Goedemorgen meiden! @ maartje... mooie buik meid.. en gaaf kamertje zeg! Stoer behang! @andrea.. das schrikken zeg! Je moet maar zo denken bij een gyn loop je ook perfect onder controle meid.. snap wel dat je misschien thuis wou bevallen.. maar alles voor die kleine toch! En hoop voor je dat de bevalling nu snel zal beginnen! @astrid.. gave kat trouwens! Binnenkort zijn ze de beste vriendjes Wedden! @anne.. haha heb je dat vannacht gedaan.. die kast leeggehaald.. lekker dan! maar goed.. weer een excuus om te shoppen toch! Nicky vind ik ook erg leuke naam.. ben benieuwd wat je hebt gekozen! @laura.. nog wat leuks gekocht bij piet kerkhof? @smeetje.. wij doen kaartjes bij geboortepost.. en dan worden de adressen erop gescand.. weet je.. die enveloppen worden toch weggegooid.. (hihi zo denk ik dan altijd maar.. zonde van je tijd om ze te gaan schrijven!) Is wel persoonlijker om te schrijven.. maar ieder voor zich toch! @nynke.. ohhh spannend zeg! Volgens mij ben jij de volgende die gaat bevallen! haha! Wel raar hoor.. om te weten wanneer het zo ver is! @Chris.. nog beetje droog over gekomen meid? @marieke.. kan je filmpje niet zien? SNIK! Ik kwam uit bij een hond en een eeuhh tja.. doos.. is niet helemaal de bedoeling dacht ik zo.. haha @missyess.. je hond zit poepies te laten! GEDSIE! @liesje.. bij ons net andersom.. buikje is bij ons te klein.. van de kleine.. maar kan het geen kwaad bij jullie dan? @denise.. ons kamertje is klaar.. moet je maar ff kijken op mijn www... @nynke.. gefeliciteerd meid! @marieke.. nu heb ik je filmpje wel gezien! haha wat is die grappig zeg! @chrisje.. ohh beter zeg.. nou nog even paar daagjes meid! en dan lekker met verlof! Zo nu nog even ove rmezelf! haha gisteren naar de ikea geweest! Heb 2 fleecedekentjes gekocht.. licht blauw en een creme.. en een super schattig knuffeltje van een konijn en een wortel! zoooo leuk! savonds yoga gehad.. alleen meneer ging even met zijn kont vast zitten in mijn ribben ofzo.. kon geen kant meer op! toen heeft die vrouw.. even aan mijn benen gezeten.. om het eruit te halen..soort wrijven over mijn benen.. en daarna wiebelen met mijn voeten.. en warempel... hij zakte.. gelukkig maar! vandaag ga ik met mijn vader boodschapjes doen.. vrijdag is rob jarig.. wordt tie 30! en dan komen wat mensen langs.. dus ff wat lekkers in huis halen.. ga ook even langs DE TUINEN.. even die perineum olie halen! wie gebruikt het ook?
Appeltje: 21 augustus officieel nu vroegtijdig met verlof Doris: 21 augustus officieel nu vroegtijdig met verlof sinds 9 juli Diaan: 30 augustus officieel - nu al vroegtijdig 11 juli met verlof Maartje: 30 augustus officieel - nu al vroegtijdig met verlof sinds 14 februari Misoh: 31 augustus officieel - nu al vroegtijdig met verlof Nynke: 31 augustus officieel 6 weken nu al vroegtijdig met verlof Jotim: 1 september tot april Floortje: 3 september vanaf 10 augustus met vakantie Denisse: 3 september 6 weken Pol: 5 september 6 weken Anne36: 6 september officieel - nu al vroegtijdig met verlof MissYess: 7 september - 6 weken Nijnie: 8 september 7 januari 4 weken Marize: 9 september 6 weken nu al vroegtijdig met verlof Xenas81: 10 september 6 weken Jetteke: 11 september 4 weken Irene: 12 september 6 weken Choco: 17 september 6 weken Astrid85: 18 september officieel - sinds 11 juli met vroegtijdig verlof Lvdwerf: 18 september officieel sinds 23 april met vroegtijdig verlof Maris: 25 september Chrisje: 26 september 4 weken Smeetje: 26 september 4 weken Wil je ook op de lijst? Stuur me een PB met je officiële datum en hoeveel weken dit van te voren is! Volgens mij moeten alleen Maris, chrisje en smeetje nog met verlof.. dan zal het hier wel 1 drukke bedoeling worden!
Ik wordt echt niet goed van mijn maagzuur! Doet zeeeeer. Zal zo eerst maar wat vla eten, kijken of het helpt. @ Maartje, die van mij duwt met zn ass de hele tijd in mijn ribben. Erg irritant want rechtop zitten gaat niet. En idd ik krijg het er ook erg benauwd van! @ Xenas, ik hoop zo dat ze binnenkort maatjes zijn, want ik hou mijn hart soms vast zo zijn ze aan het grommen.
Alleerst goedemorgen en Nynke gefeliciteerd met je 30e verjaardag! Ik heb vanncht zo'n rot nacht gehad. Ik kon niet slapen van de pijn in mijn buik. Alles was helemaal verkrampt. Buik was ook hard. Hebben jullie dat ook wel eens gehad?
mijn buik is ook behoorlijk hard evaatje en heb steken onder uhmmmm.....bij me buik zeg maar waar de bolling van je buik ophoud weet het anders niet uit te leggen en het borrelt soms behoorlijk bij mij liefs nica
@ astrid.. heb wle eens een tip gehoord.. zet ze met elkaar in een klein kamertje! en doe de deur dicht.. laat ze ff vechten.. en dan moet het goed komen! maar goed..zelf vindt ik dit erg zielig.. dus heb ik het nooit gedaan.. zijn er geen kattenforums waar je zoiets kan vragen?
Dat zou ik ook nooit doen. Vind het echt een slechte onverantwoorde manier. Na 1x knokken is de rangorde niet bepaald. Vaak went het vanzelf. de meeste katten zijn erg op zichzelf. Uiteindelijk komt het vast goed, alleen zal het nu wat langer duren. Over die gespannen buik, het zal er wel bijhoren dan. Heerlijk die laatste loodjes!
@Nynke, hieperdepiep... HOERAAAAAA van harte! @Maartje, de partneravond was nuttig, maar we liepen weer schandelijk uit. Maar goed, ik denk dat we er nu wel klaar voor zijn. Begin nu ook te merken dat manlief begint te zien dat het toch ook wel wat extra energie kost om zo'n buik mee te dragen de hele dag . Hij is wat meelevender en vraagt wat eerder of hij wat voor me kan doen . @Chrisje, wat een gedoe zeg met die vervangster... maar jij hebt tenminste lekker bijna verlof! @Xenas, het flesje staat hier naast t bed, maar daar is dan ook alles mee gezegd . @Astrid, vla of melk helpt misschien en anders rennie's? Rot dat je zoveel last hebt van maagzuur. Hopelijk gaan de katten elkaar gauw accepteren of in elk geval ophouden met dat gegrom! Vannacht redelijk geslapen, maar 1 keer wakker geworden om naar de wc te gaan en toen ook maar even op de bank geploft en een appeltje gegeten. Is mn keel opgeknapt, nu lijkt mn hele kop vol snot te lopen, aaaargh.
Hé Xenas, zie net dat ik mezelf later met verlof had gerekend dan dat ik uiteindelijk ga... Ik neem voor mijn officiële verlofdatum 2 daagjes vakantie op, dus officieel begint mijn verlof dan de 24e... Zou je dat nog willen wijzigen? Ben op zich nog redelijk droog overgekomen gisteren... Oh, jullie hadden me moeten zien, had een tuniek/jurkje met legging aan, daar overheen mijn "tussenjas" die ik niet meer dichtkrijg, en daar overheen weer mijn regenjas... Zag er echt niet uit Evaatje, ik ken dat 's nachts... heb ik ook heel veel harde buiken... Ben heel benieuwd wat dat is eigenlijk... iemand anders die 't weet? Hé, beeb heeft weer eens de hik... Tweede keer al vandaag... arme schat, veels te gulzig, haha! Chris
@ Astrid: Haal anders bij de drogist Maalox of Antagel. Beide mag je gebruiken tijdens de zwangerschap en het werkt echt goed tegen maagzuur. @ Evaatje: Ik heb ook vaak zo'n harde buik, dan heb je geen harde buiken, maar wel dat het zo hard aanvoelt. Ik heb dat nu best vaak, hoort er vast bij. @ NiCa: Dat gevoel onderin herken ik. Soms heb ik echt het idee dat het recht op mijn doos drukt. Wel irri, want vooral als je loopt krijg je dan echt het idee dat het er uit kan zakken. @ Nijnie: Gaat lekker zo te horen, hoop voor je dat je nu echt opknapt. @ Chrisje: Zo'n gespannen buik heb ik ook vaak. Echt irri, werkt meestal wel als Jeroen mijn buik dan rustig masseert. Alles voelt dan alsof het enorm op spannig staat.
Dat raden ze juist heel erg af. Tenminste de kattengedrag deskundigen dan he! Ze wennen sowieso op den duur wel aan elkaar via hun geur. Je mag ze trouwens ook niet laten vechten want dan duurt het nóg langer voordat ze elkaar accepteren. S'nachts zetten we zo appart. Zo kunnen ze langzaam maar zeker aan elkaar wennen. Ook gaan ze elkaar nu wel uit de weg. Nu is Bo ook nog een kater, en zijn de andere 2 exkaters. Die voelen zich behoorlijk bedreigt natuurlijk! Dus daarom wordt Bo morgen geholpen. Vind het niets dat ik hem nu al naar de dierenarts moet brengen, ben erg bang dat hij nog meer stress krijgt. Maar het moet echt ff, dan zullen de andere 2 katten hem sneller en beter accepteren.
Hallo allemaal, Zo de ochtend zit er weer op. Vanmorgen eerst koffie gedronken bij de buurvoruw. Toen om half 10 na de verloskundige. Ben weer helemaal goed gekeurd beeb in de buik is volledige ingedaald bloeddruk is prima. Moet nog 2 weken blijven zitten. Mag 2 oktober weer terug komen. Oktober vond ik nog ver weg maar dat valt wel mee. Maar ligt wel startklaar. Daarna nog even bij me schoonmoeder geweest en dan is de dag alweer voor de helft om. Dadelijk kids weeer na school en dan even liggen denk ik. Heb vanacht wel goed geslapen maar toch. Nynke gefeliciteerd met je verjaardag. xenas nynke is niet de volgende die gaat bevallen, eerst diane dan floortje en dan martine. zo eerst even een boterhammetje dan dadelijk weer bij kletsen.
Harde buiken kan van alles zijn, ik weet dat het bij mij zo is als ze probeert te draaien, herken het gevoel, dacht in het begin wel even dat het begonnen was, getver, moet nog heeeeeel eventjes wachten...Het was trouwens mijn gyn die me daarop wees, hij zei dat ik me absoluut geen zorgen daarover hoefde te maken... Hihi, Xenas, ff zoekn anders op youtube met spiderpig...Maarreh, als ik erop klik krijg ik hem gewoon
idd laura weet wat je bedoeld en doet ook behoorlijk pijn bij mij heb jij dat ook?steken zijn nu wat afgenomen en hopen dat het ff weg blijft ga zo ff lekker op de bank liggen en ff slapen misschien dat het dan wat beter gaat...en doe gewoon alles rustig aan liefs nica
Zo, ben ff lekker bezig geweest met opruimen, gelijk al mijn energie verbruikt vrees ik. Begin nu weer helemaal in te zakken.. Hoe weet je eigenlijk of je kindje ingedaald is? Kan je dit zien aan je buik? of voel je dit?
Hier even snel een up-date: Elk kwartier/10 minuten een flinke harde buik, net zelfs een heftige wee! De kleine is ook erg rustig. Ik kijk het even aan, ga straks klokken en dan maar het ziekenhuis bellen als het aanhoudt/erger wordt.
@ Andrea: Spannend! Het zou nu natuurlijk al wel ongeveer mogen. Ben benieuwd! @ Pol: De VK kan dat voelen. Ik wist het bij mij ook omdat mijn buik ineens van de een op de andere dag erg was gezakt. @ NiCa: Bij mij doet het inderdaad ook pijn en ik heb er ook steken bij. Schijnt gewoon bandenpijn te zijn. Je baarmoeder en banden daar zijn gewoon een beetje geïrriteerd en dan krijg je dat. Gewoon een beetje rustig aan doen, ik krijg het ook vaak als ik langere tijd sta of loop. Als ik ff naar de stad moet bijvoorbeeld. Zo ik ga maar eens ff een bammetje smeren. Ik krijg trek namelijk.
Zo, ik ben weer terug! Ik leek wel een stekelvarkentje, zoveel naaldjes zaten er in mijn lijf! Ben wel weer een stuk minder misselijk, dus dat is mooi. @Xenas; bedankt voor het compliment! WE zijn er ook heel blij mee! Kan jouw yogalerares hier ook even komen wiebelen?! @astrid; wat balen dat je zoveel last hebt van maagzuur! Schroom niet om er wat voor in te nemen hoor! @Evaatje; heel herkenbaar. Hier ook vaak een zeer gespannen buik. @Nijnie; zie je wel, ze moeten die partneravond gewoon tien weken eerder houden! Hoe eerder die mannen het door hebben hoe beter! @Chrisje; tot twee weken geleden had onze kleine bijna nooit te hik en nu soms wel drie keer per dag! Arme schat! @Jotim; fijn dat je weer goedgekeurd bent! @Pol; de VK heeft het mij vertelt. Ze voelt dan diep in je bekken of het hoofdje daar al klem ligt. @Andrea; wat spannend meid! Gelukkig ben je (bijna) 37 weken. Ik duim voor jullie! Ik vind het hier nog opvallend rustig hoor meiden! Is iedereen nog druk met babykamers en inkopen ofzo?! Er zijn ook een aantal meiden die ik al een tijdje mis. O.a. Marize, Avalon, lievebeesje, nienke07, kaykekay en Pjetje (maar daarvan weten we waarom). En hoe zal het met Diaan zijn?! Heeft een van de buddy's haar nog gesmst? Ik ga zo nog even wat spulletjes opruimen, een broodje eten en daarna even lekker naar bedje denk ik. Tot later! Maartje
@ Nynke: Gefeliciteerd met je verjaardag! @ Andrea: spannend... *gaap* Ben nog niet helemaal wakker en ik heb al zoveel geslapen. Nou ja, staks maar ff op de bank verder tukje doen. Schandalig eigenlijks...jullie slapen (bijna) allemaal zo slecht en ik slaap regelmatig het klokje rond en zelfs meer.