak, of eerst de voetenzak, en daarin de verkleiner?!?!?!?! thanks`!
ann eerst voetenzak dan verkleiner Liesje ja het is vlaams maar in brabant wordt ik ook wel gebruikt ik ben nog altijd beetje brabo vandaar dat ik die worden wel ken.
Ja, ik sta daar eigenlijk helemaal niet bij stil...we hebben dezelfde moedertaal, maar toch met veel verschillen!
Ja grappig is dat, dat er toch zoveel verschil in kan zitten, terwijl je allemaal Nederlands praat. Er zijn wel meer van die woorden die me opvallen, maar die ken ik meestal wel, deze toevallig nog niet, maar nu dus wel.
En dat nog wel op de vroege ochtend De loperlegger is trouwens nog steeds niet, ik heb om half 10 al gebeld omdat ze er toen al een half uur moesten zijn en toen werd me gezegd dat ze onderweg waren. Maar ze zijn er nog steeds niet. Echt balen, want ik ben speciaal vroeg voor ze opgestaan en het is nu al weer een uur en een kwartier later dan ze hadden afgesproken.
Ik meld me ook weer. Vannacht is het rustig in de buik gebleven... dus geen pijnlijke voorweeën meer gehad. Gisteren belde ineens heel veel mensen.... schijnt dat mijn zusje, mijn schoonmoeder en een vriendin heel sterk het gevoel hadden dat het zover was. Alsof ik dan de telefoon opneem... Ik heb in 1 ruk doorgeslapen tot 9.30 uur en ben er maar 1 keer uit geweest voor een toiletbezoek om 7.00 uur. Ben nu echt helemaal uitgerust. Kan ik weer heerlijk toegeven aan die stomme nesteldrangklusjes. Zo heb ik gisteren de besteklaatje uitgesopt en de raampjes boven de deuren (bovenlicht) schoongemaakt. Lekker belangrijk, maar ze MOESTEN schoon. Allemaal een fijne dag vandaag!
@Nijnie: klaag mar lekker hoor. En geef toch maar toe aan je griepje. Je kan het beter nu krijgen dan als beeb er is. @Marieke: ik hoop ook dat het werkt. De pijn is echt niet fijn. @Xenas; je hebt eenleuk weekend gehad zo te lezen. Veel plezier bij de Ikea. @Nica; ja, die oefenweeen kunnen er wat van. @Liesje: succes met de voorbereidingen. @Laura: rustig aan hoor meid. Fijn dat het weekend zo geslaagt was. @Jotim: ik ben toch blij dat je beeb ernog zit. Ik hoop dat er verder bij niemand rare dingen zijn gebeurt vannacht. @Annn: eerst idd de voetenzak en daarna de verkleiner. Zo ik ben al weer actief genoeg geweest voor vandaag. De keuken is schoon, de ramen buiten ook weer. En meer ga ik niet doen in huis. Ga nog wel weer foto's plakken maar dat is leuk. Beeb voel ik gelukkig zo af en toe dus echt druk maak ik me niet meer. Ik ga nu lekker genieten van de laatste weken van deze laatste zwangerschap.
hey meiden! Ik heb echt vreselijk slecht geslapen Want Alex is nog steeds ziek. Heeft mij vanacht vaak perongeluk wakker gemaakt en hij hoest alles bij elkaar. Hij is dus ook niet naar werk gegaan, ligt lekker op bed. Vind het best zielig voor hem! Als je zwanger bent heb je dan meer weerstand? Want ik heb nergens last van en normaal ben ik heel snel ziek! Hopelijk word ik er niet ziek van, daar heb ik echt geen zin in! Ik ga ff het huis schoonmaken, hoeft niet veel te gebeuren.. maar ff de kleine dingetjes. Fijne dag allemaal! Liefs Kiss
BUDDY ALERT! goedemorgen! krijg net sms van Sofieke! Hoi dames, een beetje goed nieuws van mijn kant. Ben om 6.50 bevallen van een gezonde dochter Paulien. Was heel heftig want op minder dan 4 uur ben ik van 3 cm ontsluiting naar een baby in mijn armen gegaan. Dus een enorme weeenstorm maar het is zo de moeite! ze weegt 3445 gr en is 50 cm groot. Ben super trots! GFroetjes Sofieke!
SMS BUDDY NIEUWS !!! Van Sofieke: Hoi damess, een beetje goed nieuws van mijn kant! Ben om 6u50 bevallen van een gezonde dochter Paulien! Was heel heftig want op minder dan 4u ben ik van 3cm ontsluiting naar een baby in mijn armen gegaan. Dus een enorme weeënstorm maar het is zo de moeite! Ze weegt 3445gr en is 50cm groot. Ben supertrots! Groetjes Sofieke! Dus bij deze gefeliciteerd Sofieke! Ik zal haar even namens ons allemaal terug sms'en.
Hoi allemaal, Voor degenen waarvan hun kleine straks naar de creche gaat, hebben jullie al bericht gehad dat er definitief plaats is? Ik heb wel een brief gehad met de aangevraagde dagen etc en dat ik nog hoor (min 3 mnd van te voren) of er echt plaats is die dagen. begin toch wel een beetj zenuwachtig te worden..straks hebben ze geen plek..dan heb ik toch echt een probleem..
Hallo allemaal. Ben ik ook weer. Gisteren echt niks meer uitgevoerd. Veel last van harde buiken en de kleine was heel beweeglijk, vooral in bad. Het afgelopen weekend was echt te rustig voor mij, maar ja. Veel op de bank gehangen. Ik wilde graag wat ondernemen maar mijn man raadde dit af, toch maar geluisterd. ook al liepen er tranen over mijn wangen dat het niet zo lekker ging Zoals de meeste ben ik ook erg benieuwd wat en hoe de kleine eruit ziet en wanneer het begint. Morgen weer naar de vk, laat dan wel weer wat horen. Ga vandaag nog even een pyama kopen