Oktober 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door sofieke, 24 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dop07

Dop07 Bekend lid

Hoi Meiden.. Ik lees idd nog wel mee hoor! Maar het lukt me gewoon niet om steeds op iedereen te reageren :oops: .. vandaar mijn verblijf in de meeleeshoek ;)
    Oktobermamma's die al een beeb hebben FELI! :thumup:

Hier is alles goed.. 7,5 kg aangekomen in totaal.... sinds vorige week met verlof en verveel me eigenlijk best wel :rolleyes: ... Kamertje is klaar, wieg hangt naast ons bed (zie album ;) ) en kast ligt vol met schone kleertjes..
    Paard is afgelopen zondag verhuisd naar zijn winteradres (200 kg verderop ) ... dus nu heb ik echt niet veel meer om handen...

Buiten de normale klachten (bekken, maagzuur, zware buik, slecht slapen) gaat alles verder prima en hopen we nog steeds op een mooie thuisbevalling.... :D

Nou.. jullie weer op de hoogte! Iedereen succes met de laatste loodjes! Ik duik de meeleeshoek weer in *zwaai*

2. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Chrisje, hier doen ze vaak wel een thuisbevalling bij 36 weken en 6 dagen, als het wat later op de dag is. ;) Maar ik loop bij een gyn sinds deze week, dus ben sowieso aan het ziekenhuis gebonden. :(

Liesje, bedankt voor je uitleg. Wij worden daar niet standaard op gecontroleerd (Tot zover ik weet). En de gezondheid gaat zeker voor, ik voel precies hetzelfde. ;)

Marize, bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik ook ineens heel veel zin in sex, ik had hele dagen zin. :oops: Maar....Snel daarna is Ryan geboren, dus wie weet. ;)

Hier weer harde buiken die eigenlijk niet weg trekken, niet zoals vanmorgen dat het op komt zetten en weer weg trekt. Ik twijfel of ik nu even het ziekenhuis moet bellen om dit door te geven. Nou ja, ik kijk het weer aan...

3. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    Ik ook heel veel zin in sex, maar heb ik altijd wel eigenlijk; hihi....Word er alleen zo moedeloos van dat alles zo in de weg zit... :oops: :oops: wordt er niet echt lekkerder en spontaner van...

Andrea, kunnen ze je niet even inpluggen daaro? Om te kijken of het "echte" zijn of vals alarm is?

4. NiCa

NiCa Bekend lid

wij hebben dus eigenlijk helemaal geen zin in sex na me bloeding we wachten rustig af want we zijn allebei erg bang daarvoor deden we het dus nog weleeens :oops:

liefs nica

5. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    NiCa, begrijpelijk dat je nu ff niet aan sex denkt...

6. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ik mocht van de verloskundige helemaal geen seks meer na mijn opname bij 26 weken. Dit zou de harde buiken teveel triggeren en weeën kunnen opwekken. Vanaf week 37/38 mocht het weer, dus we zijn bezig met een inhaalslag. :D

7. NiCa

NiCa Bekend lid

knuffelen kan ook erg fijn zijn en dat doen we dan ook maar lekker!

liefs nica

8. Marize

Marize Bekend lid

25 okt 2006
    571
    0
    0
    Heb het pas sinds een weekje....die vreselijk drang dus daar komen de harde buiken niet echt van........ ;) al heb ik wel een flinke harde buik als mijn man goed zijn best doet.......... :oops: Ik hoop niet dat het de weeen opwekt, wil dat ze nog even bij me blijft ondanks dat ik het zat ben.........wil liever baby die klaar is en zelf nog even doorzetten.......ik ga ff tukkie doen, vanavond weer a.s. mama zwemmen................dat is een moment wara ik echt heel erg van genietl,,,,,...,.,.,.,. :)

9. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Zo hee, wat een geklets! Goed zeg! Ik heb weer heerlijk geslapen. Ik heb toch maar een cemstofmatje onder mijn billen gelegd met een handdoek eroverheen. Vooralsnog is het niet zweterig. Ik wilde het er eerst gewoon op gokken, maar vond het risico ineens toch wel groot.

@Nienke en Marize; fijn te horen dat het goed met jullie gaat! Niemand zegt dat je op iedereen MOET reageren he! Maar meelezen is natuurlijk ook goed. Laten jullie wel weten als jullie een baby in jullie armen hebben?!

@Andrea; jammer dat het niet doorzet meid!

@chrisje; ik ben regelmatig stikbenauwd. Vooral als de baby veel beweegt of erg hoog ligt met zijn billen.

@Nynke; fijn om te horen dat het goed met jullie gaat! Zo te horen heb je er zelf ook meer rust van.

@Appeltje; het zal je gebeuren...bevallen in een koud huis zonder warm water. Brrrrrrrr.

Ik hou het hier even bij, want mijn mannetje loopt net binnen en die verdient natuurlijk ook wat aandacht! ;)

10. evaatje

evaatje Bekend lid

23 feb 2007
    872
    0
    0
    Nynke:
    Wat toevallig. Eerst kom ik je tegen bij de drukkerij en nu zie ik je bericht ineens hiertussen staan...
    Waar heb je je paard heengebracht?

11. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Even snel een vraagje: mijn handen doen ineens namelijk te pijn om te tikken.

Vanmorgen had ik nergens last van en nu hou ik ineens erg vocht vast. Ik heb koppijn en mijn handen voeten zijn flink dik. Kan dit zo van het ene op het andere moment?

Vorige keer bij de VK (afgelopen woensdag) had ik een lage bloeddruk en waren mijn ijzer en urine goed.

Weet iemand of dit zo ineens kan komen? Ik vind het een beetje raar...

12. Liesje1207

Liesje1207 Bekend lid

9 feb 2007
    796
    0
    0
    Kinesiste
    Nijlen
    Zo ineens is idd raar! Ik zou de Vk bellen als ik jou was!

13. Dop07

Dop07 Bekend lid

Woehahaha! Ben jij het TOCH?! Ik spiekte van de week al even in je profiel.. maar herkende je toch niet echt op je trouwfoto!

Bruut is naar een vriendin in Drenthe! Lekker de hele winter 24/7 buiten met een andere ruin, een merrie en een veultje! Wel ff slikken, zo ver weg.. maar op deze manier kan ik het komende half jaar alle aandacht geven aan het Pukje en de rest van het gezin...
    Hoe vind Robi het op Kikkersteyn? Mijn vriendin (die voorheen ook daar stond en ook een vriendin van Brigit is) had je met je dikke buukje al zien schuiven op stal ;)
    Heb je nou nog een leuk kaartje uit kunnen zoeken? ;) .. ik ben begonnen met het schrijven van de 194 ( :confused: ) enveloppen...

Maartje.. tuurlijk meldt ik me iig als Pukje in de wieg ligt! :thumup:
    En wie weet lukt het nu ik met verlof ben, toch een beetje bij te blijven! ;)

14. marianne30

marianne30 Actief lid

18 jul 2005
    370
    0
    0
    kornhorn (groningen)
    @lvdwerf

Ik zou toch echt wel even de vk bellen hoor, je kan beter voor niks bellen dan dat je niet belt en het is wel wat.

gr Marianne

15. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ik zou zeker even langs de vk gaan of je geen eiwitten hebt in je urine. Even laten checken of je geen zwangerschapsvergiftiging ontwikkelt.
    Sterkte!

16. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Laura, ik zou echt even de vk bellen als ik jou was, zo plotseling is toch wel wat vreemd.

Andrea, hoe is het nou met je meid?

Nica, je hebt toch niet echt een bloeding gekregen? Hoop het niet voor je meis!

De een wel zin in sex, de ander niet....bij mij is het wisselend hoor. Heb er niet echt veel behoefte aan, vind het ook een beetje spannend zo op het eind. Maar als mijn mannetje zijn best doet kan ik hem meestal niet weerstaan :)

Vraagje: welk maatje babykleding hebben jullie voor het eerste pakje/setje dat de baby aankrijgt. Ik twijfel of ik iets in maat 50 moet nemen of maat 56. De kraamzorg zei tegen mij dat maat 50 soms geeneens past en dat maat 56 zeker handig is, maar wat doen jullie eigenlijk? En weten jullie al wat het eerste setje is wat je beeb aankrijgt? Ben ik erg benieuwd naar! Ben er zelf nog niet over uit hoor.

Zo, heb er weer een geweldige schoonmaakdag opzitten, het huis blinkt weer aan alle kanten :D . Heb ook alvast een beetje gekeken naar wat ik in mijn vluchtkoffertje moet stoppen, wil alvast goed voorbereid zijn! Morgen duik ik (als ik ergens energie vandaan kan halen) nog even de stad in voor wat laatste dingetjes. Ga toch maar ff neuzen of ik iets geschikts voor de bevalling kan vinden, want ik kan in mijn eigen kledingkast niet echt iets geschikts vinden. En nog even wat kleding/nachtgoed voor de kraamdagen, altijd handig! Ook mijn voedingsbh maar ff omruilen voor een maat groter. Ik heb 75b gekocht, maar zat toch een klein beetje strak voor mijn gevoel, maar eens kijken of 80b beter is. Twijfel ook tussen b of c, maar denk dat c toch echt iets te groot wordt!
    Opeens begint mijn buik enorm te groeien weer, echt hoor, lijkt elke dag wel groter te worden weer. Nog ff en ik knap uit elkaar, soms voelt dat zo. Heb zelf soms het gevoel dat ze wat eerder komt, maar dat weet je natuurlijk nooit zeker, ben zo nieuwsgierig. Meiden, ik ga even uitrusten nu op de bank.

xxx Irene

17. Dop07

Dop07 Bekend lid

Ik zou ook even bellen hoor! Beter een keer dan een keer te weinig bellen...

18. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Jeroen komt nu thuis, ik denk dat ik maar ff ga bellen. Ik begin ook een beetje vlekken te zien.
    Bedankt voor jullie snelle reacties.

19. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Sterke, en laat je het even weten als je iets meer weet?!

xxx Irene

20. lvdwerf

lvdwerf Bekend lid

16 jan 2007
    744
    0
    0
    Office manager
    Hoenderloo
    Hmm, VK kan ik nu niet bellen, of ik moet spoednummer bellen. Wat zal ik doen? Ik begin nu ook een beetje wazig te zien af en toe en mijn voeten tintelen als ze niet hoog genoeg liggen.

Deel Deze Pagina