SMS BERICHT VAN DIAAN: Hoi allemaal de draaipoging is niet gelukt. Baby wilde halverwege niet verder, 2e poging ook niet. Ben beurs en heb rug pijn. Nu een geplande keizersnee, verklap niet wanneer!. Bedankt voor jullie smsen Kus aan idereen. Diaan. @Laura: hier is het net begonnen met miezeren. Shopse straks. @Anne: waar je s'nacht al niet mee bezig kan zijn. Succes met de stad in gaan. @Astrid:ik had vanmiddag mijn eerste echte maagzuur aanval. Idd BAH! @Andrea: ik hoop dat er snel duidlijkheid komt meid. En dan maar inleiden idd. Houd je ons op de hoogte? @Maartje: zo, jij bent actief geweest. Mooie buik heb je hoor. En het kamertje is gaaf retro!
Diaan, jeetje, spannend zeg, ik ben benieuwd wanneer jij je kindje vast mag houden, wat zal dat raar zijn als je dat van tevoren weet... Smeetje, ik haal de envelopjes expres donderdag op, om ze alvast met de hand te kunnen doen, vind stickers zelf erg onpersoonlijk... Maartje, mooi buikie en kamertje...
@Denisse, shop ze! Ja, ik heb wel meer behoefte aan slaap en ik geef er ook maar lekker aan toe. @Maartje, leuk zo'n indruk van jullie kamertje en mooie buik hoor! Bank hang ze. @Andrea, wat naar zeg. Wel prettig dat het geen zwangerschapsvergiftiging is, maar een slecht functionerende lever klinkt nou ook niet echt prettig... Hopelijk zijn ze er snel achter wat het is! Beterschap! @Astrid, die Bo. Het is toch ook wat. Hopelijk kunnen die andere 2 katten het gauw met hem vinden en vind hij zelf gauw zn draai bij jullie! @Anne, hihi ik moet wel een beetje lachen om je nachtelijke actie, hihi. Maar je kan het maar beter voor elkaar hebben he, shop ze! @Laura, ook hier nog steeds druilerig. Shop ze! @Smeetje, ik schrijf ze met de hand, heb er al aardig wat gedaan. @Diaan, jammer dat het draaien niet gelukt is. Ben benieuwd wanneer jullie je beebje live mogen zien! Mijn ouders komen zometeen langs, die zijn onderweg naar huis van vakantie. Wel gezellig . Als ze nou blijven eten heb ik een goed excuus om even met hen (met de auto, hehe) boodschappen te gaan doen. Het is op dit moment wel droog, maar hoe lang dat duurt is maar de vraag als ik het zo bekijk... .
mama's gefeliciteerd met julliezoon en dochter! ik heb het zo ff gedaan want heb veel te lezen gehad hopelijk is het zo ook goed ik heb nu ook zo iets ons manneke mag nu ook wel komen ben het nu zat liefs nica
Stelletje kletskousen. iedereen zo'n beetje met verlof je kan het merken. Ik voel me echt heel goed vandaag. Dus ben lekker bezig. Diaan spannend hoor. We zullen netjes wachten op het volgende smsje. ( nynke jij niet meer je foon vergeten hoor. Nica heel bekend maar het wijzig wel van dag tot dag. Vandaag heb ik zoiets laat nog maar zitten. Maartje leuke kamertje. Gelukkig kan ik tot nu toe nog rustig blijven zitten. Anne Je laat me lachen, waarom moet dat snachts. Toch wel last van de hormonen. Andrea poeh dat is ook niet niks Smeetje heb het ook geschreven met de hand. Was in een uurtje of 2 klaar. astrid Met bo gaat het helemaal goed komen Hier is het weer eindelijk weer droog. Ik ga weer lekker verder. Was heerlijk foto's aan het plakken.
Al laat ik niet meer zo vaak wat van me horen, ik lees wel mee! Ik wil Kirsten feliciteren met haar zoon en Sofieke met haar dochter!
@ Diaan, wat jammer dat de draaipoging niet is gelukt. Een keizersnee dus, wat hou je het spannend zeg dat je niet verklapt wanneer! Ben echt benieuwd! Vind het echt leuk dat het nu echt begint met de baby's! En jotim, wat goed zeg dat je het voelde aankomen! En thnx voor de nieuwsbrief, daardoor wist ik dat er weer een baby was geboren. Nu ga ik ff op bedje liggen, ben héééél erg moe. Liefs Kiss
@ Diaan: jammer dat de draaipoging niet is gelukt! Je laat ons nu wel erg in spanning hoor! Net weer naar de vk geweest. Alles goed, beeb helemaal ingedaald. Beeb had het volgens de vk nog prima naar zn zin in mijn buik, dus hou er maar geen rekening mee dat ie al snel komt! Vanmiddag de wc, badkamer en slaapkamer schoongemaakt....Nu maar even met de voetjes omhoog. Kan manlief lekker voor me koken 8) Groetjes Doris
Doris, fijn dat alles ok is en dat de beeb volledig is ingedaald! Ik mag seffens gaan, ben benieuwd! Diaan, jammer van de mislukte poging....maar jij weet nu tenminste wanneer je je beebje in je armen hebt!
@Andrea; wat vervelend zeg! Ik hoop voor jou dat de baby er snel is en dat jouw gezondheid snel opknapt! @Diaan; jammer dat het draaien niet gelukt is. Succes met de keizersnee! Ik brand een kaarsje voor jullie! Ik heb de kaartjes via geboortepost.nl gemaakt en laat ze ook lekker via hun versturen. Dan maar wat minder persoonlijk. De meeste mensen gooien de envelop toch meteen weg en ik zie mezelf geen 160 kaartjes schrijven! Ik duik toch maar even mijn bed in want het opruimen van vanmorgen heeft me meer energie gekost dan ik eigenlijk zou willen. Tot straks! Maartje
** inbraak ** Ik ben van september mama's 2007. Bij ons zijn er al 32 vrouwen al aan het bevallen. Ik weet nog niet wanneer ik aan de beurt ben, ben op 22 september uitgerekend... Ik zie dat de sommigen van jullie al aan het bevallen zijn. Gefeliciteerd! Succes met jullie laatste loodjes net als ik Groetjes van Miranda ** uitbraak **
Zoooo, schermpje erbij geopend, nu ga ik ff reageren! Zeg bij voorbaat alvast sorry, want ik kan niet op iedereen reageren van 't hele weekend! KIRSTENYANA, natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie zoon! @ Appeltje, wat spannend zeg dat je dacht dat het begonnen was! Oh, ik denk dat ik zo'n muts ben die dus te lang wacht met bellen he... Zou me eigenlijk rotschamen als ik te vroeg zou bellen! Ben heel benieuwd wanneer het bij je doorzet! @ Nynke: Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid! Leuk feestje gehad? (of ben ik nu in de war en ben je nog niet jarig geweest maar heb je het al wel gevierd? ) Ben heel blij dat mijn ouders weer terug zijn inderdaad! Haha, ben echt een papa en mama kindje! Hoop ook echt dat het goedkomt met een pc, want ik kan ECHT niet zonder jullie... Als 't hier via het werk niet zou lukken, zouden we een desktop kopen, maar ja, a.s. vrijdag komen de vouwgordijnen voor onze slaapkamer binnen en alle gordijnen voor de babykamer, plus onze eetkamerstoeltjes zijn klaar... Geld om ook nog een pc te kopen, hebben we dus deze maand niet meer... Haha, ik ga mijn neefje wel even lief aankijken of ik zijn laptop voorlopig niet even mag lenen @Maartje, goed dat jij de "vluchtkoffer" toch nog weer even laat vallen... Ik vergeet 'm namelijk steeds, erg he! Ik zei het ook al tegen Rogier dat ik 'm moest klaarzetten, maar die keek me echt aan alsof hij het in keulen hoorde donderden "Uh, vlucht...koffer?" Vond 'ie maar raar... Nou ja, heb hem voorgesteld dat hij anders in geval van nood ook wel mijn spullen bij elkaar mocht grijpen, maar als er dan wat miste, hij nog niet jarig was (semi-dreigend hoor, met een glimlach op m'n gezicht)... Nou, toen was het toch ineens wel een heel goed idee om er vast aan te beginnen, haha! @ Ine, ik ken het helemaal, steeds maar bezig! Ik werk momenteel nog 40 uur, maar de drang om alles voor mekaar te hebben is gewoon te sterk... Dan op zaterdag als een bezetene door het hele huis, want elk kruimeltje ergert me... Alle babywas goed voor mekaar hebben, toch nog de commode weer uitsoppen... Word soms best wel eens moe van mezelf Hoop dat de shock voor mij niet al te groot is als ik aanstaande maandag dus NIET hoef te werken... gedurende de aankomende 4,5 maand Mooie babykamer trouwens zeg! Blijft erg mooi, wit met lime! @ Evaatje: wat een prachtige babykamer meid! Bij ons is het grootste gedeelte af... Nog wat kleine dingetjes die ik wil "bewaren" voor m'n verlofperiode en wat dingetjes die ik even aan mijn handige paps overlaat! @Missyess, inderdaad ja, iedereen dezelfde klachtjes! En dat waggelen dat ken ik... Rogier lacht me ook steeds uit... vooral aan 't eind van de dag is 't het ergst! Fietsen is ook niet erg prettig meer, na een dag werken en dan op het zadel zitten, voelt alsof ik op onze baby z'n hoofd ga zitten O jee, de eerste strepen! Gelukkig heb ik er nog geen eentje ontdekt (*Chris klopt af*)... Misschien blijft het bij 1? @ Kiss, beterschap met je mannetje! @ Xenas, lekker bezig bijtje ben jij toch ook Altijd actief! Goed op jezelf passen hoor! @ Maartje, wat een mooie buik heb je zeg! En jullie kamertje is ook supermooi geworden! My compliments! 8) @ Andrea, fijn dat het in ieder geval geen zwangerschapsvergiftiging is! Toch is die infectie ook venijnig zeg! Hoop dat ze 'm snel weg kunnen krijgen! In ieder geval heel veel beterschap! @ Astrid, Bo doet het al goed dan in zijn nieuwe gezinnetje! Goed teken dat 'ie lekker met je wil kroelen! Heerlijk is dat he! @Diaan, jammer zeg dat de draaipoging niet goed gelukt is! Echt heel erg jammer! Nu lekker op de bank of op bed om een beetje bij te komen van al dat duwen en trekken! @ Doris, je bent al bijna 38 weken zwanger! @ Miranda, succes met je laatste loodjes meid! Hoop dat je snel je kleintje vast mag houden! Zo..... dat duurde bijna 4 uur... Hoop dat de meiden waar ik niet op heb gereageerd niet boos zijn... Ga er nu maar eens vandoor, het is genoeg geweest voor vandaag, heb er koppijn van! Jakkes, het regent ook nog eens... boehoe, moet ik dus m'n regenjas aan... helaas m'n regenbroek thuis laten liggen, dus word m'n legging zo lekker kleffig nat.. Ugh! Meiden, allemaal een heeeeeeeeeeeeeeeeeele fijne avond en hopelijk tot gauw! Dikke knuf Chris
@Miranda; wat lief dat je aan ons denkt! Ik hoop dat je snel je beby in je armen houdt. Succes met de laatste loodjes! @Chrisje; ik vergeet die vluchtkoffer dus ook de hele tijd (vandaag weer niet gelukt). Bedankt voor alle complimenten wbt ons kamertje! Ik ben er zelf ook best trots op. De wagen staat ook helemaal opgemaakt klaar. Nu alleen nog een baby!
Miranda, leuk dat je even inbreekt! En sorry, ben supermelig (onweert hier, zou dat het zijn) en zag een leuk filmpje,in het Frans is ie nog leuker maar hier even het filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=IrT0IOt- ... ed&search=
Alleerst KIRSTENYANA gefeliciteerd! Wat heerlijk dat jij je kindje al bij je hebt. kan niet wachten tot het hier zo ver is.. Bijna vergeten Sofieke gefeliciteerd met je dochter! Wat een rot weer vandaag zeg en het wordt er ook niet beter op. Bedankt voor alle complimenten over onze babykamer! Vandaag was mijn mannetje vrij en hij heeft me heerlijk geholpen bij mijn schoonmaakwoede, hihi We hebben de keuken eens flink onderhanden genomen. We haalden dingen uit de kastjes van 2004/2005. Schandalig! Heb echt last van nesteldrang, heb zelf een lijst gemaakt met wat ik allemaal wil doen in huis. Het is nog nooit zo schoon geweest. Ik heb mijn vluchtkoffer nu ook zo goed als klaar. Hij staat in de slaapkamer. Heb een lijstje liggen met wat er nog in moet als het gaat gebeuren. denisse: Ik kan juist niet meer slapen. 's nachts slaap ik bijna niet meer en overdag heb ik het steeds te druk met van alles en nog wat. Had ik maar slaap... Maartje: Leuke babykamer, weer eens wat anders. lekker he dat alles af is nu.. Geeft mij in ieder geval wel een goed gevoel. Andrea mv Ryan: Gelukkig maar dat het geen zwangerschapsvergiftiging is. Nog even volhouden hoor! mariekebalm: Spiderpig, erg grappig!
@Maartje: Ik had ook al striae op mijn benen. Dus was zo blij dat mijn buik bespaard bleef. Ach ja, als het hierbij blijft heb ik nog niks te klagen.. Je behang is echt gaaf geworden! Mooi kamertje en mooie buik. Niet eens zo veel verschil met 31 weken! @Kiss: oh jee, ook al de eerste streep! Mijn navel is ook geplopt, haha. Beterschap voor je mannetje. Meestal heb je juist verminderde weerstand als je zwanger bent! Bij mij is het nl andersom, ik ben nooit ziek en ben in de zwangerschap al 5 keer verkouden geweest! @Jotim: Bedankt! Wij vinden ze ook erg leuk! @Nynke: Ik probeer nog normaal te lopen, maar het gaat me niet meer zo goed af, hihi. Ja, als je kinderen hebt dan eet je al snel wat gezonder. Dus nu kan ik nog even lui zijn! @Nijnie: Ik was en strijk ook in etappes. Onze droger moesten we helaas weg doen. Die stond nl eerst in de babykamer, maar daar hebben we nu dus geen ruimte meer voor. Nu zou hij wel erg fijn zin! Snoep daar heb ik altijd trek in! Vooral chocola! Ik ben echt chocola verslaafd, als ik mijn dagelijkse shot niet gehad heb dan krijg ik echt ontwenningsverschijnselen. @Laura: Fijn dat je een goed weekend hebt gehad. Wij zijn daar ook ooit geweest, Falkenburg is een leuk stadje. @Annn: huh, een babyverkleiner? Wat moet ik me daarbij voorstellen? @Appeltje: ohoh, gaat het nu al beginnen al die telefoontjes...ik ga maar vast mensen instrueren dat ze dat vooral niet doen! haha. Ze horen het vanzelf als het geboren is! @Sofieke: joehoe!!! Gefeliciteerd met je dochter Pauline!! Snel foto's plaatsen hoor. @Xenas: Inderdaad Shitweer! Ging vanmorgen even de hond uitlaten. Maar ik stond in de stromende regen en meneer is altijd zo kieskeurig om zijn poepplek uit te zoeken...toen ben ik zonder dat hij gepoept heeft weer naar binnen gegaan. Dag hoor, hij heeft zijn kans gehad. Nu zit hij dus de hele tijd poepjes te laten, hihi. @Smeetje: Ik ga ze zelf schrijven. Dan heb ik wat te doen de komende weken! haha. Heb speciaal een mooie zwarte pen gekocht. @Chrisje: Nee fiesten is ook niet lekker meer. Dat heb ik laatst ook geprobeerd, idd net of je op het hoofd zit haha. Zo, ik ben vandaag best goed bezig geweest. Lekker weer de badkamer gedaan en de slaapkamer. Alle hydrofiel luiers gewassen. Nu ga ik zo nog de keuken doen en dan is mijn planning voor vandaag klaar. Ik wilde nog iets verellen, maar nu weet ik het niet meer.... Wie is er nog meer bang voor spinnen? Bij de ingang van onze flat zit het alweer vol met grote kruisspinnen en nu durf ik er dus niet langs! Toen ik vanmorgen de hond uitliet heb ik wel 5 minuten moed staan de verzamelen om de deur open te maken. Het zal ook wel met hormonen te maken hebben, maar gisteren moest ik er zelfs van huilen, zo bang ben ik.
Zometeen gymmen, partneravond... oleeee. Ik hoop dat we niet enorm uitlopen vandaag, want anders ga ik daar gewoon liggen maffen volgens mij . Mijn ouders zijn weer lekker terug van vakantie, toch wel een prettig idee dat ze op een uurtje hiervandaan zitten ipv in Frankrijk . Ze zijn nog even langs geweest vanmiddag, hadden een enorm leuk setje kleertjes voor onze kleine uk meegebracht. Smelt . Het is een beetje te duidelijk voor welk geslacht het is als ik het ga omschrijven, maar neem maar van mij aan dat het echt zo leuk is! Groetjes Nijnie
@Jotim: ik zal slapen met mijn mobiel onder mij kussen. Is het gelukt met foto's plakken? Ik ben met het boek van de jongste klaar. @Jetteke: gaat alles verder goed bij jullie? @Doris: fijn dat alles goed was bij de vk. Je bent actief geweest vandaag. Heeft manlief lekker gekookt? @Miranda: lief dat je aan ons denkt. Ik hoop voor jou dat je snel mag bevallen. @Chrisje: idd ik ben morgen officieel jarig. Word ik 30. Misschien heeft je neefje een oplossing voor je comp probleem. @Evaatje: heerlijk zo'n man die gezellig mee nesteld. @Missyess: ook jij al zo actief geweest vandaag. Ik ben ook bang voor spinnen hoor. Loop er het liefst met een grote boog omheen. @Nijnie: heerlijk als je ouders weer in de buurt zijn. Hier gaat het goed vandaag. Ben druk geweest met foto's plakken. Een boek is af nu de andere nog. Morgen weer naar het zh. Ik hoop echt dat dat de laatste keer is. Ik snap er niks van, heb je 36 weken nergens last vankrijg je nu last van maagzuur en ik lijk wel een michelinvrouwtje. Ach, die beroemde laatste lootjes denk ik maar.
Alles was ok bij de gyn...alles nog steeds pottoe en niks ingedaald en mijn klein ventje weegt al 3,700 kg....en hij heeft echt een heel dik buikje...staat met de omtrek van het buikje al op 40 weken...hmmmmmmm