Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klieke

Klieke Actief lid

26 feb 2007
    114
    0
    0
    kirstenyana: gefeliciteerd met jullie zoon!

Sofieke gefeliciteerd met jullie dochter!

Sorry dat ik niet zo vaak reageer, ik probeer wel mee te lezen hoor!

Hier zijn we sinds vrijdag verhuisd van de kelder naar de 1ste verdieping!
    De babykamer is af! en Lotte en Sanne hebben beide een prachtige nieuwe kamer. Lotte slaapt in een groot bed en is helemaal trots.
    Reino en ik genieten 's ochtends van het uitzicht die we hebben gekregen.
    tig keer beter dan zo'n kelderraam...
    Nu moet alleen de badkamer nog gemaakt... het einde is in zicht.
    Gelukkig hebben we op de begane grond ook wel een badkamer.

Ik lees veel klachten, slaap tekort en griepachtige verschijnselen. Sterkte allemaal.
    Hier alleen veel maagzuur (tot overgeven aan toe) Laat nu echt alle koffie, bubbels, vet en zoet staan...
    Krijg ook dikke benen ( Heb ik nog nooit gehad!) 't zal allemaal wel. Heb nu echt zin om mijn kindje in mijn armen te sluiten, van mij mag hij komen.

Welterusten!

Cornelieke

2. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    @ Nynke: Misschien even Maalox halen, werkt bij mij erg goed tegen het maagzuur en je mag het ook gebruiken tijdens je zwangerschap. En ik voel me ook net een michelinvrouwtje met zo'n dikke buik.

@ Liesje: Dat klinkt als een beste! Ik hoop voor jou maar dat je niet tot de 40 weken hoeft, want dan is ie volgens mij veel te groot om naar buiten te komen ;)

@ Cornelieke: Fijn dat jullie nu een beter plekkie hebben. Moet inderdaad ook wel een verademing zijn om meer uitzicht te hebben dan een kelderraam. Succes met de badkamer.

Weltrusten allemaal! Ik duik mijn bedje in.

3. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    iedereen slaapt zeker al? kan niet slapen..voel me beetje onrustig geen idee hoe het komt..nou ja straks maar weer es proberen

4. denisse

denisse Actief lid

15 jan 2007
    365
    0
    0
    administratief medewerkster
    hoofddorp
    ik ben vandaag geloof ik het eerst online :)
    lekker hoor dat iedereen nog slaapt...
    ik kon vandaag niet meer slapen, ben al vanaf 6 uur wakker...
    ach ja.
    ik had gehoopt op mooi september weer, maar dat valt erg tegen, vinden jullie ook niet?
    leuke kamertjes trouwens dames, is iedereen al bijna klaar?

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Goedemorgen meiden, ik heb een rotnacht gehad. Ben van 12 tot 5 wakker geweest. Maar goed vanmiddag maar even naar bed dan. Zo eerst maar weer naar het zh om 10.00.

Ik heb een pb-tje van Pjetje gehad. Ze is ziek en heeft weinig energie. Ze heeft een dag in het zh gelegen ivm weinig leven voelen. Gelukkig was alles goed. Donderdag heeft ze de groeiecho dus laten we duimen dat de kleine flink is gegroeid.

@Cornelieke: fijn dat de verhuizing/verbouwing bijna op zijn eind is. Succes met de badkamer.

@Martine: ik zal de volgende keer online komen als ik niet kan slapen.

@Laura: ik heb idd al antagel in huis gehaald. Thanks voor de tip.

@Liesje: zo, ik hoop dat jij de 40 weken niet haald meid. Wat een flinkerd is het al.

Tot later dames!

6. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Goeiemorgen!

@ Martine: Hoop voor je dat je nog een beetje hebt geslapen.

@ Denisse: Het weer valt inderdaad nu nogal tegen, maar afgelopen weekend vond ik het wel heerlijk terrasjes weer. Wij moeten alleen nog het rolgordijntje ophangen, verder hebben we alles klaar op het kamertje.

@ Nynke: Succes zo in het ZH! En ik zal peet weer ff pb'en. Ze had met het uitje ook nog een heel net beschaafd buikje, maar dat is natuurlijk ook niet zo gek met zo'n klein beebje en weinig vruchtwater. Ik hoop maar voor haar dat het meer gegroeid is dan ze verwachtten.

Vandaag moet ik min of meer werken, ondanks dat vandaag mijn eerste officiële verlofdag is. Een medewerkster van ons bedrijf komt langs, voor wat uitleg enzo, zodat ik haar aan het werk kan zetten. Maar ik ben daar denk ik wel een tijdje mee zoet.

Fijne dag allemaal!

7. NiCa

NiCa Bekend lid

goede morgen meiden hier is ook al iemand wakker.
    beebje was vannacht ook redelijk onrustig en we zijn vannacht veel wakker geweest komt van die stomme rot hond die was steeds aan het krabben enzo(wij wonen gelijkvloers dus slaapkamer zit aan de woonkamer vast) :( dat was dus erg balen hopelijk dat we vannacht beter slapen en anders vanmiddag ff op de bank

verder wil ik alle zieken een snel herstel toe wensen en alle jarigen een hele fijne dag toe wensen :)

liefs nica

8. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Goeiemorgen Meiden!

Hier, in tegestelling tot veel andere meiden zie ik, goed geslapen! Ben er maar 2x uitgeweest voor een plasje en daarna weer heerlijk verder kunnen slapen! Werd ook echt uitgerust wakker, dat had ik al een tijdje niet meer gehad! Kijken voor hoelang dat uitgeruste gevoel blijft ;)

een dikke knuff voor de meiden die zich even wat minder lekker voelen!
    (en natuurlijk ook een voor de meiden die zich wel fit voelen ;) )

Fijne dag allemaal!

Groetjes Doris

9. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Nynke: GE-VEEL-ICITEERD MET JE 30E VERJAARDAG!!!!!! :whistle: \:D/ =D>

10. Doris

Doris Fanatiek lid

26 okt 2006
    1.197
    0
    0
    Nynke: HIEPERDEPIEP...............................................................HOERA!!!!

11. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Goedemorgen allemaal!

Wat een druilerig weer! Ik had inderdaad ook gehoopt op een mooie septembermaand, maar dit is echt niks! Ik heb een grote boom achter mijn huis en die is al bijna al zijn blaadjes kwijt. Bah!

@Marieke; het filmpje is niet meer beschikbaar zegt hij. :(

@Evaatje; ik vind het heerlijk dat het eindelijk een beetje opschiet! Onze voorraadkast moet ook nodig uitgemest worden. Nou ja, misschien heb ik na de geboorte van onze beeb meer energie voor dat soort dingen. Wij zitten na de zomer altijd met dubbele voorraad omdat we dan ook alles van het strandhuisje terug krijgen. Mijn kasten puilen dus echt uit nu!

@Missyess; grappig dat je dat zegt over mijn buik. Ik vind zelf het verschil ook niet heel groot, maar anderen juist wel. Heel maf.
    Spinnen.......bbbbrrrrrrrrrrrr

@Nijnie; hoe was je partneravond?!

@Liesje; zo, das een flinkerd!

@klieke; fijn om te horen dat het goed met je gaat!

@Martine; niet stiekem bevallen voor onze afspraak he?!
    ;)

@Nynke; hoe was het in het ziekenhuis?!

@laura; en daarna toch hoop ik wel echt verlof vieren he!

@NiCa; vandaag overdag maar even bijslapen dan?! Onze beeb was ook erg onrustig gisterenavond. Bovendien zit er weer iets vast onder mijn ribben. Ik vermoed een voet. auw auw auw

@Doris; wat heerlijk meid! Kan je mij dat ook leren?

Vandaag alleen naar de acupunctuur en verder lekker niks.
    Fijne dag allemaal!
    Maartje

12. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Weet iemand trouwens hoe het met Marize is? Ik heb haar al een tijd niet gezien hier?! Toch? Of ben ik weer eens kippig?

13. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    @ nynke gefeliciteerd!

@maartje: nee hoor nog niks gebeurd hier ;) maar denk inderdaad dat we niet al te lang moeten wachten (niet specifiek voor mij ofzo hoor)
    en leuk kamertje hoor!

nou was kort nachtje vanacht maar ben eigenlijk helemaal niet moe :confused: heb een soort energie stoot ofzo lijkt wel..strange..

wat een rotweer he?! Wel jammer hoor maar ja.

Heb gister het topic gelezen "wat heb jij geroepen tijdens de bevalling"whaha geweldig, echt heel erg af en toe..

oh een tip voor voedingsbh's; bij hunkemoller hebben ze echt mooie met kant, die ook nog lekker zitten!
    zwarte en beige

14. NiCa

NiCa Bekend lid

idd vanmiddag ff lekker bijtanken op de bank
    jeetje begin al spontaan te gapen hihihi

nienke of was het nou nynke :oops: gefeliciteerd met je verjaardag meis!!!!!(sorry dat ik niet meer weet wie het is zal wel zwangerschapsdementie zijn :(

liefs nica

15. pol

pol Actief lid

25 sep 2006
    270
    0
    0
    Nynke: gefeliciteerd met je 30e verjaardag! :whistle:

Ik ga zo maar even opruimen hier in huis en schoonmaken. Gisteren stond mijn hoofd daar helemaal niet naar. Afgelopen nacht heb ik eindelijk weer eens goed geslapen, niet elke 2 uur wakker, dus voel me ineens een stuk fitter.

16. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Nynke: Gefeliciteerd, maak er een mooie dag van!

NiCa, hee, mijn hond hetzelfde, hihi, lekker in zo'n kunststof bak, dikke herrie hier ook vannacht....

Hele nacht harde buik gehad, ze zal wel hebben geprobeerd zich om te draaien, heeft ze wel vaker last van gehad, gekke meid...

filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=_2uZkae8ra8

Anders staat de FR versie op mn hyves pagina ;)

17. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    @ Nynke: GEFELICITEERD met je 30ste verjaardag!

@ Maartje: Echt verlof zit er voor mij helaas niet in. Krijg je als je eigen ondernemer bent. Daarnaast vind ik het ook wel lekker, want ik doe nu alleen het werk waar ik zin in heb en wat me nog lukt. Maar ik zal ook na de bevalling dus al vrij snel weer iets moeten doen, want ons bedrijf moet toch door blijven draaien.

Zo ik dacht er de hele dag mee bezig te zijn, maar ik heb haar naar huis kunnen sturen om vanaf daar zelfstandig te werken. Dat scheelt weer, kan ik vanmiddag nog ff plat als ik ineens moe word.

18. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nynke gefeliciteerd! Een hele fijne dag toegewensd!

Hier leeft alles gelukkig nog! :D
    Beeb is echt super super super druk. Soms heb ik echt dat ik denk dat hij moet ophouden!
    En een maagzuur vanochtend! :confused: ik werd er wakker van zo'n zeer deed het :(

De katjes hebben elkaar ook nog heel gelaten. Wel een hele hoop geblaas en gegrom maar gelukkig (nog) niet vechten.
    Deze weken laten we Bo ook castreren, dat zal zeer waarschijnlijk ook wel helpen.
    Zal eens even kijken of ik vandaag een mooie foto van hem kan maken.

Wat een druilerig :c: weer trouwens! De herfst komt eraaaaaan!

19. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

Nynke VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! En natuurlijk nog heeeeeel veel gelukkige jaren in goede gezondheid gewenst! (haha, wat klinkt dat lekker oudbollig)

Pfff, heb me een rotnacht gehad... Lag gisteren al om kwart voor 10 in bed, compleet weggesnurkt na het raken van m'n kussen en 's nachts werd ik weer wakker van die heerlijke pijn in mijn rug... Weet gewoon niet meer wat ik er mee moet hoor... Gelukkig nog deze 4 daagjes werken en dan verlof...Dan kan ik na een slapeloze nacht tenminste 's middags nog een tukkie doen ;)

Weet trouwens niet of ik 't al gemeld had, maar de dame die me uiteindelijk wel zou gaan vervangen, komt toch niet... Ze kunnen het niet eens worden omtrent het salaris... Dus hoef ik niemand in te werken voordat ik weg ben... Pffff... stiekem ben ik daar toch wel een beetje blij mee....

Gisteravond nog weer een paar babykleertjes gestreken en in de kast gehangen! Heerlijk hoe de geur van die zwitsal builtjes je dan tegemoet komt! :D

Nou, ga gauw weer aan 't werk! Fijne dag meiden, ik ga duimen voor droog weer!

Liefs Chris

20. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    @Martine; dat denk ik dus ook. Jammer dat niet iedereen zijn mail regelmatig checkt, maarja dat is hun probleem. Ik ben voor maandag, maar dat lees je wel in de mail (voor de andere dames; we proberen nog een koffie uurtje te organiseren met de pufclub)
    Maak maar lekker gebruik van je energiestoot! Kan je mij ook een beetje toezenden?! ;)

@NiCa; hahaha, als ik het woord 'slapen' hoor, dan ben ik ook al bijna weg hoor!

@Pol; nog een met energie! Goed zo meid, maak er lekker gebruik van!

@Marieke; nu doet hij het wel hahaha

@Laura; ja dat is ook zo. Was ik weer even vergeten hoor, sorry! WEl fijn dat je haar zelf aan het werk hebt kunnen zetten!

@astrid; hier ook al zo'n drukke beeb. Mijn buik ging gisterenavond alle kanten op en ik was stikbenauwd van de trappen in mijn ribben! :(

Deel Deze Pagina